|
|
Els
|
|
|
Mag je blij zijn dat Vejinovic geen geel krijgt. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Wat een topverdediging. Gdvrdmm.
Met 3 op een hoopje en Dirk mag er achteraan rennen.... DOM |
|
|
|
|
Voetbalgek
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Wat een kut opmerking.. |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Daar begrijp ik ook werkelijk niks van !!! |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zondag 30 augustus 2015 - 17:48 schreef Marco12345 het volgende:@ Loetje, zo simpel is het toch? is de meest logische opstelling maar nee hoor, kazim moet perse in de spits... Ik denk echt dat Gio hem over 2/3 wedstrijden ernaast zet. Maar dan in de ogen van Gio 'met een goede reden'. Kazim lijkt me de makkelijkste niet en dan leg je zo'n jongen gewoon het zwijgen op |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Daar begon het mee, die waardeloze pass ... |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Van Beek was vorig seizoen nou juist één van de weinigen die wél een goed niveau haalde. En dan ga je hem vervangen door een centrale middenvelder? Gaat toch heen man...
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 30 augustus 2015 door Barabas -- |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Voetbalgek
|
|
|
KOM OP VOORZCHTIGHEID OVERBOORD KRAMER ELIA ERIN EN KNALLEN!!!!!! |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Ik loop al een kwartier op en neer tussen bbq en tv |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Xapter
|
|
|
4 centrale verdedigers.. Staan er standaard 3 van in het centrum.. Dan moeten onze aanvallers veel te ver terug om dat gat op te vullen.. Eerste goal Bilal, tweede dirk |
|
|
|
|
Els
|
|
|
De verdediging staat te schutteren, je aanval heeft na bijna een uur nog geen bal op het vijandelijke doel geschoten en je middenveld wordt overlopen. Het lijkt wel of rutten nog steeds voor de groep staat. |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
wat is die kuyt slecht zeg , wissel aub met elia dieback heeft al geel dus opzoeken die man en zijn 2e gele kaart laten pakken |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Lekker zoals ie al weken loop te spelen zeker ? Laat met niet lachen, eruit met KIK ( Kazim, Immers en Kuyt ) , net een stelletje bejaarden op het veld! |
|
|
|
|
Voetbalgek
|
|
|
quote: Whahaha Let maar op je vlees niks interessants te zien |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op zondag 30 augustus 2015 - 17:58 schreef lijdensweg het volgende:[..] Lekker zoals ie al weken loop te spelen zeker ? Laat met niet lachen, eruit met KIK ( Kazim, Immers en Kuyt ) , net een stelletje bejaarden op het veld! Ik heb het over de toon die je erin legt.. |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
Hier Immers ! Goeie bal aanname !!! LUL ... |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Haha Immers, achja we lachen er maar om. Veranderd toch niet |
|
|
|
|
Els
|
|
|
quote:Op zondag 30 augustus 2015 - 17:56 schreef Loetje het volgende:[..] Ik denk echt dat Gio hem over 2/3 wedstrijden ernaast zet. Maar dan in de ogen van Gio 'met een goede reden'. Kazim lijkt me de makkelijkste niet en dan leg je zo'n jongen gewoon het zwijgen op Raar om je competitie op te offeren aan een goed onderbouwd verhaal aan je minste voetballer. |
|
|
|
|
sambo
|
|
|
Gio die snap er niks van , wordt kansloze missie zo . |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Kazim is nog niet eens de slechtste |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Wat boeit mij dat !! Er moet wat verandert worden in dit KUT elftal ...
Met Kazim en Immers ga je geen wedstrijden winnen tegen de wat betere tegenstanders!!! |
|
|
|
|
sportverteller
|
|
|
Ik erger me meer aan de slecht spelende Kuijt en onzichtbare Vejinovic, dan aan Kazim of Immers. |
|
|
|
|
Voetbalgek
|
|
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Vooral laten staan !!! |
|
|
|
|
Els
|
|
|
quote:Op zondag 30 augustus 2015 - 18:01 schreef sportverteller het volgende:Ik erger me meer aan de slecht spelende Kuijt en onzichtbare Vejinovic, dan aan Kazim of Immers. Ik heb Vejinovic al te veel fouten zien maken om hem onzichtbaar te noemen. |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
Karsdorp erin? We staan achter hoor! Kan je die na 5 minuten ook weer wisselen met zijn 'ouwe' blessure ... |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
Weer een mooie kans voor Immers !!! |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
En weer maakt ie hem niet
En weer een kans , ik kan de tel niet meer bijhouden ... |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Xapter
|
|
|
Raakt ie hem nou helemaal niet? |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zondag 30 augustus 2015 - 18:00 schreef Els het volgende:[..] Raar om je competitie op te offeren aan een goed onderbouwd verhaal aan je minste voetballer. Het is ook niet logisch, maar ik denk echt dat dit de gedachte is van een beginnende trainer. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
lijdensweg