|
|
Gerard_FR
|
|
|
quote: Meestal steekt hij boven de rest uit, daarom viel het ook zo op dat hij uitgerekend in die wedstrijd ineens stekeblind was. |
|
|
|
|
Vlampiep
|
|
|
|
|
|
JanM
|
|
|
Hoe verrassend zou het zijn als Gio met Elia, Achahbar en Bilal begint? |
|
|
|
|
Vlampiep
|
|
|
Jan, heel verrassend maar kom op dat gaat toch niet gebeuren. Denk je ook dat Hahn ineens op de goal staat? Of Hanson op 10? |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 - 17:14 schreef Gerard_FR het volgende:[..] Meestal steekt hij boven de rest uit, daarom viel het ook zo op dat hij uitgerekend in die wedstrijd ineens stekeblind was. Logisch dat hij aangewezen is dan... als hij beter is dan de rest. |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 - 17:17 schreef Vlampiep het volgende:Jan, heel verrassend maar kom op dat gaat toch niet gebeuren. Denk je ook dat Hahn ineens op de goal staat? Of Hanson op 10? Nee hoor, maar ik heb het gevoel dat Gio wil verrassen en ook daarom Elia nog niet heeft opgesteld. Meer dan een gevoel is het niet en eerlijk gezegd verwacht ik Kazim gewoon in de basis ... |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Kramer starten, dat moet Gio toch ook zien. Kuyt rechtsmidden, want durven om Vejinovic achter de spits te posteren. Met Elia en Bilal ook technisch vermogen om die zwakke verdediging uiteen te rijten. |
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
quote: Welnee, het is een complot. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
Zeker, Kennedy is niks bij. |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Jammer dat Blom niet fluit ... |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
ZerauS
|
|
|
quote: 😂😂😂het was maar een grapje met een beetje sarcasme😉 maar ik vind deze wel leuk hoor😃 |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Fer 1
|
|
|
Gio verrast niets meer ,blijft gewoon bij deze formatie zo als hij gezegd heeft |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Fer 1
|
|
|
Het zou mij al verbazen als hij de poppetjes anders neer zou gaan zetten.Elia dat is zeker dat heeft hij gezegd maar Vejinovic op 10 zou mij verbazen,dan heb je een creatieve speler in de aanval.En te beginnen met Kramerin de spits kuytje op rechts en elia op links. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Vernieuw je leesmap nou maar. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
YugoBosna
|
|
|
Gio mag van mij vermeer in de spits zetten als we maar winnen. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
En 3 x Bruma voor lul zetten. |
|
|
|
|
YugoBosna
|
|
|
Gio geeft cocu na de wedstrijd een stevige hand met knipoog. Veel succes met het behalen van de play offs en als je auto pech hebt onderweg naar de kuip neem ik het je niet kwalijk ;-) |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Had ik wel weer grappig en stoer van de KNVB gevonden ... |
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 - 20:45 schreef Fer 1 het volgende:Het zou mij al verbazen als hij de poppetjes anders neer zou gaan zetten.Elia dat is zeker dat heeft hij gezegd maar Vejinovic op 10 zou mij verbazen,dan heb je een creatieve speler in de aanval.En te beginnen met Kramerin de spits kuytje op rechts en elia op links. Elia op rechtsvoor, Kuyt op plek Vejinovic en Vejinovic aanvallende middenvelder, kan zomaar werken, maar staat hij dan niet te ver naar voren? |
|
|
|
|
Feijenoord1908
|
|
|
------------------------------------------------- Achahbar ---------------------------------------------------
Elia ---------------------------------------------- Kuyt ---------------------------------------Toornstra
-------------------------- Vejinovic ----------------------------------- Vilhena/KEA ---------------------------
Kongolo ------------- Van der Heijden --------------------- Van Beek -------------- Karsdorp
--------------------------------------------------- Vermeer -------------------------------------------------
Gio gaat nooit zo spelen, maar dit zou mijn ideale opstelling zijn. Toornstra speelde z'n beste wedstrijden vanaf de buitenkant. Hij kan naar binnen trekken en het middenveld ondersteunen. Kuyt kan zo lekker vaak de spits induiken en profiteren van de ruimte die Anass creëert. Karsdorp kan de hele kant bestrijken met z'n loopvermogen. Verder Kramer achter de hand houden als pinchitter. |
|
|
|
|
netsurfer
|
|
|
Ben ik de enige die bij het lezen van 'KEA' telkens moet denken aan Zweedse balletjes en kasten die je zelf in elkaar moet zetten? |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote:Op woensdag 26 augustus 2015 - 16:09 schreef netsurfer het volgende:Ben ik de enige die bij het lezen van 'KEA' telkens moet denken aan Zweedse balletjes en kasten die je zelf in elkaar moet zetten? Nope |
|
|
|
|
netsurfer
|
|
|
Gelukkig maar. Bedankt JanM(ulder?). |
|
|
|
|
ZerauS
|
|
|
quote: Ondanks dat je voor Feyenoord bent mag ik je wel😉 |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
Hé Renato, je bent ontvallend populair onder snavels, meeuw! |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Die meeuw is een fan van 020 |
|
|
|
|
ZerauS
|
|
|
quote: Het is een goeie kerel met zijn hart op de goede plek die ook een hoop heb meegemaakt. Dan is mijn compassie groter voor de mens en niet voor welke club hij is😉 |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Ik ben benieuwd of Gio lef heeft om Immers en Kazim eruit te pleuren. |
|
|
|
|
Beempjerotterdam
|
|
|
0-10! En toen gingen de lampies uit! |
|
|
|
|
Beempjerotterdam
|
|
|
quote: joh kan hij niks aan doen whahahahaha |
|
|
|
|
Beempjerotterdam
|
|
|
quote: allebij de tribune op graag. |
|
|
|
|
Beempjerotterdam
|
|
|
quote: En voor welke club ben jij dan wel niet? Ik bedoel men gaat ook niet naar een gayforum als ze hetero zijn ofwel? |
|
|
|
|
R'dam-ech wel
|
|
|
quote: Jongens ...gio. Jp ..en jan w komen toch niet uit een ei ......." |
|
|
|
|
impreza
|
|
|
Hopelijk staat Michiel Kramer in de basis en niet die pipo Kazim. Met Kramer komt het goed!!!! |
|
|
|
|
ZerauS
|
|
|
quote:Op woensdag 26 augustus 2015 - 18:03 schreef Beempjerotterdam het volgende:[..] En voor welke club ben jij dan wel niet? Ik bedoel men gaat ook niet naar een gayforum als ze hetero zijn ofwel? Aparte vergelijking maar ok het zal wel logica zijn. Ik ben voor SV Houten en Ajax. |
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
quote: Dan moet je op het gay forum zijn:) |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Ik weet het ik ben naïef maar ik ben een doorzetter, probeer ze nog steeds op te voeden, wie weet zien ze het licht.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op woensdag 26 augustus 2015 - 16:59 schreef ZerauS het volgende:[..] Het is een goeie kerel met zijn hart op de goede plek die ook een hoop heb meegemaakt. Dan is mijn compassie groter voor de mens en niet voor welke club hij is😉 Dank je wel en de tyfus voor jou..😉 |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Hey maaglap, ook voor jou hebben ze passend gips he.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Efficiënt Feyenoord op weg naar doelpuntrijk duel
Dat Feyenoord goed begonnen is aan de competitie is duidelijk. Drie duels, drie keer winst, zeven goals voor en twee tegen. Een gedeelde eerste plaats is het resultaat. Het contrast met de competitiestart van de afgelopen jaren is dan ook groot. Samen met aartsrivaal Ajaks is Feyenoord de enige club zonder puntverlies.
Ook qua statistiek doen de Rotterdammers het uitstekend. Zo berekende Opta Johan dat Feyenoord de efficiëntste ploeg van de Eredivisie is. Van de schoten wordt 28% omgezet in een doelpunt. Het hoogste percentage uit de Eredivisie. Daar komt nog eens bij dat dit weekend een normaliter doelpuntrijk duel op het programma staat.
Feyenoord gaat dan op bezoek in Eindhoven bij regerend landskampioen PSV. Voetbal International zocht uit dat dit pas twee keer in een doelpuntloos gelijkspel eindigde. Gemiddeld wordt er 3,42 keer gescoord, maar de laatste vijf edities bedroeg dit zelfs 5,40. Vorig jaar eindigde het duel in 4-3 voor PSV na een goal in de blessuretijd van Memphis. De laatste keer dat Feyenoord won was in april 2014. Toen werd 0-2 via Mathijsen en Janmaat. |
|
|
|
|
legrande
|
|
|
Ik zie in de vermoedelijke opstelling tegen PSV nog steeds geen basisplaats voor Elia. Keek net even de herhaling tegen Vitesse en zo slecht was Kazim echt niet en Kramer heb ik ook niet gezien. Bottighin daarentegen viel super in had alles. Achter echt tegen PSV Kongolo van der Heijden Bottighin van Beek. Vermeer in de goal. midden el Ahm Immers viji (Ik zie liever Kuijt voor Immers en dan Elia links. |
|
|
|
|
legrande
|
|
|
quote: Laat je niet opnaaien Renato door een paar onruststokers. Wij hebben verstand van voetbal en het wordt zondag 1-2. 0-1 42 minuut Kazim. 1-1 de jong 80 minuut en 1-2 Kuijt strafschop 89 minuut. Kun je hier mee leven en maak je voor de rest niet te druk om opnaaiers. |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
Het zou mij verbazen als Gio zonder Elia en Kramer begint! Volgens mij heeft hij Elia speciaal voor deze wedstrijd klaar gestoomd ... Kramer niet specifiek maar Elia des te meer! |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op donderdag 27 augustus 2015 - 12:53 schreef legrande het volgende:[..] Laat je niet opnaaien Renato door een paar onruststokers. Wij hebben verstand van voetbal en het wordt zondag 1-2. 0-1 42 minuut Kazim. 1-1 de jong 80 minuut en 1-2 Kuijt strafschop 89 minuut. Kun je hier mee leven en maak je voor de rest niet te druk om opnaaiers. Precies onruststokers zijn het..😡 Zondag zeven punten los van PSV, wat een geweldige start zou dat zijn zeg.. |
|
|
|