|
|
Stylzz
|
|
|
Al blijft het gelijk, dan nog. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Maar dat blijft het niet..
WIJ GAAN WINNEN ALLEEN MET HOEVEEL IS DE VRAAG.. |
|
|
|
|
nr 10
|
|
|
Ik vraag me dan af hoe hij Elia met alleen minuten bij de beloften heeft klaargestoomd. |
|
|
|
|
het kale mannetje
|
|
|
Gio zal denk ik niets veranderen aan het basis elftal wat drie keer heeft gewonnen never chance a winning team.
De druk om te blijven presteren is vele malen hoger door een brede bank en dat is voor feyenoord weer een unieke goede situatie, we weten gelijk waar we staan zondag.
Hopelijk staan de lampjes uit in Eindhoven. |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote:Op donderdag 27 augustus 2015 - 14:52 schreef het kale mannetje het volgende:Gio zal denk ik niets veranderen aan het basis elftal wat drie keer heeft gewonnen never chance a winning team. De druk om te blijven presteren is vele malen hoger door een brede bank en dat is voor feyenoord weer een unieke goede situatie, we weten gelijk waar we staan zondag. Hopelijk staan de lampjes uit in Eindhoven. Never change a winning team! Dus dan MOET Kazim eruit, want steeds als Kazim erin stond stond het gelijk en met Kramer werd de winst over de streep getrokken. Dat zie elke lulhannes in NL ... |
|
|
|
|
het kale mannetje
|
|
|
Ik dacht dat Kazim de 1-0 tegen Utrecht had gescoord.....Kramer komt steeds dichter bij een basisplaats maar zal denk ik niet starten tegen psv. |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
Alleen lijdensweg heeft er verstand van hier ... ben je het niet met 'm eens ben je een lulhannes! Boudewijn kan dit forum vanaf nu wel L(ulhannessen)&L(ijdensweg)-forum noemen! |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote:Op donderdag 27 augustus 2015 - 15:21 schreef het kale mannetje het volgende:Ik dacht dat Kazim de 1-0 tegen Utrecht had gescoord.....Kramer komt steeds dichter bij een basisplaats maar zal denk ik niet starten tegen psv. Ja dat klopt, een mooi doelpunt ! Maar dan nog, het blijft een voetballer met mankementen ... |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
En had jij weer eens ongelijk, lulhannes.. |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Ik heb NOOIT ongelijk beste homo ;-) |
|
|
|
|
het kale mannetje
|
|
|
Links of rechtsom.......drie punten betekend veel zelfvertrouwen en 7 punten los van PSV. |
|
|
|
|
ZerauS
|
|
|
|
|
|
G-child
|
|
|
onderschrijf hierin zeker de mening van Lijdensweg... zijn en mijn lijden wordt maar groter en groter met Kazim in de spits! |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
Kom er maar in van geil ;-P |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Laat die nog maar even wegblijven. Lees al genoeg duimzuigerij. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Sorry dat het überhaupt in me opkwam.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Hahaha ddduimpje ... |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Totdat je het een ander vertelt. |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote: 1-2 de drie punten gaan gewoon weer mee naar 010 ;) |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote: waar het hart van vol zit, stroomt de mond over ... |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Het ligt voor een groot gedeelte aan de opstelling van Gio of we hier punten gaan halen. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
netsurfer
|
|
|
quote: Ja en als we erin slagen de nul te houden, is de kans op een nederlaag al een stuk kleiner geworden. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Wat een niveau vandaag zeg..😂 |
|
|
|
|
netsurfer
|
|
|
quote: Hopen dat onze jongens hierin meegaan zondag. :) |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Je spreekt uit ervaring ??? |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Dat was het dan weer met het niveau. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
netsurfer
|
|
|
|
|
|
Nibke
|
|
|
Kan leuk worden zondag. Het gevaar schuilt in de omschakeling van PSV Gewoon 5-3-2 spelen, dus met een extra vrije verdediger (Botteghin) en Kazim banken. Draak van een wedstrijd en wij met 3 punten naar huis!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 28 augustus 2015 door Nibke -- |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
Het wordt een schijtluizen opstelling bij Feyenoord dankzij Gio !!! |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote:Op donderdag 27 augustus 2015 - 17:31 schreef G-child het volgende:onderschrijf hierin zeker de mening van Lijdensweg... zijn en mijn lijden wordt maar groter en groter met Kazim in de spits! Was ook wel heel moeilijk om dat te bedenken natuurlijk. Hup L ! |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote: zo sprak de kennerT (of toch niet?) |
|
|
|
|
Fer 1
|
|
|
Ja hij komt natuurlijk weer met die Kaziem logies zo n uitspraak,en dan mag Kramer weer de laatste denhaag minuten spelen .Bilal op links Vejinovic ver achter de aanval ,ach ja het zal allemaal wel weer een gelijkie woden . |
|
|
|
|
Fer 1
|
|
|
Wij weten het beter dan Gio ,en in dit geval is dat ook zo volgens de best aangeprezen opstellingen van de laatste week.Daarom ik wacht het wel even af maar leuk is anders. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Psv gaat vol in de verdediging en speelt op de counter, blijft gevaarlijk met die luuk de Jong. Ik hoop dat we snel scoren dan moet psv komen en dan heb je veel kansen |
|
|
|
|
YugoBosna
|
|
|
Ik zie dat het al begint te kriebelen. Anders wel bij mij. niet zo pessimistisch jongens het seizoen is net begonnen laat gio zijn werk lekker doen. Ik ben benieuwd |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
2-3. Ben in een goeie mood. |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 - 23:13 schreef piet de paler het volgende:Psv gaat vol in de verdediging en speelt op de counter, blijft gevaarlijk met die luuk de Jong. Ik hoop dat we snel scoren dan moet psv komen en dan heb je veel kansen Ik hoop dat ze zich niet zo makkelijk weg laten zetten door Luuk de Jong!!!! |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Als ie zonder Kramer en Elia gaat beginnen wel ja ... |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote:Op donderdag 27 augustus 2015 - 17:31 schreef G-child het volgende:onderschrijf hierin zeker de mening van Lijdensweg... zijn en mijn lijden wordt maar groter en groter met Kazim in de spits! En niet te vergeten ene Lexit Immers ... |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Wel, dan weet je toch al dat het nix wordt? Kazim en Immers waardeloos? Dus niet kijken en ronduit zeggen dat ze verliezen. Dan ben je een vent. |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 - 00:11 schreef FR-Henk het volgende:[..] Wel, dan weet je toch al dat het nix wordt? Kazim en Immers waardeloos? Dus niet kijken en ronduit zeggen dat ze verliezen. Dan ben je een vent. Het is al erg genoeg dat ik hoop dat Feyenoord verlies met Immers en Kazim in de basis of dat ze zwaar geblesseerd raken !!
Dus zie ik liever die 2 niet in de basis , maar als we met die 2 een goed resultaat behalen ben ik blij voor Feyenoord , de supporters en de sponsoren. Maar daar is dan ook alles mee gezegd ...
De sterkste elf is in mijn ogen met Kramer en Elia in de basis ... Ook bij Dirk Kuyt heb ik mijn grootste twijfels betreft het voetballende gedeelte, voor de spirit is Dirk een gouden lul in het veld. Maar ook dan is daar alles mee gezegd ...
Buiten al deze beslommeringen hopen we dat de 3 punten alsnog mee naar Rotterdam gaan , kan ik weer rustig mijn baantjes gaan trekken in het zwembad |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Hoezo, heeft toch tot de negen punten geleid.. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 - 00:19 schreef lijdensweg het volgende:[..] Het is al erg genoeg dat ik hoop dat Feyenoord verlies met Immers en Kazim in de basis of dat ze zwaar geblesseerd raken !! Dus zie ik liever die 2 niet in de basis , maar als we met die 2 een goed resultaat behalen ben ik blij voor Feyenoord , de supporters en de sponsoren. Maar daar is dan ook alles mee gezegd ... De sterkste elf is in mijn ogen met Kramer en Elia in de basis ... Ook bij Dirk Kuyt heb ik mijn grootste twijfels betreft het voetballende gedeelte, voor de spirit is Dirk een gouden lul in het veld. Maar ook dan is daar alles mee gezegd ... Buiten al deze beslommeringen hopen we dat de 3 punten alsnog mee naar Rotterdam gaan , kan ik weer rustig mijn baantjes gaan trekken in het zwembad En verder mag je nog steeds vrij rond lopen? |
|
|
|