|
|
Stylzz
|
|
|
Oké bedankt voor het vertrouwen |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Jawel, zoals verwacht. Kansloze opstelling dus
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 30 augustus 2015 door MMM -- |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Definitieve opstelling: Vermeer; Van Beek, Botteghin, V.d.Heijden, Kongolo; Vejinovic, El Ahmadi, Immers; Kuyt, Kazim en Bilal. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Immers en Kazim, alleen hier komen ze er weer op hoor. Gio domoor |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Geen Brenet, das jammer.. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Wat is Gio's masterplan dan toch? En heeft ie dat? |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Kazim weer..man man man Wat is dat toch. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Had ook liever Kramert gezien.. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
Jeay
|
|
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
|
|
|
R()b
|
|
|
|
|
|
moa
|
|
|
quote: Immers snap ik wel, die is uitstekend in wedstrijden dat we onder druk staan, wint veel duels, verdedigend kopsterk enzo.
Kazim snap ik ook niet, had gehoop op Kramer en Elia vandaag. |
|
|
|
|
Els
|
|
|
Onbegrijpelijke opstelling. Als je Kazim liever niet naast je op de bank hebt, zet hem dan op de tribune. |
|
|
|
|
BertusBadeend
|
|
|
1-3 met goals van Kazim, Immers en Vilhena |
|
|
|
|
Leonidas1
|
|
|
Weet iemand waar ik een stream kan vinden? |
|
|
|
|
Rotterdam22
|
|
|
Ik had gehoopt op 532 en lekker counteren. maar als gio ze zo wil wegspelen ook goed. Winnendd trainert heeft gelijk. ik denk alleen dat jan arie tegen de jong een probleem word. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Waar heb je hem het laatst gelegd..(?) |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op zondag 30 augustus 2015 - 16:21 schreef Rotterdam22 het volgende:Ik had gehoopt op 532 en lekker counteren. maar als gio ze zo wil wegspelen ook goed. Winnendd trainert heeft gelijk. ik denk alleen dat jan arie tegen de jong een probleem word. Die gasten zijn snel voorin.. |
|
|
|
|
Leonidas1
|
|
|
quote: Haha, ik had het hele huis al overhoop gehaald. Maar waar vind ik de stream? |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Geen idee firstrow of janlul zie ik vaak voorbij komen.. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
quote: Laat ik me hier maar aan vasthouden.... kan me niet echt vinden in deze opstelling. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
quote:Op zondag 30 augustus 2015 - 16:21 schreef Rotterdam22 het volgende:Ik had gehoopt op 532 en lekker counteren. maar als gio ze zo wil wegspelen ook goed. Winnendd trainert heeft gelijk. ik denk alleen dat jan arie tegen de jong een probleem word. We zullen zien. Velen hier zien het helemaal goed gaan met dat centrale duo.... |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Kazim is dus belangrijk op het moment.. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
tja. Kazim is misschien wel een betere optie dan Kramer in deze wedstrijd. Meer diepgang en iets meer voetballend vermogen wat belangrijk kan zijn als Feyenoord niet zo veel op de helft van de tegenstander is. Op de counter heb je dus waarschijnlijk meer aan Kazim dan aan Kramer. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Gio klonk overtuigend, we zullen het gaan zien.. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op zondag 30 augustus 2015 - 16:35 schreef T-FeYeN00rD het volgende:tja. Kazim is misschien wel een betere optie dan Kramer in deze wedstrijd. Meer diepgang en iets meer voetballend vermogen wat belangrijk kan zijn als Feyenoord niet zo veel op de helft van de tegenstander is. Op de counter heb je dus waarschijnlijk meer aan Kazim dan aan Kramer. Een zeer acceptabele overweging. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
eel succes met die 2 krukken erin !!! |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
O o Brenet toch, Poulsen geblesseerd.. |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote:Op zondag 30 augustus 2015 - 16:35 schreef T-FeYeN00rD het volgende:tja. Kazim is misschien wel een betere optie dan Kramer in deze wedstrijd. Meer diepgang en iets meer voetballend vermogen wat belangrijk kan zijn als Feyenoord niet zo veel op de helft van de tegenstander is. Op de counter heb je dus waarschijnlijk meer aan Kazim dan aan Kramer. We zullen zien, maar ik denk van niet! |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
quote:Op zondag 30 augustus 2015 - 16:35 schreef T-FeYeN00rD het volgende:tja. Kazim is misschien wel een betere optie dan Kramer in deze wedstrijd. Meer diepgang en iets meer voetballend vermogen wat belangrijk kan zijn als Feyenoord niet zo veel op de helft van de tegenstander is. Op de counter heb je dus waarschijnlijk meer aan Kazim dan aan Kramer. Volgens mij is Kramer sneller en beter voetballen kan hij volgens mij ook. Kazim is sterk in het duel. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Bijna, is nog niets bekend verder, maar zou mooi zijn.. |
|
|
|
|
kuipje
|
|
|
quote: Van beek en kongolo zijn ook behoorlijk snel. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Okay das een zorg minder, thanx.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Fijne wedstrijd iedereen.. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op zondag 30 augustus 2015 - 16:38 schreef Barabas het volgende:[..] Volgens mij is Kramer sneller en beter voetballen kan hij volgens mij ook. Kazim is sterk in het duel. Dan verschillen we daarover van mening. Vind Kazim de betere aan de bal. Kramer de scherpere voor de goal. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Els