|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Yup, maar dat vind ik echt. Ik vind dit een wanstaltig gedrocht. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Eensert, ik wacht nog op de bevestiging..😉 |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Heb er ook een digitale krabbel voor gezet. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Bevestiging laat wel op zich wachten zeg... |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Kwam bij mij in de SPAM folder. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Wat er tussen Willem II en 020 gebeurd neigt daar ook naar, vind ik ook maar vaag. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Weet je nog.... Excelsior.... |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Anders. Excelsior speelde toen alleen maar Eerste Divisie. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Oh ja joh.... Je meet met 2 maten. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Bedankt voor je onderbouwing. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Daar beland van mij alle onbekende post, maar tot nu toe nog niets. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote: Sterk argument ... Excelsior huurde spelers van Feyenoord die vervolgens (vaak) het hele seizoen speelden in de Eerste Divisie. |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
Maar heel eerlijk gezegd interesseert het me weinig wat er in de Eerste Divisie gebeurt ... |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
En in die 17 jaar nooit in de Kleredivisie.....
Heb ik het toch uitgelegd... verdorie...
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 25 augustus 2015 door Barabas -- |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Van de 17 jaar (1997-2005) 3 keer Eredivisie. Wauw, flink aantal.
Heel anders dus dan nu tussen Willem II en 020. Kijk alleen al naar de spelers, alle spelers die 020 verhuurd heeft hebben al Eredivisie ervaring. Spelers van Feyenoord die verhuurd werden kwamen net kijken. |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 - 16:35 schreef MMM het volgende:[..] Van de 17 jaar (1997-2005) 3 keer Eredivisie. Wauw, flink aantal. Heel anders dus dan nu tussen Willem II en 020. Kijk alleen al naar de spelers, alle spelers die 020 verhuurd heeft hebben al Eredivisie ervaring. Spelers van Feyenoord die verhuurd werden kwamen net kijken. Maar wat nu als NEC Sleegers niet gekocht had, maar gehuurd en naast Woudenberg ook Nelom (onlogisch maar puur voor het voorbeeld), Immers en Kazim van ons zou willen/kunnen huren? |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Ah... toch zelf ff de moeite genomen. Als er nog een Feyenoorder bij NEC tekent dan... ach, laat ook maar... Piep piep hallo... |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 - 16:37 schreef JanM het volgende:[..] Maar wat nu als NEC Sleegers niet gekocht had, maar gehuurd en naast Woudenberg ook Nelom (onlogisch maar puur voor het voorbeeld), Immers en Kazim van ons zou willen/kunnen huren? Vind ik ook een vreemde gang van zaken. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 - 16:35 schreef MMM het volgende:[..] Van de 17 jaar (1997-2005) 3 keer Eredivisie. Wauw, flink aantal. Heel anders dus dan nu tussen Willem II en 020. Kijk alleen al naar de spelers, alle spelers die 020 verhuurd heeft hebben al Eredivisie ervaring. Spelers van Feyenoord die verhuurd werden kwamen net kijken. Hier maar niet op gereageerd? |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote: Maar niet te voorkomen. Verhaal in de Eerste Divisie is iets anders vind ik met die aparte regels aangaande periodetitels en promotie/degradatie. Maar zoals ik al zei, echt boeien doet het niet ... |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
quote: Niet nodig. Te hoog Calimero-gehalte. Sorry. |
|
|
|
|
Els
|
|
|
Laat Feyenoord eerst zelf maar eens van Ajax winnen voor we gaan zeiken dat een ander team er niet van wint |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Wij gaan winnen alleen met hoeveel is de vraag.. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
quote: Graag gedaan Ronald |
|
|
|
|
YugoBosna
|
|
|
competievervalsing? die extra ticket van de eufa voor GAE. |
|
|
|
|
Fer 1
|
|
|
Als ik dat ajax ziet spelen jongens echt dat gaat hun beter af als bij ons ,het tempo ligt veel hoger en het gaat er veel sneller aan toe ook de passen zijn beter daar schoort het bij ons nog wel aan.ik hoop dat Gio de video beelden zal bestuderen,om daar een antwoord op te hebben.Gaat niet makkelijk worden dat zeg ik al vast ,niet ajax specialiten heb lopen dat zeker ook niet het spel is wel beter verzorg.Daar om moet Gio wat in de aanval gaan verbeteren Kramer is hier in een groot pluspunt zo ook Vjinovic Gustafson is hard nodig in deze. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 - 23:31 schreef Fer 1 het volgende:Als ik dat ajax ziet spelen jongens echt dat gaat hun beter af als bij ons ,het tempo ligt veel hoger en het gaat er veel sneller aan toe ook de passen zijn beter daar schoort het bij ons nog wel aan.ik hoop dat Gio de video beelden zal bestuderen,om daar een antwoord op te hebben.Gaat niet makkelijk worden dat zeg ik al vast ,niet ajax specialiten heb lopen dat zeker ook niet het spel is wel beter verzorg.Daar om moet Gio wat in de aanval gaan verbeteren Kramer is hier in een groot pluspunt zo ook Vjinovic Gustafson is hard nodig in deze. Heb je zeker filmpjes uit de jaren 90 gekeken.....Ajax is niet om aan te gluren |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Doe niet zo lullig Peet, hij kijkt daar nou eenmaal graag naar.. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Oke sorry...maar waar zit dat Feijenoord bloed van hem dan ??...van jou weet ik het |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Hij heeft het over ajaks hoor.. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Fer1 is op schrift al competitievervalsing. |
|
|
|
|
BertusBadeend
|
|
|
Als je geen competitievervalsing wil moet je de beloftenelftallen gewoon verplichten een voltallige belofteselectie op de been te brengen. En dan een apart team met reserves om die fit te krijgen. Zou beter zijn voor de ontwikkeling, want dan kunnen spelers als team groeien. Gelukkig doet feyenoord niet mee aan de jupiler league |
|
|
|