|
|
Loetje
|
|
|
Is de prijzenpot nou ineens veel hoger in de EL? |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Ik weet de bedragen niet precies, maar heb wel gelezen dat dit komend seizoen zou veranderen..Dit seizoen dus.. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zondag 30 augustus 2015 - 15:36 schreef remco k het volgende:Ik weet de bedragen niet precies, maar heb wel gelezen dat dit komend seizoen zou veranderen..Dit seizoen dus.. Las het ook. Ziet er in ieder geval qua wedstrijden leuk uit |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Episch, Fenerbace "fans" bedreigen Celtic fans via digitale media met messen. Directe verwijzingen naar de verschillende steekpartijen waarbij Britse voetbalfans te grazen zijn genomen in Turkije. Celtics fans reageren op werkelijk geweldige wijze :D
Foto's met lepels, plastic bestek en dergelijke als reactie. Prachtig :D |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote: Ajax telkens thuis om 19:00, is dit onder voorbehoud of is dit al definitief? |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote: Dit is als definitief speelschema verspreid op social media door Ajax...definitief lijkt me |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote: hmmmm jammer dat ze telkens zo vroeg spelen. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote: Beter man, kunnen al die zogenaamde Ajax-fans gewoon tot het eind blijven zitten ipv 5 minuten voor tijd weggaan omdat ze anders de trein missen! 😉 |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Schema wat de UEFA kort na de loting bekend maakt is altijd defenitief Natjos |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote: Er stond in eerste instantie op Ajax.nl, dat tijden onder voorbehoud waren. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: Ja maar Ajax zette het plaatje er ook meteen op. Meestal klopt dat gewoon |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: Ja klopt. Alhoewel, soms staat het er niet. Ik volg meestal hierin de UEFA in eerste instantie en weet dan dat het klopt op Ajax.nl |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Groep A:
Molde FK - Ajax (Ned) 1-1 Hestad; Fischer
Celtic (Sch) - Fenerbahçe (Tur) 2-2 Griffiths, Commons; Fernandão (2x)
Stand:
01. Molde FK (Noo) 2-4 02. Celtic (Sch) 2-2 03. Ajax (Ned) 2-2 04. Fenerbahçe (Tur) 2-1
Groep B:
Liverpool (Eng) - FC Sion (Zwi) 1-1 Lallana; Assifuah
Rubin Kazan (Rus) - Bordeaux (Fra) 0-0
Stand:
01. FC Sion (Zwi) 2-4 02. Liverpool (Eng) 2-2 03. Girondins Bordeaux (Fra) 2-2 04. Rubin Kazan (Rus) 2-1
Groep C:
PAOK (Gri) - Borussia Dortmund (Dui) 1-1 Mak; Castro
FK Krasnodar (Rus) - Qäbälä FK (Aze) 2-1 Wanderson, Smolov; Dodo
Stand:
01. Borussia Dortmund (Dui) 2-4 02. FC Krasnodar (Rus) 2-3 03. PAOK (Gri) 2-2 04. Qäbälä FK (Aze) 2-1
Groep D:
Legia Warschau (Pol) - Napoli (Ita) 0-2 Mertens, Higuain
Club Brugge (Bel) - FC Midtjylland (Den) 1-3 Meunier; Sisto, Onuachu, Novak
Stand:
01. Napoli (Ita) 2-6 02. FC Midtjylland (Den) 2-6 03. Club Brugge (Bel) 2-0 04. Legia Warschau (Pol) 2-0
Groep E:
Villarreal (Spa) - Viktoria Plzen (Tsj) 1-0 Baptistao
Dinamo Minsk (W-Rus) - Rapid Wien (Oos) 0-1 Hofmann
Stand:
01. Rapid Wien (Oos) 2-6 02. Villarreal (Spa) 2-3 03. Viktoria Plzen (Tsj) 2-3 04. Dinamo Minsk (W-Ru) 2-0
Groep F:
Olympique Marseille (Fra) - Slovan Liberec (Tsj) 0-1 Coufal
Sporting Braga (Por) - FC Groningen (Ned) 1-0 Hassan
Stand:
01. Sporting Braga (Por) 2-6 02. Slovan Liberec (Tsj) 2-3 03. Olympique Marseille (Fra) 2-3 04. FC Groningen (Ned) 2-0
Groep G:
Rosenborg BK (Noo) - Dnipro (Oek) 0-1 Seleznev
Lazio (Ita) - Saint-Étienne (Fra) 3-2 Onazi, Hoedt, Biglia; Sall, Monnet-Paquet
Stand:
01. Dnipro (Oek) 2-4 02. Lazio (Ita) 2-4 03. Rosenborg BK (Noo) 2-1 04. Saint-Étienne (Fra) 2-1
Groep H:
Lokomotiv Moskou (Rus) - Skënderbeu (Alb) 2-0 Niasse, Samedov
Besiktas (Tur) - Sporting Portugal (Por) 1-1 Ruiz; Töre
Stand:
01. Lokomotiv Moskou (Rus) 2-6 02. Besiktas (Tur) 2-4 03. Sporting Portugal (Por) 2-1 04. Skënderbeu (Alb) 2-0
Groep I:
FC Basel (Zwi) - Lech Poznan (Pol) 2-0 Bjarnason, Embolo
Belenenses (Por) - Fiorentina (Ita) 0-4 Astori, Babacar, Tonel (e.d.), Rossi
Stand:
01. FC Basel (Zwi) 2-6 02. Fiorentina (Ita) 2-3 03. Belenenses (Por) 2-1 04. Lech Poznan (Pol) 2-1
Groep J:
FK Qarabag (Aze) - Anderlecht (Bel) 1-0 Richard
AS Monaco (Fra) - Tottenham Hotspur (Eng) 1-1 Lamela; El Shaarawy
Stand:
01. Tottenham Hotspur (Eng) 2-4 02. FK Qarabag (Aze) 2-3 03. AS Monaco (Fra) 2-2 04. Anderlecht (Bel) 2-1
Groep K:
Schalke 04 (Dui) - FC Asteras (Gri) 4-0 Di Santo (3x), Huntelaar
Sparta Praag (Tsj) - APOEL Nicosia (Cyp) 2-0 Fatai, Brabec
Stand:
01. Schalke 04 (Dui) 2-6 02. Sparta Praag (Tsj) 2-4 03. FC Asteras (Gri) 2-1 04. APOEL Nicosia (Cyp) 2-0
Groep L:
FC Augsburg (Dui) - Partizan Belgrado (Ser) 1-3 Bobadilla; Zivkovic (2x), Ji (e.d.)
AZ (Ned) - Athletic Club (Spa) 2-1 Henriksen, Boveda (e.d.); Aduriz
Stand:
01. Partizan Belgrado (Ser) 2-6 02. Athletic Club (Spa) 2-3 03. AZ (Ned) 2-3 04. FC Augsburg (Dui) 2-0 |
|
|
|
|
Peterhs
|
|
|
Toch denk ik dat we aankomende 2 wedstrijden tegen die Turken, beide keren gewoon venijnig worden afgemaakt. |
|
|
|
|
ZerauS
|
|
|
quote:Op vrijdag 02 oktober 2015 - 07:55 schreef Peterhs het volgende:Toch denk ik dat we aankomende 2 wedstrijden tegen die Turken, beide keren gewoon venijnig worden afgemaakt. Op basis van wat denk je dat? Als we gisteren gewoon al die 100% kansen hadden benut stonden we fier aan kop in deze poule. |
|
|
|
|
Peterhs
|
|
|
Gewoon een gevoel. Die turken krijgen altijd vleugels tegen Nederland |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: In clubverband nog weinig van gezien. Spelen sowieso ook veel niet-Turken daar.
Maar ook zij zullen moeten.
Als Ajax Europees 9 kansen onbenut laat, ga je het niet redden. Europees moet enkele eerste 2 kansen gewoon raak |
|
|
|
|
ZerauS
|
|
|
quote:Op vrijdag 02 oktober 2015 - 10:21 schreef Loetje het volgende:[..] In clubverband nog weinig van gezien. Spelen sowieso ook veel niet-Turken daar. Maar ook zij zullen moeten. Als Ajax Europees 9 kansen onbenut laat, ga je het niet redden. Europees moet enkele eerste 2 kansen gewoon raak Betekent wel dat we op zich niet slecht gespeeld hebben😉 Hoe vaak kom je in 90 minuten 9 keer goed voor het doel met een 100 % kans? |
|
|
|
|
Peterhs
|
|
|
quote:Op vrijdag 02 oktober 2015 - 10:21 schreef Loetje het volgende:[..] In clubverband nog weinig van gezien. Spelen sowieso ook veel niet-Turken daar. Maar ook zij zullen moeten. Als Ajax Europees 9 kansen onbenut laat, ga je het niet redden. Europees moet enkele eerste 2 kansen gewoon raak Of er wel of niet veel spelen doet er niet echt toe. De supporters van die clubs zijn zo gek als een deur. Gaan tekeer tot ze neer vallen. Dat is echt een 12de man op het veld. Zeker uit. |
|
|
|
|
Onze Ajax
|
|
|
Toch zal het voor Ajax lastig kunnen worden, nu 2x tegen Fenerbahce. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op vrijdag 02 oktober 2015 - 10:31 schreef ZerauS het volgende:[..] Betekent wel dat we op zich niet slecht gespeeld hebben😉 Hoe vaak kom je in 90 minuten 9 keer goed voor het doel met een 100 % kans? Daarom. Maar die voorhoede is zo hopeloos gewoon |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
4 punten tegen Fener is een must |
|
|
|
|
Onze Ajax
|
|
|
Dat kan alleen met 200% inzet. Dat was gisteren niet te zien tegen Moldo. |
|
|
|
|
Peterhs
|
|
|
Molde FK door in deze groep. Wel een grappige stunt hahaha. Zou wel weer tekenend zijn... |
|
|
|
|
Onze Ajax
|
|
|
Zeker, hun kans is groter dan bij Ajax. De realiteit is, dat Ajax in Europa niets mees voorstelt. |
|
|
|
|
ZerauS
|
|
|
quote:Op vrijdag 02 oktober 2015 - 13:04 schreef Onze Ajax het volgende:Zeker, hun kans is groter dan bij Ajax. De realiteit is, dat Ajax in Europa niets mees voorstelt. Weet je wat ik me nu serieus afvraag?? In al jouw posts ben je super negatief over Ajax. Het zal me niet verbazen als je stiekem voor Feyenoord bent maar op deze manier lekker Ajax kan afzeiken. Als dit niet het geval is snap ik er namelijk nog minder van.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 02 oktober 2015 door ZerauS -- |
|
|
|
|
ZerauS
|
|
|
quote: Ik geloof er wel in hoor Loetje. Ik vond ze namelijk bij vlagen goed spelen. Maar net wat je zegt die voorhoede hè 😰😰 het tij gaat vast keren daar ben ik van overtuigd
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 02 oktober 2015 door ZerauS -- |
|
|
|
|
Onze Ajax
|
|
|
quote:Op vrijdag 02 oktober 2015 - 13:39 schreef ZerauS het volgende:[..] Weet je wat ik me nu serieus afvraag?? In al jouw posts ben je super negatief over Ajax. Het zal me niet verbazen als je stiekem voor Feyenoord bent maar op deze manier lekker Ajax kan afzeiken. Als dit niet het geval is snap ik er namelijk nog minder van. Nee ik ben niet voor Feyenoord. Al altijd voor Ajax. Ik kijk alleen naar de realiteit, daar dit de enigste is wat telt.
Het is niet voor niets dat het Nederlandse voetbal minder is geworden in de afgelopen jaren. En Ajax, Ajax staat 29e op de Europese ranglijst. Dat zegt ook al genoeg. |
|
|
|
|
ZerauS
|
|
|
quote:Op vrijdag 02 oktober 2015 - 13:46 schreef Onze Ajax het volgende:[..] Nee ik ben niet voor Feyenoord. Al altijd voor Ajax. Ik kijk alleen naar de realiteit, daar dit de enigste is wat telt. Het is niet voor niets dat het Nederlandse voetbal minder is geworden in de afgelopen jaren. En Ajax, Ajax staat 29e op de Europese ranglijst. Dat zegt ook al genoeg. En je punt is.....? Alsof de rest dat niet weet. Maar dan blijf je toch je club steunen ipv constant de boel lopen afzeiken. Het is niet dat ze daardoor beter gaan voetballen ofzo |
|
|
|
|
Onze Ajax
|
|
|
We blijven Ajax gewoon steunen. |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote:Op vrijdag 02 oktober 2015 - 14:22 schreef ZerauS het volgende:[..] En je punt is.....? Alsof de rest dat niet weet. Maar dan blijf je toch je club steunen ipv constant de boel lopen afzeiken. Het is niet dat ze daardoor beter gaan voetballen ofzo Negatief, Kritisch of realistisch wordt nog al eens door elkaar gehaald.. Ajax heeft in de jaren 90 kunnen pieken daarna heeft Psv een aantal jaar op hun top gepresteerd en de jaren daarna kwam het grote geld om de hoek kijken waardoor de Nederlandse competitie niks meer voorstelt. Waar de Championsship al een grotere begroting heeft dan de Nederlandse top.
Wat ik wel droevig vind is dat Ajax het zo lastig heeft tegen die nietszeggende clubs als een Rapid Wien, Celtic en Molde ect. Heb er gewoon wat moeite mee om dat te accepteren.. |
|
|
|
|
Onze Ajax
|
|
|
Zelf vindt ik, dat Ajax goede leidinggevende speler mist. Nu spelen vele spelers voor hunzelf, zonder goed samenspel er om heen. |
|
|
|