|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zondag 30 augustus 2015 - 11:19 schreef NatjosFC het volgende:Ja, ongelooflijk slecht eigenlijk. Als hij die gewoon had binnen getikt had hij nu 3 uit 3 gestaan... Ik heb ongelooflijk gelachen om dit moment deze competitie. Moet je even naar 5:24 gaan, die nummer 2 geeft een kutbal terug op de keeper. Vervolgens wordt er gescoord en gaat die nummer 2 zelf met z'n handen zo omhoog naar de keeper van: 'Wat doe jij nou!?!?' hahahaha [ filmpje ] Dit is toch typisch Hollands he |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Vertrouwde opstelling die amper progressie boekt. Ben benieuwd |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
Had verwacht dat hij wat spelers zou rouleren, maar niet dus. Sanogo maakt vandaag de winnende, 1-0. |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
quote:Op zondag 30 augustus 2015 - 11:43 schreef NatjosFC het volgende:Had verwacht dat hij wat spelers zou rouleren, maar niet dus. Sanogo maakt vandaag de winnende, 1-0. Whahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha
Tering....ff ademen hoor! |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
El Ghazi, leg hem dan af op Tete |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Hopelijk ligt hij er niet al te lang uit. Nu een trage speler |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote: Riedewald lb en Heitinga centraal een betere optie? |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Zou zo'n blessure kunnen komen van overbelasting? |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: Viergever is natuurlijk veel sterker op het verdedigende aspect daar. Je opbouw wordt er echter niet sneller op |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
ADO komt wel degelijk om te voetballen. Veel ruimte tussen hun linies. Nu meer bewegen |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
|
|
|
ZerauS
|
|
|
|
|
|
ZerauS
|
|
|
Viergever wordt omver geduwd |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote: En uiteraard wordt die niet gegeven. Het is immers Ajax :-( |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: Komt toch een voordeelsituatie uit? El Ghazi moet gewoon afmaken |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Begint dat ook weer, de totale onwil van de Nederlandse scheidsrechters om Ajax penalty's toe te kennen. Nou ja, Ajax creëert in ieder geval mogelijkheden. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
|
|
|
ZerauS
|
|
|
|
|
|
ZerauS
|
|
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote:Op zondag 30 augustus 2015 - 08:48 schreef Loetje het volgende:[..] Jong of oud, tempo kun je maken of niet. Ik denk niet dat het probleem daar ligt. In mijn post hiervoor schrijf ik al dat spelers onbereikbaar zijn en in veel eerdere posts schrijf ik ook dat spelers hun identiteit kwijt zijn. Bij elke speler zie ik gewoon zo'n beetje niet meer terug waar ze eigenlijk zo goed in zijn. Dat is toch echt de schuld van FdB hoor Ik denk dat het wel uitmaakt jeugdigheid staat gelijk aan grilligheid. Nu komt er natuurlijk meer bij kijken want die ervaring moet wel gekoppeld worden aan bepaalde kwaliteiten. Ben het ook wel voor een deel met je eens dat Frank ook een groot aandeel in het spel heeft. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Klasse goal zeg, mooi dat overzicht van Klaassen. |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Dik verdiende 1-0. Ajax zoekt tenminste de diepgang. Hier zit echt een grote uitslag in. ADO staat heel beer vooruit. Veel ruimte tussen de linies en achter de laatste linie. Moet nog meer beweging en tempo komen |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zondag 30 augustus 2015 - 12:46 schreef Hummel10 het volgende:[..] Ik denk dat het wel uitmaakt jeugdigheid staat gelijk aan grilligheid. Nu komt er natuurlijk meer bij kijken want die ervaring moet wel gekoppeld worden aan bepaalde kwaliteiten. Ben het ook wel voor een deel met je eens dat Frank ook een groot aandeel in het spel heeft. Je hebt de kwaliteit van jezelf of je hebt het niet. Je inzet en mentaliteit moet vanuit jezelf komen. Als je het in ieder geval probeert maar dat gebeurd ook niet |
|
|
|
|
3sterren
|
|
|
Eindelijk zie ik een fris ajax alleen moeten ze dit wel doorzetten en niet weer genoegen met 1 of 2 gials |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
|
|
|
ZerauS
|
|
|
|
|
|
Eide
|
|
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Overigens een aanmerking en dat is het waardeloze positie kiezen nu al voor de 3e keer van Milik. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Prima goal ook weer, mooie loopactie van Klaassen en El Ghazi die het ziet. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Echt een geweldige goal weer |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: Beweging Eide. Beweging |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
Was dat geen overtreding op el Ghazi??????????? |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Makkelie, wat ben je een vieze tering Feyenoorder. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Waarom is dat wegtrappen en weggooien van de bal tegenwoordig geen geel meer? Bloedirritant.
Overigens Ajax moet meteen doordrukken. Zeker als je straks vermoeid raakt door de vele wedstrijden |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op zondag 30 augustus 2015 - 12:55 schreef Loetje het volgende:Waarom is dat wegtrappen en weggooien van de bal tegenwoordig geen geel meer? Bloedirritant. Overigens Ajax moet meteen doordrukken. Zeker als je straks vermoeid raakt door de vele wedstrijden Hahaha. Inderdaad, jij schrijft het terwijl ik er ook aan dacht |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: Op welke van de 2 doel je vriend? 😉 |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Tete haalt die Schaken gewoon in. Mooi hè!
Overigens, Ajax heel behoorlijk en er zit echt een monsterscore in. Alleen loopt Bazoer weer teveel met de bal, Gudelj verdedigend goed maar aanvallend niet. Klaassen nu weg. De grootste tegenvallers tot nu toe zijn Milik en Sinkgraven |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Ajax moet dit in ieder geval de eerste helft dit al nadrukkelijk beslissen. Gewoon 4-0 met de rust en dat zit er zeker in. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zondag 30 augustus 2015 - 13:02 schreef Eide het volgende:Ajax moet dit in ieder geval de eerste helft dit al nadrukkelijk beslissen. Gewoon 4-0 met de rust en dat zit er zeker in. Wat een ruimte hè |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Tering wat een redding van Jasper |
|
|
|