|
|
Eide
|
|
|
quote: En nu zou Ajax eindelijk eens uit moeten lopen naar een 5-0 uitslag of iets dergelijks. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Hoezo een pingel zoeken... Havenaartje toch |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: Precies. Kon bij AZ al. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
En nu lijkt Ajax toch gas terug te nemen. Nu moet je er juist een versnelling op zetten. Een tegenstander die in de touwen hangt moet je geen tijd geven na te denken. |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote: Inderdaad, nu al denken en werken aan het doelsaldo! |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Wat zal Schaken een rotmiddag beleven. Die zit volledig in de broekzak bij Riedewald en dan komt El Ghazi ook nog even meeverdedigen. |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
Genieten jullie ook zo van Gudelj? Wat een werklust en wat een absolute wil om te winnen. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Is toch niks aan de hand man |
|
|
|
|
3sterren
|
|
|
Bazoer moet nou niet overmoedig worden |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote: Maar ik vind hem voetballend nog te weinig brengen hoewel hij zich daar vandaag wat nadrukkelijker mee bemoeit. Ik ben niet zo'n fan van het tandem Gudelj/Bazoer. Bazoer loopt te veel en Gudelj vind ik, tot nu toe, voetballend te passief.
Maar in de duels is Gudelj wel een verademing bij Ajax. Body, hard en wint gewoon veel. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: Hij speelt heel aardig. Nu nog vaker vooruit |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op zondag 30 augustus 2015 - 13:54 schreef Eide het volgende:[..] Maar ik vind hem voetballend nog te weinig brengen hoewel hij zich daar vandaag wat nadrukkelijker mee bemoeit. Ik ben niet zo'n fan van het tandem Gudelj/Bazoer. Bazoer loopt te veel en Gudelj vind ik, tot nu toe, voetballend te passief. Maar in de duels is Gudelj wel een verademing bij Ajax. Body, hard en wint gewoon veel. Dat is wel waar, maar ik doelde enkel op zijn werklust (dat kan aanstekelijk voor de anderen zijn) en zij absolute wil om duels te winnen. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Klaassen vandaag ook een pak beter dan tot nu toe dit seizoen. Nauwelijks balverlies en aanvallend ook weer bepalend. |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
Pfff die Hagenzen maken wel heel erg veel overtredingen! |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op zondag 30 augustus 2015 - 13:57 schreef Eide het volgende:Klaassen vandaag ook een pak beter dan tot nu toe dit seizoen. Nauwelijks balverlies en aanvallend ook weer bepalend. Absoluut! |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
En ook eindelijk eens Heitinga. Zal Riedewald ook wel rust krijgen verwacht ik. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
Godver, waarom nou niet in 1 keer uithalen!!!!!!!! |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: Snap dat alleen vandaag niet. Zeker als je wel wat frisheid op links kan gebruiken |
|
|
|
|
JOOD
|
|
|
quote:Op zondag 30 augustus 2015 - 11:25 schreef JOOD het volgende:Wederom de ervaring op de bank en de felheid van Fisher mag ook toekijken.. Hoop voor Sinkgraven dat hij beter speelt vandaag, anders Victor erin! Wisselen die vent, niet zijn wedstrijd en totaal geen dreiging! |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Sinkgraven loopt te hinkepinken trouwens. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Wat een verademing is Tete dan zeg... |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
Milik komt er ook niet aan te pas |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Tuurlijk, ze zullen de supporters nog wat goals gunnen... |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: En juist met die ruimte had hij veel meer moeten doen |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote: Klopt, dat had ik ook verwacht |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Wat prima uitgespeeld. Zo simpel is het he |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
Hahahah El Ghazi.... goal nummer 6!!!!!!! |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Keurig uitgespeelde goal. |
|
|
|
|
3sterren
|
|
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote: Goed hoor. Hij staat toch vaak erg goed. Ook nu weer, zoekt de ruimtes op. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Waarom ligt elke goal van de Ajax aan de tegenstander? Maken we gewoon niet 3 prima goals? Ik hou het een keer daar bij. In plaats van Ajax verslaat matig ADO. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Gudelj eraf had ik niet verwacht. Vond Sinkgraven eerder rijp voor een wissel. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: In de 16 is die gewoon prima. Heel aparte speler |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: Zal naar 10 gaan denk ik |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote: Precies. En dan mag hij van mij in zijn jeugdigheid ook dingen verkeerd doen! |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Godverdomme Milik, kies dan normaal positie. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: Mag wel wat dreiging op de flank van af. Scorend vermogen van hem is groter dan van welke andere flankspeler in de Eredivisie dan ook |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
Hopelijk kunnen ze dit niveau vasthouden. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Fraser heeft gelijk, maar al die kut overtredingen die hun maken hoor je niks over |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Los wat wat er verder nog gebeurt is dit met afstand de beste pot van Ajax van dit seizoen. ADO niet best maar Ajax dwingt dat ook wel af vandaag vind ik. De duels worden overal gewonnen, men zoekt de aanval, Ajax creert kansen en geeft, behoudens die kopbal van Havenaar, helemaal niets weg.
Kortom; een prima pot vandaag met acceptabel voetbal. het kan met moet nog beter en met name in een hoger tempo maar na de afgelopen weken is dit een verademing. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Fischer jongen... Waar is je scherpte? |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
Al met al bevalt Ajax me wel en blijkt ADO de perfecte tegenstander te zijn. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zondag 30 augustus 2015 - 14:08 schreef Eide het volgende:Los wat wat er verder nog gebeurt is dit met afstand de beste pot van Ajax van dit seizoen. ADO niet best maar Ajax dwingt dat ook wel af vandaag vind ik. De duels worden overal gewonnen, men zoekt de aanval, Ajax creert kansen en geeft, behoudens die kopbal van Havenaar, helemaal niets weg. Kortom; een prima pot vandaag met acceptabel voetbal. het kan met moet nog beter en met name in een hoger tempo maar na de afgelopen weken is dit een verademing. Absoluut waar. Ajax speelt heel redelijk. Nu is het eerder luxe om over verbetering te praten |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op zondag 30 augustus 2015 - 14:08 schreef Eide het volgende:Los wat wat er verder nog gebeurt is dit met afstand de beste pot van Ajax van dit seizoen. ADO niet best maar Ajax dwingt dat ook wel af vandaag vind ik. De duels worden overal gewonnen, men zoekt de aanval, Ajax creert kansen en geeft, behoudens die kopbal van Havenaar, helemaal niets weg. Kortom; een prima pot vandaag met acceptabel voetbal. het kan met moet nog beter en met name in een hoger tempo maar na de afgelopen weken is dit een verademing. Oei, sorry ik had je post niet gezien Eide
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 30 augustus 2015 door Pietje -- |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Wat ga ik straks relaxed kijken naar die wedstrijd in lampenstad zef |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
....
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 30 augustus 2015 door Loetje -- |
|
|
|