BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Ajax - ADO Den Haag (zondag 30 augustus 2015, 12:30): 4 - 0

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Pietje
 Pietje - zondag 30 augustus 2015 - 14:13   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 30 augustus 2015 - 14:12 schreef Loetje het volgende:
Pingel!!! Kut scheids
Hahaha. Veel duidelijker kan het bijna niet.
Loetje
 Loetje - zondag 30 augustus 2015 - 14:14   quote  deeplink  
Ik vind het wel bagger simpel Ajax de grootste kansen om zeep helpt
Loetje
 Loetje - zondag 30 augustus 2015 - 14:14   quote  deeplink  
En weer loopt Milik niet goed
Eide
 Eide - zondag 30 augustus 2015 - 14:15   quote  deeplink  
Goed dat Ajax wel door probeert te drukken om er nog één bij te prikken. ik zie vandaag veel dingen die mij bevallen.
Pietje
 Pietje - zondag 30 augustus 2015 - 14:15   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 30 augustus 2015 - 14:14 schreef Loetje het volgende:
En weer loopt Milik niet goed
Opvallend, hè? Ik erger me er ook aan.
Pietje
 Pietje - zondag 30 augustus 2015 - 14:15   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 30 augustus 2015 - 14:15 schreef Eide het volgende:
Goed dat Ajax wel door probeert te drukken om er nog één bij te prikken. ik zie vandaag veel dingen die mij bevallen.
+ 1
Eide
 Eide - zondag 30 augustus 2015 - 14:16   quote  deeplink  
Sinkgraven speelt vreselijk veel beter op het middenveld als op de zijkant.
Pietje
 Pietje - zondag 30 augustus 2015 - 14:17   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 30 augustus 2015 - 14:16 schreef Eide het volgende:
Sinkgraven speelt vreselijk veel beter op het middenveld als op de zijkant.
Ook dat valt mij op. Het is natuurlijk ook wel zijn plek daar.
Eide
 Eide - zondag 30 augustus 2015 - 14:17   quote  deeplink  
El Ghazi MoTM vandaag wat mij betreft.
Loetje
 Loetje - zondag 30 augustus 2015 - 14:17   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 30 augustus 2015 - 14:15 schreef Pietje het volgende:

[..]

Opvallend, hè? Ik erger me er ook aan.
Die doet de meest rare dingen. Loopwerk is waardeloos. Moet je voor de lol vanavond nog eens de 1 en 2-0 kijken. Man man man. We crieerden wel lekker veel gelukkig

En dat na een zware wedstrijd
Loetje
 Loetje - zondag 30 augustus 2015 - 14:18   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 30 augustus 2015 - 14:17 schreef Pietje het volgende:

[..]

Ook dat valt mij op. Het is natuurlijk ook wel zijn plek daar.
Doet nu bijna alles goed he
Pietje
 Pietje - zondag 30 augustus 2015 - 14:18   quote  deeplink  
Ook Viergever vind ik een goede pot spelen.
Eide
 Eide - zondag 30 augustus 2015 - 14:18   quote  deeplink  
Viergever trouwens prima ingevallen. Mag ook gezegd worden.
Eide
 Eide - zondag 30 augustus 2015 - 14:19   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 30 augustus 2015 - 14:18 schreef Pietje het volgende:
Ook Viergever vind ik een goede pot spelen.
Had jou reactie nog niet gezien Pietje. Eens!
Loetje
 Loetje - zondag 30 augustus 2015 - 14:19   quote  deeplink  
Ik vind Klaassen terrecht MotM
Pietje
 Pietje - zondag 30 augustus 2015 - 14:19   quote  deeplink  
Ik moet wel toegeven, dat ik ADO een zwakke wedstrijd vind spelen.
Pietje
 Pietje - zondag 30 augustus 2015 - 14:20   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 30 augustus 2015 - 14:19 schreef Eide het volgende:

[..]

Had jou reactie nog niet gezien Pietje. Eens!
Had ik net met jouw post :)
Eide
 Eide - zondag 30 augustus 2015 - 14:20   quote  deeplink  
Eigenlijk hebben alle Ajacieden vrij goed gespeeld. Milik weer weinig ballen maar doet wel goede dingen met de ballen die hij krijgt. Sinkgraven erg zwak op de flank en Bazoer vond ik vandaag de minste. Alle anderen prima.
Eide
 Eide - zondag 30 augustus 2015 - 14:21   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 30 augustus 2015 - 14:19 schreef Loetje het volgende:
Ik vind Klaassen terrecht MotM
Had zelf voor El Ghazi gekozen maar kan mij goed vinden in de uitverkiezing van Klaassen.
Eide
 Eide - zondag 30 augustus 2015 - 14:22   quote  deeplink  
Prima. beste pot van het seizoen, misschien we de beste pot in een jaar tijd.
Pietje
 Pietje - zondag 30 augustus 2015 - 14:25   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 30 augustus 2015 - 14:22 schreef Eide het volgende:
Prima. beste pot van het seizoen, misschien we de beste pot in een jaar tijd.
Inderdaad Eide. Maar het lag natuurlijk ook wel een beetje aan de tegenstander, die Ajax liet voetballen. Vooraf had ik verwacht dat ADO Den Haag, net als Jablonec en NEC, veel spelers achter de bal zou houden. Dat hebben ze niet gedaan en daardoor kon Ajax dit spelletje spelen. Hoe dan ook, ik was blij verrast. Een dik verdiende overwinning.
Loetje
 Loetje - zondag 30 augustus 2015 - 14:26   quote  deeplink  
Ajax heeft redelijk goed tot goed gespeeld.

Tegenstander 90 minuten onder druk. Leek bijna onwennig voor de spelers dat ze ineens zoveel ruimte kregen. Veel kansen gehad en maar een weggeven.

Klaassen is hierbij enorm belangrijk, vond hem vermoeiend ogen de laatste tijd maar was zeer goed. Verdediging opnieuw prima. Ook Viergever en zelf Van Rhijn viel prima in.

El Ghazi mag wat meer overzicht hebben maar was goed. Veel dreiging en dat hadden we nodig.

Sinkgraven, Milik en Bazoer waren niet goed. Sinkgraven erna op 10 wel. Milik had veel kansen om vrij te komen en heeft die kansen te weinig aangepakt. Bazoer blijft lopen met de bal en maakte vandaag ook veel foute keuzes.

Al met al, hier kun je mee vooruit, hier speelde een ploeg met vertrouwen.

12 goals voor, 0 tegen!!

Forza Joden ole ole ole!
Eide
 Eide - zondag 30 augustus 2015 - 14:29   quote  deeplink  
Goede samenvatting Loetje maar het commentaar over Milik ben ik het met je over oneens. Hij komt te weinig voor in het spel maar Milik doet, met de weinige ballen die hij krijgt, bijna alles goed. Was vandaag balvast, goede assist en was zelf een paar keer gevaarlijk.

Milik zou van mij vandaag een 6.5 krijgen.
Loetje
 Loetje - zondag 30 augustus 2015 - 14:29   quote  deeplink  
Ik ben in ieder geval liever kritisch omdat kansen verneukt worden dan omdat er niet gevoetbald wordt.

Yelelelelelele
Loetje
 Loetje - zondag 30 augustus 2015 - 14:31   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 30 augustus 2015 - 14:29 schreef Eide het volgende:
Goede samenvatting Loetje maar het commentaar over Milik ben ik het met je over oneens. Hij komt te weinig voor in het spel maar Milik doet, met de weinige ballen die hij krijgt, bijna alles goed. Was vandaag balvast, goede assist en was zelf een paar keer gevaarlijk.

Milik zou van mij vandaag een 6.5 krijgen.
Dat mag, is een forum voor gap.

Ik ben het tot op zekere hoogte eens dat hij als hij de bal heeft het goed doet. Echter moet je ook proberen om los te komen van de tegenstander en dus vrij komen. Daar lagen zoveel kansen voor om gewoon nog meer betrokken te zijn. Daarin oogde het lui en was het een wandeltempo. Als hij iets meer bewogen had had hij veel meer kansen gehad.

Ook bij de 1 en 2-0 kiest hij verkeerd positie. Daar ligt mijn kritiek op hem
Loetje
 Loetje - zondag 30 augustus 2015 - 14:32   quote  deeplink  
We krijgen trouwens in 4 wedstrijden 2,5 kans tegen. Dat is wel ziekelijk goed
Pietje
 Pietje - zondag 30 augustus 2015 - 14:35   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 30 augustus 2015 - 14:26 schreef Loetje het volgende:
Ajax heeft redelijk goed tot goed gespeeld.

Tegenstander 90 minuten onder druk. Leek bijna onwennig voor de spelers dat ze ineens zoveel ruimte kregen. Veel kansen gehad en maar een weggeven.

Klaassen is hierbij enorm belangrijk, vond hem vermoeiend ogen de laatste tijd maar was zeer goed. Verdediging opnieuw prima. Ook Viergever en zelf Van Rhijn viel prima in.

El Ghazi mag wat meer overzicht hebben maar was goed. Veel dreiging en dat hadden we nodig.

Sinkgraven, Milik en Bazoer waren niet goed. Sinkgraven erna op 10 wel. Milik had veel kansen om vrij te komen en heeft die kansen te weinig aangepakt. Bazoer blijft lopen met de bal en maakte vandaag ook veel foute keuzes.

Al met al, hier kun je mee vooruit, hier speelde een ploeg met vertrouwen.

12 goals voor, 0 tegen!!

Forza Joden ole ole ole!
Mooie analyse, Loetje. Achteraf geef ik Eide wel gelijk wat betreft Arek Milik. Het is jammer dat hij niet bijster veel in het spel wordt betrokken. Bazoer oogt voor mij zeer vermoeid. Ik heb het vermoeden dat hij teveel wedstrijden heeft moeten spelen. Dat lijkt me voor zo'n jonge jongen niet goed. Hij is zijn flair een beetje kwijt, maar dat kan natuurlijk ook komen door de (eventuele?) instructies van de Boer. Na zijn rode kaart tegen Jablonec schijnt hij fors op zijn sodemieter te hebben gekregen van zijn trainers. Wellicht dat dat er ook mee te maken heeft.
Bobby1972
 Bobby1972 - zondag 30 augustus 2015 - 14:35   quote  deeplink  
Milik is en blijft een lastig iets vind ik persoonlijk. Je ziet hem te weinig, maar krijgt ook weinig ballen. Waar ligt het dan aan? Assist van de laatste goal was wel weer erg fraai.

Ik ben wel tevreden hoe de wedstrijd is gespeeld, perfecte wedstrijd speel je toch nooit. Ik hoop dat PSV-Feyenoord gelijkspel wordt. Staat PSV op 6 punten. Dat is een serieus gat.
Eide
 Eide - zondag 30 augustus 2015 - 14:35   quote  deeplink  
En al 360 minuten zonder tegengoal in de Eredivisie. 540 als je de wedstrijden tegen Jablonec meetelt.
Loetje
 Loetje - zondag 30 augustus 2015 - 14:36   quote  deeplink  
9amemt.jpg
Bobby1972
 Bobby1972 - zondag 30 augustus 2015 - 14:36   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 30 augustus 2015 - 14:32 schreef Loetje het volgende:
We krijgen trouwens in 4 wedstrijden 2,5 kans tegen. Dat is wel ziekelijk goed
Precies dat moet je niet zomaar vergeten....
Eide
 Eide - zondag 30 augustus 2015 - 14:36   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 30 augustus 2015 - 14:35 schreef Pietje het volgende:

[..]

Mooie analyse, Loetje. Achteraf geef ik Eide wel gelijk wat betreft Arek Milik. Het is jammer dat hij niet bijster veel in het spel wordt betrokken. Bazoer oogt voor mij zeer vermoeid. Ik heb het vermoeden dat hij teveel wedstrijden heeft moeten spelen. Dat lijkt me voor zo'n jonge jongen niet goed. Hij is zijn flair een beetje kwijt, maar dat kan natuurlijk ook komen door de (eventuele?) instructies van de Boer. Na zijn rode kaart tegen Jablonec schijnt hij fors op zijn sodemieter te hebben gekregen van zijn trainers. Wellicht dat dat er ook mee te maken heeft.
Dat is mogelijk. Bazoer is nog altijd slechts 18. Je mag hem ook af en toe in bescherming nemen natuurlijk.
Loetje
 Loetje - zondag 30 augustus 2015 - 14:36   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 30 augustus 2015 - 14:35 schreef Pietje het volgende:

[..]

Ik blijf bij me punt dat je ook moet proberen om vrij te komen. Dat deed hij nog te weinig.
Loetje
 Loetje - zondag 30 augustus 2015 - 14:37   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 30 augustus 2015 - 14:36 schreef Eide het volgende:

[..]

Dat is mogelijk. Bazoer is nog altijd slechts 18. Je mag hem ook af en toe in bescherming nemen natuurlijk.
Ik had hem ook gewisseld voor Fischer. Veel pijntjes vandaag
Bobby1972
 Bobby1972 - zondag 30 augustus 2015 - 14:37   quote  deeplink  
Even iets anders, Cillessen zijn laatste wedstrijd gespeeld in Arena?
Loetje
 Loetje - zondag 30 augustus 2015 - 14:39   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 30 augustus 2015 - 14:37 schreef Bobby1972 het volgende:
Betwijfel het nog. Maar Ajax zal de opvolger al benaderd hebben toch?
Eide
 Eide - zondag 30 augustus 2015 - 14:40   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 30 augustus 2015 - 14:36 schreef Loetje het volgende:

[..]

Ik blijf bij me punt dat je ook moet proberen om vrij te komen. Dat deed hij nog te weinig.
Jawel, en ik ben het helemaal met je eens dat hij te weinig in het spel voor komt. Maar hij doet wel goede dingen als hij de bal krijgt en daar ben ik wel gelukkig mee.
Pietje
 Pietje - zondag 30 augustus 2015 - 14:43   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 30 augustus 2015 - 14:36 schreef Eide het volgende:

[..]

Dat vermoedde ik althans, Eide. Het lichaam van een 18-jarige zit toch anders in elkaar dan dat van een 23-jarige. Ik denk daarom dat de trainers hem even wat rust moeten geven.
Eide
 Eide - zondag 30 augustus 2015 - 14:44   quote  deeplink  
quote:
Ik hoop het niet. De transferperiode in Nederland sluit op de 31e om 23:59 evenals in Spanje. In En geland sluit die pas een dag later om 19:00. Maar feitelijk moet er dan morgen heel snel iets gebeuren waarbij Ajax dan ook nog een vervanger kan halen. En dat zie ik eigenlijk niet gebeuren.

Ik hoop dat Ajax en Cillissen beide overtuigd zijn dat een transfer nu niet meer aan de orde kan zijn, ook niet als United met 15 miljoen of meer over de brug komt.
Eide
 Eide - zondag 30 augustus 2015 - 14:44   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 30 augustus 2015 - 14:43 schreef Pietje het volgende:

[..]

Dat vermoedde ik althans, Eide. Het lichaam van een 18-jarige zit toch anders in elkaar dan dat van een 23-jarige. Ik denk daarom dat de trainers hem even wat rust moeten geven.
Eens, waarbij wel duidelijk moet zijn dat hij niet gestraft wordt maar even in bescherming wordt genomen.
Loetje
 Loetje - zondag 30 augustus 2015 - 14:44   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 30 augustus 2015 - 14:40 schreef Eide het volgende:

[..]

Jawel, en ik ben het helemaal met je eens dat hij te weinig in het spel voor komt. Maar hij doet wel goede dingen als hij de bal krijgt en daar ben ik wel gelukkig mee.
Weetje, die gozer is werelds met links. Ik baal er gewoon van, want hij kan gewoon een gruwelijk goede spits worden. Die gast is zoveel beter dan sommige denken
Eide
 Eide - zondag 30 augustus 2015 - 14:45   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 30 augustus 2015 - 14:44 schreef Loetje het volgende:

[..]

Weetje, die gozer is werelds met links. Ik baal er gewoon van, want hij kan gewoon een gruwelijk goede spits worden. Die gast is zoveel beter dan sommige denken
Eens.
Pietje
 Pietje - zondag 30 augustus 2015 - 14:47   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 30 augustus 2015 - 14:36 schreef Loetje het volgende:

[..]

Het is maar een forum, vriend en dan hoef je het niet met elkaars mening eens te zijn. Toch vind het wel opvallend met die spitsen van Ajax. Sightórsson scoort bij het leven als international van IJsland, maar niet of nauwelijk bij Ajax en nu weer Milik die ze er achter elkaar in knalt (en kopt) als Pools international. Het Ajax-systeem is duidelijk wat anders dan de nationale teams. Ik ben er heilig van overtuigd dat het met Milik goed gaat komen. Vorig jaar had hij ook een prima gemiddelde en dit nog jonge seizoen toch ook alweer 2.
Pietje
 Pietje - zondag 30 augustus 2015 - 14:47   quote  deeplink  
quote:
Ik hoop het niet...
Pietje
 Pietje - zondag 30 augustus 2015 - 14:48   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 30 augustus 2015 - 14:44 schreef Eide het volgende:

[..]

Eens, waarbij wel duidelijk moet zijn dat hij niet gestraft wordt maar even in bescherming wordt genomen.
We zijn het opnieuw helemaal eens, vriend! :)
Pietje
 Pietje - zondag 30 augustus 2015 - 14:49   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 30 augustus 2015 - 14:44 schreef Loetje het volgende:

[..]

+ 1
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - zondag 30 augustus 2015 - 14:58   quote  deeplink  
quote:
Als blind, rooney en depay de omgekeerde weg bewandeld vind ik het prima.
Maar dat doet manu niet.

Dus Ajax ook niet, klaar. Anders kan je net zo goed zelf ontslag nemen.

Je bent fukking dom als je dat doet, in dat opzich verbaast het mij niks als ze het doen.
Maar dan ben ik er wel klaar mee.
Pietje
 Pietje - zondag 30 augustus 2015 - 15:00   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 30 augustus 2015 - 14:58 schreef Positieve Arrogantie het volgende:

[..]

Als blind, rooney en depay de omgekeerde weg bewandeld vind ik het prima.
Maar dat doet manu niet.

Dus Ajax ook niet, klaar. Anders kan je net zo goed zelf ontslag nemen.

Je bent fukking dom als je dat doet, in dat opzich verbaast het mij niks als ze het doen.
Maar dan ben ik er wel klaar mee.
Het is de laatste jaren bijna niet anders geweest op de laatste dag van de transferperiode...
Loetje
 Loetje - zondag 30 augustus 2015 - 15:08   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 30 augustus 2015 - 14:47 schreef Pietje het volgende:

[..]

Het is maar een forum, vriend en dan hoef je het niet met elkaars mening eens te zijn. Toch vind het wel opvallend met die spitsen van Ajax. Sightórsson scoort bij het leven als international van IJsland, maar niet of nauwelijk bij Ajax en nu weer Milik die ze er achter elkaar in knalt (en kopt) als Pools international. Het Ajax-systeem is duidelijk wat anders dan de nationale teams. Ik ben er heilig van overtuigd dat het met Milik goed gaat komen. Vorig jaar had hij ook een prima gemiddelde en dit nog jonge seizoen toch ook alweer 2.
Hoeven het ook niet eens te zijn. Maar hij kan net als El Ghazi gewoon dodelijk worden. Je ziet goede dingen maar soms kost het ook punten. Ik ben zeer gecharmeerd van Milik. Dat roep ik al lang. Hij moet meer doen. Verder is er niks mis mee
Loetje
 Loetje - zondag 30 augustus 2015 - 15:10   quote  deeplink  
Yelelelelelelee Ajax Amsterdam!

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3144
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Ajax - ADO Den Haag (zondag 30 augustus 2015, 12:30): 4 - 0

0.0077660