BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Ajax - ADO Den Haag (zondag 30 augustus 2015, 12:30): 4 - 0

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Eide
 Eide - zondag 30 augustus 2015 - 15:16   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 30 augustus 2015 - 15:08 schreef Loetje het volgende:

[..]

Hoeven het ook niet eens te zijn. Maar hij kan net als El Ghazi gewoon dodelijk worden. Je ziet goede dingen maar soms kost het ook punten. Ik ben zeer gecharmeerd van Milik. Dat roep ik al lang. Hij moet meer doen. Verder is er niks mis mee
Eens.
Loetje
 Loetje - zondag 30 augustus 2015 - 15:32   quote  deeplink  
Hoelang is het geleden dat we überhaupt de eerste 4 wedstrijden winnen?
Eide
 Eide - zondag 30 augustus 2015 - 15:33   quote  deeplink  
95/96 meen ik gezien te hebben tijdens de wedstrijd.
remco k
 remco k - zondag 30 augustus 2015 - 15:33   quote  deeplink  
Ajax speelde vandaag een prima wedstrijd, vandaag weer eens in het stadion geweest en bewust veel op Millik en Gudelj gelet.

Ado den Haag zag je vlak voor de wedstrijd zichzelf flink oppeppen en die wouden er echt vol op klappen, Gudelj is naar mijn idee vandaag de belangrijkste man geweest waarom dat niet is gelukt, die was fysiek namelijk heer en meester, en aangezien Ajax gewoon beter kan voetballlen dan Ado, hadden die met name door Guelj heel snel het gevoel dat er niets te halen viel hier, hij was vandaag overal, vocht fysiek zijn duels uit en was aan de pal echt prima, had een paar hele fijne passes vooruit en zijn vrije ballen waren levensgevaarlijk, voor hem veruit zijn beste wedstrijd tot nu toe, en als hij dat vast houd gaat Ajax heel veel plezier aan hem beleven.

Millik vond ik vandaag een dissonant, maar of dat zijn schuld is, ik weet het echt niet, de ballen die hij krijgt doet ie over het algemeen prima dingen mee, is ook erg kalm aan de bal, maar het probleem is dat hij de bal zelden krijgt, de spits bij Ajax moet naar mijn idee in de ED de meeste balcontacten hebben van alle andere spitsen, ik denk dat dit bij Millik de minste balcontacten zijn, en dat bevalt me helemaal niet, zijn looplijnen zijn lang niet altijd goed, maar toch kwam hij vandaag veel crij maar werd niet ingespeeld, zoals ik al zei weet ik echt nog niet wat ik van hem moet vinden..

Ajax was vandaag eindelijk eens fris, zette veel meer druk vooruit dan andere wedstrijden en kon dat lang volhouden.. Er ging nog steeds wel heel erg veel fout, maar met name Klaassen speelde een stuk minder diep en het middenveld ging daardoor beter spelen.. Iedereen was vandaag beter aanspeelbaar en dat kwam echt niet door de tegenstander, maar gewoon door beter te staan en beter te bewegen..

El Ghazi speelde goed en het is lekker dat je een speler hebt die er gewoon twee met zijn mindere been kan maken..

Alle invallers deden het erg goed naar mijn idee, Viergever vond ik erg goed met zijn crossballen en kwam verdedigend 1 keer in de problemen, iets wat overigens ook was gebeurt als ie wel was blijven staan..

Fischer was ik ook heel erg blij mee, een kwartiertje gespeeld, maar veel acties, binnen door maar ook weer eens een paar keer buitenom en oogde lekker fris..

Kortom, heerlijk weekend..
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - zondag 30 augustus 2015 - 15:34   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 30 augustus 2015 - 15:10 schreef Loetje het volgende:
Yelelelelelelee Ajax Amsterdam!
Yellelleleee
Bobby1972
 Bobby1972 - zondag 30 augustus 2015 - 15:46   quote  deeplink  
Ik hoop ook dat hij niet verkocht wordt, want dan is mijn goede humeur van nu per direct weg. Ik zou des duivels worden als het gebeurd.
Loetje
 Loetje - zondag 30 augustus 2015 - 15:49   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 30 augustus 2015 - 15:33 schreef Eide het volgende:
95/96 meen ik gezien te hebben tijdens de wedstrijd.
Is even geleden. Maar was het toen alleen 4 gewonnen of 4 gewonnen en 0 tegen goals? Ik doel puur op het eerste.
Loetje
 Loetje - zondag 30 augustus 2015 - 15:57   quote  deeplink  
Marca meld ook over Cillessen. Doorgaans betrouwbaar
Eide
 Eide - zondag 30 augustus 2015 - 16:09   quote  deeplink  
Enige wat ik op Marca zie is dat United 40 miljoen vraagt voor een Keeper met een éémjarig contract. Ik zag even snel niet iets over Cillissen op de Engelstalige site.
Pietje
 Pietje - zondag 30 augustus 2015 - 16:12   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 30 augustus 2015 - 16:09 schreef Eide het volgende:
Enige wat ik op Marca zie is dat United 40 miljoen vraagt voor een Keeper met een éémjarig contract. Ik zag even snel niet iets over Cillissen op de Engelstalige site.
Volgens mij was het gisteren of eergisteren dat er iets dergelijks werd gemeld.
Eide
 Eide - zondag 30 augustus 2015 - 16:16   quote  deeplink  
Cillissen heeft na de wedstrijd trouwens gezegd dat hij niet verwacht te vertrekken. "Dan had ik nu wel iets gehoord" waren zijn letterlijke woorden.

Edit: Bron

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 30 augustus 2015 door Eide --
Pietje
 Pietje - zondag 30 augustus 2015 - 16:20   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 30 augustus 2015 - 16:16 schreef Eide het volgende:
Cillissen heeft na de wedstrijd trouwens gezegd dat hij niet verwacht te vertrekken. "Dan had ik nu wel iets gehoord" waren zijn letterlijke woorden.

Edit: Bron
Ik had het al gelezen, maar het kan zomaar ineens totaal anders zijn. Kijk maar naar de overgang van Daley Blind destijds. Een identiek verhaal.
remco k
 remco k - zondag 30 augustus 2015 - 16:24   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 30 augustus 2015 - 15:57 schreef Loetje het volgende:
Marca meld ook over Cillessen. Doorgaans betrouwbaar
Loetje kom op zeg. Marca betrouwbaar? Juist bij uitstek een van de roddelkranten
Loetje
 Loetje - zondag 30 augustus 2015 - 17:18   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 30 augustus 2015 - 16:24 schreef remco k het volgende:

[..]

Loetje kom op zeg. Marca betrouwbaar? Juist bij uitstek een van de roddelkranten
Zitten er regelmatig goed bij
remco k
 remco k - zondag 30 augustus 2015 - 18:29   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 30 augustus 2015 - 17:18 schreef Loetje het volgende:

[..]

Zitten er regelmatig goed bij
Ja. Zo maakte hun melding van de transfer van Ronaldo naar PSg. Ze hebben het net als iedere andere krant weleens goed. Maar het is gewoon een sensatie krant hoor.
Loetje
 Loetje - zondag 30 augustus 2015 - 18:33   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 30 augustus 2015 - 18:29 schreef remco k het volgende:

[..]

Ja. Zo maakte hun melding van de transfer van Ronaldo naar PSg. Ze hebben het net als iedere andere krant weleens goed. Maar het is gewoon een sensatie krant hoor.
Kranten zoeken altijd sensatie op clubwatchers na soms.

De waren ook degene die als eerste de transfer van Ibrahimovic melden, evenals die van Pedro naar Chelsea en Sterling naar City. Maargoed, ze zullen vast ook publiciteit willen trekken.
Loetje
 Loetje - zondag 30 augustus 2015 - 18:44   quote  deeplink  
9vdsfn.png
Eide
 Eide - zondag 30 augustus 2015 - 18:56   quote  deeplink  
Al met al een prima weekend voor Ajax. 4-0 gewonnen van ADO met zeer behoorlijk voetbal. Weer de nul gehouden, het spel was aanmerkelijk beter en spelers als El Ghazi en Klaassen waren veel meer in staat hun stempel op dit Ajax te drukken. Bij de concurrentie liet Feyenoord de eerste punten van de seizoen liggen waardoor Ajax nu alleen aan de leiding gaat. Veel meer kan je op dit moment niet om vragen.

Laatste goede nieuws kan eigenlijk morgen pas komen waarbij we dan moeten hopen dat Cillissen ook morgen rond middernacht nog gewoon Ajacied is.
Hummel10
 Hummel10 - zondag 30 augustus 2015 - 19:04   quote  deeplink  
Eens Ajax moet nu geen sterkhouder meer gaan verkopen.
Een Haller of Sisto mogen nog aangetrokken worden maar ook dat zal niet gebeuren..
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zondag 30 augustus 2015 - 19:07   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 30 augustus 2015 - 19:04 schreef Hummel10 het volgende:
Eens Ajax moet nu geen sterkhouder meer gaan verkopen.
Een Haller of Sisto mogen nog aangetrokken worden maar ook dat zal niet gebeuren..
Sisto hoeft van mij niet...Haller weet ik niet
remco k
 remco k - zondag 30 augustus 2015 - 19:28   quote  deeplink  
Toch weer jammer van de Boer. Die vond dat ADO echt weer met twee bussen in de 16 stond terwijl dit helemaal niet het geval was.
Loetje
 Loetje - zondag 30 augustus 2015 - 19:32   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 30 augustus 2015 - 19:28 schreef remco k het volgende:
Toch weer jammer van de Boer. Die vond dat ADO echt weer met twee bussen in de 16 stond terwijl dit helemaal niet het geval was.
Sowieso een lachwekkend interview
Eide
 Eide - zondag 30 augustus 2015 - 19:38   quote  deeplink  
quote:
Maar is dat omdat ADO die intentie niet had of omdat Ajax eindelijk eens goed genoeg voetbalde om dat te pareren? Want Beugelsdijk zei na de wedstrijd in zijn interview dat ze toch ook kwamen voor een puntje en dan wilde gokken op een uitbraak en dan minimaal met het mes tussen de tanden het Ajax onmogelijk te maken.

Ik vond die opmerking over ultra verdedigend dus niet terecht maar ik heb wel sterk het idee dat ADO die speelwijze best had willen hanteren.
remco k
 remco k - zondag 30 augustus 2015 - 20:49   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 30 augustus 2015 - 19:38 schreef Eide het volgende:

[..]

Maar is dat omdat ADO die intentie niet had of omdat Ajax eindelijk eens goed genoeg voetbalde om dat te pareren? Want Beugelsdijk zei na de wedstrijd in zijn interview dat ze toch ook kwamen voor een puntje en dan wilde gokken op een uitbraak en dan minimaal met het mes tussen de tanden het Ajax onmogelijk te maken.

Ik vond die opmerking over ultra verdedigend dus niet terecht maar ik heb wel sterk het idee dat ADO die speelwijze best had willen hanteren.
Ik denk niet dat Ado kwam om aan te vallen, maar ook niet om twee bussen te parkeren..

Ado probeerde in het begin ook wel wat druk te zetten op Ajax..

Ajax heeft het vandaag ook gewoon goed gedaan, maar ik hoop wel echt dat Frank realistisch beoordeelt wat ie ziet, want wat ie nu zegt klopt gewoon niet..
Bobby1972
 Bobby1972 - maandag 31 augustus 2015 - 00:47   quote  deeplink  
Misschien moet hij Ronald voortaan de analyses laten doen....
Ronald 1960
 Ronald 1960 - maandag 31 augustus 2015 - 08:00   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 31 augustus 2015 - 00:47 schreef Bobby1972 het volgende:
Misschien moet hij Ronald voortaan de analyses laten doen....
Ik heb daar veel te weinig tijd voor ;-)
p111
 p111 - maandag 31 augustus 2015 - 09:08   quote  deeplink  
Ik zag vanmorgen Schaken met een saggo gezicht langs de Arena rijden richting Den Haag,en hij dacht nog wel met een glimlach langs de Arena te rijden vandaag!! jammer Ruben.
p111
 p111 - maandag 31 augustus 2015 - 09:08   quote  deeplink  
Ik zag vanmorgen Schaken met een saggo gezicht langs de Arena rijden richting Den Haag,en hij dacht nog wel met een glimlach langs de Arena te rijden vandaag!! jammer Ruben.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - maandag 31 augustus 2015 - 09:59   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 30 augustus 2015 - 09:16 schreef Loetje het volgende:

[..]

Nog bepaalde clausules in opgenomen?
Ja ik mocht er 3 doelpunten naast zitten! En kijk, ik heb helemaal gelijk dus! ;-)
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - maandag 31 augustus 2015 - 10:02   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 31 augustus 2015 - 09:08 schreef p111 het volgende:
Ach ja Ruben, zielig kakkerlakje!! Whahahahahaha
Bobby1972
 Bobby1972 - maandag 31 augustus 2015 - 10:56   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 31 augustus 2015 - 08:00 schreef Ronald 1960 het volgende:

[..]

Ik heb daar veel te weinig tijd voor ;-)
toen ik het schreef moest ik aan je denken Ronald......ik zou er nog de Boer bijzetten. Maar ik dacht ik laat het zo. Wel leuk dit...:)
Brandje
 Brandje - maandag 31 augustus 2015 - 13:04   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 31 augustus 2015 - 10:02 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Ach ja Ruben, zielig kakkerlakje!! Whahahahahaha
Het is nobene een Amsterdammer. Die doet niks anders dan zieltjes winnen. Heel kinderachtig Ajax "die andere club" noemen.
NatjosFC
 NatjosFC - maandag 31 augustus 2015 - 16:00   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 30 augustus 2015 - 20:49 schreef remco k het volgende:

[..]

Ik denk niet dat Ado kwam om aan te vallen, maar ook niet om twee bussen te parkeren..

wat kwamen ze dan doen?
Pietje
 Pietje - maandag 31 augustus 2015 - 16:49   quote  deeplink  
quote:
Was het parkeerterrein bij de ArenA dan vol? ;-)

Inderdaad een zeer vreemd interview.
Eide
 Eide - maandag 31 augustus 2015 - 17:07   quote  deeplink  
De Boer leek ook minder blij dan je zou verwachten waarbij hij bij slechte prestaties vaak positiever is dan je zou denken. Het leek wel alsof de complimenten nu een beetje uit hem getrokken moesten worden met opmerkingen als "bij vlagen goed spel". Het was inderdaad een raar interview.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - maandag 31 augustus 2015 - 17:49   quote  deeplink  
Overigens weer een perfecte keepersbeurt van Cillissen! Een prima katachtige redding! Zo zie je maar dat Cillessen toch wel belangrijk is voor dit Ajax!
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - maandag 31 augustus 2015 - 18:11   quote  deeplink  
David De Gea. © AFP.

Keylor Navas. © GETTY.

16.32: Akkoord over De Gea
Real Madrid en Manchester United zijn eindelijk tot een akkoord gekomen over David De Gea, meldt Marca. De Spaanse club betaalt zo'n 30 tot 35 miljoen euro voor de doelman. Niet Ajacied Jasper Cillessen, maar Keylor Navas lijkt de nieuwe goalie van Manchester United te worden. De Costaricaan wordt door de ploeg van Louis van Gaal overgenomen van Real Madrid.

Oja bron is het AD

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 31 augustus 2015 door Nenam_tiL --
ZerauS
 ZerauS - maandag 31 augustus 2015 - 18:46   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 31 augustus 2015 - 18:11 schreef Nenam_tiL het volgende:
David De Gea. © AFP.

Keylor Navas. © GETTY.

16.32: Akkoord over De Gea
Real Madrid en Manchester United zijn eindelijk tot een akkoord gekomen over David De Gea, meldt Marca. De Spaanse club betaalt zo'n 30 tot 35 miljoen euro voor de doelman. Niet Ajacied Jasper Cillessen, maar Keylor Navas lijkt de nieuwe goalie van Manchester United te worden. De Costaricaan wordt door de ploeg van Louis van Gaal overgenomen van Real Madrid.

Oja bron is het AD
Laten we hopen dat dit klopt want Jasper weg zou een aderlating zijn.
Eide
 Eide - maandag 31 augustus 2015 - 19:06   quote  deeplink  
United zou Navas willen aantrekken als vervanger is nu het bericht. Er zou echter een vrije groot gat tussen de vraagprijs en het bedrag dat united wil betalen zitten. Cillissen zou dan de back-up optie zijn mocht Navas niet lukken.

Eerst had United naar verluid NAvas al in de De Gea deal willen betrekken. Toen dat niet lukte hebben de De Gea seperaat verkocht maar Navas zou nog altijd de eerste keuze voor United zijn.

Verschillende United twitter volgers melden nu sinds een paar minuten dat Navas een deal heeft met United.
Bron en Bron. Betrouwbaarheid onbekend.

Overigens melden Real en United beide nog helemaal niets over eventuele deals.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 31 augustus 2015 door Eide --
Eide
 Eide - maandag 31 augustus 2015 - 19:48   quote  deeplink  
Frank de Boer heeft aan Foxsports laten weten een rustige avond te verwachten zonder transfers.
Bron
remco k
 remco k - maandag 31 augustus 2015 - 20:15   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 31 augustus 2015 - 16:00 schreef NatjosFC het volgende:

[..]

wat kwamen ze dan doen?
Ik denk dat ze met een gesloten collectief wouden proberen zoveel mogelijk eruit te komen..
Loetje
 Loetje - maandag 31 augustus 2015 - 20:18   quote  deeplink  
Haha halen ze Navas. 80 (?) Miljoen voor een talent van Monaco en een hoop spelers pleite. Ik geef PSV zo langzamerhand steeds meer kans tegen United
p111
 p111 - maandag 31 augustus 2015 - 20:29   quote  deeplink  
Nou United maakt op mij ook niet echt een geweldige indruk dus kansen zeker.
Loetje
 Loetje - maandag 31 augustus 2015 - 21:12   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 31 augustus 2015 - 20:29 schreef p111 het volgende:
Nou United maakt op mij ook niet echt een geweldige indruk dus kansen zeker.
En sterker worden ze vooralsnog ook niet. Lees nu weer 50 miljoen. Die gasten zijn knettergek.

Ben wel benieuwd op PSV Fer nog haalt
Eide
 Eide - maandag 31 augustus 2015 - 21:19   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 31 augustus 2015 - 21:12 schreef Loetje het volgende:

[..]

En sterker worden ze vooralsnog ook niet. Lees nu weer 50 miljoen. Die gasten zijn knettergek.

Ben wel benieuwd op PSV Fer nog haalt
Dan schrijven ze Maher dus af, want ik neem aan dat Guardado en aankoop Propper niet gepasseerd gaan worden.
Eide
 Eide - maandag 31 augustus 2015 - 21:54   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 31 augustus 2015 - 19:48 schreef Eide het volgende:
Frank de Boer heeft aan Foxsports laten weten een rustige avond te verwachten zonder transfers.
Bron
Even mijzelf citeren (slecht) maar FdB verwacht dan dus ook niets meer aangaande Serero, Boilesen en Duarte. Toch wel vreemd, ik had wel verwacht dat Duarte een onderkomen ergens in de Eredivisie zou vinden.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 31 augustus 2015 door Eide --
Loetje
 Loetje - maandag 31 augustus 2015 - 22:18   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 31 augustus 2015 - 21:19 schreef Eide het volgende:

[..]

Dan schrijven ze Maher dus af, want ik neem aan dat Guardado en aankoop Propper niet gepasseerd gaan worden.
Jup. Of ze zetten hem zelf op de bank. Vind het allemaal maar vreemd
Loetje
 Loetje - maandag 31 augustus 2015 - 22:19   quote  deeplink  
Is dit Ajax sterk genoeg voor de titel? Wat denken jullie?

Ik denk van wel, maar de automatismen vooral voorin zullen beter moeten. En hoe houden de jonkies zich straks in de grote wedstrijden?
Eide
 Eide - maandag 31 augustus 2015 - 22:31   quote  deeplink  
22:30 NL tijd. De officiële kanalen van United en Real melden niets. Ik geloof het wel. Als De Gea nog gaat wordt die geruild tegen Navas + geld want ik geloof nooit dat er nog een derde partij (zoals Ajax/Cillissen) en betrokken gaat worden.
Eide
 Eide - maandag 31 augustus 2015 - 22:32   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 31 augustus 2015 - 22:19 schreef Loetje het volgende:
Is dit Ajax sterk genoeg voor de titel? Wat denken jullie?

Ik denk van wel, maar de automatismen vooral voorin zullen beter moeten. En hoe houden de jonkies zich straks in de grote wedstrijden?
Kwaliteit is er zat. Of die kwaliteit voldoende routine en vastigheid herbergt is een tweede, zeker gezien de ultra jonge selectie. Maar kwalitatief kan dit Ajax zeker kampioen worden.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5965
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Ajax - ADO Den Haag (zondag 30 augustus 2015, 12:30): 4 - 0

0.0099852