|
|
NatjosFC
|
|
|
quote:Op maandag 31 augustus 2015 - 22:19 schreef Loetje het volgende:Is dit Ajax sterk genoeg voor de titel? Wat denken jullie? Ik denk van wel, maar de automatismen vooral voorin zullen beter moeten. En hoe houden de jonkies zich straks in de grote wedstrijden? In de competitie doet Ajax het qua resultaat vaak wel goed in de competitie dus ik maak me daar geen zorgen over. Thuis moet Ajax PSV en Feyenoord gewoon kunnen verslaan, uit gewoon zorgen dat wanneer je hem niet kunt winnen, dat je hem iig niet verliest. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op maandag 31 augustus 2015 - 22:19 schreef Loetje het volgende:Is dit Ajax sterk genoeg voor de titel? Wat denken jullie? Ik denk van wel, maar de automatismen vooral voorin zullen beter moeten. En hoe houden de jonkies zich straks in de grote wedstrijden? Zolang El Ghazi Klaasen en Cillissen heel blijven misschien wel...mocht 2 van die 3 wegvallen om wat voor een reden.... dan niet |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op maandag 31 augustus 2015 - 22:32 schreef Eide het volgende:[..] Kwaliteit is er zat. Of die kwaliteit voldoende routine en vastigheid herbergt is een tweede, zeker gezien de ultra jonge selectie. Maar kwalitatief kan dit Ajax zeker kampioen worden. Potentieel een hele goede groep. Maar komt die potentie er dit jaar uit... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Ajax is wat resultaten betreft sterk begonnen en lijkt tegen ADO ook voetballend de stijgende lijn te hebben ingezet. We gaan lang meedoen om de titel. Zon 13. % van de benodigde punten zijn al binnen. |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote: Dat is de grote vraag.. Komt het eruit zoals tegen Ado maak ik me geen zorgen. Maar 1 zwaluw maakt helaas geen zomer. |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote:Op dinsdag 01 september 2015 - 14:28 schreef remco k het volgende:Ajax is wat resultaten betreft sterk begonnen en lijkt tegen ADO ook voetballend de stijgende lijn te hebben ingezet. We gaan lang meedoen om de titel. Zon 13. % van de benodigde punten zijn al binnen. 13%, Dan schat je in dat je 92 punten moet halen om kampioen te worden. Ajax had tijdens laatste 4 kampioenschappen maximaal 76 punten. PSV vorig jaar 88, maar dat gaan ze niet meer halen dit jaar. Ik denk dat je aan 78 - 82 punten genoeg moet hebben. We gaan gewoon kampioen worden. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op dinsdag 01 september 2015 - 14:28 schreef remco k het volgende:Ajax is wat resultaten betreft sterk begonnen en lijkt tegen ADO ook voetballend de stijgende lijn te hebben ingezet. We gaan lang meedoen om de titel. Zon 13. % van de benodigde punten zijn al binnen. Moet je eerlijk bekennen dat afgelopen zondag mij, en ik denk vele met mij, mij zeer goed deed. Ik zag een team met vertrouwen en vooral durf. Dat is even geleden. Je moet hier namelijk vertrouwen uit halen en dat moet te koppelen zijn aan beter voetbal |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op dinsdag 01 september 2015 - 15:44 schreef NatjosFC het volgende:[..] 13%, Dan schat je in dat je 92 punten moet halen om kampioen te worden. Ajax had tijdens laatste 4 kampioenschappen maximaal 76 punten. PSV vorig jaar 88, maar dat gaan ze niet meer halen dit jaar. Ik denk dat je aan 78 - 82 punten genoeg moet hebben. We gaan gewoon kampioen worden. PSV speelt ook niet goed. Maar je ziet ook in de wedstrijden dat er wel echt kwaliteit is. Maar er moeten kansen liggen voor ons. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Na de interlandperiode krijgen we Twente uit (Hoe zal het daar nu gaan), Excelsior uit (traditioneel lastig), Groningen thuis en PSV thuis.
Tussendoor nog Celtic thuis en Molde uit. Ook nog tegen De Graafschap voor de beker.
Kortom, wanneer je die 2e interlandperiode in gaat zal er al het een en ander duidelijk worden. We kunnen daar een gat slaan van minimaal 7 punten met PSV. |
|
|
|
|
p111
|
|
|
.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 01 september 2015 door p111 -- |
|
|
|
|
p111
|
|
|
e
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 01 september 2015 door p111 -- |
|
|
|
|
p111
|
|
|
Het is in iedergeval een feit dat ik en met mij denk ik meerdere meer vertrouwen hebben gekregen na ADO ik heb weer een beter Ajax gezien met vertrouwen en die ook weer kansen creeerden.
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
quote: Dude, doe die commodore 64 toch weg man, je hebt al een laptop of tablet voor minder dan 200 euro. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op dinsdag 01 september 2015 - 15:44 schreef NatjosFC het volgende:[..] 13%, Dan schat je in dat je 92 punten moet halen om kampioen te worden. Ajax had tijdens laatste 4 kampioenschappen maximaal 76 punten. PSV vorig jaar 88, maar dat gaan ze niet meer halen dit jaar. Ik denk dat je aan 78 - 82 punten genoeg moet hebben. We gaan gewoon kampioen worden. Minimaal al binnen, alleen maar mooi toch.. Wat je hebt kan je tellen.. |
|
|
|
|
p111
|
|
|
quote:Op dinsdag 01 september 2015 - 18:46 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:[..] Dude, doe die commodore 64 toch weg man, je hebt al een laptop of tablet voor minder dan 200 euro. Ik heb een goede labtop maar ik weet bij god niet hoe ik deze shit weer goed krijg |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Meer bier drinken....dan tril je minder ;-) |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
Meer rukken, dan tril je constanter |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Is ook een optie !! |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: ....lekt als en mandje...ik heb 8.1 en laat het daar voorlopig bij |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote: Win 10 is aanzienlijk beter dan 8.1. Beter zelfs als 7. Dat verschil merk je pas goed bij de intensievere toepassingen maar toch. Wel even de moeite nemen de privacy instellingen goed te zetten maar daar zijn zat goede artikeltjes over te vinden op internet. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op woensdag 02 september 2015 - 22:20 schreef Eide het volgende:[..] Win 10 is aanzienlijk beter dan 8.1. Beter zelfs als 7. Dat verschil merk je pas goed bij de intensievere toepassingen maar toch. Wel even de moeite nemen de privacy instellingen goed te zetten maar daar zijn zat goede artikeltjes over te vinden op internet. Zal best...maar ik wacht nog even....ik ben geen nerd |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
|
|
|
p111
|
|
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
|
|
|
Bobby1972
|
|
|
Precies Nenam we nemen niet teveel risico........lijkt Ajax wel! |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Niet echt Bob...ik moet het alleen doen...Ajax heeft "experts" |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
quote: Da's niet zo heel raar als jij een goede labtop hebt, ik heb namelijk gewoon een laptop. werkt naar behoren, ook met nieuwe shit ;-) |
|
|
|
|
ZerauS
|
|
|
Doe alles via me phone heb wel een laptop maar daar zit mijn vrouw of zoon meestal achter haha |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Ik maak de topics via de laptop. Via phone is dan niet ideaal aangezien me phone dan vaak opnieuw gaat laden en dan ben ik alles kwijt. |
|
|
|