|
|
VVout
|
|
|
Met een toezegging van Ferrari voor 2017 op zak als hij zich zo verder ontwikkeld en complimenten van veel collega's gaat ie als een raket. Kijk zelf maar.
https://vid.me/0Cdg
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 28 augustus 2015 door VVout -- |
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
Met een ronde achterstand starten in Singapore en als 8st eindigen, opmerkelijk. |
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
Met een ronde achterstand starten in Singapore en als 8st eindigen, opmerkelijk. |
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Opmerkelijk, nu nog een betere auto en dan gaat ie het maken. Eigenlijk lopen ze nu al met hem weg, hopelijk blijft hij zoals ie is want dat lijkt me best moeilijk. |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
Laat Carlos ff voor Max! NOOOOO!!!!
Geweldig, HELD! |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
En gewoon na een ronde achter te leggen aan het begin 8e eindigen hè, echt goed. |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
quote: Dan ben je toch ook ziek als meneer C.Sainz zijnde? hahaha |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Sainz is een stumperT als ie daarover gaat zeuren. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
En weer een mooie inhaalrace gereden en 9e geëindigd. Hij heeft ook nog geheel op eigen kracht op het einde Sainz geklopt zonder stalorders ghéhé, lekker Max. |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
Hehehe
Sainz nam ook prachtig dat paaltje mee de pits in... |
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
Let Max pass Carlos, Max: No need.. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Yes, 4e fantastische race weer van hem. |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
Super race van Max, top resultaat wederom.. Toch jammer dat Rosberg niet ff de muur in ging na zijn overstuur momentje. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Dan hadden we geen chacherijn op het podium gehad maar drie blije mensen en een champagne festijn :) Ik heb wel in spanning gezeten of die set soft tires het uit zouden houden. Op zekers één van de mooiere races, waar veel te zien viel. |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
Klopt VVout.. ik dacht hetzelfde! Had denk ik ook geen 2a3 rondes langer moeten duren.. Mazzeltje dat Alonso de boel een beetje ophield. Anyway 12 punkten in de pocket! |
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
P8 in Mexico, 20:00 uur live op Veronica. Ben benieuwd. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
P9 geëindigd, prima gereden op een klein foutje na. |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
Had meer ingezeten, bleek dat ie moest inhouden. Maar wederom weer punten, netjes! |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
En 5e in de kwalificatie, super max. Ja het is jammer dat de afstand technisch tot plaats één nog groot is en zelfs Vinger er niet aan kan tippen maar misschien haalt Ferrari nog op en gunnen ze Toro Rosso ook nog een update. Voor nu gewoon lekker dat Max er weer staat. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Hup Max, we beginnen er weer aan in Melbourne 😀 |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Man, dat Alonso nog zelf zijn auto uit komt is een wonder zeg. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Lekker z'n pitstop Max, maar goed er zit pace in de wagen en volgende keer beter. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
Moet frustrerend zijn, anderhalve seconde per ronde sneller dan Sainz en toch als tweede man behandeld worden.
Het gaat in de F1 ook niet meer alleen om wie het snelste is, Spanje groter land meer poen. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Ging veel fout, banden niet klaar en wiel links voor ging te veel tijd in zitten. Geloof niet dat het hier om poen ging, gewoon slecht gecommuniceerd. Wat betreft sneller zijn, Hamilton moest ook een tijdje achter Verstappen aan rijden omdat hij er echt niet voorbij kwam, jammer maar is niet anders. |
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
Daar geloof ik niet in, we leven in Calimero land als het om geld gaat.
Het is een regel dat degene die het snelste is ook als eerste de pit ingaat, als daarover nog gecommuniceerd moet worden tijdens de race moeten ze nog een hoop leren. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Heb het live gezien en mijn mening is dat ze nog een hoop moeten leren. |
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
6 uur op zondag is geen tijd, om 12 uur ging hier het licht op groen :) Dat foutje heeft ze een hoop punten gekost, 5e plek was haalbaar. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Zonde hoor, maar nu verder en beter. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
Waanzinnig! Kon al niet wachten op volgende week zondag, is nu helemaal errug! :-) Hoop alleen niet dat het te vroeg komt ala z`n vader... Maar heb er veul vertrouwen in. HUP MAX!!!! |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Nog 5 nachtjes tot we de eerste impressies gaan krijgen. |
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
Op naar het podium dan maar, 3e plek om eerst een beetje te wennen :) |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Morgen gaat ie zijn eerste rondjes draaien, man wat ben ik benieuwd wat ie gaat laten zien. |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
Mooie 6e tijd in eerste vrije training. |
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
Op minder dan 0.2 van Ricciardo, luxe went snel. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Zit te wachten op sneller als Rosberg :) |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Verstappen 1/10 sneller als Ricciardo in de 3e training op een 4e plaats. Hij gaat lekkers :) |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
In de kwalificatie 4e en Ricciardo 3e voor Ferrari en achter Mercedes. Fantastich, nu snel die nieuwe motor er in en op jacht naar Mercedes. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
Reëel gezien kun je nog niet meer verwachten dan dat hij met Räikkönen en Vettel gaat voor plek 4, en dat is al heel wat. Maar het blijft Max hè, je weet het niet :) |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
Nog een uurtje.. spanning stijgt! |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Helemaal niets bij Mercedes :) |
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
quote: In de eerste lap al risico nemen om bij bocht 3 de leiding terug te pakken van zijn teamgenoot. Rare actie, daar had ie nog 65 laps voor.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 15 mei 2016 door Gerard_FR -- |
|
|
|