BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Feyenoord - Willem II (zondag 13 september 2015, 14:30): 1 - 0

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
FR-Henk
 FR-Henk - woensdag 09 september 2015 - 17:39   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 09 september 2015 - 11:41 schreef MMM het volgende:
Durft Gio in te grijpen of is het een slapjanus?
Als ie niet ingrijpt heeft ie
a) een bord voor z'n kop
b) ballen
c) angst
d) familiebanden met Blind.
VVout
 VVout - woensdag 09 september 2015 - 18:06   quote  deeplink  
e) een voor ons nog niet vatbare visie.
FR-Henk
 FR-Henk - woensdag 09 september 2015 - 18:15   quote  deeplink  
f) geen visie
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - woensdag 09 september 2015 - 18:35   quote  deeplink  
g) geen televisie
van geil
 van geil - woensdag 09 september 2015 - 19:09   quote  deeplink  
h) hulp nodig.
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 09 september 2015 - 19:10   quote  deeplink  
K) klopt
van geil
 van geil - woensdag 09 september 2015 - 19:16   quote  deeplink  
i) ik kan t weten.
van geil
 van geil - woensdag 09 september 2015 - 19:16   quote  deeplink  
J) Jij niet ;)
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 09 september 2015 - 19:26   quote  deeplink  
Ghehe..
lijdensweg
 lijdensweg - woensdag 09 september 2015 - 20:01   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 08 september 2015 - 17:17 schreef Arie.Klooster het volgende:

[..]

Ik verwacht:

-------------------Vermeer-------------------

Karsdorp---Van Beek--Van der Heide---Kongolo

-----------------Vejinovic-------------------

--------El Ahmadi-------------Kuyt-----------

--Basacikoglu-------Kazim-----------Elia-----

maar ik hoop dat Kuyt op de plek van Vejinovic komt en dat Schuurman als aanvallende middenvelder staat opgesteld..., maar dat zou hij nu nog niet aandurven... (in dat geval toch maar Vilhena?)
Wat een KUT opstelling zeg
van geil
 van geil - woensdag 09 september 2015 - 20:20   quote  deeplink  
Ben benieuwd, de eerste dat ik er bij ben dit seizoen.
T wordt rennen want ik moet zelf uit voetballen om 11.00 uur.
Maar verwacht als beloning n goede 4-0.
En geen Immers EL en Kazim aub.
lijdensweg
 lijdensweg - donderdag 10 september 2015 - 06:12   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 09 september 2015 - 20:20 schreef van geil het volgende:
Ben benieuwd, de eerste dat ik er bij ben dit seizoen.
T wordt rennen want ik moet zelf uit voetballen om 11.00 uur.
Maar verwacht als beloning n goede 4-0.
En geen Immers EL en Kazim aub.
Kuyt mag wat mij betreft er ook uit !!
lijdensweg
 lijdensweg - donderdag 10 september 2015 - 06:12   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 09 september 2015 - 20:20 schreef van geil het volgende:
Ben benieuwd, de eerste dat ik er bij ben dit seizoen.
T wordt rennen want ik moet zelf uit voetballen om 11.00 uur.
Maar verwacht als beloning n goede 4-0.
En geen Immers EL en Kazim aub.
Welkom terug!
MMM
 MMM - donderdag 10 september 2015 - 07:38   quote  deeplink  
Is die opstelling van het AD gebaseerd op feiten of puur zoals hun het zouden doen? Prima opstelling.
VVout
 VVout - donderdag 10 september 2015 - 08:36   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 07 september 2015 - 09:57 schreef Voetbalgek het volgende:
-------------------------Vermeer

Karsdorp---------van Beek-------Botteghin----------Kongolo

------------------------Vejinovic
---------------------------------------Vilhena
---------------Kuyt
--Basacikoglu-----------Kramer------------------Elia

5-1
Up, en ff op de social media van Gio pasen aub. Moet gewoon ff een zetje in de rug krijgen.
Stylzz
 Stylzz - donderdag 10 september 2015 - 09:21   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 10 september 2015 - 07:38 schreef MMM het volgende:
Is die opstelling van het AD gebaseerd op feiten of puur zoals hun het zouden doen? Prima opstelling.
Dat zouden wel eens overwogen feiten kunnen zijn.
De meeste opperen het, omdat 1. Elia moet spelen. 2. Bilal zich moet ontwikkelen en 3. Kuyt daar meer van toegevoegde waarde kan zijn en 4. Immers gewoon lachwekkend slecht is.
Rotterdam22
 Rotterdam22 - donderdag 10 september 2015 - 09:40   quote  deeplink  
Ik denk dat dirk op die positie niet kan.
word tegen betere tegenstanders overlopen op het middenveld.
misschien tegen willen2 al maar ik ken hun middenvelders niet.
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - donderdag 10 september 2015 - 09:48   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 10 september 2015 - 06:12 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Kuyt mag wat mij betreft er ook uit !!
Zullen we dat negatieve van jou eens omdraaien? Laten we eens positief doen. Jij geeft niet aan wie er niet in moeten, maar wie er wel in moeten. Dan kraken wij jou eens af, voor de verandering. Dat moet voor jou wel heerlijk zijn.. Of kun je enig positivisme niet opbrengen?
MMM
 MMM - donderdag 10 september 2015 - 09:52   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 10 september 2015 - 09:21 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Dat zouden wel eens overwogen feiten kunnen zijn.
De meeste opperen het, omdat 1. Elia moet spelen. 2. Bilal zich moet ontwikkelen en 3. Kuyt daar meer van toegevoegde waarde kan zijn en 4. Immers gewoon lachwekkend slecht is.
True. Ben benieuwd, zou wel lekker zijn zeg.
G-child
 G-child - donderdag 10 september 2015 - 10:33   quote  deeplink  
ik teken voor die opstelling, van Geil sterkte met je eigen wedstrijd!
lijdensweg
 lijdensweg - donderdag 10 september 2015 - 10:37   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 10 september 2015 - 09:48 schreef Arie.Klooster het volgende:

[..]

Zullen we dat negatieve van jou eens omdraaien? Laten we eens positief doen. Jij geeft niet aan wie er niet in moeten, maar wie er wel in moeten. Dan kraken wij jou eens af, voor de verandering. Dat moet voor jou wel heerlijk zijn.. Of kun je enig positivisme niet opbrengen?
Mijn basis elftal, speciaal voor jou!

Vermeer

van Beek Botteghin Kongolo ( 3 mandekkers )

Karsdorp van der Heijden
Vejinovic Gustafson

Basacikoglu Kramer Elia
Gerard_FR
 Gerard_FR - donderdag 10 september 2015 - 14:04   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 10 september 2015 - 07:38 schreef MMM het volgende:
Is die opstelling van het AD gebaseerd op feiten of puur zoals hun het zouden doen? Prima opstelling.
Volgens AD de opstelling waar Gio uiteindelijk op uit komt, maar hoelang gaat hij daarover doen?
Vejinovic, El en vd Heijden kun je dan tijdens de wedstrijd aanpassen in een meer verdedigende/aanvallende variant.
MMM
 MMM - donderdag 10 september 2015 - 14:22   quote  deeplink  
Wat mij betreft zondag al.
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 10 september 2015 - 15:07   quote  deeplink  
Graag..
lijdensweg
 lijdensweg - vrijdag 11 september 2015 - 07:06   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 10 september 2015 - 14:22 schreef MMM het volgende:
Wat mij betreft zondag al.
Is veel te laat helaas ....
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 11 september 2015 - 07:28   quote  deeplink  
Ja, nou inderdaad, de competitie is al verloren
Barabas
 Barabas - vrijdag 11 september 2015 - 08:11   quote  deeplink  
Helaas....
lijdensweg
 lijdensweg - vrijdag 11 september 2015 - 09:36   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 11 september 2015 - 07:28 schreef Stylzz het volgende:
Ja, nou inderdaad, de competitie is al verloren
Amusementswaarde is ver onder het vriespunt ...
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 11 september 2015 - 09:49   quote  deeplink  
Jammer.
Dat wordt weer huilen en de lamp vasthouden
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 11 september 2015 - 11:09   quote  deeplink  
Mooi toch, nacompetitie verzekerd..
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 11 september 2015 - 11:13   quote  deeplink  
Extra wedstrijdjes voor gratis.

Gratis grienen!
legrande
 legrande - vrijdag 11 september 2015 - 12:04   quote  deeplink  
Jongens zit ik net de herhaling te kijken van de wereld draait door met dat stuk over feijenoord gisteren met beelden van vele wedstrijden en veel kampioenschappen. Geloof me ik zat te janken. Ik ben 60 maar dat gevoel kwam zo sterk boven en de tranen liepen over mijn wangen en huizehoog Kippenvel. Die schrijven zei het ook di dat boek over o.a Kipritch heft geschreven. Je wordt ermee geboren met dat gevoel. Nu bij mij kwam het er echt helemaal uit. Oh wat zit mijn cluppie diep in mijn hart en wat kijk ik weer uit naar zondag. Sorry zit nog met tranen in mijn ogen maar moest het even kwijt. Succes allen zondag.
van geil
 van geil - vrijdag 11 september 2015 - 12:16   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 11 september 2015 - 12:04 schreef legrande het volgende:
Jongens zit ik net de herhaling te kijken van de wereld draait door met dat stuk over feijenoord gisteren met beelden van vele wedstrijden en veel kampioenschappen. Geloof me ik zat te janken. Ik ben 60 maar dat gevoel kwam zo sterk boven en de tranen liepen over mijn wangen en huizehoog Kippenvel. Die schrijven zei het ook di dat boek over o.a Kipritch heft geschreven. Je wordt ermee geboren met dat gevoel. Nu bij mij kwam het er echt helemaal uit. Oh wat zit mijn cluppie diep in mijn hart en wat kijk ik weer uit naar zondag. Sorry zit nog met tranen in mijn ogen maar moest het even kwijt. Succes allen zondag.
Mooi.
van geil
 van geil - vrijdag 11 september 2015 - 12:17   quote  deeplink  
De Tilburgers scoorden pas 1 keer, als dat maar weer geen voorbode is.
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 11 september 2015 - 12:52   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 11 september 2015 - 12:04 schreef legrande het volgende:
Jongens zit ik net de herhaling te kijken van de wereld draait door met dat stuk over feijenoord gisteren met beelden van vele wedstrijden en veel kampioenschappen. Geloof me ik zat te janken. Ik ben 60 maar dat gevoel kwam zo sterk boven en de tranen liepen over mijn wangen en huizehoog Kippenvel. Die schrijven zei het ook di dat boek over o.a Kipritch heft geschreven. Je wordt ermee geboren met dat gevoel. Nu bij mij kwam het er echt helemaal uit. Oh wat zit mijn cluppie diep in mijn hart en wat kijk ik weer uit naar zondag. Sorry zit nog met tranen in mijn ogen maar moest het even kwijt. Succes allen zondag.
Geweldig grote..
MMM
 MMM - vrijdag 11 september 2015 - 13:08   quote  deeplink  
Karsdorp schijnt fit te zijn, dan moet je hem ook opstellen. Tegen Willem II hoef je natuurlijk niet met 4 centrale verdedigers te spelen. Karsdorp rechtsback, van Beek en van der Heijden centraal, Kongolo linksback lijkt mij prima. Karsdorp op laten stomen.

Voorhoede na de training van vandaag lijkt Kuyt, Kramer, Elia te zijn. Waar is Bilal? Die moet op de plek van Kuyt en die kan dan weer op de plek van Immers.

Misschien word dit niet de opstelling, zoals vandaag op de training, maar Gio neemt structureel verkeerde keuzes.
netsurfer
 netsurfer - vrijdag 11 september 2015 - 13:30   quote  deeplink  
Als ik de berichten van de Feyenoord (training) watchers mag geloven gaan we spelen met: Vermeer; Van Beek. Botteghin, V.d.Heijden, Kongolo; El Ahmadi, Vejinovic, Immers; Kuyt, Kramer en Elia.

Over Immers in de basis en Van Beek rechtsback kun je discussiëren (zo zie ik persoonlijk liever Toornstra dan Immers), maar verder volgens mij de sterkst mogelijke opstelling. Logisch dus.
legrande
 legrande - vrijdag 11 september 2015 - 13:50   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 11 september 2015 - 12:52 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Geweldig grote..
Ja heel vreemd stond ineens zo te janken met dat hele sterke Feyenoord gevoel. Ik weet zeker dat gevoel leeft bij bijna allemaal bij ons kijk maar iedere wedstrijd uitverkocht. Als ze ooit kampioen worden staan er geen 30.000 zoals bij pisvee en de neuzen nee 2 miljoen op de Coolsingel. Wat een aanhang. (was het maar zover)
legrande
 legrande - vrijdag 11 september 2015 - 13:52   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 11 september 2015 - 13:30 schreef netsurfer het volgende:
Als ik de berichten van de Feyenoord (training) watchers mag geloven gaan we spelen met: Vermeer; Van Beek. Botteghin, V.d.Heijden, Kongolo; El Ahmadi, Vejinovic, Immers; Kuyt, Kramer en Elia.

Over Immers in de basis en Van Beek rechtsback kun je discussiëren (zo zie ik persoonlijk liever Toornstra dan Immers), maar verder volgens mij de sterkst mogelijke opstelling. Logisch dus.
Toornstra nooit meer opstellen en ik vind als je Elia op links hebt dan Bilal op rechts. Geen immers. Botteghin of Karsdorp kun je per wedstrijd bepalen. Ik denk thuis tegen Willem 2 liever Karsdorp veel sterker aanvallend.
JanM
 JanM - vrijdag 11 september 2015 - 14:30   quote  deeplink  
Botteghin en Karsdorp mogelijk beiden niet inzetbaar. Van Beek dan gewoon RCV, maar wie dan rechtsback?

Bilal moet m.i. ook gewoon spelen en dan kan Kuijt op de plaats van Immers: 2 vliegen in één klap!
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 11 september 2015 - 14:34   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 11 september 2015 - 13:50 schreef legrande het volgende:

[..]

Ja heel vreemd stond ineens zo te janken met dat hele sterke Feyenoord gevoel. Ik weet zeker dat gevoel leeft bij bijna allemaal bij ons kijk maar iedere wedstrijd uitverkocht. Als ze ooit kampioen worden staan er geen 30.000 zoals bij pisvee en de neuzen nee 2 miljoen op de Coolsingel. Wat een aanhang. (was het maar zover)
Ik vind het geweldig om te lezen, ken dat ook wel. Laatst bij die docu van Kuyt had ik het ook taai..
Coolsingeltje zou wel weer eens lekker zijn. Wat dat met mensen kan doen is mooi..
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 11 september 2015 - 14:35   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 11 september 2015 - 13:52 schreef legrande het volgende:

[..]

Toornstra nooit meer opstellen en ik vind als je Elia op links hebt dan Bilal op rechts. Geen immers. Botteghin of Karsdorp kun je per wedstrijd bepalen. Ik denk thuis tegen Willem 2 liever Karsdorp veel sterker aanvallend.
Karsdorp is meen ik nog niet fit..
MMM
 MMM - vrijdag 11 september 2015 - 15:11   quote  deeplink  
Liesveld, pfffff
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - vrijdag 11 september 2015 - 15:11   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 11 september 2015 - 14:30 schreef JanM het volgende:
Botteghin en Karsdorp mogelijk beiden niet inzetbaar. Van Beek dan gewoon RCV, maar wie dan rechtsback?

Bilal moet m.i. ook gewoon spelen en dan kan Kuijt op de plaats van Immers: 2 vliegen in één klap!
Misschien dat hij het aandurft met Bilal? Of Verdonk in het centrum met Van der Heiden, Van Beek toch op rechts (uit nood dus) en Kongolo op links? Ik zit even te denken (valt niet mee voor een nitwit!) Verdonk is toch een linkspoot? Kan hij evt. op rechtsback? En hoe is het eigenlijk met Cabral? Is hij fit? Of zal Gio Van Beek op rechts gooien om Kongolo en Van der Heiden in het centrum neer te zetten om Nelom op links te posteren?

Stiekem hoop ik op Verdonk...
En over het geheel genomen ben ik ook erg benieuwd naar Schuurman, waarvan ik verwacht dat hij dit jaar aan het grote werk mag proeven. Die zal vast wel wat minuutjes makend it jaar, maar (nog) niet zo veel..

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 11 september 2015 door Arie.Klooster --
netsurfer
 netsurfer - vrijdag 11 september 2015 - 16:07   quote  deeplink  
Toornstra kan waarschijnlijk ook wel als rechtsback. Zeker tegen kleinere club als tegenstander.
MMM
 MMM - vrijdag 11 september 2015 - 16:11   quote  deeplink  
Fred, ben jij het?

;)

Toornstra als rechtsback moet je niet aan beginnen.
netsurfer
 netsurfer - vrijdag 11 september 2015 - 16:23   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 11 september 2015 - 16:11 schreef MMM het volgende:
Fred, ben jij het?

;)

Toornstra als rechtsback moet je niet aan beginnen.
:)

Ach, een van de twee zal toch wel op tijd fit zijn, dan hoeven dit soort noodgrepen niet uitgevoerd te worden.
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 11 september 2015 - 16:26   quote  deeplink  
Scheidsrechter Richard Liesveld fluit Feyenoord - Willem II, in plaats van Eric Braamhaar. Dit heeft de KNVB zojuist gemeld. De reden van de wijziging is dat Braamhaar geblesseerd afgezegd heeft. De wedstrijd begint aanstaande zondag op 14.30 uur.
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 11 september 2015 - 16:30   quote  deeplink  
Streppel: ''Feyenoord speelt zondag met twaalf man''

2qdoc48.jpg

Twee punten uit vier wedstrijden. En dan wacht Feyenoord in De Kuip. De competitiestart is zwaar voor Willem II. De verrassing van vorig seizoen staat nu pas veertiende. Maar zorgen in Tilburg zijn er niet.

"Wij hebben nog altijd een heel goed elftal", benadrukt middenvelder Stijn Wuytens tegenover Omroep Brabant.. "We zijn zeker niet kansloos, maar Feyenoord is dit jaar ook heel sterk. We zullen honderd procent moeten zijn om een resultaat te boeken."

Feyenoord maakt op trainer Jurgen Streppel een 'volwassen, hele degelijke indruk'. "Ze weten waar ze mee bezig zijn. Ze hebben heel veel lengte en kracht. In De Kuip is het - met wie Feyenoord ook speelt - heel lastig. Daar spelen ze niet met elf man, maar met twaalf. Maar vorig seizoen is het voor ons ook goed gegaan, dus het vertrouwen hebben we absoluut."
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 11 september 2015 - 16:37   quote  deeplink  
Feyenoord bereidt zich voor op duel met Willem II. Staan Kramer en Elia in de basis?

(http://youtu.be/kensC8NODBg)

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5936
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Feyenoord - Willem II (zondag 13 september 2015, 14:30): 1 - 0









0.0082111