BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Feyenoord - Willem II (zondag 13 september 2015, 14:30): 1 - 0

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
Gerard_FR
 Gerard_FR - vrijdag 11 september 2015 - 16:42   quote  deeplink  
4-0 ingevuld in de sportpooler dus 6 punten erbij.
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 11 september 2015 - 17:17   quote  deeplink  
DE TEGENSTANDER: WILLEM II WEET WAT WINNEN IS IN DE KUIP

eg4ghl.jpg

Willem II was misschien wel dé verrassing van de voorbije Eredivisiejaargang. Als nieuwkomer vanuit de Jupiler League werd de Tilburgse club aanvankelijk gerekend tot een van de voornaamste degradatiekandidaten, maar in plaats daarvan bleek de ploeg goed genoeg voor het linkerrijtje. De negende plaats was uiteindelijk het eindstation en met vijf punten méér was zelfs plaatsing voor de play-offs om een Europees ticket een feit geweest.

De verwachtingen rondom Willem II mogen door die uitstekende prestatie dan zijn toegenomen, de clubleiding zelf blijft met beide benen op de grond en predikt vooral realisme. Zo stelde Jurgen Streppel dat Willem II weer opnieuw moet beginnen. Met die uitspraak doelde de hoofdcoach vooral op het verlies van zijn volledige voorhoede van vorig seizoen. Topscorer Samuel Armenteros was niet te behouden, terwijl Terell Ondaan en Bruno Andrade door blessures lange tijd niet inzetbaar zijn. Met Mitchell Dijks en Ali Messaoud vertrokken deze zomer nog twee vaste krachten.

Hoewel Willem II er met onder andere Slowaaks international Adam Nemec en vier huurlingen van Ajaks (waaronder Richairo Zivkovic en Lucas Andersen) de nodige kwaliteit voor terugkreeg, richt de club zich dit seizoen in eerste instantie op handhaving. Een belangrijke rol is daarbij toebedeeld aan Kostas Lamprou. De 23-jarige sluitpost vond in Brabant de door hem zo gewenste vaste stek onder de lat en sleepte dankzij een prima debuutjaar een meerjarig contract in de wacht.

Voor Lamprou wacht zondag een warm weerzien met vele oude bekenden in De Kuip, het stadion dat als (reserve)keeper van Feyenoord jarenlang zijn thuisbasis was. Veel van zijn ploeggenoten koesteren vooral de warme herinnering aan de editie van Feyenoord Willem II van vorig seizoen, waar met een verrassende 1-2 overwinning de basis werd gelegd voor het meer dan geslaagde voetbaljaar. Opvallend: ook toen kende Willem II een moeizame start (drie punten uit vier duels, dit seizoen staat de teller op twee punten) en ook toen was het duel in De Kuip onderdeel van de vijfde speelronde van de competitie..
Bron:Officiële Feyenoord Clubsite
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 11 september 2015 - 17:44   quote  deeplink  
Terugblik Feyenoord - Willem 2 (2007/2008)

(http://youtu.be/e4QvTfUwsU0)
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 11 september 2015 - 19:22   quote  deeplink  
Een tegenvaller dreigt voor Willem II. In aanloop naar het uitduel met Feyenoord is goalie Kostas Lamprou geblesseerd geraakt. Het is twijfelachtig of de Griek zondag aan kan treden in De Kuip. Dat meldt het Brabants Dagblad.
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 11 september 2015 - 19:22   quote  deeplink  
Die zal balen..
Barabas
 Barabas - vrijdag 11 september 2015 - 20:55   quote  deeplink  
Zou inderdaad erg jammer voor hem zijn.
van geil
 van geil - zaterdag 12 september 2015 - 12:08   quote  deeplink  
En voor de Tilburgers.
Doet t best goed daar.
MMM
 MMM - zaterdag 12 september 2015 - 13:21   quote  deeplink  
Mijn voorkeur voor morgen:

Vermeer; Karsdorp, van Beek, van der Heijden, Kongolo; El Ahmadi, Vejinovic, Kuyt; Bilal, Kramer, Elia.

Gewoon aanvallen man, 2 echte buitenspelers met een actie en voorzet. Weg met dat bange voetbal!
Bosifyable
 Bosifyable - zaterdag 12 september 2015 - 13:26   quote  deeplink  
Geen Botteghin op laatste training, dus wss van Beek centraal en Karsdorp RB. Toornstra op 10 en Bilal en Kuyt op de vleugels volgens Krabbendam.
MMM
 MMM - zaterdag 12 september 2015 - 13:27   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 12 september 2015 - 13:26 schreef Bosifyable het volgende:
Geen Botteghin op laatste training, dus wss van Beek centraal en Karsdorp RB. Toornstra op 10 en Bilal en Kuyt op de vleugels volgens Krabbendam.
Waarom nou geen Elia?
legrande
 legrande - zaterdag 12 september 2015 - 13:37   quote  deeplink  
Ja waar is van bronckhorst nu mee bezig. Elia speelt de sterren van de heel op de training en krijgt terecht de tering in dat hij niet speelt en dat wordt zo alleen maar erger. Ik begin me nu al steeds meer aan de trainer te ergeren.
legrande
 legrande - zaterdag 12 september 2015 - 13:44   quote  deeplink  
Zonder Elia starten. Wil Gio nu echt dit jaar weer verliezen wat doet hij toch. Ik verheug me al zo lang op zondag en nu gaat hij weer zo'n domme opstelling maken. Man speel met Bilal en Elia op de vleugels en Kramer in de spits Kuijt erachter en flikker Immers eruit
ar
 ar - zaterdag 12 september 2015 - 13:53   quote  deeplink  
Elia een keer laten starten onderhand?
Bilal,Kramer,Kuyt zwervend daar achter.Alleen Kuyt rechtsbuiten als Karsdorp speelt btw.
Barabas
 Barabas - zaterdag 12 september 2015 - 13:54   quote  deeplink  
Vraagtekens bij Giovanni begrijp ik, maar hem afvallen omdat hij 1 of 2 spelers niet opstelt.... beetje makkelijk.
FR-Henk
 FR-Henk - zaterdag 12 september 2015 - 14:01   quote  deeplink  
Morgen ff afwachten?
Barabas
 Barabas - zaterdag 12 september 2015 - 14:03   quote  deeplink  
Morgen, volgende week, volgende maand.... Is pas zijn eerste seizoen. Kritisch volgen en bij geschiktheid juichen en blij zijn. Zo niet, zien we dan wel weer. Giovanni = Feyenoord!
Barabas
 Barabas - zaterdag 12 september 2015 - 14:03   quote  deeplink  
Of zoiets....
legrande
 legrande - zaterdag 12 september 2015 - 14:10   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 12 september 2015 - 14:03 schreef Barabas het volgende:
Morgen, volgende week, volgende maand.... Is pas zijn eerste seizoen. Kritisch volgen en bij geschiktheid juichen en blij zijn. Zo niet, zien we dan wel weer. Giovanni = Feyenoord!
Ja maar zo lang wachten met Elia totdat hij het zat is dom. heel het legioen wacht op hem dan ben je echt dom bezig als je hem op de training bezig ziet(genieten) en dan nog steeds niet opstelt. We hebben allemaal onze voorkeur. Wij hebben ook onze eigen mening maar zelfs jij moet toch met mij eens zijn dat wanneer Elia niet geblesseerd is hij nu thuis in een volle kuip moet starten. Wanneer anders. Wedstrijd 29 als we weer 12 punten achter staan.
FR-Henk
 FR-Henk - zaterdag 12 september 2015 - 14:11   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 12 september 2015 - 14:03 schreef Barabas het volgende:
Morgen, volgende week, volgende maand.... Is pas zijn eerste seizoen. Kritisch volgen en bij geschiktheid juichen en blij zijn. Zo niet, zien we dan wel weer. Giovanni = Feyenoord!
Nou...Elia en Kramer is voor velen helder, voor Gio niet. Dat kan, maar dan moet je Legioen wél uitleggen waaróm een andere keuze, die voor de betaler níet logisch wordt ervaren.
Barabas
 Barabas - zaterdag 12 september 2015 - 14:15   quote  deeplink  
Giovanni staat voor en werkt met de groep. Wij allemaal niet. Het gaat m.i. om vertrouwen en om dat nu al op te zeggen lijkt mij overdreven. Hij probeert Bilal niet om te scholen tot keeper en Hahn staat ook nog niet in de spits. Het valt dus allemaal wel mee.
legrande
 legrande - zaterdag 12 september 2015 - 14:18   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 12 september 2015 - 14:11 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Nou...Elia en Kramer is voor velen helder, voor Gio niet. Dat kan, maar dan moet je Legioen wél uitleggen waaróm een andere keuze, die voor de betaler níet logisch wordt ervaren.
Eens Elia speelt iedereen zoek en moet maar wachten. Dit loopt verkeerd af. Inderdaad laat ij het maar verklaren en niet gaan zeggen we willen hem rustig brengen. Onzin.
Barabas
 Barabas - zaterdag 12 september 2015 - 14:20   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 12 september 2015 - 14:18 schreef legrande het volgende:

[..]

Eens Elia speelt iedereen zoek en moet maar wachten....
Wanneer was dat dan?
legrande
 legrande - zaterdag 12 september 2015 - 14:22   quote  deeplink  
Op iedere training verder krijgt hij geen kans.
Barabas
 Barabas - zaterdag 12 september 2015 - 14:22   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 12 september 2015 - 14:11 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Nou...Elia en Kramer is voor velen helder, voor Gio niet. Dat kan, maar dan moet je Legioen wél uitleggen waaróm een andere keuze, die voor de betaler níet logisch wordt ervaren.
Het lijkt erop dat Kramer gaat spelen.
Barabas
 Barabas - zaterdag 12 september 2015 - 14:23   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 12 september 2015 - 14:22 schreef legrande het volgende:
Op iedere training verder krijgt hij geen kans.
Training.... wanneer speelde hij iedereen voor het laatst zoek in een wedstrijd dan? Dat fatalisme omdat een speler (nog) niet wordt opgesteld is toch helemaal niet nodig?
FR-Henk
 FR-Henk - zaterdag 12 september 2015 - 14:24   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 12 september 2015 - 14:15 schreef Barabas het volgende:
Giovanni staat voor en werkt met de groep. Wij allemaal niet. Het gaat m.i. om vertrouwen en om dat nu al op te zeggen lijkt mij overdreven. Hij probeert Bilal niet om te scholen tot keeper en Hahn staat ook nog niet in de spits. Het valt dus allemaal wel mee.
Hij moet juist duidelijkheid geven om dat vertrouwen te behouden/verdienen. Als hij zo doorgaat, gepaard met slechte(re) resultaten, raakt ie z'n krediet heel snel kwijt.
Morgen wil iedereen wel eens een goed spelend Feyenoord zien, op z'n minst een team dat progressie toont.
FR-Henk
 FR-Henk - zaterdag 12 september 2015 - 14:25   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 12 september 2015 - 14:22 schreef Barabas het volgende:

[..]

Het lijkt erop dat Kramer gaat spelen.
Heeft Gio jou al verteld waarom Elia niet opgesteld wordt?
Barabas
 Barabas - zaterdag 12 september 2015 - 14:28   quote  deeplink  
Waarom zou hij dat doen dan?
legrande
 legrande - zaterdag 12 september 2015 - 14:29   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 12 september 2015 - 14:24 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Hij moet juist duidelijkheid geven om dat vertrouwen te behouden/verdienen. Als hij zo doorgaat, gepaard met slechte(re) resultaten, raakt ie z'n krediet heel snel kwijt.
Morgen wil iedereen wel eens een goed spelend Feyenoord zien, op z'n minst een team dat progressie toont.
eens. En inderdaad eens uitleg waarom Elia nog steeds geen kans krijgt terwijl hij op de training vaak heel erg sterk is. Hij begint zo al heel snel ongeloofwaardig te worden.
Barabas
 Barabas - zaterdag 12 september 2015 - 14:30   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 12 september 2015 - 14:24 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Hij moet juist duidelijkheid geven om dat vertrouwen te behouden/verdienen. Als hij zo doorgaat, gepaard met slechte(re) resultaten, raakt ie z'n krediet heel snel kwijt.
Morgen wil iedereen wel eens een goed spelend Feyenoord zien, op z'n minst een team dat progressie toont.
Hij is naar de groep vast duidelijk. Ik heb geen reden gezien om te geloven dat het niet zo is. Uiteraard lees ik ook wel eens wat van de een of andere opruiende journalist, maar die weet het eigenlijk ook niet.
legrande
 legrande - zaterdag 12 september 2015 - 14:32   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 12 september 2015 - 14:28 schreef Barabas het volgende:
Waarom zou hij dat doen dan?
Omdat er 500.000 minimaal supporters zijn die graag het sterkste team willen zien en denken dat dat met Elia is maar dat begrijp jij niet. Sorry jij hebt niet dat echte feyenoordgevoel dat Renato en ik en vele vele anderen wel hebben. Jij bent een gewone voetballiefhebber maar zonder het echte feyenoord hart. Dus dan begrijp het ook niet dat wij Elia willen zien.
Barabas
 Barabas - zaterdag 12 september 2015 - 14:33   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 12 september 2015 - 14:29 schreef legrande het volgende:

[..]

eens. En inderdaad eens uitleg waarom Elia nog steeds geen kans krijgt terwijl hij op de training vaak heel erg sterk is. Hij begint zo al heel snel ongeloofwaardig te worden.
Giovanni hoeft ons geen tekst en uitleg te geven; punten moet hij halen. Is het antwoord op alle vragen.
FR-Henk
 FR-Henk - zaterdag 12 september 2015 - 14:33   quote  deeplink  
Echte Feyenoordgevoel...
Wat een gelul.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 12 september 2015 door FR-Henk --
Barabas
 Barabas - zaterdag 12 september 2015 - 14:33   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 12 september 2015 - 14:32 schreef legrande het volgende:

[..]

Omdat er 500.000 minimaal supporters zijn die graag het sterkste team willen zien en denken dat dat met Elia is maar dat begrijp jij niet. Sorry jij hebt niet dat echte feyenoordgevoel dat Renato en ik en vele vele anderen wel hebben. Jij bent een gewone voetballiefhebber maar zonder het echte feyenoord hart. Dus dan begrijp het ook niet dat wij Elia willen zien.
Geen afbreuk doen aan mijn gevoel voor de club he....
Barabas
 Barabas - zaterdag 12 september 2015 - 14:36   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 12 september 2015 - 14:32 schreef legrande het volgende:

[..]

Omdat er 500.000 minimaal supporters zijn die graag het sterkste team willen zien en denken dat dat met Elia is maar dat begrijp jij niet. Sorry jij hebt niet dat echte feyenoordgevoel dat Renato en ik en vele vele anderen wel hebben. Jij bent een gewone voetballiefhebber maar zonder het echte feyenoord hart. Dus dan begrijp het ook niet dat wij Elia willen zien.
Volgens mij snap jij niet wat ik bedoel. En dat terwijl ik erg duidelijk ben. Jij hebt geen vertrouwen in de trainer en staat niet achter hem. Ik heb mijn twijfels, maar blijf achter hem staan.
Barabas
 Barabas - zaterdag 12 september 2015 - 14:37   quote  deeplink  
Als je het nu niet begrijpt dan blijft alleen braille over om het je duidelijk te maken.
legrande
 legrande - zaterdag 12 september 2015 - 14:37   quote  deeplink  
Volgens mij heb je dat echt niet. Altijd
d maar negatief op alles en iedereen.
Barabas
 Barabas - zaterdag 12 september 2015 - 14:37   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 12 september 2015 - 14:33 schreef FR-Henk het volgende:
Echte Feyenoordgevoel...
Wat een gelul.
Van de bovenste plank zelfs!
Barabas
 Barabas - zaterdag 12 september 2015 - 14:39   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 12 september 2015 - 14:37 schreef legrande het volgende:
Volgens mij heb je dat echt niet. Altijd
d maar negatief op alles en iedereen.
Je lijkt wel een grietje van 11....
legrande
 legrande - zaterdag 12 september 2015 - 14:43   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 12 september 2015 - 14:33 schreef FR-Henk het volgende:
Echte Feyenoordgevoel...
Wat een gelul.
Als jij het echte Feyenoordgevoel niet kent is dat niet uit te leggen maar vele vele ontzettend veel supporters weten wel wat ik bedoel. Ik schreef het al eerder. Ik zat te janken van de week bij de wereld draait door met al die oude Feijenoord beelden, over kampioenschappen en Europese resutaten. Huizehoog kippenvel bij die oude beelden en wat Renato zei hetzelfde over de documentaire over Kuijt. Dan stroomt het door je hele lichaam ieder vezel. Gewoon dan onbeschrijflijke sterke Feyenoordgevoel.Daar word je mee geboren. Heel anders dan supporters die zo af en toe een wedstrijd gaan bekijken. Ja dan begrijp je dat gevoel niet. No hard feelings hoor.
legrande
 legrande - zaterdag 12 september 2015 - 14:44   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 12 september 2015 - 14:39 schreef Barabas het volgende:

[..]

Je lijkt wel een grietje van 11....
Nee Barabas maar heel veel mensen hier worden ziek van jou negatieve gedoe. Wij willen gewoon het sterkste Feyenoord team en willen anders duidelijke uitleg van de trainer. Vergeet niet dat Feyenoord een heel machtige achterban heeft die nauw bij het team betrokken is.
Barabas
 Barabas - zaterdag 12 september 2015 - 14:58   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 12 september 2015 - 14:44 schreef legrande het volgende:

[..]

Nee Barabas maar heel veel mensen hier worden ziek van jou negatieve gedoe. Wij willen gewoon het sterkste Feyenoord team en willen anders duidelijke uitleg van de trainer. Vergeet niet dat Feyenoord een heel machtige achterban heeft die nauw bij het team betrokken is.
Herstel; grietje van 9

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 12 september 2015 door Barabas --
van geil
 van geil - zaterdag 12 september 2015 - 14:58   quote  deeplink  
Ik hoop dat Elia speelt
Barabas
 Barabas - zaterdag 12 september 2015 - 15:00   quote  deeplink  
Ik hoop op een goede invalbeurt en een goal. Heb begrepen dat hij op de bank begint.
legrande
 legrande - zaterdag 12 september 2015 - 15:01   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 12 september 2015 - 14:58 schreef Barabas het volgende:

[..]

Herstel; grietje van 9
Nee jij mag en kunt alles zeggen maar bij tegenspraak ga je weer dom lullen.
Barabas
 Barabas - zaterdag 12 september 2015 - 15:03   quote  deeplink  
Je bent kleiner van geest dan je nick doet vermoeden.
Gerard_FR
 Gerard_FR - zaterdag 12 september 2015 - 15:07   quote  deeplink  
Mensen zouden eens wat minder naar DWDD en andere jank programma's moeten kijken.
van geil
 van geil - zaterdag 12 september 2015 - 15:08   quote  deeplink  
En elkaar hun mening gunnen.
legrande
 legrande - zaterdag 12 september 2015 - 15:08   quote  deeplink  
Eens maar deze keer was er een superdocu over onze club. Kijk maar uitzending gemist.
Vincent1970
 Vincent1970 - zaterdag 12 september 2015 - 15:10   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 12 september 2015 - 15:07 schreef Gerard_FR het volgende:
Mensen zouden eens wat minder naar DWDD en andere jank programma's moeten kijken.
Dictatort ;-)

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3166
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Feyenoord - Willem II (zondag 13 september 2015, 14:30): 1 - 0









0.0085649