|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op zaterdag 12 september 2015 - 14:43 schreef legrande het volgende:[..] Als jij het echte Feyenoordgevoel niet kent is dat niet uit te leggen maar vele vele ontzettend veel supporters weten wel wat ik bedoel. Ik schreef het al eerder. Ik zat te janken van de week bij de wereld draait door met al die oude Feijenoord beelden, over kampioenschappen en Europese resutaten. Huizehoog kippenvel bij die oude beelden en wat Renato zei hetzelfde over de documentaire over Kuijt. Dan stroomt het door je hele lichaam ieder vezel. Gewoon dan onbeschrijflijke sterke Feyenoordgevoel.Daar word je mee geboren. Heel anders dan supporters die zo af en toe een wedstrijd gaan bekijken. Ja dan begrijp je dat gevoel niet. No hard feelings hoor. Ik twijfel aan jouw echte Feyenoordgevoel. Jij deelt Feyenoorders in gebaseerd op gebakken lucht en speelt zelf de uitverkorene. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Ik hoef zeker niet aan te geven dat ik vind dat je gelijk hebt? |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Nee hoeft niet, you just did it. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Oke, dan laat ik dat achterwege.... |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
quote:Op zaterdag 12 september 2015 - 13:21 schreef MMM het volgende:Mijn voorkeur voor morgen: Vermeer; Karsdorp, van Beek, van der Heijden, Kongolo; El Ahmadi, Vejinovic, Kuyt; Bilal, Kramer, Elia. Gewoon aanvallen man, 2 echte buitenspelers met een actie en voorzet. Weg met dat bange voetbal! Als Van der Heijden doorschuift naar het middenveld dan zou dat best goed uit kunnen pakken tegen deze tegenstander. Al heb ik begrepen dat Elia niet gaat beginnen.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 12 september 2015 door Barabas -- |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Volgens een tweet van een watcher en reply erop van Krabbendam heeft Gio afgelopen week vrijwel uitsluitend partijvormen mét Elia en Kramer geoefend. Morgen maar afwachten. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Ben benieuwd! Als we maar winnen... 🏆 |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Begint op de bank.
Ik word een beetje Gio moe op deze manier. Ben hem straks al eerder zat dan Rutten |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op zaterdag 12 september 2015 - 15:20 schreef Barabas het volgende:[..] Als Van der Heijden doorschuift naar het middenveld dan zou dat best goed uit kunnen pakken tegen deze tegenstander. Al heb ik begrepen dat Elia niet gaat beginnen. Daarom ook van der Heijden voor morgen inderdaad ipv een echte verdediger als Botteghin.
Elia geen basis vind ik zo jammer. Die mag straks weer 10 minuutjes meedoen.. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
quote:Op zaterdag 12 september 2015 - 15:49 schreef MMM het volgende:[..] Daarom ook van der Heijden voor morgen inderdaad ipv een echte verdediger als Botteghin. Elia geen basis vind ik zo jammer. Die mag straks weer 10 minuutjes meedoen.. Heb begrepen dat Botteghin niet kàn spelen... Blessure.
Moet tegen Willem II niet veel uitmaken of die wel of niet speelt. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Nee die zul je niet missen inderdaad. Blij dat Karsdorp speelt met zijn drang naar voren |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Ik hoop zo op een enorme veegpartij. Die 5-0 van de Meeuw zou erbij moeten verbleken! |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
WIJ GAAN WINNEN ALLEEN MET HOEVEEL IS DE VRAAG.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
We zijn allemaal voor Feyenoord, iedereen op zijn eigen manier.. |
|
|
|
|
Tjabba
|
|
|
Ik hoop zo dat het spel verbeterd is . Wat was het slecht de laatste wedstrijden. Gelukkig hebben we 9 punten kunnen pakken. |
|
|
|
|
Tjabba
|
|
|
Voor de trein gangers onder ons , er rijdt geen trein naar de Kuip. |
|
|
|
|
legrande
|
|
|
quote:Op zaterdag 12 september 2015 - 15:15 schreef FR-Henk het volgende:[..] Ik twijfel aan jouw echte Feyenoordgevoel. Jij deelt Feyenoorders in gebaseerd op gebakken lucht en speelt zelf de uitverkorene. Henk Henk Vriendje van Barabas???? Mag hoor sorry dat ik wat van hem zei. |
|
|
|
|
legrande
|
|
|
quote: Wonen zeken samen jullie? |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
legrande
|
|
|
32 jaar gelukkig getrouwd. Onwijs lieve vrouw 2 lieve kinderen en sinds 2 maandag schitterende kleinzoon. Dus veel plezier jullie samen. |
|
|
|
|
legrande
|
|
|
Ik zal hier nooit schelden of vloeken maar waar ik niet tegen kan is mensen die hier altijd op iedereen commentaar hebben. Ik ben ok niet volmaakt dat weet ik zelf maar laat wel iedereen in zijn waarde en respecteer ieder zijn mening maar bij sommige wordt het weleens teveel zal geen namen noemen. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Gewoon inhoudelijk reageren. Doe ik ook.... tot mensen persoonlijk worden. |
|
|
|
|
legrande
|
|
|
Ok dat gaan we dan maar doen samen. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Zoals ik al zei.... doe ik altijd al.... tot men het op de persoon gaat spelen.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 12 september 2015 door Barabas -- |
|
|
|
|
legrande
|
|
|
Vermoedelijke opstelling Feyenoord: Vermeer; Karsdorp, Van Beek, Van der Heijden, Kongolo; El Ahmadi, Toornstra, Vejinovic; Kuyt, Kramer, Elia
Vermoederlijk toch Elia ipv Bilal. Ik had dan toch nog liever Bilal ipv Toornstra maar ja we zien wel. |
|
|
|
|
G-child
|
|
|
Opstelling begint steeds meer vorm te krijgen. Nu hopen dat het in het spel terug te zien zal zijn. Ben echter wel benieuwd vanuit welke redenatie Gio nu niet begint met Immers en Kazim. Alvast allemaal een fijne wedstrijd gewenst voor morgen en laten we die drie punten deze keer bij ons totaal optellen. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Wil zo graag Elia zien spelen |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
|
|
|
Rotterdam22
|
|
|
Word gewoon een makkelijke overwinning, maakt niet uit wie die opstelt. |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
Blijkbaar moet die lul van een Immers in de basis ten koste van Elia ... Wat een slapjanus is Gio toch! |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
legrande
|
|
|
|
|
|
G-child
|
|
|
quote: Hier nog eentje, echter de laatste berichten zeggen dat Bilal start. |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Bilal en Elia op de flanken is de beste oplossing! Opa duracell moet maar eens de bank gaan verkennen ... |
|
|
|
|
YugoBosna
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Er niet bij wegens grote druktes maar als t goed is wordt mn SK prima benut en laat ik geen leeg plekkie vallen in de KUIP. 3 puntjes keihard nodig na al dat geklootzak de laatste weken. Een 4-0 en we hebben de revanche voor die 1e thuiswedstrijd vorig jaar. Zette toen wel de toon voor de rest van het seizoen btw... |
|
|
|
|
Leonidas1
|
|
|
Met een heerlijk vooruitzicht opgestaan!! Voor mij de eerste wedstrijd van dit seizoen. Eerst met zijn allen heerlijk ontbijten en dan samen met mijn zoon op de motor naar de kuip. Wij zitten dit jaar voor het eerst op VV en ik ga eens kijken hoe het mij daar bevalt. |
|
|
|
|
Tjabba
|
|
|
Eindelijk weer is op de gewone tijd. Beter dan 16:45. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Inderdaad zoals het hoort.. |
|
|
|
|
Vincent1970
|
|
|
quote:Op zondag 13 september 2015 - 08:57 schreef Leonidas1 het volgende:Met een heerlijk vooruitzicht opgestaan!! Voor mij de eerste wedstrijd van dit seizoen. Eerst met zijn allen heerlijk ontbijten en dan samen met mijn zoon op de motor naar de kuip. Wij zitten dit jaar voor het eerst op VV en ik ga eens kijken hoe het mij daar bevalt. Veel plezier. |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote:Op zondag 13 september 2015 - 08:57 schreef Leonidas1 het volgende:Met een heerlijk vooruitzicht opgestaan!! Voor mij de eerste wedstrijd van dit seizoen. Eerst met zijn allen heerlijk ontbijten en dan samen met mijn zoon op de motor naar de kuip. Wij zitten dit jaar voor het eerst op VV en ik ga eens kijken hoe het mij daar bevalt. Veel sterkte met die miskleunen in het elftal !!! |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
weet iemand de reden dat elia waarschijnlijk niet speeld? traint ie slecht ? niet fid ? of is zijn disepline niet goed ? , toch raar je haald een goede speler en zet hem op de bank , daar moet toch wat achter zitten |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Gebrek aan wedstrijdritme? |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Veel plezier en succes vanmiddag! |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote:Op zondag 13 september 2015 - 10:38 schreef kenny het volgende:weet iemand de reden dat elia waarschijnlijk niet speeld? traint ie slecht ? niet fid ? of is zijn disepline niet goed ? , toch raar je haald een goede speler en zet hem op de bank , daar moet toch wat achter zitten Een waardeloze trainer die gewoon niet de sterkste elf durft op te stellen ... dus zonder een Immers, Toornstra, Nelom, Kazim en Kuyt !!! |
|
|
|
|
Leonidas1
|
|
|
quote: Na jouw reactie heb ik twee rennies in moeten nemen. |
|
|
|