|
|
moa
|
|
|
quote: Haha wij gaan het gewoon niet meer over politiek hebben en houden het bij voetbal :D |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Wat een slechte eerste helft zeg, dat je tegen zo'n tegenstander niet op voorsprong komt... |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Tweede helft erop klappen verdomme!
Vond Toornstra redelijk onzichtbaar. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Staat die erin joh? |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Kuijt achter Kramer, Bilal op rechts, Toornstra eruit, Elia erin. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Overigens wel tof voor Kostas dat ie kan spelen.... |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Bilal, Kuijt en toornstra mogen douchen imo. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Goede redding Kenneth! Top! |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
Wat een KUT keeper is dat toch die Vermeer ! ;-) |
|
|
|
|
Fart
|
|
|
quote: Vind ik niet, Jens eruit is genoeg. Als je het neerzet as Barabas zegt, dan heb je aan 1 wissel genoeg om de aanval goed te zetten. Is ook de voorhoede zoals ikzelf hem het liefst vanaf minuut 1 zou willen zien. |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Alleen jammer dat we zo'n KUT trainer hebben ... |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
wat is die kuyt slecht zeg |
|
|
|
|
moa
|
|
|
quote: Dat of anders Elia voor Kuyt en Vilhena voor Toornstra. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote:Op zondag 13 september 2015 - 15:19 schreef Fart het volgende:[..] Vind ik niet, Jens eruit is genoeg. Als je het neerzet as Barabas zegt, dan heb je aan 1 wissel genoeg om de aanval goed te zetten. Is ook de voorhoede zoals ikzelf hem het liefst vanaf minuut 1 zou willen zien. En Bilal belonen voor zijn wanprestatie??? |
|
|
|
|
Fart
|
|
|
quote: Joh sterf af. Gaat een ander lopen zieken. |
|
|
|
|
Fart
|
|
|
quote: Nee een eerlijke kans door hem op zijn eigen plek te zetten. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
Fart
|
|
|
quote: Zou niet mijn idee zijn. |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Toornstra, El Ahmadi en Kuyt mogen wat mij betreft gaan douchen! Wat een drama's zeg!!! Bilal krijgt nog het voordeel van de twijfel in deze wedstrijd |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
quote: van bilal gaat nog drijging van uit , van kuyt 0 |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Ja , top elftal hé . Tsjonge jonge zeg ... |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
kuyt en toornstra eruit zou ik zeggen |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Niet eens met het eerste, zeker wel met het tweede |
|
|
|
|
Fart
|
|
|
quote: Probleem bij Bilal is dat hij nu continu naar binnen moet kappen om hem voor te geven. Vanaf rechts kan hij gelijk de voorzet geven. |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Het was , is en blijft een lijdensweg om Feyenoord zien te spelen ... |
|
|
|
|
Fart
|
|
|
quote: Zeg dat met een bek vol borrelnoten en hoop dat er 1 je luchtpijp in schiet. |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote:Op zondag 13 september 2015 - 15:23 schreef Fart het volgende:[..] Probleem bij Bilal is dat hij nu continu naar binnen moet kappen om hem voor te geven. Vanaf rechts kan hij gelijk de voorzet geven. Het probleem is Gio en zijn technische staf! Niks meer en niks minder, de mindere spelers kunnen er ook niks aan doen dat ze opgesteld worden ... |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Je mist een type Koeman die een plan a en b heeft. |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Lekker joh die borrelnootjes ... Ga jij maar lekker achter die LULhannes van een trainer staan die niet eens het sterkste elftal durf op te stellen !!! |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Joh! Hoe kom je erbij? |
|
|
|
|
Fart
|
|
|
quote:Op zondag 13 september 2015 - 15:27 schreef lijdensweg het volgende:[..] Lekker joh die borrelnootjes ... Ga jij maar lekker achter die LULhannes van een trainer staan die niet eens het sterkste elftal durf op te stellen !!! Sterker nog, ik ga er voor staan. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
We zullen zien... vijfde wedstrijd van het seizoen en pas 3 punten verloren.... |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
Er zit geen ene lijn in het spel bij Feyenoord of het is heel voorspelbaar ... en dat met een technische staf van: Gio, JP, Wouters en Lodewijks ... |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Scorebord journalist :P |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Natuurlijk! Het gaat geweldig in jou ogen !!! |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
quote:Op zondag 13 september 2015 - 15:29 schreef lijdensweg het volgende:Er zit geen ene lijn in het spel bij Feyenoord of het is heel voorspelbaar ... en dat met een technische staf van: Gio, JP, Wouters en Lodewijks ... inderdaad het ziet er zo idee loos uit , ik weet niet waar ze op trainen de hele week |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
Fart
|
|
|
quote: Waar zeg ik dat dan? Maar dat ik Gio blijf steunen blijft staan. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Blind? Hebben we die gehaald dan? Brrrrrrr.....
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 13 september 2015 door Barabas -- |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
Fart
|
|
|
Kind van de club na 4 1/2 wedstrijd bij zijn eerste club zijn loopbaan opstarten. En dan zo afbranden als jij. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Shit zeg.... die had moeten zitten! |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Naar wat ik zie op de trainingen , wordt er weinig op spelpatronen getraind. Het enige wat ze proberen : Elia, Kuyt of Bilal op de flanken. Kortom: Visieloos denken en trainen! |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
Barabas