|
|
Leon FR1908
|
|
|
Welke speler moet uit het elftal gezaagd worden deze week..
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 30 augustus 2015 door Leon FR1908 -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Immers uiteraard. Dat was vreselijk. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Vejinovic op basis van vandaag.. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Van Beek terug centraal, Karsdorp rechtsback. Immers en Kazim eruit!! |
|
|
|
|
Rotterdam22
|
|
|
Immers op basis van ze hele carrière |
|
|
|
|
dntjl
|
|
|
Ik zou dit weleens willen zien
-------------'Vermeer--------------------- karsdorp--van beek---bothegin---kongolo -------------vd heiden-------------------- -----vejinovic-------vilhena/gustafsson--- Bilal----------kramer-----------elia
Geen plek voor immers, el ahmadi, kazim en nee, ook geen kuyt |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Hup hup daar gaan we weer |
|
|
|
|
Vlampiep
|
|
|
quote:Op zondag 30 augustus 2015 - 20:34 schreef dntjl het volgende:Ik zou dit weleens willen zien -------------'Vermeer--------------------- karsdorp--van beek---bothegin---kongolo -------------vd heiden-------------------- -----vejinovic-------vilhena/gustafsson--- Bilal----------kramer-----------elia Geen plek voor immers, el ahmadi, kazim en nee, ook geen kuyt Is mooi, maar Gio durft er nog niet 1 te wisselen laat staan 5 tegelijk! Ik hoop op Elia, maar vandaag (ondanks 20min) heeft hij 0,0 laten zien. Bilal is in dit soort topwedstrijden ook net niet goed genoeg Was gewoon niet best vandaag punt. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Tut tut tut wordt het zoveel beter zonder plan hoe je wil spelen ? |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Zitten weer fragmenten bij voorin je collectie he😡 |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Spelers zagen. Het begint bij de trainer die ze opstelt. |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote:Op zondag 30 augustus 2015 - 20:43 schreef Vlampiep het volgende:[..] Is mooi, maar Gio durft er nog niet 1 te wisselen laat staan 5 tegelijk! Ik hoop op Elia, maar vandaag (ondanks 20min) heeft hij 0,0 laten zien. Bilal is in dit soort topwedstrijden ook net niet goed genoeg Was gewoon niet best vandaag punt. Wie was wel best ? Vermeer , de rest zwaar klote !!! |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Jammer dat ie zijn kansen niet benut! Moet wat rustiger worden dan kan ie nog zeker groeien ... |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
Tikkie terug bilal eruit, vreseLIJK! Immers ook maar ff op de tribune.. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Immers verliest zijn basisplek dus als ik het goed lees volgens jullie |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Els
|
|
|
quote: Hij had hem om te beginnen al niet mogen hebben. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Immers raakt NOOIT zijn basisplaats kwijt.. |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Dat moet ik nog maar eens zien voordat ik dat geloof !!! |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
quote: Eens zwaar zwaar onder de maat.
Botteghin vond ik ook geen geweldenaar gisteren, maar ja wie was dat wel :) |
|
|
|
|
Voetbalgek
|
|
|
-------------------------------vermeer
----------------van beek-------botteghin---------Kongolo
-------------------------------van der heijden
----------------------vejinovic---------gustafsson Bilal--------------------------------------------------------------elia
--------------------------kuijt----------kramer
Zou het toch echt een keer graag zien zo
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 31 augustus 2015 door Voetbalgek -- |
|
|
|
|
Leuv
|
|
|
-----------------Vermeer Karsdorp--van Beek--van der Heijden--Kongolo -------Vejinovic----------Vilhena Kuyt-------------Gustafson-------------Elia ------------------Kramer |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
Wordt er al gezaagd dan ? |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
Normaal gesproken ben ik niet van het zagen, maar bij deze wil ik Immers graag door midden zagen. Gisteren heeft hij wat mij betreft zijn 'rechten' op het dragen van het Feyenoordshirt verspeeld! |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Gisteren pas? Bij mij al 3 jaar geleden. |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote: Natuurlijk heb ik me eerder aan Immers geërgerd (wie niet?), maar pas gisteren was ik er echt helemaal klaar mee! Heb je soms hè dat je spelers lang blijft steunen terwijl ze (veel) te weinig brengen, ouwe Babovic-loverT hahaha |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote:Op maandag 31 augustus 2015 - 12:09 schreef JanM het volgende:[..] Natuurlijk heb ik me eerder aan Immers geërgerd (wie niet?), maar pas gisteren was ik er echt helemaal klaar mee! Heb je soms hè dat je spelers lang blijft steunen terwijl ze (veel) te weinig brengen, ouwe Babovic-loverT hahaha Daar kan jij niks aan doen! Traag van begrip hé ... |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op maandag 31 augustus 2015 - 12:09 schreef JanM het volgende:[..] Natuurlijk heb ik me eerder aan Immers geërgerd (wie niet?), maar pas gisteren was ik er echt helemaal klaar mee! Heb je soms hè dat je spelers lang blijft steunen terwijl ze (veel) te weinig brengen, ouwe Babovic-loverT hahaha Dimmen Luigi ;) |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote: Hé typende paardenlul, als er hier iemand traag van begrip is ben jij het wel! |
|
|
|
|
nr 10
|
|
|
quote: Daar reageert hij volgende week pas op, hoor. |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Hahahaha, de waarheid is hard hé ... |
|
|
|
|
Els
|
|
|
quote: Nou? Het is vooral stuitend dat een volwassen ( ?) man zo weinig wellevendheid ten toon spreidt. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Niet te brutaal he. Jij zit hier ook maar om je ego te etaleren en zelfgenoegzaam te zijn ten koste van anderen. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Jongens in dit topic alleen zagen toegestaan.. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Ik hou me nou eenmaal niet aan de regels. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Voor jou twee weken Terpstra.. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Niet echt nee Els.. |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote:Op maandag 31 augustus 2015 - 14:45 schreef Els het volgende:[..] Nou? Het is vooral stuitend dat een volwassen ( ?) man zo weinig wellevendheid ten toon spreidt. Bij sommige is dat HEEL moeilijk op te brengen !!! |
|
|
|
|
Els
|
|
|
quote: Mogelijk. Toch is innerlijke beschaving vooral afhankelijk van de persoon zelf, niet van de omgeving. |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote:Op maandag 31 augustus 2015 - 20:28 schreef Els het volgende:[..] Mogelijk. Toch is innerlijke beschaving vooral afhankelijk van de persoon zelf, niet van de omgeving. Dat mag je mening zijn, daar denk ik iets anders over! |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op maandag 31 augustus 2015 - 20:28 schreef Els het volgende:[..] Mogelijk. Toch is innerlijke beschaving vooral afhankelijk van de persoon zelf, niet van de omgeving. Scherp...eens |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Poeheee !
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Muis is muis lijkt me...nachtdienstje dus broer 😆 |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Yep nachtdienst met lange vloei |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Hier ook een asbak met genoeg roaches om morgen zo stoned als een garnaal te worden 😈 |
|
|
|