|
|
lijdensweg
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Ga daar je boerenfamilie effe lekker voor uitmaken. ..
Mogge L 😆 |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Mogge, welke boeren familie ;-) |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Haha.. die uit de quote500 natuurlijk |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Ik nog wel een jongere broer die vermogend is maar de rest v/d familie is hard werkend volk ... Is helemaal niks mis mee ... |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Valt niets te zagen vandaag, alhoewel :) |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Nou daar denken er anders over..😉 |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Valt weinig te zagen. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Effe zagen de joker Gudde zit er nog kssssssssssssst wegwezen je lift nu mee. Op successen van anderen , maar waar jij voor binnengehaald ben wn dat is lobbyen bij de gemeente vrindjes is niet gelukt dus ksssssssssssssst |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Dat was niet de enige reden Piet. Bovendien was een haperende economie ook nog eens debet aan het uitblijven van resultaten wat een nieuw stadion betreft, om nog maar te zwijgen over de sentimentele partijen die De Kuip wilden verbouwen. Ik verwacht dit jaar nog concreet nieuws op dit vlak. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Precies, er is genoeg kritiek op Gudde te geven, maar ook heel veel te prijzen. |
|
|
|
|
nr 10
|
|
|
Ik denk dat de inzet gewoon nieuwbouw is. En dart dit een heel dlim gespeeld spelletje is.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 31 oktober 2015 door nr 10 -- |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
quote: Noem er een alstublieft |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Hij schijnt de toilet netjes achter te laten als hij is wezen poepen Piet! |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Feyenoord prima gesaneerd bijvoorbeeld. Daar was een hoop weerstand tegen. Kijk waar we nu staan. Zure mensen gaan nu roepen, ja dankzij de VvF, ik zeg ja, dankzij en ondanks de VvF, maar zeker dankzij Gudde.
Dat station is een smetje. Dat kan een vlek worden. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zondag 01 november 2015 - 11:49 schreef Stylzz het volgende:[..] Feyenoord prima gesaneerd bijvoorbeeld. Daar was een hoop weerstand tegen. Kijk waar we nu staan. Zure mensen gaan nu roepen, ja dankzij de VvF, ik zeg ja, dankzij en ondanks de VvF, maar zeker dankzij Gudde. Dat station is een smetje. Dat kan een vlek worden. Varkenoord en de knvb hebben Feyenoord gesaneeerd. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: De KNVB heeft het opgelegd, Varkenoord was een van de middelen. Als je het op die manier bedoelt, dan heb je gelijk. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zondag 01 november 2015 - 11:54 schreef Stylzz het volgende:[..] De KNVB heeft het opgelegd, Varkenoord was een van de middelen. Als je het op die manier bedoelt, dan heb je gelijk. Zo bedoel ik het,in mijn optiek had jij het misschien nog beter gedaan. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Misschien, of met ons Feyenoord hart de verkeerde beslissingen gemaakt :) |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Neem daar eens een voorbeeld aan dan.. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Nog even resomerend, Gudde is aangenomen voor zijn lobby bij de gemeente, het saneren was redelijk simpel,als je geen geld hebt kun je het niet uitgeven. De opzet nieuws stadion waar hij voor aangesteld is is niet gelukt. Du opdtacht niet gelukt exit Gudde nu doen omdat het goed gaat |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Lekker makkelijk lullen vanuit je luie stoel. Wat ontzettend kort door de bocht zeg.
Saneren simpel.... Je hebt echt geen idee hè Piet. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Nee, daarom reageerde ik al niet. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Haal de zagen maar tevoorschijn.. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
O jij leest ook de vergader verslagen ?...... Niet dus
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 01 november 2015 door piet de paler -- |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Je ontslaat de koffiejufrouw en iedereen onder aan de ladder,daarna word je noodgedwongen opgezadeld door niet meer te mogen kopen en dus met eigen jeugd aan de slag te gaan.. Hoeveel geluk kan je hebben nadat blijkt dat de eigen jeugd een fortuin opleverd en de club red. Tijd voor een salarisverhoging voor de directie.. Fijne dag ,come on Feyenoooooooord! |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
quote:Op zondag 01 november 2015 - 13:20 schreef Leon FR1908 het volgende:Je ontslaat de koffiejufrouw en iedereen onder aan de ladder,daarna word je noodgedwongen opgezadeld door niet meer te mogen kopen en dus met eigen jeugd aan de slag te gaan.. Hoeveel geluk kan je hebben nadat blijkt dat de eigen jeugd een fortuin opleverd en de club red. Tijd voor een salarisverhoging voor de directie.. Fijne dag ,come on Feyenoooooooord! Ook veel te kort door de bocht. En dat van die jeugdopleiding heeft weinig met geluk te maken; eerder resultaat van jarenlang investeren in jonge spelers. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Hahaha bedankt voor een bepaalde bevestiging |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Stel je voor: je wordt aangenomen op een baan waar je olifanten moet gaan kopen ,en omdat jij in de diergaarde veel mensen kent vinden ze jou geweldig voor die baan. Nu blijkt dat de diergaarde niets voor jou wil doen, ben je dus nutteloos. Het brdrijf gaat verder met hun normale werk en dat is het kweken van bomen waar jij geen verstand van hebt, heb je dan nog nut in het bedrijf?.... Nee dus |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
quote: Ga jij maar lekker verder zagen... Met je verslagen. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Daarom heet het ook het zaag topic ik denk dat er ook nog een zuur topic moet komen , kunnen veel mensen hun mening kwijt. |
|
|
|
|
Voetbalgek
|
|
|
😢😢😢😢😢😢 het is om te janken... |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Ach zo erg is hettoch niet, we zijn op koers voor europees voetbal hetzij knvb beker of plaats 2.3 En toch moet er een nieuw stadion komen of goed het oude aanpassen en Gude mag van mij blijven zitten. Maar een zakelijke aanpak is beter voor alle partijen. |
|
|
|
|
Voetbalgek
|
|
|
quote:Op maandag 02 november 2015 - 10:44 schreef piet de paler het volgende:Ach zo erg is hettoch niet, we zijn op koers voor europees voetbal hetzij knvb beker of plaats 2.3 En toch moet er een nieuw stadion komen of goed het oude aanpassen en Gude mag van mij blijven zitten. Maar een zakelijke aanpak is beter voor alle partijen. Ja heb het ook puur over het voetbal zelf... Daar gaan we de beker niet mee winnen en ook geen 2e of 3e worden... |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
|
|
|
Voetbalgek
|
|
|
Ik heb nooit gezegd van wel... we hebben de kwaliteit in de selectie wel maar we laten het Tot nu toe echt niet zien en hadden ook op een grotere achterstand kunnen staan al want ja van het weekend pech gehad op momenten ook al genoeg geluk gehad eerste wedstrijden... |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
We hebben die kwaliteiten dus niet, of liever gezegd onvoldoende, in de selectie. 020 én Pisvee zijn allebei sterker. We maken geen enkele kans op de titel. Als Blom gisteren die pingel had gegeven en zijn grensrechter had niet staan slapen dan waren veel supporters nog steeds niet van die roze wolk gedonderd. |
|
|
|
|
Voetbalgek
|
|
|
quote:Op maandag 02 november 2015 - 11:17 schreef Barabas het volgende:We hebben die kwaliteiten dus niet, of liever gezegd onvoldoende, in de selectie. 020 én Pisvee zijn allebei sterker. We maken geen enkele kans op de titel. Als Blom gisteren die pingel had gegeven en zijn grensrechter had niet staan slapen dan waren veel supporters nog steeds niet van die roze wolk gedonderd. Mwo denk dat we dan alsnog punten hadden verspeeld we riepen het zo hard over ons zelf af... |
|
|
|
|
Voetbalgek
|
|
|
quote:Op maandag 02 november 2015 - 11:17 schreef Barabas het volgende:We hebben die kwaliteiten dus niet, of liever gezegd onvoldoende, in de selectie. 020 én Pisvee zijn allebei sterker. We maken geen enkele kans op de titel. Als Blom gisteren die pingel had gegeven en zijn grensrechter had niet staan slapen dan waren veel supporters nog steeds niet van die roze wolk gedonderd. Het probleem is dat we niet naar de kwaliteiten spelen... we hebben een goed vechtelftal maar we proberen eigenlijk ajax voetbal te spelen. Sja dat werkt niet 4-3-3 me de punt naar achter... dan moet je technisch superieur zijn en heel veel voetbal op je middenrif hebben... en dat komen we toch te kort maar ja Nederland he... altijd eigenwijs volharden... |
|
|
|