|
|
VVout
|
|
|
quote:Op maandag 02 november 2015 - 10:44 schreef piet de paler het volgende:Ach zo erg is hettoch niet, we zijn op koers voor europees voetbal hetzij knvb beker of plaats 2.3 En toch moet er een nieuw stadion komen of goed het oude aanpassen en Gude mag van mij blijven zitten. Maar een zakelijke aanpak is beter voor alle partijen. Van Ado verliezen in deze fase of verliezen van wie dan ook, ben ik altijd ff ziek van. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Dat maakt het nog vervelender, kan er ook geen woorden voor vinden. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Lalalaaaalalala lalalalaaaa |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Van mij mag de kettingzaag erin. Dwars door het dominee boordje van Martin. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Ah fijn goed topic afgestoft |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Eens ,afzagen die van Geel. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Hoppa, waarom niet gelijk met de bijl er in. |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
Het is allemaal de schuld van Van Geel. Of het nou wel of niet zo is. Tja, wat valt daar nou tegenin te brengen? |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
De spelers die bij Feyenoord de afgelopen paar jaar vertrokken zijn spreken allen over ongelijkheid en complotten. |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
De eerste speler die eerlijk toegeeft dat het gewoon uitsluitend om geld gaat moet nog geboren worden hè! Had Feyenoord 'm wel een nieuw contract gegeven tegen zeg 1,25 mln en het wordt niks wordt Van Geel daar weer op aangevallen. Het is een soort hetze tegen de in mijn ogen man die heel veel goed werk verricht heeft bij Feyenoord, maar ook niet kan toveren en geen glazen bol heeft. Vandaar dat ik telkens tegengas geef + dat ik nog niemand een beschikbaar en haalbaar beter alternatief heb horen noemen! |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
De puinhopen van van Geel. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op zaterdag 21 mei 2016 - 18:34 schreef FR-Henk het volgende:De spelers die bij Feyenoord de afgelopen paar jaar vertrokken zijn spreken allen over ongelijkheid en complotten. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
van geil