BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: KNVB moet statement maken en Blind eruit pleuren

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
Rdamnoord
 Rdamnoord - zondag 06 september 2015 - 19:38   quote  deeplink  
KNVB moet zijn fout toegeven en Blind eruit pleuren
Geen uitstraling , kan geen geheel maken van het elftal
En lichtelijk voorkeur voor 020.Welke idioot laat een ventje van 19
opdraven in zo n cruciale wedstrijd.Ervaring hadden we nodig.
Nee Blind heb je goed gedaan!!
R()b
 R()b - zondag 06 september 2015 - 19:49   quote  deeplink  
Ik maak me er echt niet druk om, zooitje tuig van de KNVB.
Als Feyenoord een speler levert dan kijk ik daarom, en het is mooi voor het geld wat we ervoor krijgen.
Rest = baggerzooi
Stylzz
 Stylzz - zondag 06 september 2015 - 19:57   quote  deeplink  
Blind heeft goed opgelet bij Hiddink.

Das alles.
Barabas
 Barabas - zondag 06 september 2015 - 20:00   quote  deeplink  
De hele directie moet eruit. De aanstelling van Hiddink, de opvolging door Blind, zijn gemankeerde visie. Alles bij elkaar een diepe onvoldoende voor die reserveneus van een voorzitter en zijn consorten.
JanM
 JanM - zondag 06 september 2015 - 20:01   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 06 september 2015 - 20:00 schreef Barabas het volgende:
De hele directie moet eruit. De aanstelling van Hiddink, de opvolging door Blind, zijn gemankeerde visie. Alles bij elkaar een diepe onvoldoende voor die reserveneus van een voorzitter en zijn consorten.
Precies: hele grote schoonmaak en dat enorme 020-gezwel wegsnijden daar en helemaal opnieuw beginnen!
Stylzz
 Stylzz - zondag 06 september 2015 - 20:02   quote  deeplink  
Gebeurt nooit.
Ik ben wel benieuwd naar de kritiek van de zogenaamde gevestigde orde.
Gerard_FR
 Gerard_FR - zondag 06 september 2015 - 20:15   quote  deeplink  
Er komt geen kritiek denk ik, blind maakt de laaste twee wedstrijden af
en daarna gaat ie door en helpt de WK kwalificatie ook naar de kloten.
Oostveen sukkel.
scout_2
 scout_2 - zondag 06 september 2015 - 20:32   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 06 september 20 20:01 schreef JanM het volgende:

[..]

Precies: hele grote schoonmaak en dat enorme 020-gezwel wegsnijden daar en helemaal opnieuw beginnen!
tsja..en dan ... immers oproepen?
nl kampt met een gebrek aan kwaliteit. .degene die dat hebben zijn over hun top of bijna..
en die eraan komen zijn nog niet rijp genoeg.
Stylzz
 Stylzz - zondag 06 september 2015 - 20:39   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 06 september 2015 - 20:32 schreef scout_2 het volgende:

[..]

tsja..en dan ... immers oproepen?
nl kampt met een gebrek aan kwaliteit. .degene die dat hebben zijn over hun top of bijna..
en die eraan komen zijn nog niet rijp genoeg.
Geeft niets, maar dan moet je die keuze maken en daar ook naar selecteren en opstellen.
G-child
 G-child - zondag 06 september 2015 - 20:58   quote  deeplink  
Blind en V oostveen, beide gezakt voor hun examen. Beide conclusie trekken en nieuwe lijn inzetten. Altijd zeiken op de verdediging en tof doen over aanvallende kwaliteiten.
Maar zo simpel is voetbal, scoor je niet dan win je sowieso niet!!!
R()b
 R()b - zondag 06 september 2015 - 21:57   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 06 september 2015 - 20:01 schreef JanM het volgende:

[..]

HAHAHA de enige bond ter wereld die een finale in 2 keer speelt.
Had toen al geruimd moeten worden als een mond en klauwzeer boerderij.
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zondag 06 september 2015 - 22:27   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 06 september 2015 - 20:01 schreef JanM het volgende:

[..]

Je kan het wel echt ranzig brengen Jan...ik voel mij daar ongemakkelijk bij
Tjabba
 Tjabba - zondag 06 september 2015 - 22:47   quote  deeplink  
020 weer slecht voor het nederlands voetbal.
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 06 september 2015 - 22:52   quote  deeplink  
Begint nou wel ernstige vormen aan te nemen zeg..
FR-Henk
 FR-Henk - zondag 06 september 2015 - 22:53   quote  deeplink  
Waar was Janmaat? En Van beek, Kongolo?
En Immers natuurlijk.....
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 06 september 2015 - 22:54   quote  deeplink  
Kramert..
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zondag 06 september 2015 - 22:54   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 06 september 2015 - 22:47 schreef Tjabba het volgende:
020 weer slecht voor het nederlands voetbal.
Is dat zo Tjabba....nederlands voetbal is sowieso slecht
FR-Henk
 FR-Henk - zondag 06 september 2015 - 22:55   quote  deeplink  
Vejinovic, Elia, Jari Schuurman, Rickie Karsdorp?
En Kuijt natuurlijk.
En Botteghin meteen maar naturaliseren.
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 06 september 2015 - 22:56   quote  deeplink  
Kwiek kwiek aloo
Tjabba
 Tjabba - zondag 06 september 2015 - 22:59   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 06 september 2015 - 22:54 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Is dat zo Tjabba....nederlands voetbal is sowieso slecht
Ja dat is zo.
Els
 Els - zondag 06 september 2015 - 23:45   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 06 september 2015 - 22:53 schreef FR-Henk het volgende:
Waar was Janmaat? En Van beek, Kongolo?
En Immers natuurlijk.....
En Kazim. Onbegrijpelijk dat hij bij Turkije niet in de spits staat.
Rdamnoord
 Rdamnoord - maandag 07 september 2015 - 10:10   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 06 september 2015 - 23:45 schreef Els het volgende:

[..]

En Kazim. Onbegrijpelijk dat hij bij Turkije niet in de spits staat.
Hadden we nog kans gehad
Tjabba
 Tjabba - maandag 07 september 2015 - 11:06   quote  deeplink  
Blind lekker houden gaat lekker zo.
Weinig Feyenoorders die worden opgeroepen dus niet geblesseerd kunnen raken.
ZerauS
 ZerauS - maandag 07 september 2015 - 12:24   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 06 september 2015 - 19:38 schreef Rdamnoord het volgende:
KNVB moet zijn fout toegeven en Blind eruit pleuren
Geen uitstraling , kan geen geheel maken van het elftal
En lichtelijk voorkeur voor 020.Welke idioot laat een ventje van 19
opdraven in zo n cruciale wedstrijd.Ervaring hadden we nodig.
Nee Blind heb je goed gedaan!!
Dat ventje van 19 was een van de weinige misschien wel de enige die zijn taak goed uitvoerde. Voor de rest ben ik het met je eens en moet de bezem door deze selectie. Onbegrijpelijke keuzes en een voetbal van een onhutsend slecht niveau.
Barabas
 Barabas - maandag 07 september 2015 - 12:44   quote  deeplink  
Bezem moet vooral door het management. Er zitten overal mensen die telkens de verkeerde keuzes maken. De rest is allemaal een gevolg van....

Dat deze selectie het laat afweten door een gebrekkige leiding, dat er een gebrekkige leiding is, dat die mensen door anderen zijn aangesteld etc. etc.
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 07 september 2015 - 13:04   quote  deeplink  
van Gaal laten opvolgen door Hiddink/Blind.
Hoe groter kun je het verschil qua trainer, opvatting en visie hebben.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 07 september 2015 - 13:19   quote  deeplink  
Graag verwijs ik u allen naar het Ronald Koeman topic.
Fijne dag allemaal
ZerauS
 ZerauS - maandag 07 september 2015 - 13:50   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 07 september 2015 - 12:44 schreef Barabas het volgende:
Bezem moet vooral door het management. Er zitten overal mensen die telkens de verkeerde keuzes maken. De rest is allemaal een gevolg van....

Dat deze selectie het laat afweten door een gebrekkige leiding, dat er een gebrekkige leiding is, dat die mensen door anderen zijn aangesteld etc. etc.
Tis jammer dat er onbegrijpelijke keuzes worden gemaakt door Blind. Je kunt moeilijk zeggen dat de man geen verstand heeft van voetbal gezien zijn ervaring. Maar de keuzes die hij heeft gemaakt...onbegrijpelijk!
lijdensweg
 lijdensweg - maandag 07 september 2015 - 14:02   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 07 september 2015 - 13:50 schreef ZerauS het volgende:

[..]

Tis jammer dat er onbegrijpelijke keuzes worden gemaakt door Blind. Je kunt moeilijk zeggen dat de man geen verstand heeft van voetbal gezien zijn ervaring. Maar de keuzes die hij heeft gemaakt...onbegrijpelijk!
Zijn probleem is zijn voorkeur betreft spelers van een bepaalde en/of achtergrond van diezelfde club ... Wordt niet naar kwaliteit geselecteerd en wat het elftal nodig heeft.

De rest van de technische staf idem dito ...
lijdensweg
 lijdensweg - maandag 07 september 2015 - 14:03   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 07 september 2015 - 12:24 schreef ZerauS het volgende:

[..]

Dat ventje van 19 was een van de weinige misschien wel de enige die zijn taak goed uitvoerde. Voor de rest ben ik het met je eens en moet de bezem door deze selectie. Onbegrijpelijke keuzes en een voetbal van een onhutsend slecht niveau.
Hij was de enige met een minimale voldoende , ook maar net!
Barabas
 Barabas - maandag 07 september 2015 - 14:32   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 07 september 2015 - 14:02 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

De rest van de technische staf idem dito ...
Onervaren mensen en een trainer met faalangst de verantwoordelijkheid geven is iets dat de bond direct aan te rekenen valt.
Jan Tol
 Jan Tol - maandag 07 september 2015 - 15:40   quote  deeplink  
Blind doet zijn naam eer aan, wat een 020-Eikel is dat zeg en dan die K.N.V.B. in welke jaartelling zullen die leven de jaren'60 zou ik zeggen, geen visie en alles gericht op 020 anders is het niet goed... zo ook de keuze op die galm-bak met hun onbespeelbare veld... Dit zijn pas (K)neuzen, ze hebben het Nederlandse voetbal kapot gemaakt.(BEDANKT)
Rdamnoord
 Rdamnoord - maandag 07 september 2015 - 17:21   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 07 september 2015 - 15:40 schreef Jan Tol het volgende:
Blind doet zijn naam eer aan, wat een 020-Eikel is dat zeg en dan die K.N.V.B. in welke jaartelling zullen die leven de jaren'60 zou ik zeggen, geen visie en alles gericht op 020 anders is het niet goed... zo ook de keuze op die galm-bak met hun onbespeelbare veld... Dit zijn pas (K)neuzen, ze hebben het Nederlandse voetbal kapot gemaakt.(BEDANKT)
Ach jja, als kwalificatie uiteindelijk niet lukt wat erin zit ga ze toch voor het wk met deze klootzak let maar op.
In in de zomer zullen ze wel op Tahitie zitten want dan kunnen de heren ff bijkomen van hun inzet.
Stelletje klootzakken daar allemaal in Zeist
Moeten ze er allemaal uitpleuren
Incompetent heren met hun nagemaakte koppen
Barabas
 Barabas - maandag 07 september 2015 - 19:48   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 07 september 2015 - 13:50 schreef ZerauS het volgende:

[..]

Let op he....

Danny Blind heeft geen verstand van voetbal! Heb het ook hardop uitgesproken dus.... het kan wel.
Alexi
 Alexi - maandag 07 september 2015 - 20:31   quote  deeplink  
Als we toch gaan vegen, veeg dan dat hele zooitje bij de KNVB er maar uit!
Tis 1 020 en 040 kliek!
Weten het altijd beter, zijn arrogant en luisteren naar niemand! Ongelofelijk, ze hadden toen het kon Ronald Koeman aan het roer moeten zetten dan hadden wij nu ook zijn geplaatst voor het aankomende EK...................!
Rdamnoord
 Rdamnoord - maandag 07 september 2015 - 20:41   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 07 september 2015 - 20:31 schreef Alexi het volgende:
Als we toch gaan vegen, veeg dan dat hele zooitje bij de KNVB er maar uit!
Tis 1 020 en 040 kliek!
Weten het altijd beter, zijn arrogant en luisteren naar niemand! Ongelofelijk, ze hadden toen het kon Ronald Koeman aan het roer moeten zetten dan hadden wij nu ook zijn geplaatst voor het aankomende EK...................!
Koeman lacht zijn lul uit de broek nou
Jan Tol
 Jan Tol - maandag 07 september 2015 - 20:45   quote  deeplink  
Hoe kan die Oostveen daar nu de leiding hebben...?! Dan heb je ook nog die Scheidsrechters "baas" van Egmond. met zijn lidmaatschap van 020 (!), 't is toch allemaal om te janken allemaal!
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 07 september 2015 - 20:46   quote  deeplink  
Als je je er mee bezig houd wel ja..

Heb nergens last van..
hotjumper
 hotjumper - maandag 07 september 2015 - 22:25   quote  deeplink  
gaap!
tomson
 tomson - dinsdag 08 september 2015 - 20:02   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 07 september 2015 - 13:19 schreef Leon FR1908 het volgende:
Graag verwijs ik u allen naar het Ronald Koeman topic.
Fijne dag allemaal
Juist. Karma is a bitch
kuipje
 kuipje - dinsdag 08 september 2015 - 20:41   quote  deeplink  
Ik begrijp allemaal dat we zo nu en dan gefrustreerd zijn over de KNVB.. maar vind het echt te naïef om te denken dat ze pro ajax of wat dan ook zijn.
Betreffende de bondscoach.. ja Dat geloof ik ook, maar altijd dat gezeik op de KNVB, na iedere verkeerde beslissing van de scheids.. Raar verhaal

Verder voor alle mensen die het nederlands elftal niet volgen, dat vind ik jammer

Ik ben 100% voor feyenoord, en wil niks anders dan dat feyenoord kampioen wordt. Gek genoeg vind ik voetbal als geheel sowieso wel leuk.. ik kijk ook champions league.. kijk ook naar de premier leauge.. en ja, ik kijk ook naar internationale wedstrijden, en tering.. wat hoop ik dan dat NL wint.. wat is er nou leuker dan NL als wereld of europees kampioen, is voor mij net zo leuk als dat feyenoord kampioen wordt.

Snap dan ook echt niet dat mensen van die dingen zeggen als:

"Ik ben blij als er geen feyenoorder opgeroepen wordt.. stel dat ze geblesseerd raken"
Ikzelf vind het juist mooi als feyenoorders worden opgeroepen, niet alleen omdat ik dan kan zeggen dat nederland tot de halve finale is gekomen door half feyenoord, maar ook omdat het alleen maar goed is voor Marktwaarde spelers, naam feyenoord bij clubs, naam feyenoord bij de bevolking...

Dus voor de mensen die het doen, niet zo zeiken.. ze kunnen niet ieder jaar Van hanegem aan het roer laten staan bij de KNVB.
Shit happens
Fer 1
 Fer 1 - dinsdag 08 september 2015 - 20:41   quote  deeplink  
Je zal maar Blind heten en ajax van voren .
Fer 1
 Fer 1 - dinsdag 08 september 2015 - 20:43   quote  deeplink  
Het is zo als altijd al geweest een bevoorrecht klimaatje daar in zeist
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 10 september 2015 - 18:28   quote  deeplink  
Koeman: ''Ik ga door tot het laatste jaar van mijn contract''

9api8k.jpg

Ronald Koeman is niet beschikbaar voor de baan van bondscoach van Nederland. De 52-jarige trainer werd in zijn laatste seizoen bij Feyenoord genoemd als topkandidaat om Louis van Gaal na het WK 2014 op te volgen, maar de KNVB koos voor Guus Hiddink. Eind juni vertrok hij al als bondscoach en nu is Danny Blind de baas bij Oranje. Onder hem loopt het echter ook niet voorspoedig.

De situatie van Oranje in de EK-kwalificatie is nijpend en er gaan alweer stemmen op voor Ronald Koeman, eventueel in combinatie met zijn broer Erwin. Donderdag kreeg de coach van Southampton al meteen een vraag over Nederland bij het begin van zijn persconferentie. Hij zei het leuk te vinden dat zijn naam nog steeds wordt genoemd, maar meer ook niet. "Nederland maakt niet zijn beste dagen mee, dat weten we.

Ik ken de geruchten, die komen er altijd. En iedereen weet dat mijn ambitie ten dele is om het te doen, maar het is iets voor de toekomst. Niet voor nu, niet voor volgend jaar. Misschien is het iets voor later. Ook wanneer de KNVB zou besluiten Blind te ontslaan en bij Koeman aan te kloppen, is een vertrek bij zijn huidige werkgever niet bespreekbaar. Nee, ik ga door tot het laatste jaar van mijn contract.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 10 september 2015 door RenatoBos --
sevillana
 sevillana - donderdag 10 september 2015 - 22:45   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 07 september 2015 - 12:44 schreef Barabas het volgende:

Precies..
sevillana
 sevillana - donderdag 10 september 2015 - 22:47   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 10 september 2015 - 18:28 schreef RenatoBos het volgende:
Koeman: ''Ik ga door tot het laatste jaar van mijn contract''

[ afbeelding ]

Ronald Koeman is niet beschikbaar voor de baan van bondscoach van Nederland. De 52-jarige trainer werd in zijn laatste seizoen bij Feyenoord genoemd als topkandidaat om Louis van Gaal na het WK 2014 op te volgen, maar de KNVB koos voor Guus Hiddink. Eind juni vertrok hij al als bondscoach en nu is Danny Blind de baas bij Oranje. Onder hem loopt het echter ook niet voorspoedig.

De situatie van Oranje in de EK-kwalificatie is nijpend en er gaan alweer stemmen op voor Ronald Koeman, eventueel in combinatie met zijn broer Erwin. Donderdag kreeg de coach van Southampton al meteen een vraag over Nederland bij het begin van zijn persconferentie. Hij zei het leuk te vinden dat zijn naam nog steeds wordt genoemd, maar meer ook niet. "Nederland maakt niet zijn beste dagen mee, dat weten we.

Ik ken de geruchten, die komen er altijd. En iedereen weet dat mijn ambitie ten dele is om het te doen, maar het is iets voor de toekomst. Niet voor nu, niet voor volgend jaar. Misschien is het iets voor later. Ook wanneer de KNVB zou besluiten Blind te ontslaan en bij Koeman aan te kloppen, is een vertrek bij zijn huidige werkgever niet bespreekbaar. Nee, ik ga door tot het laatste jaar van mijn contract.
Ze hadden natuurlijk al veel eerder bij Ronald Koeman moeten aankloppen, incompetent handelen van de KNJB, that's it ...
lijdensweg
 lijdensweg - vrijdag 11 september 2015 - 07:09   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 10 september 2015 - 22:45 schreef sevillana het volgende:

[..]

Precies..
En wie moet dan aan het roer volgens jou? Benieuwd wat je antwoord is ... zal niet verrassend zijn vermoed ik zo!
lijdensweg
 lijdensweg - vrijdag 11 september 2015 - 07:13   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 10 september 2015 - 22:47 schreef sevillana het volgende:

[..]

Ze hadden natuurlijk al veel eerder bij Ronald Koeman moeten aankloppen, incompetent handelen van de KNJB, that's it ...
En je heb liever een voorkeur voor KNKB?
van geil
 van geil - vrijdag 11 september 2015 - 11:08   quote  deeplink  
Ik wil wel,
fred-rutten.jpg
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 11 september 2015 - 11:09   quote  deeplink  
Knikker Bond..(?)

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5936
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: KNVB moet statement maken en Blind eruit pleuren

0.0181930