|
|
van geil
|
|
|
Daar ben ik dus benieuwd naar. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
Rdamnoord
|
|
|
was weer kut wegwezen die lul |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
Gaaaaaaaaaap niks gemist dus :) |
|
|
|
|
Rdamnoord
|
|
|
Lekker gedaan knvb onervaren trainer 3 punten uit 4 klasse |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Blind kan 1 x slim zijn: zelf opstappen. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Chaos... Knvb heeft er om gvraagd. |
|
|
|
|
Rdamnoord
|
|
|
Dan maar abonnement op kim Holland van de zomer |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
wat een wanvertoning weer met die pleuris neuzen |
|
|
|
|
Rdamnoord
|
|
|
Als die klootzakken nou vanaf minuut 1 met dezelfde inzet gespeeld hadden , hadden ze ieder geval wel gewonnen |
|
|
|
|
het kale mannetje
|
|
|
Zo slecht was het toch nie |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
1e helft: compleet zoek gespeeld door de Tsjechen. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
En nou opzouten met die neuzenkliek |
|
|
|
|
Rdamnoord
|
|
|
quote: Bem jij de broer van blind of zo |
|
|
|
|
het kale mannetje
|
|
|
|
|
|
kenny
|
|
|
inderdaad eruit met die neuzenkliek |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
Neem toch aan dat de KNNB nu schoon schip maakt en Van Oostveen, Blind en de dat van dat tuig wegstuurt! |
|
|
|
|
Nibke
|
|
|
En de interlands linea recta weer naar de Kuip! Nooit meer in de Arena; A- Alle R- Rotploegen E- Elimineren N- Nederland in A- Amsterdam |
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
Die 3 kruizen op de KNVB jassen zegt toch al genoeg, de kliek houdt elkaar overeind.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 14 oktober 2015 door Gerard_FR -- |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
Maar wie moet hem op volgen |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Verbaast me niet met jou.. |
|
|
|
|
Rdamnoord
|
|
|
quote: Wat me van jou niet verbaast is dat je overal op reageert kuttekop. is je computer aan je klauwen vast gegroeid of zo. ga wat doen koning topic |
|
|
|
|
Jan Tol
|
|
|
Blind is geen coach dus eruit. Van Oostveen is geen bekwaam leider dus eruit. De Arena is nep dus eruit. De hele k.n.A.v.b. is een zelfingenomen kliek dus eruit. Een nieuwe bondscoach bv.Koeman en alle thuis wedstrijden in de Kuip dat is toch de oplossing! |
|
|
|
|
Jan Tol
|
|
|
O ja en Gerard heeft het goed in de smiezen!! |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ik zou Bert&Blind nog heel lang laten zitten. Erg vermakelijk. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Vanavond staan ze weer lekker samen op de parkeerplaats |
|
|
|
|
Tjabba
|
|
|
Ik heb niets met deze neuzenkliek , laat ze maar lekker verder aanmodderen. |
|
|
|
|
nr 10
|
|
|
quote: In Nederland zie ik maar één optie en dat is Peter Bosz. Kan een ploeg laten voetballen. Als TD is het een ramp, maar als trainer een klasbak. En anders halen we een buitenlandse trainer. Gelul met die Nederlanders, voor de achterhaalde Hollandse (amsterdomse) school. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote:Op woensdag 14 oktober 2015 - 09:55 schreef Rdamnoord het volgende:[..] Wat me van jou niet verbaast is dat je overal op reageert kuttekop. is je computer aan je klauwen vast gegroeid of zo. ga wat doen koning topic Haha... ja ga eens wat doen Renatobos..Ik kan de SourDiesel van harte aanbevelen.. Om te beginnen maar eens naar Feyenoord-Ajax gaan he ? Zou Rdamnoord daar ook zijn ? Lijkt me zo gezellig die staatsmegoggel eens te ontmoeten en een pilsje mee te drinken 😆 |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op woensdag 14 oktober 2015 - 12:02 schreef tomson het volgende:[..] Haha... ja ga eens wat doen Renatobos..Ik kan de SourDiesel van harte aanbevelen.. Om te beginnen maar eens naar Feyenoord-Ajax gaan he ? Zou Rdamnoord daar ook zijn ? Lijkt me zo gezellig die staatsmegoggel eens te ontmoeten en een pilsje mee te drinken 😆 Nee joh die zit op het Kasteel met een spuit in zijn armen.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op woensdag 14 oktober 2015 - 09:55 schreef Rdamnoord het volgende:[..] Wat me van jou niet verbaast is dat je overal op reageert kuttekop. is je computer aan je klauwen vast gegroeid of zo. ga wat doen koning topic Beter een computer aan mijn klauwen vastgegroeid Dan een naald in mij arm vastgeroest.. |
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
Beter een muisarm dan blind.... |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Klopp bondscoach en 5-3-2 spelen met 2 controleurs. Opzouten met dat knjb beleid |
|
|
|
|
King - 010
|
|
|
Laten we nog even wachten met mensen eruit gooien bij de KNJB. Iedereen ziet dat Oranje meer 020-getint is sinds Blind coach is. En iedereen weet dat Oranje 3de op afgelopen WK werd onder andere door meerdere Feyenoorders. Hopelijk zal dit effect tijdens de zomertransfer haar vruchten afwerpen in ons voordeel.
Nu eerst onze punten pakken en meer schade bij 020 aanbrengen in competitie en beker. Daarna kampioen worden en gelijk een weekje feest vieren. En dan flink knaken pakken en verder met onze talenten de volgende fase ingaan; - degelijk en stabiel Europees voetbal - |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op woensdag 14 oktober 2015 - 19:31 schreef King - 010 het volgende:Laten we nog even wachten met mensen eruit gooien bij de KNJB. Iedereen ziet dat Oranje meer 020-getint is sinds Blind coach is. En iedereen weet dat Oranje 3de op afgelopen WK werd onder andere door meerdere Feyenoorders. Hopelijk zal dit effect tijdens de zomertransfer haar vruchten afwerpen in ons voordeel. Nu eerst onze punten pakken en meer schade bij 020 aanbrengen in competitie en beker. Daarna kampioen worden en gelijk een weekje feest vieren. En dan flink knaken pakken en verder met onze talenten de volgende fase ingaan; - degelijk en stabiel Europees voetbal - |
|
|
|
|
King - 010
|
|
|
Trouwens, al zouden we door de groepsfase komen, op 1 specifiek, cruciaal moment zouden we het toch verliezen. Beeld je in; kwart-finale, gelijkspel na verlenging en op naar penalties. * Tim Krul is er niet. * Cilessen gaat niet gewisseld worden voor Zoet. * En Vermeer maakt al helemaal geen kans bij Blind.
Gedoemd om te verliezen, omdat er geen penalty tegen gehouden wordt.
Ps. Spelers van de tegenstanders zullen zelfs geblinddoekt op elf meter staan.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 14 oktober 2015 door King - 010 -- |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Wat voor een shit rook jij dan? 😉
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 14 oktober 2015 door Barabas -- |
|
|
|
|
theezakje
|
|
|
Zou Barry Hughes nog beschikbaar zijn voor het Nederlands elftal |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
JanM
|
|
|
Die Blind(e) zit voorlopig nog wel een paar jaar op de stoel van bondscoach nu het KNVB-bestuur de onbegrijpelijke beslissing genomen heeft om Van Oostveen contractverlenging tot 2019 te geven. Unfuckingbelievable! |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote:Op dinsdag 01 december 2015 - 21:22 schreef JanM het volgende:Die Blind(e) zit voorlopig nog wel een paar jaar op de stoel van bondscoach nu het KNVB-bestuur de onbegrijpelijke beslissing genomen heeft om Van Oostveen contractverlenging tot 2019 te geven. Unfuckingbelievable! Die doen niet onder voor de Fifa en Uefa, echt niet normaal man. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Las het ook en dacht hetzelfde. |
|
|
|
|
impreza
|
|
|
Op sodemieteren,het is niks,en het word helemaal niks,laat hem maar naar Almera city gaan ,als hij dat aan kan! |
|
|
|
|
G-child
|
|
|
Disfunctioneren en herkozen worden, wou dat ik zo'n baan had. Gelukkig zijn we met Oranje bezig met een proces, maakt hierin niet uit of het proces ten negatieve werkt. Wat een grap. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Rotzooi bij 020 en die Machtsbond. De publieke opinie gaat nu verder z'n werk doen. Kunnen ervan gaan genieten. |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
En dan zijn arrogante reactie ook:
Bert van Oostveen is niet verrast door zijn herbenoeming als directeur betaald voetbal van de KNVB. De voetbalbond legde hem dinsdag tot 1 januari 2019 vast.
Van Oostveen kreeg heel voetbalminnend Nederland over zich heen, nadat Oranje het EK in Frankrijk had misgelopen. De bestuurder mag echter blijven zitten en een verrassing is dat niet voor hem. "Uiteindelijk is naar mijn totale werkzaamheden over de afgelopen vijf jaar gekeken", zegt hij tegen de NOS.
"Het Nederlands elftal is het meest zichtbaar en dat begrijp ik", gaat Van Oostveen verder. "Er is kritisch geëvalueerd en verantwoordelijkheden spelen een grote rol, maar er is een verschil tussen verantwoordelijkheden en schuldig zijn aan. Met zijn allen is het niet goed gegaan. Het is niet zo eenvoudig om te zeggen het zit hier of daar."
Van Oostveen was verantwoordelijk voor de aanstelling van Guus Hiddink na het succesvolle WK in Brazilië. Danny Blind moest vervolgens ná het EK in Frankrijk het stokje overnemen, maar dat liep anders.
Read more at http://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/621641/van-oostveen-niet-verrast-door-mededeling-knvb-ik-ben-niet-schuldig-.html#Ty5UYAhAEo3ucD0f.99 |
|
|
|