|
|
Loetje
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
En gewoon weer niet fluiten, wat een drama scheids zeg.. |
|
|
|
|
046afca
|
|
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Dit staat in de top 3 van het allerslechtste Ajax wat ik ooit heb gezien.
Geen beweging, geen vertrouwen, lopen als een kip zonder kop en geen idee van spelen.
Walgelijk en om kots en kotsmisselijk van te worden. Wanneer houdt dit gewoon eens een keer op? |
|
|
|
|
hippy
|
|
|
Totaal zonder idee... We zijn net koeien in de wei... |
|
|
|
|
pth
|
|
|
Als er meer kwaliteit op het veld staat, dan op de bank. En als iemand een keer door krijgt dat dit klote spelsysteem helemaal maar dan ook helemaal niets meer oplevert. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Frank kennende gaan we 10 minuten voor tijd wisselen |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zaterdag 12 september 2015 - 20:33 schreef pth het volgende:Als er meer kwaliteit op het veld staat, dan op de bank. En als iemand een keer door krijgt dat dit klote spelsysteem helemaal maar dan ook helemaal niets meer oplevert. Heeft niks met kwaliteit te maken. Maar met mentaliteit en de walgelijke instructies van die geweldige trainer |
|
|
|
|
hippy
|
|
|
Ik kan er drie opnoemen, eigenlijk meer... Maar ja, spelregels he... |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
Zeur niet snel over een scheids maar deze maakt het me wel moeilijk.. Over Ajax zelf kan ik ook kort zijn: Inspiratieloos! |
|
|
|
|
hippy
|
|
|
quote:Op zaterdag 12 september 2015 - 20:35 schreef Loetje het volgende:[..] Heeft niks met kwaliteit te maken. Maar met mentaliteit en de walgelijke instructies van die geweldige trainer Ja is mentaliteitskwestie... We hebben het psv virus...;) |
|
|
|
|
ZerauS
|
|
|
Hopelijk een betere tweede helft. Ik geloof nog steeds in een overwinning
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 12 september 2015 door ZerauS -- |
|
|
|
|
hippy
|
|
|
Gudelj eruit, viergever eruit... Fischer en heitinga erin |
|
|
|
|
hippy
|
|
|
quote: Als we ervoor gaan knokken wel ja |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: Ik geloof erin dat ik veel respect voor deze trainer heb maar ook dat we onder hem weinig prijzen meer gaan pakken. Ongelooflijk gewoon |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote: Eens om mee te beginnen.. Milik ook weer onzichtbaar. Klaassen stuiterde ook veel van zijn voeten. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
En op deze manier ben je je marge op je concurrentie weer snel kwijt |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote:Op zaterdag 12 september 2015 - 20:38 schreef Loetje het volgende:[..] Ik geloof erin dat ik veel respect voor deze trainer heb maar ook dat we onder hem weinig prijzen meer gaan pakken. Ongelooflijk gewoon Gezien hoe we weer spelen heb ik er vandaag weinig vertrouwen meer in.. |
|
|
|
|
hippy
|
|
|
quote: We moeten nog drie kwartier |
|
|
|
|
hippy
|
|
|
Geen helft is hetzelfde...lol....;) |
|
|
|
|
hippy
|
|
|
Neem een pilsie en een beetje kut roepen... Kom op...;) |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Ik hoop dat over een tijdje de voorhoede bestaat uit Younes of El Ghazi, Fischer/El Ghazi of Klaassen in de spits en Fischer of Younes op links. Milik wordt nooit gebruikt. Dan maar een voorhoede met beweging |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote: Normaal gesproken is Twente uit altijd wel een rotwedstrijd waar je wat punten kunt verliezen. Jammer maar niet het allerergste. |
|
|
|
|
3sterren
|
|
|
Is viergever zoveel beter dan heitinga of vd hoorn? Of is het omdat hij linksbenig is vast wel |
|
|
|
|
hippy
|
|
|
quote: Dan maar een wissel in flesje. Een volle voor een lege... |
|
|
|
|
3sterren
|
|
|
quote:Op zaterdag 12 september 2015 - 20:46 schreef Hummel10 het volgende:[..] Normaal gesproken is Twente uit altijd wel een rotwedstrijd waar je wat punten kunt verliezen. Jammer maar niet het allerergste. Met alle respect maar dit twente niet |
|
|
|
|
hippy
|
|
|
quote:Op zaterdag 12 september 2015 - 20:46 schreef Hummel10 het volgende:[..] Normaal gesproken is Twente uit altijd wel een rotwedstrijd waar je wat punten kunt verliezen. Jammer maar niet het allerergste. Maar nu niet... Met de juiste instelling moet je gewoon winnen met 0-3 |
|
|
|
|
hippy
|
|
|
quote: Viergever is wat mij betreft klaar bij ajax. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
En hem daar wel geven.. Pffffffff.. |
|
|
|
|
3sterren
|
|
|
Hoe kan hij zijn hand in hemelsnaam zo snel weghalen wat fluit hij als een flikkertje |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
En dan nu wel. Wat een prutser die Van Boekel. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Dan moet je hem voor rust ook geven. Hij is altijd tegen Ajax. Smerige graftak dat het is, vieze gratekut. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Whahahahahaha, en weer een rake penalty.. |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
Staan ook weer te slapen bij die corner.. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Haha Cillessen... Zo vernederend. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Laat die kutkeeper bij ons ook maar lekker oprotten, Jezus wat jammer dat United niet kwam.. |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote: Hij gaat ook wel raar naar die bal hoor. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Tijd voor De Boer om actie te ondernemen want later we eerlijk zijn, ondanks de onnavolgbare beslissingen van Van Boekel is Twente gewoon beter. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
|
|
|
hippy
|
|
|
Je kan hem geven. Ik vind het wel zwaar gestraft. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zaterdag 12 september 2015 - 20:53 schreef Eide het volgende:Tijd voor De Boer om actie te ondernemen want later we eerlijk zijn, ondanks de onnavolgbare beslissingen van Van Boekel is Twente gewoon beter. Fase voor de 1-0 leidde hij ook in met belachelijke vrije trappen. Maar De Boer moet eerder ingrijpen |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
tsja, als je die dan ook niet maakt..
Misschien wel eens goed voor Ajax en met name de Boer om er eens met een nulletje of 6 af te gaan, gewoon vernederd worden. Misschien dat dan de mening over de eigen kwaliteiten van zowel staf als ploeg eens bijgesteld kan worden. En men gaat spelen zoals het hoort, moet en kan.. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: Dan eerste helft toch ook |
|
|
|
|
hippy
|
|
|
Als we een kans krijgen maken we hem niet |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zaterdag 12 september 2015 - 20:54 schreef remco k het volgende:tsja, als je die dan ook niet maakt.. Misschien wel eens goed voor Ajax en met name de Boer om er eens met een nulletje of 6 af te gaan, gewoon vernederd worden. Misschien dat dan de mening over de eigen kwaliteiten van zowel staf als ploeg eens bijgesteld kan worden. En men gaat spelen zoals het hoort, moet en kan.. Zal onder De Boer nooit gebeuren. |
|
|
|
|
hippy
|
|
|
quote: Yep... Maar dag hij niet...lol...;)... Het blijft een kutspelletje...;) |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Ik zou die keeper van Twente wel bij ons willen, prima spelhervattingen, goede uitstraling en al een aantal prima reddingen.. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
En dan moet je 2-0 achter komen om eindelijk 1 minuut fatsoenlijk voetbal van Ajax te zien.... |
|
|
|