|
|
Loetje
|
|
|
|
|
|
hippy
|
|
|
Wow voor de 60ste minuut. Frankie is ziek |
|
|
|
|
hippy
|
|
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Ik denk dat Gudelj eraf gaat. |
|
|
|
|
hippy
|
|
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
|
|
|
hippy
|
|
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
|
|
|
Eide
|
|
|
|
|
|
hippy
|
|
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Hoe erg kun je laten zien dat je waardeloos ingekocht hebt... |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
Milik was onzichtbaar maar wat een kut wissel |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Klaassen ook echt waardeloos... Wordt ook niet goed gebruikt |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Whahahahahaha, en dan haal je de spits eraf.. Godverdomme de Boer wat doe je toch allemaal.. Je snapt er echt helemaal niets van..
Veel twijfel bij veel mensen of je wel of niet een top trainer zou gaan worden, nou ik weet vrijwel zeker dat je dat niet gaat worden, ik heb je altijd gesteund en gedacht dat je wel die toptrainer ging worden, maar ik zat er verschrikkelijk naast..Je bent er namelijk gewoon te eigenwijs voor.. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Hier kan Gudelj toch niks aan doen zeg |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote: Iets wat we eigelijk al wisten.. |
|
|
|
|
hippy
|
|
|
Twente heeft de scheids niet tegen...;) |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
Je kan zien dat er totaal niet gecoacht wordt want zo vaak kan een speler doordraaien en kaatst die hem terug |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote: Alles stuiterd van zijn voet |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Whahahhaa, dat is toch ook gewoon een overtreding.. Wat een mongool zeg.. |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote:Op zaterdag 12 september 2015 - 20:57 schreef remco k het volgende:Whahahahahaha, en dan haal je de spits eraf.. Godverdomme de Boer wat doe je toch allemaal.. Je snapt er echt helemaal niets van.. Veel twijfel bij veel mensen of je wel of niet een top trainer zou gaan worden, nou ik weet vrijwel zeker dat je dat niet gaat worden, ik heb je altijd gesteund en gedacht dat je wel die toptrainer ging worden, maar ik zat er verschrikkelijk naast..Je bent er namelijk gewoon te eigenwijs voor.. Ook jij kan er wel eens naast zitten! ;) |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Wat een hoerenzoon die scheids.... Kan ie toevallig niet even hard onderuit gaan zodat ze hem kunnen wisselen? |
|
|
|
|
hippy
|
|
|
Van boekel is een beetje afwezig... |
|
|
|
|
pth
|
|
|
Gewoon een fopduik van een gefrustreerd over het paard getild mannetje hoor. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Is Klaassen nu de diepe spits?? |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote: Scheids is net zo slecht als Frank en zijn mannen.. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Ik begin nu toch ernstig te twijfelen aan de eerlijkheid van Van Boekel. Ik ben niet ven de scheidsrechters beschuldigen maar dit neemt zo langzamerhand bizarre vormen aan. |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
|
|
|
hippy
|
|
|
Geen tempo, geen durf, geen idee... |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote:Op zaterdag 12 september 2015 - 21:00 schreef Eide het volgende:Ik begin nu toch ernstig te twijfelen aan de eerlijkheid van Van Boekel. Ik ben niet ven de scheidsrechters beschuldigen maar dit neemt zo langzamerhand bizarre vormen aan. Ik ook niet maar dit is echt een drama vent! |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Pisvee al met een man meer en 2-0 voor |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Whahaha, allemaal pubers over elkaar heen aan het rollen.. Oeff nou wordt ie boos.. Whahahahaha, wat maakt dat een indruk.. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
En dit opstootje komt door Van Boekel bizar loopt te fluiten. |
|
|
|
|
hippy
|
|
|
quote:Op zaterdag 12 september 2015 - 21:00 schreef Eide het volgende:Ik begin nu toch ernstig te twijfelen aan de eerlijkheid van Van Boekel. Ik ben niet ven de scheidsrechters beschuldigen maar dit neemt zo langzamerhand bizarre vormen aan. We moeten gaan voetballen... We laten ons uit de tent lokken... |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote: Klinkt als Ajax van de afgelopen 1,5 jaar |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Kan hier geen goed woord meer over zeggen... |
|
|
|
|
hippy
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Oke, nu snap ik er helemaal niets meer van.. Sinkgraven blijft op links buiten, Fischer op het middenveld en Klaassen in de spits.. |
|
|
|
|
pth
|
|
|
Wat mij betreft klaar ... mijnheer de Boer bedankt voor de mooie kampioenschappen, maar we hebben nu lang genoeg naar typhus voetbal gekeken en neem de rest van die seniele ja knikkertjes meteen even mee. |
|
|
|
|
hippy
|
|
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Rode kaart van Cambuur ook zwaar overdreven.... |
|
|
|
|
hippy
|
|
|
quote:Op zaterdag 12 september 2015 - 21:03 schreef remco k het volgende:Oke, nu snap ik er helemaal niets meer van.. Sinkgraven blijft op links buiten, Fischer op het middenveld en Klaassen in de spits.. Frankie weet het niet meer |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote: Jawel, maar alle twijfelgevallen vallen de kant uit van Twente. En je ziet aan alles dat de Ajax spelers zich dat zo langzamerhand enorm aantrekken. Het ligt niet aan Van Boekel dat Ajax zo vreselijk slecht speelt en Twente staat gewoon terecht voor maar deze scheidsrechter fluit dra-ma-tisch. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Whahahaaha uiteindelijk van 25 meter schieten. Net zo lang tikken tot je niks meer kan |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
|
|
|
remco k