|
|
Loetje
|
|
|
Ik ben helemaal klaar met Ajax. Echt helemaal klaar. Ze voetballen zo godskolere slecht, zit geen idee achter, na de 2-1 voetbalt Ajax tot de pingel weer niet meer. Na de 2-2 voetbalt Ajax niet meer.
Beetje strijd na rust, nou nou, dat moet je gewoon altijd hebben. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Ajax de eerste 60 minuten diep, diep ondermaats. Na de 2-0 werd het iets beter en is het goed te zien dat Ajax weerbaar is maar wat een draak van een wedstrijd. |
|
|
|
|
pth
|
|
|
Wat een klootzakken om hier punten te verspelen. Normaal Twente uit best lastig, maar dit Twente is al een tijdje niet meer wat het was. |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
Godver wat ben ik hier dood en doodziek van. Ik verlies nog liever 4-0 kansloos als dit slappe zooitje wat pas gaat voetballen na een 2-0 achterstand. Begin godverdomme zo en je wint.ket 0-4. Echt dood en doodziek ben ik ervan |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zaterdag 12 september 2015 - 21:35 schreef pth het volgende:Iets meer respect voor Sanogo op basis van deze invalbeurt, laat toch aardige dingen zien. Ben niet meteen fan hoor :-) Veroorzaakt en pingel en als meneer normaal loopt in die 5 tegen 4 situatie winnen we. Kan er helemaal niks van.
Van Boekel was de ergste overigens |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zaterdag 12 september 2015 - 21:37 schreef Brandje het volgende:Godver wat ben ik hier dood en doodziek van. Ik verlies nog liever 4-0 kansloos als dit slappe zooitje wat pas gaat voetballen na een 2-0 achterstand. Begin godverdomme zo en je wint.ket 0-4. Echt dood en doodziek ben ik ervan Je laat de concurrentie inlopen door puntverlies tegen een hele matige ploeg. Echt zonde
Maar Sinkgraven op rechts??? Wat was dat nou... |
|
|
|
|
pth
|
|
|
quote:Op zaterdag 12 september 2015 - 21:37 schreef Loetje het volgende:[..] Veroorzaakt en pingel en als meneer normaal loopt in die 5 tegen 4 situatie winnen we. Kan er helemaal niks van. Van Boekel was de ergste overigens Zei al ben niet meteen fan, maar zat tenminste meer pit in dan bij die kut Pool die volgens mij zonder te douchen zo de bus in kan. |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
quote: ok, iets te vroeg gepost dan, heb niet alles kunnen zien ;)
sorry... |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zaterdag 12 september 2015 - 21:39 schreef pth het volgende:[..] Zei al ben niet meteen fan, maar zat tenminste meer pit in dan bij die kut Pool die volgens mij zonder te douchen zo de bus in kan. Milik was slecht ja, maar krijgt weer geen een bal... |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
quote: Frank de Boer....... |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
quote:Op zaterdag 12 september 2015 - 21:38 schreef Loetje het volgende:[..] Je laat de concurrentie inlopen door puntverlies tegen een hele matige ploeg. Echt zonde Maar Sinkgraven op rechts??? Wat was dat nou... Tsja. 2 RCV en een rechtsback op de bank. Had Younes meegenomen. Maar ja zekerheid voor alles bij frankie |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
We kunnen toch gewoon mooi spel spelen tegen deze ploeg?
Ik ben negatief, sorry... Maar dit kan toch gewoon niet wekelijks voorkomen joh?
Me Ajax hart huilt... |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
quote: Dan miet hij ze gaan opeisen ipv zichzelf te verstoppen |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zaterdag 12 september 2015 - 21:41 schreef Brandje het volgende:[..] Tsja. 2 RCV en een rechtsback op de bank. Had Younes meegenomen. Maar ja zekerheid voor alles bij frankie Hij draait alleen maar terug. En Van Rhijn, ben blij dat die niet meer in de basis staat |
|
|
|
|
pth
|
|
|
quote: Dan kan ie wel iets meer moeite doen om aan de bal te komen, staat daar voorin maar een beetje als een hoop stront op voetbalschoenen zich te verstoppen achter Twente verdedigers. Is gewoon ook een spits van niets. Vervelend om te moeten constateren, maar het is niet anders. Misschien kunnen ze in de winterstop nog wat vullis binnenhalen, de Boer, Jonk en consorten hebben vast nog wel wat klojo's gezien die er helemaal niets van kunnen. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zaterdag 12 september 2015 - 21:43 schreef pth het volgende:[..] Dan kan ie wel iets meer moeite doen om aan de bal te komen, staat daar voorin maar een beetje als een hoop stront op voetbalschoenen zich te verstoppen achter Twente verdedigers. Is gewoon ook een spits van niets. Vervelend om te moeten constateren, maar het is niet anders. Misschien kunnen ze in de winterstop nog wat vullis binnenhalen, de Boer, Jonk en consorten hebben vast nog wel wat klojo's gezien die er helemaal niets van kunnen. Maakt elke kans af die hij krijgt. Ajax moet deze jongen gaan benutten of nooit meer opstellen. Ik denk dat Ajax naar een voorhoede met El Ghazi, Fischer en Younes moet. Benut je Klaassen beter en er zal meer connectie zijn met de aanval. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Fischer overigens geen een actie van zichzelf he |
|
|
|
|
RUKBOOR
|
|
|
FdB zal het wel weer over het meeste balbezit hebben. Hij maakt spelers echt niet beter op deze manier, laat Trustful en broertje ronald donderdag maar de coaching doen, anders wordt het weer veel van hetzelfde. Bah. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Na de wedstrijd tegen Den Haag leek Ajax het lek boven te hebben. Met direct voetbal werd Den haag uiteen gespeeld. Helaas bleek vandaag niets minder waar. Ajax wilde wel tempo maken maar was verschrikkelijk onzuiver in de passing, slap in de duels en onmachtig de bal voor noemenswaardige periodes in de ploeg te houden.
Hoewel scheidsrechter Van Boekel mogelijk de slechtste man op het veld was deden verschillende Ajacieden ook nadrukkelijk mee voor die prijs. Sinkgraven, Gudelj, Viergever, El Ghazi, Milik... allemaal speelden ze uitermate zwak.
Na de 2-0 en het inbrengen van Fischer werd Ajax iets beter. Hoewel ik zelf ernstig kritisch was en ben over het wisselen van Milik ging Ajax zeker beter spelen met Klaassen voorin. Ajax wist beter druk te zetten en werd eindelijk ook gevaarlijk. Desondanks ging Ajax geen moment echt goed voetballen. Na wederom een dubieuze beslissing van Van Boekel (Sanogo werd wel geraakt maar begon al te vallen voordat Drommel hem raakte) kwam Ajax dan toch naar 2-2. De weerbaarheid is dan ook het enige positieve puntje wat Ajax vandaag meeneemt.
Wat mij betreft geen enkele Ajacied met een voldoende.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 12 september 2015 door Eide -- |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Ben het wel met je eens, Eide. Je zou zeggen dat er vertrouwen is. Niets van gezien |
|
|
|
|
Bobby1972
|
|
|
"Frank de Boer wijt het eerste puntenverlies van Ajax dit seizoen aan een gebrek aan alertheid in het uitduel met FC Twente (2-2). De trainer vond dat zijn elftal vooral in de openingsfase slecht voor de dag kwam. "
Het is een voortdurend terugkomend probleem. De vraag is meer waarom de Boer niet instaat is om dit eruit te krijgen? |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Dat is de hamvraag Bobby. Zeker nadat Ajax tegen Den Haag juist als een raket uit de blokken kwam. Klaassen zei dat het leek alsof ze er te makkelijk over dachten. Nou inderdaad, daar leek het ook op.
Ajax was 60 minuten lang gewoon de onderliggende partij. |
|
|
|
|
Peter1956
|
|
|
quote:Op zaterdag 12 september 2015 - 22:28 schreef Eide het volgende:Na de wedstrijd tegen Den Haag leek Ajax het lek boven te hebben. Met direct voetbal werd Den haag uiteen gespeeld. Helaas bleek vandaag niets minder waar. Ajax wilde wel tempo maken maar was verschrikkelijk onzuiver in de passing, slap in de duels en onmachtig de bal voor noemenswaardige periodes in de ploeg te houden. Hoewel scheidsrechter Van Boekel mogelijk de slechtste man op het veld was deden verschillende Ajacieden ook nadrukkelijk mee voor die prijs. Sinkgraven, Gudelj, Viergever, El Ghazi, Milik... allemaal speelden ze uitermate zwak. Na de 2-0 en het inbrengen van Fischer werd Ajax iets beter. Hoewel ik zelf ernstig kritisch was en ben over het wisselen van Milik ging Ajax zeker beter spelen met Klaassen voorin. Ajax wist beter druk te zetten en werd eindelijk ook gevaarlijk. Desondanks ging Ajax geen moment echt goed voetballen. Na wederom een dubieuze beslissing van Van Boekel (Sanogo werd wel geraakt maar begon al te vallen voordat Drommel hem raakte) kwam Ajax dan toch naar 2-2. De weerbaarheid is dan ook het enige positieve puntje wat Ajax vandaag meeneemt. Wat mij betreft geen enkele Ajacied met een voldoende. Helemaal prima, maar wat voor mij helaas steeds meer gaat doorwegen, is dat ik het moment dat ik het niet meer kan opbrengen om voor de tv te gaan zitten om naar Ajax te kijken steeds dichter bijkomt. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Dat niet, in voor- en tegenspoed. Ook als het er niet uitziet. Neemt niet weg dat het zo niet erg leuk is.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 12 september 2015 door Eide -- |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zaterdag 12 september 2015 - 22:39 schreef Peter1956 het volgende:[..] Helemaal prima, maar wat voor mij helaas steeds meer gaat doorwegen, is dat ik het moment dat ik het niet meer kan opbrengen om voor de tv te gaan zitten om naar Ajax te kijken steeds dichter bijkomt. Soms even via Ajax radio. Maakt het wel spannend. Ik zal sowieso altijd alles volgen. Als het te zwaar aan mijn ogen wordt, doe ik dat dus |
|
|
|
|
Positieve Arrogantie
|
|
|
Ik heb de wedstrijd niet gezien. Als ik het zo lees dan ben ik er ook blij mee
Ik vraag mij af waarom je zegt dat je Ajax niet meer wilt zien. En vervolgens toch elke keer gaat kijken. Kijk niet of zegt niet dat je niet gaat kijken. Je haat op frank dat hij niet aan zijn woord houd door mooi te gaan voetballen. Maar jij houd je mond ook niet.
Mensen weten wel tegen wie ik het heb.... |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
Maar gewoon een punt en dat is er tenminste 1 meer dan we na 45 minuten hadden verwacht!! |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
-
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 12 september 2015 door Ajax Warrior -- |
|
|
|
|
biebie
|
|
|
Davy Klaassen: 'Dat mag ons tegen Celtic niet gebeuren'. Na elke kut wedstrijd hoor je dezelfde flut praatjes. En wat denk je: de volgende wedstrijd is het weer kut. |
|
|
|
|
RUKBOOR
|
|
|
Ik zou van de spelers wel eens willen weten wat nu echt de opdracht van hun coach is voor de aftrap. Volgens mij bereikt frank de boer de meeste jongens niet meer. Het is toch te zot dat AJAX talenten bij andere clubs ( lees andere trainers ) eerst beter moeten worden om dan weer terug te komen ? Dit onwaardige AJAX spel zien we, op een paar uitzonderingen na, al ruim anderhalf jaar tot ergernis aan. Het gaat steeds om balbezit, rondspelen, continueren en verder komen we niet. Als we zo doorgaan met deze toch echt niet zwakke selectie, gaat het in de Europa League ook weer mis. De Boer maakt van deze selectie geen team wat voetbal speelt wat bij onze club hoort. Welke club is nog bang voor AJAX in september 2015 ??? |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zaterdag 12 september 2015 - 22:35 schreef Eide het volgende:Dat is de hamvraag Bobby. Zeker nadat Ajax tegen Den Haag juist als een raket uit de blokken kwam. Klaassen zei dat het leek alsof ze er te makkelijk over dachten. Nou inderdaad, daar leek het ook op. Ajax was 60 minuten lang gewoon de onderliggende partij. Ik denk echt dat de Boer niet de top trainer is waarvan ook ik dacht dag ie zou worden. Veel te weinig zelfkritiek. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Weet ik niet. Ik weet niet of er een verschil zit tussen FdB voor de camera en achter gesloten deuren. Ik heb sterk het idee dat FdB lang niet altijd zegt wat hij denkt voor de camera. Daarvoor zit te veel verschil tussen wat hij roept in de coaching en wat je dan in de interviews hoort.
Maar los daarvan lijkt FdB het maa niet voor elkaar te krijgen om deze groep echt aan het voerballen te krijgen. Terwijl FdB toch de tijd en financiële middelen voor heeft dat wel voor elkaar te krijgen. Zorgwekkend en iets wat FdB zich hopelijk wel aantrekt. |
|
|
|
|
Positieve Arrogantie
|
|
|
quote:Op zaterdag 12 september 2015 - 23:46 schreef remco k het volgende:[..] Ik denk echt dat de Boer niet de top trainer is waarvan ook ik dacht dag ie zou worden. Veel te weinig zelfkritiek. Op basis van zelfkritiek is hij geen goede trainer?
Volgens mij heeft van gaal dat ook niet en mouriho ook niet. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
Top Ajax gezien...na 11 halve liters...wat is de uitslag ?? |
|
|
|
|
Positieve Arrogantie
|
|
|
quote:Op zaterdag 12 september 2015 - 23:58 schreef Eide het volgende:Weet ik niet. Ik weet niet of er een verschil zit tussen FdB voor de camera en achter gesloten deuren. Ik heb sterk het idee dat FdB lang niet altijd zegt wat hij denkt voor de camera. Daarvoor zit te veel verschil tussen wat hij roept in de coaching en wat je dan in de interviews hoort. Maar los daarvan lijkt FdB het maa niet voor elkaar te krijgen om deze groep echt aan het voerballen te krijgen. Terwijl FdB toch de tijd en financiële middelen voor heeft dat wel voor elkaar te krijgen. Zorgwekkend en iets wat FdB zich hopelijk wel aantrekt. Trainer is helemaal niet zo belangrijk. Rijkaard degradeert met sparta en wint de cl met barca. Cocu bakte in het 1ste seizoen er niks van en word daarna kampioen.
Hoeveel tijd heeft frank om te trainen? Niet veel. Speelschema zit aardig vol om hard te trainen. Hoeveel geld word er vrijgemaakt om een speler te kopen? Dat geld op de bank is helemaal niet te besteden. In de afgelopen tijd is de begroting ook helemaal niet omhoog gegaan. De financiële directeur zit op het geld, daar zijn redenen voor.
Spelers die mark gehaald heeft zijn niet bepaald beter dan de spelers die Ajax al had. Als het goed voor het team zou zijn dat heintiga ging spelen dan zou hij spelen. Frank denkt dat heintiga niet goed genoeg is voor de basis. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Voor 5000 doe ik het...een auto van de zaak erbij en ik ben blij
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 13 september 2015 door Nenam_tiL -- |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zaterdag 12 september 2015 - 23:11 schreef Positieve Arrogantie het volgende:Ik heb de wedstrijd niet gezien. Als ik het zo lees dan ben ik er ook blij mee Ik vraag mij af waarom je zegt dat je Ajax niet meer wilt zien. En vervolgens toch elke keer gaat kijken. Kijk niet of zegt niet dat je niet gaat kijken. Je haat op frank dat hij niet aan zijn woord houd door mooi te gaan voetballen. Maar jij houd je mond ook niet. Mensen weten wel tegen wie ik het heb.... Je kan gewoon zeggen tegen wie je het hebt toch? Praat namelijk een stuk makkelijker.
Meerdere worden doodmoe van het spel wat niet geheel onbegrijpelijk is. Ik ook. Wanneer het te erg wordt is een spannend radio verslag altijd een prima optie. Volg je toch je club en leef je enorm mee. Ik doe dat ook 3/4 keer per jaar. Heerlijk |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: Nja kan wel geregeld worden. Litmanen je assistent? ;-) |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zondag 13 september 2015 - 00:16 schreef Positieve Arrogantie het volgende:[..] Op basis van zelfkritiek is hij geen goede trainer? Volgens mij heeft van gaal dat ook niet en mouriho ook niet. Ik vind Mourinho ook geen toptrainer en ik zal een van de weinige zijn die dat vindt.
Totaal geen lef (met al die toppers), puur resultaatvoetbal en zelden langer dan een jaar houdbaar. Gaat vrijwel altijd na een jaar minder presteren.
Wat ik een geweldige trainer vind is Simeone. Weet altijd wat nodig is en weet dat altijd te brengen. Heerlijke trainer en zo rieel als wat |
|
|
|
|
Bobby1972
|
|
|
Het gelijke spel heeft nog enigszins mijn weekend gered. Ik kijk trouwens nooit naar Sport Studio op zondag wanneer Ajax verliest. Dat trek ik dan niet, vind ik irritant om naar te moeten kijken. Ik heb persoonlijk nog nooit het gevoel gehad dat ik zou stoppen met kijken naar Ajax. Voor mij is het tot de dood! |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote: Hij doet er ook helemaal niks voor wanneer ga je dat nou eens zien. Sanogo kreeg meer ballen de 16 ingepompt dat is zo maar die gaat wel de duels aan. Milik speelt verstoppertje jaagt niks aan en wint geen duels. Kun je wel blijven herhalen hij wordt overgeslagen maar dat komt grotendeels door hem zelf. Hij speelt verstoppertje. |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote: Inderdaad roep ik al weken. |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote:Op zaterdag 12 september 2015 - 21:46 schreef Loetje het volgende:[..] Maakt elke kans af die hij krijgt. Ajax moet deze jongen gaan benutten of nooit meer opstellen. Ik denk dat Ajax naar een voorhoede met El Ghazi, Fischer en Younes moet. Benut je Klaassen beter en er zal meer connectie zijn met de aanval. Klaassen speelde ook een draak van een wedstrijd.. |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote:Op zaterdag 12 september 2015 - 22:28 schreef Eide het volgende:Na de wedstrijd tegen Den Haag leek Ajax het lek boven te hebben. Met direct voetbal werd Den haag uiteen gespeeld. Helaas bleek vandaag niets minder waar. Ajax wilde wel tempo maken maar was verschrikkelijk onzuiver in de passing, slap in de duels en onmachtig de bal voor noemenswaardige periodes in de ploeg te houden. Hoewel scheidsrechter Van Boekel mogelijk de slechtste man op het veld was deden verschillende Ajacieden ook nadrukkelijk mee voor die prijs. Sinkgraven, Gudelj, Viergever, El Ghazi, Milik... allemaal speelden ze uitermate zwak. Na de 2-0 en het inbrengen van Fischer werd Ajax iets beter. Hoewel ik zelf ernstig kritisch was en ben over het wisselen van Milik ging Ajax zeker beter spelen met Klaassen voorin. Ajax wist beter druk te zetten en werd eindelijk ook gevaarlijk. Desondanks ging Ajax geen moment echt goed voetballen. Na wederom een dubieuze beslissing van Van Boekel (Sanogo werd wel geraakt maar begon al te vallen voordat Drommel hem raakte) kwam Ajax dan toch naar 2-2. De weerbaarheid is dan ook het enige positieve puntje wat Ajax vandaag meeneemt. Wat mij betreft geen enkele Ajacied met een voldoende. Tete vond ik toch echt een voldoende hebben. Als hij dit niveau of zelfs nog beter kan worden dan heeft Nederland komende jaren weer een topper rechtsback. Die jongen doet A wat een back moet doen verdedigen B wat een Ajax back moet doen opkomen strak passen en goed voorzetten. Ben echt fan van hem aan het worden. |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote: Gezien de eerst helft hebben we inderdaad een punt gewonnen. Iets is beter dan niets. |
|
|
|
|
Sebastiaan79
|
|
|
Het lijkt is niks meer op Ajax ,op n paar uitzonderingen na |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
quote:Op zaterdag 12 september 2015 - 22:35 schreef Eide het volgende:Dat is de hamvraag Bobby. Zeker nadat Ajax tegen Den Haag juist als een raket uit de blokken kwam. Klaassen zei dat het leek alsof ze er te makkelijk over dachten. Nou inderdaad, daar leek het ook op. Ajax was 60 minuten lang gewoon de onderliggende partij. Wat een onzin zeg. Na de 1-0 liep Twente alleen maar achteruit en kwam er zo nu en dan uit via een counter. Na de 2-0 is Twente niet meer van de eigen helft geweest. Ondanks dat Ajax zwaar ruk speelde waren ze gewoon de bovenliggende partij.
ps Heb mij trouwens zwaar geïrriteerd aan het commentaar op Fox over de vermeende handsballen. De eerste helft zie je heel duidelijk dat die speler van Twente zijn arm omhoog doet en de bal tegen de arm krijgt en dan is het geen pingel. Gudelj zie je juist wegdraaien van de bal en dat is wel een pingel. Of beide geen pingel of beide wel. Bazoer moet volgens de kenners gaan liggen want dan is het een pingel. Sanogo doet het, krijgt een pingel, en dan is het ineens een slechte schwalbe.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 13 september 2015 door Brandje -- |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
quote:Op zaterdag 12 september 2015 - 23:46 schreef remco k het volgende:[..] Ik denk echt dat de Boer niet de top trainer is waarvan ook ik dacht dag ie zou worden. Veel te weinig zelfkritiek. En taktisch inzicht. Waar het week in week uit verkeerd staat is dat ze hun eigen speelveld veel te lang maken Voorin gaan Milik en Klaassen een beetje druk zetten maar staat de achterhoede nog op de eigen helft. Kortom zo kan je NOOIT druk zetten. Na de 2-0 gebeurde dat wel en Twente kwam er niet meer aan te pas. Zulke dingen moet je FdB aanrekenen. Elke trainer had Viergever er ook afgehaald want die speelde echt met vuur maar speelde ook nog eens zeer zwak. Vooral aan de bal is het bijna lachwekkend. Dan heb Heitinga op de bank die een prima pass heeft. Kan ook een bal over 40 meter geven en is verdedigend gewoon beter. Gisteren speelde je ook weer met de punt naar achteren leek het wel want Bazoer stond veel te diep. Ook dat moet de trainer corrigeren. Waar je vroeger een FbD zag die woedend werd bij slap spel uit bij NEC met een 1-5 stand lijkt nu het heilige vuur bij hem ook weg.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 13 september 2015 door Brandje -- |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zaterdag 12 september 2015 - 21:35 schreef pth het volgende:Iets meer respect voor Sanogo op basis van deze invalbeurt, laat toch aardige dingen zien. Ben niet meteen fan hoor :-) Laat aardige dingen zien? Wat dan, die 4 ballen die allemaal van zijn voeten springen.. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zondag 13 september 2015 - 08:24 schreef Hummel10 het volgende:[..] Hij doet er ook helemaal niks voor wanneer ga je dat nou eens zien. Sanogo kreeg meer ballen de 16 ingepompt dat is zo maar die gaat wel de duels aan. Milik speelt verstoppertje jaagt niks aan en wint geen duels. Kun je wel blijven herhalen hij wordt overgeslagen maar dat komt grotendeels door hem zelf. Hij speelt verstoppertje. Milik probeerde het echt wel hoor. Toen Sanogo speelde was Ajax ook wel net even wat meer aan het drukken he. Slaat echt helemaal nergens op |
|
|
|