BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: FC Twente - Ajax (zaterdag 12 september 2015, 19:45); 2 - 2

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Loetje
 Loetje - zondag 13 september 2015 - 10:46   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 13 september 2015 - 08:26 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Klaassen speelde ook een draak van een wedstrijd..
Doet ie wel vaker
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 13 september 2015 - 22:02   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 12 september 2015 - 20:52 schreef remco k het volgende:
Laat die kutkeeper bij ons ook maar lekker oprotten, Jezus wat jammer dat United niet kwam..
Omdat hij een pingel niet stopt? Jij bent net zo kansloos als al die mediapapagaaien! Volgens mij was Cillessen degene die ons er doorheen sleepte in de voorronde van de EL waarbij hij een aantal geweldige safes maakte. Kansloos om een doelman af te rekenen op het stoppen van een strafschop! Uiteindelijk gaat het erom of hij ballen uit het doel houd en tot en met vandaag heeft hij dat in 6 achtereenvolgende wedstrijden voor Ajax gewoon gedaan!!
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 13 september 2015 - 22:02   quote  deeplink  
-

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 13 september 2015 door Ajax Warrior --
remco k
 remco k - zondag 13 september 2015 - 22:13   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 13 september 2015 - 22:02 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Omdat hij een pingel niet stopt? Jij bent net zo kansloos als al die mediapapagaaien! Volgens mij was Cillessen degene die ons er doorheen sleepte in de voorronde van de EL waarbij hij een aantal geweldige safes maakte. Kansloos om een doelman af te rekenen op het stoppen van een strafschop! Uiteindelijk gaat het erom of hij ballen uit het doel houd en tot en met vandaag heeft hij dat in 6 achtereenvolgende wedstrijden voor Ajax gewoon gedaan!!
Huh. Heb ik het over een penalty?

Ik irriteer me veel meer aan zijn voetballende kwaliteiten. Iedere bal levert ie in. Ik vind het gewoon geen goede keeper. En dat vond ik al voordat de media erover begon.
Hummel10
 Hummel10 - zondag 13 september 2015 - 22:21   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 13 september 2015 - 10:46 schreef Loetje het volgende:

[..]

Milik probeerde het echt wel hoor. Toen Sanogo speelde was Ajax ook wel net even wat meer aan het drukken he. Slaat echt helemaal nergens op
Dat geef ik ook aan dat Ajax aan het drukken was.. Sanogo komt dichter bij de bal dan Milik en dat ligt toch echt aan hem zelf. Milik is weer het type spits wat beter rendeert in een 4-4-2 met veel ruimte voor zich. Iets wat er bij Ajax niet is. Goed gescout weer!
Loetje
 Loetje - zondag 13 september 2015 - 22:29   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 13 september 2015 - 22:21 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Dat geef ik ook aan dat Ajax aan het drukken was.. Sanogo komt dichter bij de bal dan Milik en dat ligt toch echt aan hem zelf. Milik is weer het type spits wat beter rendeert in een 4-4-2 met veel ruimte voor zich. Iets wat er bij Ajax niet is. Goed gescout weer!
Dat laatste stukje is beter dan heel de rest van je post.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 14 september 2015 door Loetje --
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - maandag 14 september 2015 - 02:08   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 13 september 2015 - 22:13 schreef remco k het volgende:

[..]

Ik irriteer me veel meer aan zijn voetballende kwaliteiten. Iedere bal levert ie in. Ik vind het gewoon geen goede keeper. En dat vond ik al voordat de media erover begon.
Kom op Remco, je zegt het exact na de pingel en gaat nu zeggen dat je het hebt over zijn voetballende kwaliteiten! Een keeper is er niet om te voetballen, maar om ballen tegen te houden!
Hummel10
 Hummel10 - maandag 14 september 2015 - 07:08   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 13 september 2015 - 22:29 schreef Loetje het volgende:

[..]

Dat laatste stukje is beter dan heel de rest van je post.
De rest vind ik ook wel aardig hoor.. Jij hebt duidelijk meer vertrouwen in Milik.
Ik vind hem verstoppertje spelen.
Loetje
 Loetje - maandag 14 september 2015 - 11:17   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 14 september 2015 - 07:08 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

De rest vind ik ook wel aardig hoor.. Jij hebt duidelijk meer vertrouwen in Milik.
Ik vind hem verstoppertje spelen.
Ik denk inderdaad dat wanneer hij goed gebruikt wordt, zeker een topspits kan worden bij een Europese suptobclub. Kwaliteit genoeg namelijk.
Brandje
 Brandje - maandag 14 september 2015 - 11:24   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 13 september 2015 - 22:13 schreef remco k het volgende:

[..]

Je anti cillissen fetisj begint echt lachwekkend te worden. Elke lange bal van welke keeper dan ook komen zelden aan. Ja er gaan balken van Cillissen over de zijlijn. Prima zo hoort het ook. Want wanneer je uitverdedigt dan moet dat naar de zijkanten. Zijn ballen komen bijna allemaal over de middenlijn dus totaal geen gevaar. Je kan ook zeggen dat ze voorin wat scherper een duel moeten aangaan.
Dus kap eens met dat zielige gelul van je . CILLISSEN was vorig seizoen statistich gezien de beste keeper van de eredivisie. Beter dan jouw favoriete Vermeer.
Een keeper moet ballen tegenhouden. Dat is zijn eerste taak. Een spits moet scoren en een een verdediger moet zijn man uitschakelen.
Brandje
 Brandje - maandag 14 september 2015 - 11:25   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 14 september 2015 - 02:08 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Kom op Remco, je zegt het exact na de pingel en gaat nu zeggen dat je het hebt over zijn voetballende kwaliteiten! Een keeper is er niet om te voetballen, maar om ballen tegen te houden!
Juustem. Jezus wat zijn het vaak en de laatste tijd hahahaha
Loetje
 Loetje - maandag 14 september 2015 - 12:33   quote  deeplink  
Cillessen
Tete, Veltman, Riedewald, Dijks,
Fischer, Gudelj, Sinkgraven,
El Ghazi, Klaassen en Younes.

Wil Ajax wel eens zien met Fischer op 10 met een wisselwerking met Klaassen. Sinkgraven wat meer centraal. Voorhoede iets beweeglijker

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 14 september 2015 door Loetje --
Eide
 Eide - maandag 14 september 2015 - 12:34   quote  deeplink  
Opvallend wel dat Fischer op 10 een hele bewuste keuze was. Zou De Boer dan toch weer met 2 aanvallende middenvelders gaan spelen met Fischer en Klaassen en dan Bazoer of Gudelj daar achter?
Loetje
 Loetje - maandag 14 september 2015 - 12:38   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 14 september 2015 - 12:34 schreef Eide het volgende:
Opvallend wel dat Fischer op 10 een hele bewuste keuze was. Zou De Boer dan toch weer met 2 aanvallende middenvelders gaan spelen met Fischer en Klaassen en dan Bazoer of Gudelj daar achter?
Ik mag het hopen, want dat betekent dat De Boer wakker is.

Het zegt genoeg dat Siem de Jong onze beste spits was de afgelopen jaren. Die wisselwerking vanuit het middenveld zal de connectie met de aanval zeker verbeteren denk ik.
Hummel10
 Hummel10 - maandag 14 september 2015 - 13:09   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 14 september 2015 - 11:17 schreef Loetje het volgende:

[..]

Ik denk inderdaad dat wanneer hij goed gebruikt wordt, zeker een topspits kan worden bij een Europese suptobclub. Kwaliteit genoeg namelijk.
Dat zal voornamelijk zijn in een 4-4-2 systeem of bij een ploeg waar hij veel ruimte krijgt achter de verdediging. Eigenlijk weer een knap staaltje dat ze Milik en Sanogo gehaald hebben. Wederom weer niet het type wat Ajax nodig heeft. Het ging ook gelijk beter zonder Milik.
Hummel10
 Hummel10 - maandag 14 september 2015 - 13:10   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 14 september 2015 - 12:33 schreef Loetje het volgende:
Cillessen
Tete, Veltman, Riedewald, Dijks,
Fischer, Gudelj, Sinkgraven,
El Ghazi, Klaassen en Younes.

Wil Ajax wel eens zien met Fischer op 10 met een wisselwerking met Klaassen. Sinkgraven wat meer centraal. Voorhoede iets beweeglijker
Je verdedigt Milik maar je stelt hem niet op haha..
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - maandag 14 september 2015 - 13:24   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 14 september 2015 - 11:24 schreef Brandje het volgende:

[..]

Je anti cillissen fetisj begint echt lachwekkend te worden. Elke lange bal van welke keeper dan ook komen zelden aan. Ja er gaan balken van Cillissen over de zijlijn. Prima zo hoort het ook. Want wanneer je uitverdedigt dan moet dat naar de zijkanten. Zijn ballen komen bijna allemaal over de middenlijn dus totaal geen gevaar. Je kan ook zeggen dat ze voorin wat scherper een duel moeten aangaan.
Dus kap eens met dat zielige gelul van je . CILLISSEN was vorig seizoen statistich gezien de beste keeper van de eredivisie. Beter dan jouw favoriete Vermeer.
Een keeper moet ballen tegenhouden. Dat is zijn eerste taak. Een spits moet scoren en een een verdediger moet zijn man uitschakelen.
Ik ben het niet vaak met je eens Brandje, maar hierin helemaal!! Gewoon papagaaien van de media!! Iedereen gaat nu een issue maken van het stoppen van een strafschop! Daar wordt je ook zo kotsmisselijk van!
ZerauS
 ZerauS - maandag 14 september 2015 - 13:37   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 14 september 2015 - 13:24 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Ik ben het niet vaak met je eens Brandje, maar hierin helemaal!! Gewoon papagaaien van de media!! Iedereen gaat nu een issue maken van het stoppen van een strafschop! Daar wordt je ook zo kotsmisselijk van!
Eens. Jasper is gewoon een goeie keeper. Dat hij geen penalty killer is...Het zij zo.
Loetje
 Loetje - maandag 14 september 2015 - 14:25   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 14 september 2015 - 13:10 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Je verdedigt Milik maar je stelt hem niet op haha..
Jij roept van alles maar leest totaal niet, haha!

Als je dan alles zo goed weet dan lees je al vaker dat ik Milik een geweldige spits vind en Ajax hem moet gebruiken. Aangezien Ajax dat niet doen en hij vaak onzichtbaar is moet je naar andere dingen kijken. Dat is namelijk heel wat anders. Milik is namelijk de meest dodelijke spits in de Eredivisie, met afstand zelfs
Hummel10
 Hummel10 - maandag 14 september 2015 - 15:38   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 14 september 2015 - 14:25 schreef Loetje het volgende:

[..]

Jij roept van alles maar leest totaal niet, haha!

Als je dan alles zo goed weet dan lees je al vaker dat ik Milik een geweldige spits vind en Ajax hem moet gebruiken. Aangezien Ajax dat niet doen en hij vaak onzichtbaar is moet je naar andere dingen kijken. Dat is namelijk heel wat anders. Milik is namelijk de meest dodelijke spits in de Eredivisie, met afstand zelfs
Ik beoordeel Milik vooral op zijn laatste wedstrijden en helaas heb ik hem niet gezien omdat hij verstoppertje speelt. Daarbij past hij denk ik beter in een team dat of ruimte krijgt of 4-4-2 speelt. Dus hij is niet de beste spits voor dit Ajax/systeem. Gaat helemaal niet om beter weten is gewoon mijn mening over hoe een speler het nu doet. Jij ben zelf begonnen met hem verdedigen dat hij benut moet worden en ik vind dat hij daar harder voor moet werken.
Loetje
 Loetje - maandag 14 september 2015 - 16:00   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 14 september 2015 - 15:38 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Ik beoordeel Milik vooral op zijn laatste wedstrijden en helaas heb ik hem niet gezien omdat hij verstoppertje speelt. Daarbij past hij denk ik beter in een team dat of ruimte krijgt of 4-4-2 speelt. Dus hij is niet de beste spits voor dit Ajax/systeem. Gaat helemaal niet om beter weten is gewoon mijn mening over hoe een speler het nu doet. Jij ben zelf begonnen met hem verdedigen dat hij benut moet worden en ik vind dat hij daar harder voor moet werken.
Hij speelt geen verstoppertje, Milik hoort in een ander systeem. Of de door jou genoemde 4-4-2 of een echte 4-3-3 met echte buitenspelers en een echte 10.

Ik verdedig Milik namelijk niet, maar je moet eens beter lezen en ook mijn eerdere posts lezen. Ik beschrijf daar namelijk precies hoe ik er over denk. Milik is gewoon een geweldige speler die als je hem benut gewoon 25 goals gaat maken. Maar elke spits heeft zijn identiteit. En dat moet voor de verandering weer eens veranderd worden om bij Ajax te spelen. Veel te veel spelers moeten ineens allemaal andere dingen gaan doen waar simpelweg niet de kwaliteit ligt. Daarom komen veel spelers gewoon niet op hun niveau
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - maandag 14 september 2015 - 18:21   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 14 september 2015 - 15:38 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Wie is dan wel de goede spits voor Ajax??? Toch niet Zivkovic hoop ik???
Brandje
 Brandje - maandag 14 september 2015 - 19:10   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 14 september 2015 - 16:00 schreef Loetje het volgende:

[..]

Hij speelt geen verstoppertje, Milik hoort in een ander systeem. Of de door jou genoemde 4-4-2 of een echte 4-3-3 met echte buitenspelers en een echte 10.

Ik verdedig Milik namelijk niet, maar je moet eens beter lezen en ook mijn eerdere posts lezen. Ik beschrijf daar namelijk precies hoe ik er over denk. Milik is gewoon een geweldige speler die als je hem benut gewoon 25 goals gaat maken. Maar elke spits heeft zijn identiteit. En dat moet voor de verandering weer eens veranderd worden om bij Ajax te spelen. Veel te veel spelers moeten ineens allemaal andere dingen gaan doen waar simpelweg niet de kwaliteit ligt. Daarom komen veel spelers gewoon niet op hun niveau
Als hij geen verstoppertje speelde leg mij dan eens uit dat het met Klaassen in de spits en daarna in wat mindere mate Sanogo het veel beter ging draaien.
De 1-2 was een loopactie van Klaassen die ik Milik NOOIT zie maken. Sanogo, ondanks zijn matige acties, kletste er wel direct op, won duels en versierde de pingel omdat hij druk zette op de verdediger van Twente die daardoor de fout in ging.
Milik is ook geen spits voor 4-3-3. Koppend vind ik hem niet best en zijn techniek kan je gewoon gebrekkig noemen. Zijn linkerbeen is dodelijk!!
Feit is dat we al 20 jaar geen spits zelf hebben voortgebracht. Ook de scouting heeft hopeloos gefaald.
Haal gewoon een speler die je kan aanspelen met een tegenstander in zijn rug. Zo moeilijk moet dat toch niet zijn.
Loetje
 Loetje - maandag 14 september 2015 - 19:21   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 14 september 2015 - 19:10 schreef Brandje het volgende:

[..]

Als hij geen verstoppertje speelde leg mij dan eens uit dat het met Klaassen in de spits en daarna in wat mindere mate Sanogo het veel beter ging draaien.
De 1-2 was een loopactie van Klaassen die ik Milik NOOIT zie maken. Sanogo, ondanks zijn matige acties, kletste er wel direct op, won duels en versierde de pingel omdat hij druk zette op de verdediger van Twente die daardoor de fout in ging.
Milik is ook geen spits voor 4-3-3. Koppend vind ik hem niet best en zijn techniek kan je gewoon gebrekkig noemen. Zijn linkerbeen is dodelijk!!
Feit is dat we al 20 jaar geen spits zelf hebben voortgebracht. Ook de scouting heeft hopeloos gefaald.
Haal gewoon een speler die je kan aanspelen met een tegenstander in zijn rug. Zo moeilijk moet dat toch niet zijn.
Daarom zeg ik ook dat een systeem met een valse 10, Klaassen in dit geval, in de spits er veel meer aansluiting is tussen middenveld en aanval en dat roep ik al sinds het vertrek van De Jong.

Op die manier van voetballen benut je gewoon het beste je kwaliteit. Ajax heeft te weinig spelers die rondom Milik kunnen spelen. Hij mag heus wel meer bewegen maar statistieken liegen nooit, zo ook nu niet. Milik is niet het type spits wat wij nodig hebben. Hoe goed die ook is en zeker kan worden
Loetje
 Loetje - maandag 14 september 2015 - 19:22   quote  deeplink  
Overigens was bij Sanogo alles op opportunisme en niks op kwaliteit
remco k
 remco k - maandag 14 september 2015 - 21:31   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 13 september 2015 - 22:21 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Sorry, maar ik denk juist dat het de perfecte 4-3-3 spits is op de helft van de tegenstander, hij is namelijk niet zo snel en beresterk in de 16 aan de bal. Hij wordt alleen niet goed gebruikt en veel te weinig..
remco k
 remco k - maandag 14 september 2015 - 21:32   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 14 september 2015 - 02:08 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Ik heb het ook over die penalty, ook dat is gewoon waardeloos. En nee daar reken ik een keeper niet op af, maar neem het wel mee in de totale beoordeling, iedere bal is namelijk raak..

Ik vind het gewoon geen goede keeper, en daar heb ik een aantal prima redenen voor..
remco k
 remco k - maandag 14 september 2015 - 21:36   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 14 september 2015 - 11:24 schreef Brandje het volgende:

[..]

Dat jij het lachwekkend vind boeit me niet zo heel veel eerlijk gezegd...

Vermeer is niet mijn favoriete keeper, ik twijfel alleen heel vaak of we wel de juiste hebben weggestuurd..

En dat ie de beste van de ED was is leuk, maar wat zegt dat? Helemaal niets in mijn ogen..
remco k
 remco k - maandag 14 september 2015 - 21:37   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 14 september 2015 - 13:24 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Lul toch niet zo dom kerel. Ik heb die mening over Cilissen al veel langer dan dat de media daarover praat, en dat weet jij zelf ook wel... Gewoon dom genuil van je om makkelijk je punt te maken..
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - maandag 14 september 2015 - 22:57   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 14 september 2015 - 21:37 schreef remco k het volgende:

[..]

Lul toch niet zo dom kerel. Ik heb die mening over Cilissen al veel langer dan dat de media daarover praat, en dat weet jij zelf ook wel... Gewoon dom genuil van je om makkelijk je punt te maken..
Slap gelul ouwe! Je hebt echt nog niet zo heel lang deze stellige mening met betrekking tot Cillessen, enkel dat zijn voortzetting niet zo goed is. Nu de media gaat lullen over zijn pingelsyndroom begin jij ook ineens heel erg anti te worden. Mogelijk aangezwengeld door zijn weifelende optredens bij het Nederlands elftal. Ik ben blij dat Cillessen bij ons onder de lat staat en niet die Verrader, enkel en alleen omdat deze gewoon een drama was bij voorzetten en ons daar al meerdere malen punten heeft gekost. Daarnaast heeft Cillessen in 6 wedstrijden achtereenvolgens de 0 gehouden en is dat gewoon perfect. En dat hij er nu 2 tegen krijgt is niet aan te rekenen aan hem, maar aan de fouten die anderen maken!

Inderdaad, Cillessen kan geen pingel buiten zijn doel houden! Echter wanneer een speler een strafschop mist is het omdat hij hem slecht inschiet en niet omdat de keeper een mooie redding maakt en wanneer een speler raakt ligt het altijd aan de keeper?????
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - maandag 14 september 2015 - 22:57   quote  deeplink  
Maar ja Remco, uiteindelijk is Cillessen gewoon de beste keeper van de Nederlandse velden en dat lijkt me niet voor niets???

Verder mogen we een afwijkende mening hebben hoor, maar ik constateer gewoon dat de aversie pas sinds dit seizoen erg groot is rondom Cillessen!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 14 september 2015 door Ajax Warrior --
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - maandag 14 september 2015 - 23:07   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 14 september 2015 - 22:57 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Slap gelul ouwe! Je hebt echt nog niet zo heel lang deze stellige mening met betrekking tot Cillessen, enkel dat zijn voortzetting niet zo goed is. Nu de media gaat lullen over zijn pingelsyndroom begin jij ook ineens heel erg anti te worden. Mogelijk aangezwengeld door zijn weifelende optredens bij het Nederlands elftal. Ik ben blij dat Cillessen bij ons onder de lat staat en niet die Verrader, enkel en alleen omdat deze gewoon een drama was bij voorzetten en ons daar al meerdere malen punten heeft gekost. Daarnaast heeft Cillessen in 6 wedstrijden achtereenvolgens de 0 gehouden en is dat gewoon perfect. En dat hij er nu 2 tegen krijgt is niet aan te rekenen aan hem, maar aan de fouten die anderen maken!

Inderdaad, Cillessen kan geen pingel buiten zijn doel houden! Echter wanneer een speler een strafschop mist is het omdat hij hem slecht inschiet en niet omdat de keeper een mooie redding maakt en wanneer een speler raakt ligt het altijd aan de keeper?????
Remco heeft gelijk Cillessen is een redelijke keeper maar meer ook niet...elke veldspeler wordt op zijn taken en kunnen afgerekend....een taak van een keeper is ook penalty's kunnen stoppen en daar faalt Cillessen in....ook zijn spel hervattingen zijn matig
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - maandag 14 september 2015 - 23:09   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 14 september 2015 - 22:57 schreef Ajax Warrior het volgende:
Maar ja Remco, uiteindelijk is Cillessen gewoon de beste keeper van de Nederlandse velden en dat lijkt me niet voor niets???

Verder mogen we een afwijkende mening hebben hoor, maar ik constateer gewoon dat de aversie pas sinds dit seizoen erg groot is rondom Cillessen!
Was vorig seizoen al vriend....toen hadden Remco en ik het er ook al over
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - maandag 14 september 2015 - 23:15   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 14 september 2015 - 23:09 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Was vorig seizoen al vriend....toen hadden Remco en ik het er ook al over
Maar niet zo groot als de aversie die er nu is! Toen werd er nog niet geroepen dat hij maar moest oprotten!!
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - maandag 14 september 2015 - 23:19   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 14 september 2015 - 23:07 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Remco heeft gelijk Cillessen is een redelijke keeper maar meer ook niet...elke veldspeler wordt op zijn taken en kunnen afgerekend....een taak van een keeper is ook penalty's kunnen stoppen en daar faalt Cillessen in....ook zijn spel hervattingen zijn matig
Echt, het grootste gelul wat ik lees. Het enige waar een keeper op wordt afgerekend is het ballen tegenhouden. Een pingel is en blijft een loterij. Je hebt spelers die ze continu feilloos binnenschieten en het ineens niet meer kunnen (zie Huntelaar) en je hebt keepers die er jarenlang elke jaar meerdere stoppen en daarna ineens elke bal via de strafschopstip om de oren krijgen. Cillessen is 26 jaar en heeft nog zeker 10 jaar voor zich. Een keeper zit pas op zijn top rond zijn 28ste. Natuurlijk moet zijn voortzetting beter, maar qua pingels vind ik het gewoon het grootste gelul. Sinds dit seizoen en eigenlijk door het wisselen van hem tijdens het WK vorig jaar zijn supporters erop gaan letten.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - maandag 14 september 2015 - 23:19   quote  deeplink  
Maar is goed jongens, koop een nieuwe keeper! Kunnen we die daarna weer de grond in boren!!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 14 september 2015 door Ajax Warrior --
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - maandag 14 september 2015 - 23:19   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 14 september 2015 - 23:15 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Maar niet zo groot als de aversie die er nu is! Toen werd er nog niet geroepen dat hij maar moest oprotten!!
Volgens mij zegt Remco noch ik dat hij moet oprotten
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - maandag 14 september 2015 - 23:21   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 14 september 2015 - 23:19 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Volgens mij zegt Remco noch ik dat hij moet oprotten
Niet??? Dit was een reactie van Remco afgelopen zaterdag!

quote:
Op zaterdag 12 september 2015 - 20:52 schreef remco k het volgende:
Laat die kutkeeper bij ons ook maar lekker oprotten, Jezus wat jammer dat United niet kwam..
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - maandag 14 september 2015 - 23:23   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 14 september 2015 - 23:21 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Niet??? Dit was een reactie van Remco afgelopen zaterdag!

[..]

Is een emotionele reactie....nuance maar goed
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - maandag 14 september 2015 - 23:26   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 14 september 2015 - 23:19 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Echt, het grootste gelul wat ik lees. Het enige waar een keeper op wordt afgerekend is het ballen tegenhouden. Een pingel is en blijft een loterij. Je hebt spelers die ze continu feilloos binnenschieten en het ineens niet meer kunnen (zie Huntelaar) en je hebt keepers die er jarenlang elke jaar meerdere stoppen en daarna ineens elke bal via de strafschopstip om de oren krijgen. Cillessen is 26 jaar en heeft nog zeker 10 jaar voor zich. Een keeper zit pas op zijn top rond zijn 28ste. Natuurlijk moet zijn voortzetting beter, maar qua pingels vind ik het gewoon het grootste gelul. Sinds dit seizoen en eigenlijk door het wisselen van hem tijdens het WK vorig jaar zijn supporters erop gaan letten.
Courtois is 23
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - maandag 14 september 2015 - 23:26   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 14 september 2015 - 23:23 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Is een emotionele reactie....nuance maar goed
Vind ik niet! Is namelijk gewoon bewust geroepen en heb de laatste weken dit al vaker van het toetsenbord van Remco zien komen! En dan niet die letterlijke tekst!
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - maandag 14 september 2015 - 23:28   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 14 september 2015 - 23:26 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Courtois is 23
Ja en? Die stopt wel elke pingel? Natuurlijk zijn er altijd uitzonderingen, maar dat soort keepers zal nooit in Nederland keepen, maar direct bij grote clubs in het buitenland. Eigenlijk net als spelers.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - maandag 14 september 2015 - 23:28   quote  deeplink  
-

Nenam_tiL
 Nenam_tiL - maandag 14 september 2015 - 23:31   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 14 september 2015 - 23:28 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Ja en? Die stopt wel elke pingel? Natuurlijk zijn er altijd uitzonderingen, maar dat soort keepers zal nooit in Nederland keepen, maar direct bij grote clubs in het buitenland. Eigenlijk net als spelers.
Nee dat kan geen enkele keeper.....
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - maandag 14 september 2015 - 23:33   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 14 september 2015 - 23:31 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Nee dat kan geen enkele keeper.....
En natuurlijk heeft Cillessen er veel achter elkaar niet gestopt, maar is hij daarom een slechte keeper? Het lijkt me nog altijd zaak dat de spelers er voor moeten zorgen dat er geen pingels worden weggegeven!
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - maandag 14 september 2015 - 23:35   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 14 september 2015 - 23:33 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

En natuurlijk heeft Cillessen er veel achter elkaar niet gestopt, maar is hij daarom een slechte keeper? Het lijkt me nog altijd zaak dat de spelers er voor moeten zorgen dat er geen pingels worden weggegeven!
Je moet geen woorden in mijn bakkus schuiven ouwe.....ik heb nergens gezegd dat het een slechte keeper is...ik vind hem redelijk
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - maandag 14 september 2015 - 23:41   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 14 september 2015 - 23:35 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Je moet geen woorden in mijn bakkus schuiven ouwe.....ik heb nergens gezegd dat het een slechte keeper is...ik vind hem redelijk
Ik stel enkel een vraag!
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - maandag 14 september 2015 - 23:44   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 14 september 2015 - 23:41 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Ik stel enkel een vraag!
....en je krijgt antwoord....trouwens met de arbitrage in NL is het sowieso een ramp
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - maandag 14 september 2015 - 23:48   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 14 september 2015 - 23:44 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

....en je krijgt antwoord....trouwens met de arbitrage in NL is het sowieso een ramp
Arbitrage in Nederland heeft teveel regels meegekregen en fluiten zichzelf helemaal kapot. Eigenlijk net als de spelers van Ajax die met allerlei regeltjes het veld in worden gestuurd.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - maandag 14 september 2015 - 23:48   quote  deeplink  
-

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5131
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: FC Twente - Ajax (zaterdag 12 september 2015, 19:45); 2 - 2

0.0120251