BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: FC Twente - Ajax (zaterdag 12 september 2015, 19:45); 2 - 2

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - maandag 14 september 2015 - 23:52   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 14 september 2015 - 23:48 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Arbitrage in Nederland heeft teveel regels meegekregen en fluiten zichzelf helemaal kapot. Eigenlijk net als de spelers van Ajax die met allerlei regeltjes het veld in worden gestuurd.
Eens...wij komen ook wel naar elkaar ;-)
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - dinsdag 15 september 2015 - 00:00   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 14 september 2015 - 23:52 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Eens...wij komen ook wel naar elkaar ;-)
Hehehe gebeurd met Remco ook wel weer. Je mag best over bepaalde dingen een andere zienswijze hebben als er uiteindelijk maar altijd respect is voor elkaar!
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - dinsdag 15 september 2015 - 00:10   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 15 september 2015 - 00:00 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Hehehe gebeurd met Remco ook wel weer. Je mag best over bepaalde dingen een andere zienswijze hebben als er uiteindelijk maar altijd respect is voor elkaar!
Ach ja man....jij en ik kennen Remco....goeie gozer
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - dinsdag 15 september 2015 - 02:00   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 15 september 2015 - 00:10 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Ach ja man....jij en ik kennen Remco....goeie gozer
Inderdaad man!
Hummel10
 Hummel10 - dinsdag 15 september 2015 - 06:56   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 14 september 2015 - 18:21 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Wie is dan wel de goede spits voor Ajax??? Toch niet Zivkovic hoop ik???
Op dit moment ook niet nee.. Misschien Haller? Redelijk technisch en makkelijker aanspeelbaar dan Milik.
Hummel10
 Hummel10 - dinsdag 15 september 2015 - 07:00   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 14 september 2015 - 21:31 schreef remco k het volgende:

[..]

Sorry, maar ik denk juist dat het de perfecte 4-3-3 spits is op de helft van de tegenstander, hij is namelijk niet zo snel en beresterk in de 16 aan de bal. Hij wordt alleen niet goed gebruikt en veel te weinig..
Pff nog zo 1.. Hij wordt niet gebruikt omdat hij zich verstopt/verkeerd loopt.
Zolang dat niet veranderd heb je weinig aan hem. Dit seizoen is hij bijna onzichtbaar. Zeg niet dat het een slechte spits is zeg alleen dat het voor een deel aan hem zelf ligt dat hij te weinig benut wordt.
remco k
 remco k - dinsdag 15 september 2015 - 08:53   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 14 september 2015 - 22:57 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Slap gelul ouwe! Je hebt echt nog niet zo heel lang deze stellige mening met betrekking tot Cillessen, enkel dat zijn voortzetting niet zo goed is. Nu de media gaat lullen over zijn pingelsyndroom begin jij ook ineens heel erg anti te worden. Mogelijk aangezwengeld door zijn weifelende optredens bij het Nederlands elftal. Ik ben blij dat Cillessen bij ons onder de lat staat en niet die Verrader, enkel en alleen omdat deze gewoon een drama was bij voorzetten en ons daar al meerdere malen punten heeft gekost. Daarnaast heeft Cillessen in 6 wedstrijden achtereenvolgens de 0 gehouden en is dat gewoon perfect. En dat hij er nu 2 tegen krijgt is niet aan te rekenen aan hem, maar aan de fouten die anderen maken!

Inderdaad, Cillessen kan geen pingel buiten zijn doel houden! Echter wanneer een speler een strafschop mist is het omdat hij hem slecht inschiet en niet omdat de keeper een mooie redding maakt en wanneer een speler raakt ligt het altijd aan de keeper?????
Whahaha, nou kijk dan maar eens wat beter uit je doppen, ook wat betreft die penalty's heb ik die mening al heel lang, al van voor het WK zelfs.

Het is gewoon een onderdeel dat een keeper behoort te beheersen als ie echt top wil worden. En dan bedoel ik niet 1 op de 2 stoppen..
remco k
 remco k - dinsdag 15 september 2015 - 08:55   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 14 september 2015 - 23:19 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Echt, het grootste gelul wat ik lees. Het enige waar een keeper op wordt afgerekend is het ballen tegenhouden. Een pingel is en blijft een loterij. Je hebt spelers die ze continu feilloos binnenschieten en het ineens niet meer kunnen (zie Huntelaar) en je hebt keepers die er jarenlang elke jaar meerdere stoppen en daarna ineens elke bal via de strafschopstip om de oren krijgen. Cillessen is 26 jaar en heeft nog zeker 10 jaar voor zich. Een keeper zit pas op zijn top rond zijn 28ste. Natuurlijk moet zijn voortzetting beter, maar qua pingels vind ik het gewoon het grootste gelul. Sinds dit seizoen en eigenlijk door het wisselen van hem tijdens het WK vorig jaar zijn supporters erop gaan letten.
Zeker 10 jaar voor zich? Op basis waarvan, gaat iedere keeper door tot zijn 38e dan ofzo?

Ik vroeg mij trouwens vanaf dag 1 al af of we de juiste keeper wel hebben laten gaan..
remco k
 remco k - dinsdag 15 september 2015 - 08:56   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 14 september 2015 - 23:26 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Vind ik niet! Is namelijk gewoon bewust geroepen en heb de laatste weken dit al vaker van het toetsenbord van Remco zien komen! En dan niet die letterlijke tekst!
Is inderdaad bewust, en dat meen ik ook.. Ben wel klaar met zijn matige optredens..
remco k
 remco k - dinsdag 15 september 2015 - 08:56   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 14 september 2015 - 23:33 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

En natuurlijk heeft Cillessen er veel achter elkaar niet gestopt, maar is hij daarom een slechte keeper? Het lijkt me nog altijd zaak dat de spelers er voor moeten zorgen dat er geen pingels worden weggegeven!
Zeg ik dat het een slechte keeper is? Volgens mij niet, maar ik vind het geen goede keeper..
remco k
 remco k - dinsdag 15 september 2015 - 08:57   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 14 september 2015 - 23:33 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

En natuurlijk heeft Cillessen er veel achter elkaar niet gestopt, maar is hij daarom een slechte keeper? Het lijkt me nog altijd zaak dat de spelers er voor moeten zorgen dat er geen pingels worden weggegeven!
En de keeper moet daar zelf ook voor zorgen.. Is namelijk een wezenlijk onderdeel van de verdediging..
remco k
 remco k - dinsdag 15 september 2015 - 08:58   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 15 september 2015 - 06:56 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Op dit moment ook niet nee.. Misschien Haller? Redelijk technisch en makkelijker aanspeelbaar dan Milik.
Nou, daar heb ik afgelopen weekend eens op gelet, maar die jongen gaat ons op basis wat ik zag eerder verder de ellende in helpen dan de goede kant op..
remco k
 remco k - dinsdag 15 september 2015 - 08:58   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 15 september 2015 - 07:00 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Pff nog zo 1.. Hij wordt niet gebruikt omdat hij zich verstopt/verkeerd loopt.
Zolang dat niet veranderd heb je weinig aan hem. Dit seizoen is hij bijna onzichtbaar. Zeg niet dat het een slechte spits is zeg alleen dat het voor een deel aan hem zelf ligt dat hij te weinig benut wordt.
Nee hoor, zie hem met regelmaat aanspeelbaar zijn, en wordt dan niet bedient, kan natuurlijk allemaal beter, maar dat geld voor het hele elftal..
Loetje
 Loetje - dinsdag 15 september 2015 - 09:39   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 15 september 2015 - 08:58 schreef remco k het volgende:

[..]

Nou, daar heb ik afgelopen weekend eens op gelet, maar die jongen gaat ons op basis wat ik zag eerder verder de ellende in helpen dan de goede kant op..
Met Haller krijg je hetzelfde verhaal. Dat zei ik in dat topic ook. Prima spits, ook veel kwaliteit, maar niet in de buurt van het type wat bij ons past.
Hummel10
 Hummel10 - dinsdag 15 september 2015 - 13:19   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 15 september 2015 - 08:58 schreef remco k het volgende:

[..]

Jij hebt 1 weekend op hem gelet en weet meteen dat het niks is?
Engelse clubs staan zeker voor niks in de rij voor hem?
Hummel10
 Hummel10 - dinsdag 15 september 2015 - 13:20   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 15 september 2015 - 09:39 schreef Loetje het volgende:

[..]

Met Haller krijg je hetzelfde verhaal. Dat zei ik in dat topic ook. Prima spits, ook veel kwaliteit, maar niet in de buurt van het type wat bij ons past.
Hij komt wel naar de bal toe en kan zelf een actie maken..
remco k
 remco k - dinsdag 15 september 2015 - 13:55   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 15 september 2015 - 13:19 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Jij hebt 1 weekend op hem gelet en weet meteen dat het niks is?
Engelse clubs staan zeker voor niks in de rij voor hem?
Het zou je sieren als je de post eens zou lezen. Ik schrijf er namelijk dat ik het niets vind op basis van wat ik gezien heb afgelopen weekend, dus helemaal niet dat de speler niks is..

En leuk man de Engelse clubs, vertel er dan ook even bij dat het Om Sunderland ging en twee clubs uit de tweede divisie.. Dus ook wat een rij zeg..

Misschien is het wel een prima spits, maar dat heb ik afgelopen weekend niet gezien. Overigens heb ik hem niet heel veel zien spelen, maar van wat ik van hem gezien heb, vind ik het ook niet echt een Ajax spits die we zouden moeten zoeken...

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 15 september 2015 door remco k --
Loetje
 Loetje - dinsdag 15 september 2015 - 17:09   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 15 september 2015 - 13:20 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Hij komt wel naar de bal toe en kan zelf een actie maken..
Kan goed lopen, bij Ajax telt de combinatie. En dat in een gruwelijk hoog tempo. Niet Haller dus
Bobby1972
 Bobby1972 - dinsdag 15 september 2015 - 19:15   quote  deeplink  
Ik riep deze zomer al dat Ajax een kwalitatief betere spits erbij moest kopen. En ze kwamen met ......met wat eigenlijk? Daarin vind ik wel dat je de leiding van Ajax verantwoordelijk voor mag houden. Omdat je nu opnieuw achter de feiten blijft aanlopen. Het feit dat de Boer nu al denkt om Klaassen in de spits op te stellen is veelzeggend.

Ik blijf van mening dat Ajax andere mensen nodig heeft die Ajax weer naar een waardig niveau kunnen brengen. Omdat er zo niks over blijft om naar te willen kijken. En dat is opnieuw de harde waarheid!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 15 september 2015 door Bobby1972 --
Loetje
 Loetje - dinsdag 15 september 2015 - 19:17   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 15 september 2015 - 19:15 schreef Bobby1972 het volgende:
Ik riep deze zomer al dat Ajax een kwalitatief betere spits erbij moest kopen. En ze kwamen met ......met wat eigenlijk? Daarin vind ik wel dat je de leiding van Ajax verantwoordelijk voor mag houden. Omdat je nu opnieuw achter de feiten blijft aanlopen. Het feit dat de Boer nu al denkt om Klaassen in de spits op te stellen is veelzeggend.

Ik blijf van mening dat Ajax andere mensen nodig heeft die Ajax weer naar een waardig niveau kunnen brengen. Omdat er zo niks over blijft van naar te willen kijken. En dat is opnieuw de harde waarheid!
Kwalitatief betere? Lijkt me niet. Een spits die beter in het systeem past, ja, dat wel!
Brandje
 Brandje - dinsdag 15 september 2015 - 20:20   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 14 september 2015 - 21:36 schreef remco k het volgende:

[..]

Dat jij het lachwekkend vind boeit me niet zo heel veel eerlijk gezegd...

Vermeer is niet mijn favoriete keeper, ik twijfel alleen heel vaak of we wel de juiste hebben weggestuurd..

En dat ie de beste van de ED was is leuk, maar wat zegt dat? Helemaal niets in mijn ogen..
Je praat jezelf weer eens mooi tegen. Als Cilissen de beste van de ED is dan hebben we juist de verkeerde weg gestuurd. Wel blijven opletten zou ik zeggen.
Hummel10
 Hummel10 - dinsdag 15 september 2015 - 20:22   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 15 september 2015 - 13:55 schreef remco k het volgende:

[..]

Het zou je sieren als je de post eens zou lezen. Ik schrijf er namelijk dat ik het niets vind op basis van wat ik gezien heb afgelopen weekend, dus helemaal niet dat de speler niks is..

En leuk man de Engelse clubs, vertel er dan ook even bij dat het Om Sunderland ging en twee clubs uit de tweede divisie.. Dus ook wat een rij zeg..

Misschien is het wel een prima spits, maar dat heb ik afgelopen weekend niet gezien. Overigens heb ik hem niet heel veel zien spelen, maar van wat ik van hem gezien heb, vind ik het ook niet echt een Ajax spits die we zouden moeten zoeken...
Afgelopen wedstrijd speelde hij ook gewoon een mindere wedstrijd ben ik met je eens.
Maar om daar gelijk je conclusie aan op te hangen.
Zeg ook niet dat Ajax hem moet halen was alleen een optie. Hij is sterk aan de bal, aanwezig en kan zelf een actie maken.
bully
 bully - dinsdag 15 september 2015 - 20:38   quote  deeplink  
http://www.1minutemanager.nl/sport-en-management/van-der-sar-van-strafschop-kluns-naar-penalty-killer/
Van der Sar: van strafschop kluns naar penalty killer

Morgen oefent Oranje tegen Zwitserland op weg naar het EK 2008. Keeper Edwin van der Sar is vanaf het begin van de jaren negentig een vaste waarde in zowel het Nederlands elftal als voor de clubs waarvoor hij heeft gespeeld: Ajax, Juventus, Fulham en Manchester United. Tot voor enkele jaren had hij slechts een erg zwak punt: stoppen van strafschoppen. Als de tegenpartij een penalty kreeg wist je zeker, die gaat erin. In de onlangs gespeelde wedstrijd tussen Chelsea en Manchester United voor de Charity Shield 2007 stopt hij plots alle drie penaltys. Wat is veranderd in het professionele leven van Van der Sar? En wat is de grootste overwinning die hij hiermee heeft bereikt?

Tot 2004 stond Van der Sar bekend als betrouwbare sluitpost. Hij speelde altijd goed mee, was goed bij hoge ballen en zijn reflexen, daar was niets mis mee. Hij had slechts een zwak punt: het stoppen van strafschoppen. Uit statistische analyses, onder meer van journalist Bernard Krikke, bleek dat Van der Sar een uiterst discutabele reputatie had als het op strafschoppen aankwam. In minder dan 5% van de gevallen stopte de sluitpost een strafschop, ver beneden het niveau van een topkeeper (rond de 20%). Het zijn gegevens die ik heb gebruikt tijdens een interview voor Studio Sport in november 2003. Mijn conclusies: Van der Sar is een topkeeper, behalve wanneer het aankomt op penaltys. Hij duikt te vroeg naar een hoek, leest de taal van het lichaam van de spelers niet en ligt al in de verkeerde hoek te spartelen voordat de speler de bal op de stip kan raken. Kortom, hij voert een zinloze strijd die bij voorbaat is verloren.

In een aflevering van Studio Sport in februari 2004 wordt de keeper met deze gegevens geconfronteerd (op basis van een interview met ondergetekende) en vervolgens hierop hard aangevallen door Hugo Borst, die de keeper (terecht) verwijt niet professioneel genoeg bezig te zijn. De emoties lopen hoog op bij Edwin. Uit betrouwbare bron heb ik begrepen dat Borst zijn exemplaar van De Strafschop aan de keeper geeft met het advies toch in ieder geval het hoofdstuk te lezen over de keepers. Uit weer andere betrouwbare bronnen heb ik vernomen dat Van der Sar na dit gesprek inderdaad is gaan praten met spelers om zijn penalty-instincten te verbeteren en er zijn zelfs geruchten dat hij wel degelijk De Strafschop heeft gelezen..

En wat is het resultaat na februari 2004. Plots stopt Van der Sar penaltys. In de maanden volgend op de openbare afstraffing door Hugo Borst stopt de toenmalige keeper van Fulham plots enkele pingels. Het wordt nog beter. Tijdens Euro 2004 redt hij Oranje tegen de Zweden (toegegeven, die oefenden ook niet en misser Mjellberg nam zijn 2e strafschop ooit, en mist voor de 2e maal!). Inmiddels is de recordinternational een ware penalty killer geworden, die onlangs tegen Chelsea alle drie de tegen hem genomen strafschoppen stopt.

Wat zijn volgens mij de lessen die hier uit geleerd kunnen worden. Allereerst dat je nooit te oud bent om te leren. Daarnaast dat op strafschoppen ook door keepers getraind kan worden. Daarnaast dat het moeilijk is je ongelijk toe te geven, maar dat je soms ook moet luisteren naar outsiders. En als laatste, hoe goed en groot je ook bent, je altijd kunt verbeteren. Van der Sar heeft dat, met enige remmingen in het begin, uiteindelijk gedaan. Dat pleit in hoge mate voor hem. Er zijn genoeg spelers die het nooit zullen leren. Hij is er een volledige keeper door geworden, die wedstrijden beslist voor zijn team (Oranje tegen de Zweden, Manchester United tegen Chelsea).

Het feit dat Van der Sar ondanks de bestaande mores in het profvoetbal uiteindelijk open heeft gestaan voor een verandering in stijl en techniek, spreekt voor hem en heeft hem in achting doen stijgen. Het is niet eenvoudig, en dan zeker niet in het uiterst conservatieve voetbalbolwerk, om op een nieuwe manier te gaan trainen. Dat Van der Sar zijn weerstanden heeft overwonnen en bij zichzelf een verandering tot stand heeft gebracht, verdient het grootste compliment
remco k
 remco k - dinsdag 15 september 2015 - 21:40   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 15 september 2015 - 19:15 schreef Bobby1972 het volgende:

Ik blijf van mening dat Ajax andere mensen nodig heeft die Ajax weer naar een waardig niveau kunnen brengen. Omdat er zo niks over blijft om naar te willen kijken. En dat is opnieuw de harde waarheid!
Nee dat is niet de waarheid, dat is slechts jouw mening.
remco k
 remco k - dinsdag 15 september 2015 - 21:42   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 15 september 2015 - 20:20 schreef Brandje het volgende:

[..]

Je praat jezelf weer eens mooi tegen. Als Cilissen de beste van de ED is dan hebben we juist de verkeerde weg gestuurd. Wel blijven opletten zou ik zeggen.
Wel goed posten he, je zal dan namelijk bedoelen dat we de juiste hebben weggestuurd..

Ik praat mezelf helemaal niet tegen, het interesseert me niet dat ie statistisch gezien de beste was. Ik vind hem niet goed genoeg en twijfel soms of Vermeer niet meer een Ajax keeper was.. Zijn beste periode bij Ajax was ie in mijn optiek een stuk beter dan dat Cilissen nu is..
Hummel10
 Hummel10 - dinsdag 15 september 2015 - 22:48   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 15 september 2015 - 21:42 schreef remco k het volgende:

[..]

Wel goed posten he, je zal dan namelijk bedoelen dat we de juiste hebben weggestuurd..

Ik praat mezelf helemaal niet tegen, het interesseert me niet dat ie statistisch gezien de beste was. Ik vind hem niet goed genoeg en twijfel soms of Vermeer niet meer een Ajax keeper was.. Zijn beste periode bij Ajax was ie in mijn optiek een stuk beter dan dat Cilissen nu is..
Dat je Cilissen niet goed genoeg vind ok maar dat je liever Vermeer op doel hebt slaat echt nergens op. Ben blij dat die stuiterbal niet meer onder de lat staat.
Eide
 Eide - dinsdag 15 september 2015 - 23:23   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 15 september 2015 - 22:48 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

maar dat je liever Vermeer op doel hebt slaat echt nergens op.
Maar dat zegt Remco niet. Hij noemt Vermeer meer een Ajax keeper dan Cillissen. Dat is iets heel anders.

Dat ben ik trouwens niet met Remco eens, want Vermeer is voetballend dan wel beter maar Ajax zoekt geen reflexkeepers als Vermeer maar keepers die het gebied achter de laatste linie kunnen beheersen. En daar is Vermeer uitermate zwak in.
remco k
 remco k - woensdag 16 september 2015 - 10:00   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 15 september 2015 - 23:23 schreef Eide het volgende:

[..]

Maar dat zegt Remco niet. Hij noemt Vermeer meer een Ajax keeper dan Cillissen. Dat is iets heel anders.

Dat ben ik trouwens niet met Remco eens, want Vermeer is voetballend dan wel beter maar Ajax zoekt geen reflexkeepers als Vermeer maar keepers die het gebied achter de laatste linie kunnen beheersen. En daar is Vermeer uitermate zwak in.
Dat laatste ben ik pertinent niet met je eens, dat vind ik juist de kracht van Vermeer.

Hij is altijd snel zijn goal uit..

Ik denk dat zijn zwakke punten hoge ballen zijn en zijn wat onzekere uitstraling als het wat minder gaat. Verder is ie denk ik vrij compleet..

Maar goed, iedereen heeft zijn of haar voorkeuren, en dat is maar goed ook...

Maar ik twijfel echt nog steeds of wij de juiste keeper hebben laten gaan.. Cilissen ging als een komeet, maar blijft nu al een jaar of twee stil staan in zijn ontwikkeling naar mijn idee..
Eide
 Eide - woensdag 16 september 2015 - 11:29   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 16 september 2015 - 10:00 schreef remco k het volgende:

[..]

Ik denk dat zijn zwakke punten hoge ballen zijn en zijn wat onzekere uitstraling als het wat minder gaat.
En hij zit er ook bij het uitkomen (en dan niet de een tegen op 5 meter van de goal) er ook nog wel eens naast. En dat bedoel ik met dat hij het gebied tussen de laatste linie en de goal niet beheerst. Binnen de 5 meter box is Vermeer een uitstekende keeper. Maar vanaf dat 5 meter gebied tot zijn laatste linie is hij over de grond en door de lucht geen zekerheidje en beheerst hij dat gebied dus ook niet.
Hummel10
 Hummel10 - woensdag 16 september 2015 - 13:39   quote  deeplink  
quote:

[..]

Dat laatste ben ik pertinent niet met je eens, dat vind ik juist de kracht van Vermeer.

Ik denk dat zijn zwakke punten hoge ballen zijn en zijn wat onzekere uitstraling als het wat minder gaat. Verder is ie denk ik vrij compleet..

Maar ik twijfel echt nog steeds of wij de juiste keeper hebben laten gaan.. Cilissen ging als een komeet, maar blijft nu al een jaar of twee stil staan in zijn ontwikkeling naar mijn idee..
Vermeer heeft na een goede periode ook aardig lopen stuntelen. Ik blijf van mening dat de betere optie op doel staat bij ons. Ook heeft hij ons in een aantal wedstrijden ons er ingehouden. Dat hij geen penalty's pakt is dan wel jammer.
Loetje
 Loetje - dinsdag 22 september 2015 - 20:12   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 16 september 2015 - 13:39 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Vermeer heeft na een goede periode ook aardig lopen stuntelen. Ik blijf van mening dat de betere optie op doel staat bij ons. Ook heeft hij ons in een aantal wedstrijden ons er ingehouden. Dat hij geen penalty's pakt is dan wel jammer.
Vermeer heeft alleen wel echt veel meer punten gepakt dan Cillessen voor Ajax hoor
NatjosFC
 NatjosFC - dinsdag 22 september 2015 - 21:13   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 22 september 2015 - 20:12 schreef Loetje het volgende:

[..]

Vermeer heeft alleen wel echt veel meer punten gepakt dan Cillessen voor Ajax hoor
toch ben ik het met hem eens dat de betere optie bij ons op doel staat.
Vermeer is gewoon een hele goede keeper als hij veel te doen heeft, maar wanneer hij dat niet heeft gaat ie vaak blunders maken.
p111
 p111 - dinsdag 22 september 2015 - 21:39   quote  deeplink  
quote:

[..]

Ja en Vermeer wordt steeds slechter !!!
Loetje
 Loetje - dinsdag 22 september 2015 - 22:49   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 22 september 2015 - 21:13 schreef NatjosFC het volgende:

[..]

toch ben ik het met hem eens dat de betere optie bij ons op doel staat.
Vermeer is gewoon een hele goede keeper als hij veel te doen heeft, maar wanneer hij dat niet heeft gaat ie vaak blunders maken.
Klopt. Cillessen is degelijk. Niks meer trouwens

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5988
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: FC Twente - Ajax (zaterdag 12 september 2015, 19:45); 2 - 2

0.0121490