|
|
Loetje
|
|
|
quote: Ach jullie vieren feest op de coolsingel na een 2e plaats. In Mei mag je dan vast wel weer.... Vieren omdat je 2e wordt, of wacht... Je de EL veilig hebt gesteld :-).... Of is het nou omdat je degradatie ontloopt op de laatste speelronde? ;-) |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: Elia en Vejinovic. De rest heeft amper een actie. Puur op lompe kracht zonder enige voetbalintelligentie.... Tsjaa |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Maargoed... Tijd om te pitten. 5 uur weer op.
Truste gap. En dromen mag ;-) |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op woensdag 09 september 2015 - 22:27 schreef Loetje het volgende:[..] Ach jullie vieren feest op de coolsingel na een 2e plaats. In Mei mag je dan vast wel weer.... Vieren omdat je 2e wordt, of wacht... Je de EL veilig hebt gesteld :-).... Of is het nou omdat je degradatie ontloopt op de laatste speelronde? ;-) En jullie vieren ieder jaar feest omdat je Matzes zo lekker vinden..
|
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Daar stond ik ook tussen...kon alleen daarna die fucking biertap niet vinden |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Onder de tribune schonken ze
|
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Mwah op de Rijnstraat in Amsterdam is een nachtwinkel....uiteindelijk leuke dag gehad ;-) |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
Op 1 ding na.....mijn keppeltje waaide de Amstel in |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Ja was niet goksie...
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 09 september 2015 door Nenam_tiL -- |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
En nu, nu ben je keppelloos..(?) |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Ik kan er anders wel 1 voor je fixen..😁 |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Hehehehe ik loop maar wat te Louwpoekelen gap... |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Doe je het wel safe maat..(?) |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Ik doe het met jou...dus dat zit wel goed |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Maar ik zal je een illusie armer maken, aan mijn lichaam word niet gepoekeld..! |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Louwpoekelen....betekend slap lullen ouwe |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Heb ik geen last van de mijne staat nog elke ochtend fier omhoog.. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Die kon ik verwachten....inkoppertje |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote: .... gaat Nederland gewoon naar het EK en mag Feyenoord weer meestrijden om de play offs voor europees voetbal en dan na afloop zeggen:"tja, er had meer ingezeten dit seizoen..." |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Klopt kop hem er iedere morgen nog in.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op woensdag 09 september 2015 - 23:23 schreef NatjosFC het volgende:[..] .... gaat Nederland gewoon naar het EK en mag Feyenoord weer meestrijden om de play offs voor europees voetbal en dan na afloop zeggen:"tja, er had meer ingezeten dit seizoen..." Jij krijgt hem wel geopend dus.. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Stiff upper lip vriend.... |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Nee gewoon een harde kneitert.. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Ieder zijn voorkeur....ik laat et hier bij voor ik een ban krijg ;-) |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Hebben Meeuwen nesten ?? Die slapen toch op palen
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 09 september 2015 door Nenam_tiL -- |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Hebben jullie grote neuzen..(?! |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Truste maat...
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 10 september 2015 door Nenam_tiL -- |
|
|
|
|
ZerauS
|
|
|
Blijft een mooi topic en ik kan Frank absoluut waarderen voor hetgeen wat hij voor Ajax doet en gedaan heeft. Prima vent dus👍 |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Tering, je moet wel heel wanhopig zijn wil je op zoek gaan naar dit soort linkjes om een beetje houvast te vinden.. Man man wat ben ik dan blij dat ik voor Ajax ben. Wij hebben geen rare dingen nodig om kampioen te worden.. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
|
|
|
RenatoBos