BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: [Column] Dag Overmars

Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Eide
 Eide - donderdag 10 september 2015 - 15:26   quote  deeplink  
Dag Overmars

Soms lijkt het alsof elk minuscuul fragmentje nieuws over Ajax de voorpagina haalt . Geruchten over spelers die al dan niet komen, Willem van Hanegem die zichzelf weer eens onvoorstelbaar voor schut zet of de prestaties van verhuurde Ajacieden... als het over Ajax gaat verkoopt het en dus pakt de media er graag mee uit.

Des te vreemder waren de milde reacties over de benoeming van Dolf Collee als algemeen directeur tot de Algemene Vergadering van Aandeelhouders van 2016....

Lees verder op Foebele.blogspot.nl!

Veel leesplezier. Reacties, commentaar en discussie zijn altijd welkom!
remco k
 remco k - donderdag 10 september 2015 - 16:02   quote  deeplink  
Prima Column Eide.

Maar Overmars is niet uit het TH gegooid volgens mij toch?

Ik vind het wel positief dat Ajax de geledingen gesloten houd wat betreft het rapport van Ling..

Vd Sar en ook Overmars heb ik hoog zitten, en blijkbaar zaten er een aantal dingen niet goed en zijn die nu aangepast...

Ik ben in ieder geval nog steeds positief..
Eide
 Eide - donderdag 10 september 2015 - 16:14   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 10 september 2015 - 16:02 schreef remco k het volgende:
Maar Overmars is niet uit het TH gegooid volgens mij toch?
Klopt, staat er volgens mij ook letterlijk in toch?
remco k
 remco k - donderdag 10 september 2015 - 19:46   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 10 september 2015 - 16:14 schreef Eide het volgende:

[..]

Klopt, staat er volgens mij ook letterlijk in toch?
Deze zin zette me op het verkeerde been..

"Maar het feit dat Overmars voor wat betreft technische zaken uit het technisch hart is gemieterd"
Eide
 Eide - donderdag 10 september 2015 - 20:21   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 10 september 2015 - 19:46 schreef remco k het volgende:

[..]

Deze zin zette me op het verkeerde been..

"Maar het feit dat Overmars voor wat betreft technische zaken uit het technisch hart is gemieterd"
Ah ja, die had ik eerst anders staan maar wilde er een hardere uitspraak inzetten. Die had wellicht wat anders weggezet kunnen worden.
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - donderdag 10 september 2015 - 21:59   quote  deeplink  
Mooi stukje,

Maar was de boer zelf niet uit de technisch hart gestapt? omdat hij zich meer bezig wilde houden met het 1ste elftal.
Volgens mij was hij zelf zeer blij ermee dat hij daar niet meer bij hoorde.

Des te opmerkelijker dat hij zelf weer aanschuift.
Opzich ook wel logisch wat juist de binding tussen de toekomst en het 1ste ontbrak.
Daar ging de ruzie over.

Over de degradatie van Overmars, dat zag je natuurlijk mijlen ver aankomen.
Je moet natuurlijk geen ruzie zoeken met Jonk, daar krijg je problemen mee.

Dus misschien is het ook geen nieuws... Alleen duurde het met Ajax heel lang voordat iedereen het doorhad wat ze hadden moeten doen!
Eide
 Eide - donderdag 10 september 2015 - 22:16   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 10 september 2015 - 21:59 schreef Positieve Arrogantie het volgende:
Maar was de boer zelf niet uit de technisch hart gestapt? omdat hij zich meer bezig wilde houden met het 1ste elftal.
Volgens mij was hij zelf zeer blij ermee dat hij daar niet meer bij hoorde.
Hij had er geen moeite mee dat hij geen deel meer uitmaakte van het technisch hart omdat FdB naar eigen zeggen te weinig zicht had op de Toekomst om over beleidszaken te spreken.

quote:
Op donderdag 10 september 2015 - 21:59 schreef Positieve Arrogantie het volgende:
Des te opmerkelijker dat hij zelf weer aanschuift.
Opzich ook wel logisch wat juist de binding tussen de toekomst en het 1ste ontbrak.
Daar ging de ruzie over.
De link tussen de Toekomst en Ajax 1 zijn Jonk en Bergkamp. Jonk is hoofd opleidingen en Bergkamp draagt zorg voor de doorstroom van de jeugd naar de senioren.

De ruzie met Jonk was dat hij steeds tegen Bergkamp en Overmars moest opboksen en dus altijd het onderspit dolf. Overmars heeft nu dus op technisch gebied het onderspit moeten delven en zit alleen nog aan voor spelerszaken. Maar Van der Sar en De Boer zijn erbij gekomen. Van der Sar zal vermoedelijk dan veel op procesgang gaan zitten en optreden als scherprechter.

De rol van FdB is bijzonder. Een trainer is in principe een passant, uitzonderingen als Wenger en Ferguson daargelaten. Ajax kiest er dus weer voor een passant aan te laten schuiven in een forum wat over beleidszaken gaat.
Loetje
 Loetje - donderdag 10 september 2015 - 23:04   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 10 september 2015 - 22:16 schreef Eide het volgende:

[..]

Hij had er geen moeite mee dat hij geen deel meer uitmaakte van het technisch hart omdat FdB naar eigen zeggen te weinig zicht had op de Toekomst om over beleidszaken te spreken.

[..]

De link tussen de Toekomst en Ajax 1 zijn Jonk en Bergkamp. Jonk is hoofd opleidingen en Bergkamp draagt zorg voor de doorstroom van de jeugd naar de senioren.

De ruzie met Jonk was dat hij steeds tegen Bergkamp en Overmars moest opboksen en dus altijd het onderspit dolf. Overmars heeft nu dus op technisch gebied het onderspit moeten delven en zit alleen nog aan voor spelerszaken. Maar Van der Sar en De Boer zijn erbij gekomen. Van der Sar zal vermoedelijk dan veel op procesgang gaan zitten en optreden als scherprechter.

De rol van FdB is bijzonder. Een trainer is in principe een passant, uitzonderingen als Wenger en Ferguson daargelaten. Ajax kiest er dus weer voor een passant aan te laten schuiven in een forum wat over beleidszaken gaat.
Hoe quote jij 2x in een bericht gap? Extra pagina openen en een andere link van de quote erin plakken?
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - vrijdag 11 september 2015 - 02:18   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 10 september 2015 - 22:16 schreef Eide het volgende:

[..]

[..]

Overmars had een portefeuille dat echt heel groot was, hij was eindverantwoordelijk gemaakt voor vrijwel alles. Ik las zelfs in een bericht dat hij verantwoordelijk was gemaakt voor de jeugdopleiding. Dat vond ik best apart. Achteraf is dat logisch.

Overmars had bergkamp in zijn tas. Als bergkamp zou verdwijnen zou er niet zo groot probleem zijn dan als Jonk zou verdwijnen. Dat heeft bergkamp geweten.
In feiten was Overmars de baas van bergkamp.

Technisch hart was bedoeld dat diegene op gelijke niveau gingen praten.
Maar het was niet gelijk. In feiten was Overmars de baas. Hij kon ze alle 3 (jonk, bergkamp en de boer) op straat zetten. Geen 1 van hun was directeur. Alleen het gekke is dat er nooit echt gesproken is dat Overmars het technisch hart ging leiden.

Het is terecht dat Overmars gegradeerd is. Verantwoordelijk is nu Van der Sar.

Maar hebben we nu nog maar 3 directeuren?
Eide
 Eide - vrijdag 11 september 2015 - 05:25   quote  deeplink  
Nee, Overmars is directeur spelerszaken, Slop is directeur financiƫle zaken, Collee is algemeen directeur en directievoorzitter en Van der Sar is directeur externe relaties en voorzitter van het technisch hart.
Eide
 Eide - vrijdag 11 september 2015 - 05:44   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 10 september 2015 - 23:04 schreef Loetje het volgende:

[..]

Hoe quote jij 2x in een bericht gap? Extra pagina openen en een andere link van de quote erin plakken?
Je pakt het bovenste stukje tekst en plakt die er weer tussen. Dat gaat dus om de volgende regel:
[quote][b]Op [url=/topic-29217/#1367634]donderdag 10 september 2015 - 23:04[/url] schreef Loetje het volgende:[/b]

Als je dus meerdere delen separaat wil beantwoorden ziet dat er zo uit:
[quote][b]Op [url=/topic-29217/#1367634]donderdag 10 september 2015 - 23:04[/url] schreef Loetje het volgende:[/b]

Blablabla
[/quote]

Je eigen reactie hier

volgende deel van de reactie
[/quote]

En weer je eigen reactie

Als je trouwens niet belangrijk vindt dat erboven staat wie de reactie schreef kan je ook gewoon quote en /quote steeds gebruiken. Beetje duidelijk zo? Wel moet je elke quote afsluiten met /quote natuurlijk :)

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 11 september 2015 door Eide --

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5985
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: [Column] Dag Overmars

0.0077548