Op woensdag 16 september 2015 - 19:51 schreef Loetje het volgende: Over een speler gesproken, ik vind Simon Tibbling en Simon? Thern echt 2 geweldig goede spelers
Tibbling vind ik al veel langer goed. Perfecte Cvm voor Ajax. Technisch sterk aan de bal wint zijn duels en kan ik hoog tempo alle kanten op passen. Beetje een sterke Sorero.
Volgens mij hebben ze hem gehuurd voor twee seizoenen toch??
Bouy is (helaas) voor 1 seizoen gehuurd. Gustavo Hebling voor twee seizoenen, maar vraag me af of dat een echt toptalent is. Bouy zou bij Ajax of PSV nu ook wel meekunnen denk ik maar dat zal de rest van het seizoen wel uitwijzen.
Bouy is (helaas) voor 1 seizoen gehuurd. Gustavo Hebling voor twee seizoenen, maar vraag me af of dat een echt toptalent is. Bouy zou bij Ajax of PSV nu ook wel meekunnen denk ik maar dat zal de rest van het seizoen wel uitwijzen.
Ik vond het in zijn tijd bij Ajax het grootste talent dat er rondliep.
Ik hoop voor hem dat ie nog wat van zijn carriere gaat maken, maar echt eeuwig zonde dhoe het tot nu toe is verlopen..
Ik ook niet hoor, maar wel zonde van zijn kwaliteiten toch, daar had Ajax gretig gebruik van kunnen maken..
Ja doodzonde maar het is helaas de weg die veel jonge talenten kiezen. Om vervolgens bij mindere clubs hun carriere nieuw leven in te blazen. Blijft jammer maar gebeurt natuurlijk overal..
Nee weet ik de van Rhijn van toen begon ook fel.. Alleen staat hij al twee seizoenen stil..
Zoals wel vaker met onze spelers.... Veltman, Vd Wiel, Alderweireld, Cillessen zijn allemaal spelers zie lang stil staan of stonden. En ik vrees met Bazoer momenteel hetzelfde als het zo door gaat
Tibbling vind ik al veel langer goed. Perfecte Cvm voor Ajax. Technisch sterk aan de bal wint zijn duels en kan ik hoog tempo alle kanten op passen. Beetje een sterke Sorero.
Die speelt waarschijnlijk vanavond.
Of Tibbling al goed genoeg is voor ons weet ik niet. Bovendien overbezet daar
Zoals wel vaker met onze spelers.... Veltman, Vd Wiel, Alderweireld, Cillessen zijn allemaal spelers zie lang stil staan of stonden. En ik vrees met Bazoer momenteel hetzelfde als het zo door gaat
Hele team staat stil. Youness over 4 weken zal ook geen schim meer zijn van de Youness van nu. Zet er een Jans neer en dit team gaat vlammen.