BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Roda JC - Feyenoord (zondag 20 september 2015, 12:30): 1 - 1

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 13 september 2015 - 16:27   quote  deeplink  
Roda JC - Feyenoord (Zondag 20 september 2015, 12:30 uur)

16ghg7r.jpg

Datum & tijdstip: Zondag 20 september 2015, 12:30uur
Locatie: Parkstad Limburg Stadion, Kerkrade
Scheidsrechter: Van Boekel

2qn34pl.jpg

Speelronde zes staat alweer voor de deur. We moeten op bezoek bij de Koempels in Kerkrade. De promovendus die het buiten gewoon doet in de eredivisie. Deze wedstrijd staat in het teken van Dick Nanninga. De oud-international overleed op 21 juli op 66-jarige leeftijd. In samenwerking met de supporters wordt er een grote sfeeractie gehouden. Voorafgaand aan het duel houdt algemeen directeur Wim Collard een toespraak

Dick Nanninga speelde tussen 1974 en 1982 acht seizoenen voor de Kerkraadse club en is topscorer aller tijden van Roda.
De dag van het overlijden speelde Roda JC een oefenduel met Alemannia Aken. Toen werd er met rouwbanden gespeeld. Maar de club kondigde direct aan op een later tijdstip een passend afscheid te regelen. De wedstrijd tegen Feyenoord is daartoe nu uitgekozen.
vnf6ex.jpg

Roda speelde afgelopen zaterdag thuis tegen NEC wat een gelijkspel opleverde, 0-0. Beide ploegen wilde er niet voor gaan wat een saai spektakel als gevolg had.

Weer begon Giovanni niet met Elia maar met Bilal op links, geen succes Gio. Hoe Bilal het voor elkaar kreeg weet ik niet maar die schopte werkelijk elke bal tegen zijn tegenstander. Bilal was overigens niet de enigste speler die onder de maat speelde. Kuyt deed ook maar weinig goeds op die positie. En Immers is niet de enigste die we hebben die er alles aan doet om kansen te missen. EL Ahmadi kan er anders ook wat van. Toornstra nauwelijks gezien in het spel. Kongolo gaf enkel en alleen slechte ballen. Wel verdient Kenneth alle eer om Willem II van de 0-1 af te houden door een prima redding. Tempo lag veel te laag en er staat nog steeds geen voetballend/combinerend elftal, HEY GIO..!!!!

Tweede helft begon waarde tweede helft geëindigd was. Pijnlijk vooral om te zien hoe Kramert uitviel met een enkelkwetsuur. Na een kwartier in de tweede helft werd Bilal gewisseld voor Elia. Die gelijk zijn waarde liet zien op een schitterende assist van Karsdorp, BAM 1-0. Uiteindelijk was de tweede helft net zo slecht als de eerste.

Feyenoord speelde in haar historie maar liefst 87 duels tegen Roda JC. Daarvan won Feyenoord er 45 (51,7%) en gingen er 20 (23,0%) verloren. 22 (25,3%) Duels eindigden in een gelijk spel. Feyenoord scoorde in totaal 163 keer, een gemiddelde van 1,87 goals per wedstrijd. Roda JC stelde daar 93 doelpunten tegenover, gemiddeld 1,07 per wedstrijd.

Thuis zou Feyenoord volgens het driepuntensysteem gemiddeld 2,3 punten gehaald hebben en uit 1,3. Er kan dus worden gesteld dat er sprake is van een 'thuisvoordeel'.

De grootste thuisoverwinning van Feyenoord dateert van 1973-1974: 8-0. In 1976-1977 leed Feyenoord met 0-2 haar grootste thuisnederlaag tegen Roda JC. Uit werd de grootste triomf gevierd in 1983-1984, 1986-1987, 2008-2009, toen Feyenoord won met 0-4. In 1994-1995 ging Feyenoord onderuit met 5-0 in een uitwedstrijd bij Roda JC, een record.

Laatste 5 ontmoetingen in Kerkrade:
Datum Wedstrijd Uitslag
07-03-2010 Roda JC - Feyenoord 2-4
20-03-2011 Roda JC - Feyenoord 3-0
11-04-2012 Roda JC - Feyenoord 0-0
10-03-2013 Roda JC - Feyenoord 0-1
04-02-2014 Roda JC - Feyenoord 1-2

Laatste 5 ontmoetingen in Rotterdam:
Datum Wedstrijd Uitslag
22-09-2010 Feyenoord - Roda JC 1-1 (KNVB beker)
07-11-2010 Feyenoord - Roda JC 1-1
13-08-2011 Feyenoord - Roda JC 3-0
11-11-2012 Feyenoord - Roda JC 5-2
01-09-2013 Feyenoord - Roda JC 4-0

Verslag van de laatste wedstrijd tegen Roda JC:

FEYENOORD DANKZIJ STERKE EERSTE HELFT LANGS RODA JC

313m7ag.jpg

Feyenoord heeft dinsdagavond dankzij een sterkte eerste helft drie punten gepakt in de uitwedstrijd tegen Roda JC Kerkrade. Bij rust leidde de ploeg van trainer Ronald Koeman met 0-2, een voorsprong die gezien het enorme overwicht nog groter had kunnen zijn. Diep in de tweede helft kwam de overwinning alsnog in gevaar, nadat Anouar Kali vanaf de strafschopstip voor de 1-2 had gezorgd. Desondanks wist Feyenoord stand te houden en de uiteindelijk verdiende zege over de streep te trekken.

Hoewel Feyenoord bij het rustsignaal van scheidsrechter Danny Makkelie een comfortabele 0-2 voorsprong op zak had, was die score een magere afspiegeling van de krachtsverhoudingen op het veld. De Rotterdammers waren 45 minuten lang heer en meester geweest in het Parkstad Limburg Stadion, met een handvol goede kansen tot gevolg. Aan de andere kant had alleen Guus Hupperts met een individuele actie voor gevaar gezorgd, waardoor de thuisploeg de handen mocht dichtknijpen dat de marge bij rust slechts twee goals was.

Na het vroege openingsdoelpunt van Lex Immers, die na matig uitverdedigen aan Limburgse zijde profiteerde met een diagonale schuiver in de linkerhoek, had Feyenoord via achtereenvolgens Terence Kongolo, Jean-Paul Boëtius en Stefan de Vrij verder afstand kunnen en moeten nemen van Roda JC. Waar De Vrij met een kopbal op de lat nog van pech kon spreken, mocht Boëtius het met name zichzelf aanrekenen dat hij niet scoorde. Dankzij een prima steekbal van Tonny Vilhena verscheen de linkeraanvaller oog in oog met doelman Filip Kurto, maar hij schoof de bal langs de verkeerde kant van de paal.

Het lang uitblijven van een tweede doelpunt bracht Feyenoord allesbehalve van slag. De ploeg had in Graziano Pellè andermaal een ijzersterk aanspeelpunt en bleef met goede combinaties en aanvalsgolven over de zijkanten haar eigen spel spelen, wat op slag van rust alsnog de dikverdiende 0-2 opleverde. Samuel Armenteros was er vanaf de rechterkant als de kippen bij om een door Kurto niet afdoende verwerkt schot van Immers binnen te tikken, waarmee hij voor zijn eerste competitiedoelpunt in Rotterdamse dienst tekende.

2j1o74n.jpg

De Zweeds-Cubaanse aanvaller had in de tweede helft direct voor zijn tweede kunnen tekenen, als hij zijn kopbal op aangeven van Immers iets meer kracht had kunnen meegeven. Daarmee bleef de definitieve beslissing van het duel uit en mocht de thuisploeg blijven hopen om terug in de wedstrijd te komen. Hoewel Roda JC, met Hupperts als gevaarlijkste pion, agressiever speelde dan voor rust en langzaam maar zeker meer oprukte richting het vijandelijke doel, bleven serieuze problemen lange tijd uit voor Feyenoord.

Die problemen kwamen een kwartier voor het einde van de wedstrijd alsnog, toen Makkelie naar de stip wees na een overtreding van Immers op Sutchuin. Anouar Kali schoot vanaf de strafschopstip feilloos binnen, waardoor Feyenoord volkomen onnodig een spannende slotfase tegemoet kon zien. Het elftal slaagde er nauwelijks nog in om de bal in de ploeg te houden mocht niet mopperen toen Hupperts kort na de 1-2 in kansrijke positie over knalde.

Om de gelijkmaker te forceren stuurde Roda JC in de laatste minuten van de wedstrijd zelfs doelman Kurto mee naar voren, maar Feyenoord bleef door sterk verdedigen uiteindelijk tamelijk eenvoudig overeind. De ploeg trok de drie belangrijke punten over de streep en blijft daardoor meedoen om de bovenste plaatsen op de ranglijst.

aw7w34.jpg

Roda JC Kerkrade Feyenoord 1-2

Scoreverloop:
13 0-1 Immers
45 0-2 Armenteros
77 1-2 Kali (strafschop)

Scheidsrechter: Makkelie

Geel: Kali, Hupperts (Roda JC Kerkrade), Immers (Feyenoord)

Opstellingen:
Roda JC Kerkrade: Kurto; Monteyne, Biemans, Luijckx, Van Peppen (88 Ramos); Djoum Sutchuin, Donald, Kali; Hupperts, Jansen en Skourtai (60 Pluim).
Feyenoord: Mulder; Janmaat, De Vrij, Kongolo, Martins Indi; Clasie, Immers, Vilhena; Armenteros (78 Goossens), Pellè en Boëtius.

bjbdd0.jpg

Statistieken:
Roda JC:
52% Balbezit
4 Hoekschoppen
0 Buitenspel
24 Inworpen
7 Doelpogingen
14 Overtredingen
2 Gele kaarten
0 Rode kaarten

Feyenoord:
48% Balbezit
8 Hoekschoppen
2 Buitenspel
27 Inworpen
16 Doelpogingen
8 Overtredingen
1 Gele kaarten
0 Rode kaarten

Samenvatting van deze wedstrijd

(http://youtu.be/l0zOKz1m3eQ)

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 21 september 2015 door RenatoBos --
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 13 september 2015 - 16:27   quote  deeplink  
0-5..
Barabas
 Barabas - zondag 13 september 2015 - 16:30   quote  deeplink  
Limlanders gaan 90 minuten voor de goal liggen. Wordt een hele saaie pot met twee hoogtepunten.... 0-2 derhalve!
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 13 september 2015 - 16:31   quote  deeplink  
Feyenoord speelt op zondag 20 september tegen Roda JC Kerkrade en het gemeentebestuur van Valkenburg is daar niet zo gelukkig mee. Er is reeds contact geweest met Jos Som, burgemeester van Kerkrade. De wens is om het duel te verplaatsen naar een doordeweekse dag.
Vincent1970
 Vincent1970 - zondag 13 september 2015 - 16:32   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 13 september 2015 - 16:31 schreef RenatoBos het volgende:
Feyenoord speelt op zondag 20 september tegen Roda JC Kerkrade en het gemeentebestuur van Valkenburg is daar niet zo gelukkig mee. Er is reeds contact geweest met Jos Som, burgemeester van Kerkrade. De wens is om het duel te verplaatsen naar een doordeweekse dag.
Goed plan. Mn lady is volgende week zondag jarig.
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 13 september 2015 - 16:36   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 13 september 2015 - 16:32 schreef Vincent1970 het volgende:

[..]

Goed plan. Mn lady is volgende week zondag jarig.
Stom plan juist Vin, regel een weekendje Valkenburg voor haar..😉😎
Stylzz
 Stylzz - zondag 13 september 2015 - 16:36   quote  deeplink  
Deze verlies je als t net zo gaat als vandaag.
FR-Henk
 FR-Henk - zondag 13 september 2015 - 16:37   quote  deeplink  
0-3.
Roda is niet zo geweldig.
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 13 september 2015 - 16:38   quote  deeplink  
Doen het juist hest aardig..
Stylzz
 Stylzz - zondag 13 september 2015 - 16:39   quote  deeplink  
Precies en thuis altijd lastig.
FR-Henk
 FR-Henk - zondag 13 september 2015 - 16:46   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 13 september 2015 - 16:38 schreef RenatoBos het volgende:
Doen het juist hest aardig..
Voetballend heel matig. Konden gister net zo makkelijk verliezen.
Feyenoord ook matig, maar daar meer ruimte.
Stylzz
 Stylzz - zondag 13 september 2015 - 16:46   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 13 september 2015 - 16:46 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Voetballend heel matig. Konden gister net zo makkelijk verliezen.
Feyenoord ook matig, maar daar meer ruimte.
Oh, ik zie parallellen.
FR-Henk
 FR-Henk - zondag 13 september 2015 - 16:48   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 13 september 2015 - 16:46 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Oh, ik zie parallellen.
En dat Gio een weekje ziek is.
En Wouters voor 1 keer z'n bek open doet.
van geil
 van geil - zondag 13 september 2015 - 20:27   quote  deeplink  
Ik denk dat Immers en Kazim terugkeren in de basis.
En dat we het zelfde spel gaat spelen als tegen PSV.
Stylzz
 Stylzz - zondag 13 september 2015 - 20:29   quote  deeplink  
Gelukkig zit je er vaak naast.
Barabas
 Barabas - zondag 13 september 2015 - 20:53   quote  deeplink  
Haha 😆
van geil
 van geil - zondag 13 september 2015 - 20:57   quote  deeplink  
Was t maar om te lachen.
Barabas
 Barabas - zondag 13 september 2015 - 21:00   quote  deeplink  
Is het ook... echt!
Stylzz
 Stylzz - zondag 13 september 2015 - 21:01   quote  deeplink  
Ja wat moet je anders.
FR-Henk
 FR-Henk - zondag 13 september 2015 - 21:12   quote  deeplink  
Jezelf en de boel minder serieus nemen.
Rotterdam22
 Rotterdam22 - maandag 14 september 2015 - 01:01   quote  deeplink  
Vermeer
karsdorp, sven, botteghin, kongolo
El, marko, tonny
kuyt, anass, elia

0-4 kuyt, elia, anass2x
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 14 september 2015 - 09:33   quote  deeplink  
Kramer: ''Als zwelling meevalt, is Roda JC haalbaar''

2qjj6m0.jpg

Michiel Kramer heeft goede hoop dat hij er aankomende zondag tegen Roda JC gewoon kan staan. De spits van Feyenoord verliet gisteren de wedstrijd tegen Willem II per brancard, maar gaf na afloop al toe dat hij zich liet wegdragen zodat Colin Kazim-Richards zich kon klaarmaken.

''Maar eerlijk gezegd denk ik dat het behoorlijk zal meevallen'', vertelt Kramer in het Algemeen Dagblad. ''Ik speel altijd met tape om mijn enkels. Dat scheelt waarschijnlijk een stuk. Als de zwelling maandag meevalt, verwacht ik eerlijk gezegd dat ik er weer bij kan zijn tegen Roda JC.''

De boomlange aanvaller maakte gisteren zijn basisdebuut voor Feyenoord, maar Kramer bleek ongelukkig in de afronding. ''Die rebound van de bal tegen de paal, dat had een doelpunt moeten zijn. Het was allemaal 'net niet'. Maar deze selectie zit vol met goede spelers. Dan kun je een wedstrijd altijd beslissen.''
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 14 september 2015 - 09:36   quote  deeplink  
Van Bronckhorst: ''Elia of Bilal? We zullen zien''

243q6hy.jpg

''Ik ben niet naar Feyenoord gekomen om op de bank te zitten'', waren de woorden van Eljero Elia gisteren. De matchwinner in het duel met Willem II (1-0) lijkt na zijn prima invalbeurt in De Kuip af te stevenen op een basisplaats tegen Roda JC.

Coach Giovanni van Bronckhorst wil echter niet prijsgeven of Elia komend weekend in Kerkrade vanaf de aftrap zal beginnen. ''Het is mooi om iemand als Elia te kunnen brengen. Hij is zo gretig en iemand met de kwaliteiten om het verschil te kunnen maken. Vervolgens doet hij dat ook nog eens'', stelt de trainer in De Telegraf.

Gio vervolgt: ''Voor elke wedstrijd weeg je af met welke basiself je denkt de wedstrijd te kunnen winnen. Tot dusver verdiende Bilal mijn vertrouwen en maakte hij dat bijna altijd waar. Als iemand zich laat gelden als Elia nu, met zon drive, dan is het duidelijk dat hij voor concurrentie zorgt. In de loop van de week zullen we zien wat het beste strijdplan is om Roda JC te verslaan.''
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 14 september 2015 - 09:36   quote  deeplink  
Bilal op rechts Gio..
Tjabba
 Tjabba - maandag 14 september 2015 - 09:38   quote  deeplink  
Een zwaar bevochten 1-1
YugoBosna
 YugoBosna - maandag 14 september 2015 - 09:41   quote  deeplink  
1-3
Barabas
 Barabas - maandag 14 september 2015 - 11:05   quote  deeplink  
Elia met Kuijt in een systeem met 2 spitsen wil ik wel eens zien.
Stylzz
 Stylzz - maandag 14 september 2015 - 11:23   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 14 september 2015 - 09:36 schreef RenatoBos het volgende:
Van Bronckhorst: ''Elia of Bilal? We zullen zien''

De keuze moet zijn Toornstra of Kuyt.
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 14 september 2015 - 11:32   quote  deeplink  
Denk ik ook, Elia OF Bilal slaat nergens op..
legrande
 legrande - maandag 14 september 2015 - 11:44   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 14 september 2015 - 09:36 schreef RenatoBos het volgende:
Bilal op rechts Gio..
Eens Renato Bilal op rechte en Elia op links spits maakt me niet uit en Kuijt El Ahmadi en vejinov midden en karsdorp Beek heiden Kongolo achter Vermeer in d goal
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 14 september 2015 - 12:45   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 14 september 2015 - 11:44 schreef legrande het volgende:

[..]

Eens Renato Bilal op rechte en Elia op links spits maakt me niet uit en Kuijt El Ahmadi en vejinov midden en karsdorp Beek heiden Kongolo achter Vermeer in d goal
Ik zie liever Botteghin ipv van de Heijden.
JanM
 JanM - maandag 14 september 2015 - 12:49   quote  deeplink  
Met Elia vanaf het begin 0-7, anders moeizame pot met mogelijk zelfs puntverlies ...
MMM
 MMM - maandag 14 september 2015 - 14:50   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 14 september 2015 - 11:23 schreef Stylzz het volgende:

[..]

De keuze moet zijn Toornstra of Kuyt.
Eens.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - maandag 14 september 2015 - 15:14   quote  deeplink  
Ik vind Bilal niet zo goed dat ie zonder meer opgesteld zou moeten worden. De afweging Bilal vs Elia kan wat mij betreft prima gemaakt worden. Al is het uiteraard niet de enige afweging. Zeker wat betreft de voorste 4 kan er nog het een ander veranderen.
MMM
 MMM - maandag 14 september 2015 - 15:20   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 14 september 2015 - 15:14 schreef T-FeYeN00rD het volgende:
Ik vind Bilal niet zo goed dat ie zonder meer opgesteld zou moeten worden. De afweging Bilal vs Elia kan wat mij betreft prima gemaakt worden. Al is het uiteraard niet de enige afweging. Zeker wat betreft de voorste 4 kan er nog het een ander veranderen.
Zijn er betere opties als rechtsbuiten? Mocht Bilal na een aantal weken nog steeds falen, kan je wat anders proberen.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - maandag 14 september 2015 - 15:49   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 14 september 2015 - 15:20 schreef MMM het volgende:

[..]

Zijn er betere opties als rechtsbuiten? Mocht Bilal na een aantal weken nog steeds falen, kan je wat anders proberen.
Ik zou Bilal op dit moment opstellen op rechtsbuiten. Maar zijn concurrenten zijn niet heel ver weg. Als je een echte buitenspeler wil op die positie dan is Bilal de enige kandidaat. Maar ik kan me goed voorstellen dat bijvoorbeeld Kuyt daar voorlopig nog zal spelen.
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 14 september 2015 - 17:47   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 14 september 2015 - 15:14 schreef T-FeYeN00rD het volgende:
Ik vind Bilal niet zo goed dat ie zonder meer opgesteld zou moeten worden. De afweging Bilal vs Elia kan wat mij betreft prima gemaakt worden. Al is het uiteraard niet de enige afweging. Zeker wat betreft de voorste 4 kan er nog het een ander veranderen.
Bilal of Elia is toch geen afweging T. Twee totaal andere posities
Barabas
 Barabas - maandag 14 september 2015 - 18:05   quote  deeplink  
Dat doelpunt van Elia is een échte spitsengoal. Volgens mij zou hij niet misstaan als spits. Dirk speelde met Kalou ook als koppel voorin. Ik zie het als een serieuze en goede optie. Bovendien kunnen we dan nog kiezen tussen 4-4-2 of 5-3-2. Nogmaals, we hebben er de spelers voor.
Stylzz
 Stylzz - maandag 14 september 2015 - 18:15   quote  deeplink  
Ja, maar ook voor een 4-3-3 en ik ben een voorstander van t feit dat Feyenoord vanaf de jeugd tot aan het eerste dezelfde herkenbare opstelling hanteert.

Alleen bij uitzondering moet je een plan B hebben.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - maandag 14 september 2015 - 18:26   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 14 september 2015 - 17:47 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Bilal of Elia is toch geen afweging T. Twee totaal andere posities
Ik zie niet in waarom je niet 2 vleugelspelers met elkaar zou kunnen vergelijken. Zelfs al zou je Elia puur als een linksbuiten zien en Bilal puur als een rechtsbuiten, dan nog is er geen sprake van een 'totaal andere positie'. Ik denk overigens dat beide spelers veelzijdig genoeg zijn om aan beide kanten uit de voeten te kunnen. Tis meer een keuze of je wilt dat de speler veel naar binnen komt of dat je wilt dat hij meer met voorzetten komt.
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 14 september 2015 - 18:32   quote  deeplink  
Okay op die manier eens, maar Bilal kan echt niet op links T die rendeert rechts veel beter..
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - maandag 14 september 2015 - 18:40   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 14 september 2015 - 18:32 schreef RenatoBos het volgende:
Okay op die manier eens, maar Bilal kan echt niet op links T die rendeert rechts veel beter..
Ik moet het nog zien.
van geil
 van geil - maandag 14 september 2015 - 19:24   quote  deeplink  
Kut tijd..ik ga de eerste helft missen

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 14 september 2015 door van geil --
Barabas
 Barabas - maandag 14 september 2015 - 20:48   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 14 september 2015 - 18:15 schreef Stylzz het volgende:
Ja, maar ook voor een 4-3-3 en ik ben een voorstander van t feit dat Feyenoord vanaf de jeugd tot aan het eerste dezelfde herkenbare opstelling hanteert.

Alleen bij uitzondering moet je een plan B hebben.
Niet persoonlijk bedoeld, maar dat van die herkenbare opstelling vind ik echt zo'n gezever van de bovenste orde. Niemand die daar om zou moeten malen als je de titel pakt met een ander systeem. Dat ze dat in 020 willen.... maar wij zijn Feyenoord.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 14 september 2015 door Barabas --
van geil
 van geil - maandag 14 september 2015 - 20:58   quote  deeplink  
Ik ben t wel met Stylzz eens, maar dat heeft alleen maar zin als er veel eigen spelers instaan . En op hun eigen plek.
Dat is momenteel miniem.
Stylzz
 Stylzz - maandag 14 september 2015 - 21:01   quote  deeplink  
Dan nog, moet je er vanaf de jeugd inslijpen zodat elke speler moeiteloos inpasbaar is
Barabas
 Barabas - maandag 14 september 2015 - 21:07   quote  deeplink  
Toen kwam de opvolger van Giovanni. Die ziet de groep en is ervan overtuigd dat hij met 4-4-2 kampioen gaat worden. Net als alle trainers wordt ook hij uiteindelijk afgerekend op resultaten, niet de manier waarop.
Barabas
 Barabas - maandag 14 september 2015 - 21:10   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 14 september 2015 - 21:01 schreef Stylzz het volgende:
Dan nog, moet je er vanaf de jeugd inslijpen zodat elke speler moeiteloos inpasbaar is
Alsof we die ooit rijen dik klaar hebben staan. Zeker als de betere spelers voor hun achttiende al weg zijn. Ik snap je gedachtengang, maar we zullen nooit in de positie verkeren waarin het blijvend hout snijdt.
Stylzz
 Stylzz - maandag 14 september 2015 - 21:11   quote  deeplink  
Natuurlijk wel, visie moet breed gedragen worden.
Anders is je aankoopbeleid ook nooit te bepalen.

Maar goed jij jouw mening ik de mijne 👍🏼
Barabas
 Barabas - maandag 14 september 2015 - 21:13   quote  deeplink  
Zo is het maar net...

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3168
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Roda JC - Feyenoord (zondag 20 september 2015, 12:30): 1 - 1









0.0070898