BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Roda JC - Feyenoord (zondag 20 september 2015, 12:30): 1 - 1

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - zondag 20 september 2015 - 14:32   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 september 2015 - 14:31 schreef FR-Henk het volgende:
Tactiek? Hij heeft nog geen keer een zelfde basis laten zien!
In de wereldtop staat er ook telkens een andere basis in het veld, dat zou geen excuus hoeven/moeten zijn.
G-child
 G-child - zondag 20 september 2015 - 14:32   quote  deeplink  
tacktiek is een gedachten waar vanuit je voetbald, heb ik niet gezien.
Tis los zand m.i.
moa
 moa - zondag 20 september 2015 - 14:33   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 september 2015 - 14:31 schreef FR-Henk het volgende:
Tactiek? Hij heeft nog geen keer een zelfde basis laten zien!
Roulatie systeem, ook een tactiek? =D
G-child
 G-child - zondag 20 september 2015 - 14:33   quote  deeplink  
tacktiek is een gedachten waar vanuit je voetbald, heb ik niet gezien.
Tis los zand m.i.
moa
 moa - zondag 20 september 2015 - 14:33   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 september 2015 - 14:32 schreef G-child het volgende:
tacktiek is een gedachten waar vanuit je voetbald, heb ik niet gezien.
Tis los zand m.i.
Ja dat is het tactisch plan, een papieren praktijk, en die is er echt wel.
De uitvoering is er niet.
Stylzz
 Stylzz - zondag 20 september 2015 - 14:33   quote  deeplink  
Veel ploegen gaan t moeilijk krijgen bij Roda. Zeker op dt kutgras.
FR-Henk
 FR-Henk - zondag 20 september 2015 - 14:36   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 september 2015 - 14:32 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

In de wereldtop staat er ook telkens een andere basis in het veld, dat zou geen excuus hoeven/moeten zijn.
Dat doe je als je je selectie kent.
Kuyt is intussen overal neergezet.
Hij weet het gewoon niet.
van geil
 van geil - zondag 20 september 2015 - 14:36   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 september 2015 - 14:33 schreef G-child het volgende:
tacktiek is een gedachten waar vanuit je voetbald, heb ik niet gezien.
Tis los zand m.i.
Alles begint bij de basis.
De juiste poppetjes op de juiste plek.
En daar gaat structureel iets fout bij ons.
Evenals werkers ipv creativiteit, dat laatste is n garantie vd bank of tribune.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - zondag 20 september 2015 - 14:38   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 september 2015 - 14:36 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Dat doe je als je je selectie kent.
Kuyt is intussen overal neergezet.
Hij weet het gewoon niet.
Kuyt vult rechtsbuiten in, zoals hij dat altijd heeft ingevuld. Zwervend dus. Alleen de jaren beginnen te tellen denk ik.
hotjumper
 hotjumper - zondag 20 september 2015 - 14:39   quote  deeplink  
Pfffffft matig weer, alleen 2de helft gezien, wat een gepruts.
van geil
 van geil - zondag 20 september 2015 - 14:40   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 september 2015 - 14:38 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

Kuyt vult rechtsbuiten in, zoals hij dat altijd heeft ingevuld. Zwervend dus. Alleen de jaren beginnen te tellen denk ik.
Is niet waar.
Bestreek de hele rechtse kant maar was ook diep aanwezig aan die kant als het moest.
Nu staat hij linksback middenveld etc etc. maar nooit rechtsbuiten.
FR-Henk
 FR-Henk - zondag 20 september 2015 - 14:42   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 september 2015 - 14:38 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

Kuyt vult rechtsbuiten in, zoals hij dat altijd heeft ingevuld. Zwervend dus. Alleen de jaren beginnen te tellen denk ik.
Kuyt ook op links en in wedstrijdpraktijk overal. Brengt chaos en onrust.
Mag allemaal van Gio. Geen stevige hand, geen vaste spelopvatting.
Geen visie, geen tactiek.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - zondag 20 september 2015 - 14:44   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 september 2015 - 14:40 schreef van geil het volgende:

[..]

Is niet waar.
Bestreek de hele rechtse kant maar was ook diep aanwezig aan die kant als het moest.
Nu staat hij linksback middenveld etc etc. maar nooit rechtsbuiten.
Dat m.i. deels inherent aan het gegeven dat het spel wat te traag en niet creatief genoeg is. Ruimtes worden te klein en dan is Kuyt niet op zijn best. Plus het wordt allemaal een paar streepjes minder met de jaren.
koekie
 koekie - zondag 20 september 2015 - 14:45   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 september 2015 - 14:33 schreef Stylzz het volgende:
Veel ploegen gaan t moeilijk krijgen bij Roda. Zeker op dt kutgras.
Dit is het enige goede samenvatting die ik hier lees. Roda speelt met passie en lef. Echter speelden veel van onze spelers onder hun niveau. Nog even en wel spelen 26 wedstrijden per jaar op kunstgrasveld. Echt ongelooflijk.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - zondag 20 september 2015 - 14:48   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 september 2015 - 14:42 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Kuyt ook op links en in wedstrijdpraktijk overal. Brengt chaos en onrust.
Mag allemaal van Gio. Geen stevige hand, geen vaste spelopvatting.
Geen visie, geen tactiek.
Kan aan mij liggen, maar ik zie een tactiek. Niet resulterend in vloeiend combinatiespel, maar het is er wel degelijk. Ruimte aan de zijkanten zoeken bijvoorbeeld en veel (vroege) voorzetten. Tikje armoedig weliswaar, maar toch. Ietwat absurd om te stellen dat er geen tactiek is m.i. Het gaat er meer om of het de juiste is of niet.
Tjabba
 Tjabba - zondag 20 september 2015 - 14:48   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 september 2015 - 14:45 schreef koekie het volgende:

[..]

. Echter speelden veel van onze spelers onder hun niveau.
Ik hoop dat dat het is.
Ik ben er bang voor dat ze niet beter kunnen.
VVout
 VVout - zondag 20 september 2015 - 14:50   quote  deeplink  
Nou ga nog een biertje pakken en een braadworstje op de bbq gooien, het weer is hier beter als mijn verheugde voetbal match van vandaag.
Els
 Els - zondag 20 september 2015 - 14:50   quote  deeplink  
Een aantal trainers wil niet naar Feyenoord komen, een substantieel aantal andere trainers wordt niet getolereerd en heel veel trainers zijn onbetaalbaar voor Feyenoord. Van Gastel durfde het niet aan en dus stapte van Bronkhorstin de rotzooi die Rutten achter had gelaten. Critici en deskundigen maanden hem het niet te doen. Er was voor een beginnende trainer namelijk veel te weinig te winnen en het afbreukrisico was erg groot.
Door de komst van Kuijt was één positie al standaard ingevuld, want de clubicoon passeren is je eigen doodvonnis tekenen.
Gelukkig stapt hij er ondanks alles in bij Feyenoord, een club die zich kenmerkt door de enorme loyaliteit van de achterban, een club dus waar hij de tijd zal krijgen om fouten te maken en te groeien. Omdat hij ook een clubicoon, een jongen van Varkenoord en een gelouterde prof is.
En, ook positief, meer punten heeft dan vorig jaar.
Opmerkelijk dat Rutten hier fanatieker verdedigd is en minder hard is aangevallen dan Van Bronkhorst.
Ajax met Frank de Boer en PSV met Cocu hebben zich een loyalere achterban getoond.
Els
 Els - zondag 20 september 2015 - 14:51   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 september 2015 - 14:48 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

Kan aan mij liggen, maar ik zie een tactiek. Niet resulterend in vloeiend combinatiespel, maar het is er wel degelijk. Ruimte aan de zijkanten zoeken bijvoorbeeld en veel (vroege) voorzetten. Tikje armoedig weliswaar, maar toch. Ietwat absurd om te stellen dat er geen tactiek is m.i. Het gaat er meer om of het de juiste is of niet.
Iets met hond en stok.
koekie
 koekie - zondag 20 september 2015 - 14:52   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 september 2015 - 14:48 schreef Tjabba het volgende:

[..]

Ik hoop dat dat het is.
Ik ben er bang voor dat ze niet beter kunnen.
Ik denk wel dat ze beter kunnen. Want kwalitatief hebben we nu het beste elftal in jaren. Maar de vraag is of de technische staf ze aan het voetballen gaat krijgen.
FR-Henk
 FR-Henk - zondag 20 september 2015 - 14:52   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 september 2015 - 14:48 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

Kan aan mij liggen, maar ik zie een tactiek. Niet resulterend in vloeiend combinatiespel, maar het is er wel degelijk. Ruimte aan de zijkanten zoeken bijvoorbeeld en veel (vroege) voorzetten. Tikje armoedig weliswaar, maar toch. Ietwat absurd om te stellen dat er geen tactiek is m.i. Het gaat er meer om of het de juiste is of niet.
Hoe kun je een tactiek huldigen als je zo vaak wisselt van basis? Gio weet niet eens of ie voor kip of ei moet kiezen.
Heb je vandaag die flanken gezien?
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - zondag 20 september 2015 - 14:52   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 september 2015 - 14:50 schreef Els het volgende:
Een aantal trainers wil niet naar Feyenoord komen, een substantieel aantal andere trainers wordt niet getolereerd en heel veel trainers zijn onbetaalbaar voor Feyenoord. Van Gastel durfde het niet aan en dus stapte van Bronkhorstin de rotzooi die Rutten achter had gelaten. Critici en deskundigen maanden hem het niet te doen. Er was voor een beginnende trainer namelijk veel te weinig te winnen en het afbreukrisico was erg groot.
Door de komst van Kuijt was één positie al standaard ingevuld, want de clubicoon passeren is je eigen doodvonnis tekenen.
Gelukkig stapt hij er ondanks alles in bij Feyenoord, een club die zich kenmerkt door de enorme loyaliteit van de achterban, een club dus waar hij de tijd zal krijgen om fouten te maken en te groeien. Omdat hij ook een clubicoon, een jongen van Varkenoord en een gelouterde prof is.
En, ook positief, meer punten heeft dan vorig jaar.
Opmerkelijk dat Rutten hier fanatieker verdedigd is en minder hard is aangevallen dan Van Bronkhorst.
Ajax met Frank de Boer en PSV met Cocu hebben zich een loyalere achterban getoond.
Opmerkelijk inderdaad.
MMM
 MMM - zondag 20 september 2015 - 14:53   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 september 2015 - 14:50 schreef Els het volgende:
Een aantal trainers wil niet naar Feyenoord komen, een substantieel aantal andere trainers wordt niet getolereerd en heel veel trainers zijn onbetaalbaar voor Feyenoord. Van Gastel durfde het niet aan en dus stapte van Bronkhorstin de rotzooi die Rutten achter had gelaten. Critici en deskundigen maanden hem het niet te doen. Er was voor een beginnende trainer namelijk veel te weinig te winnen en het afbreukrisico was erg groot.
Door de komst van Kuijt was één positie al standaard ingevuld, want de clubicoon passeren is je eigen doodvonnis tekenen.
Gelukkig stapt hij er ondanks alles in bij Feyenoord, een club die zich kenmerkt door de enorme loyaliteit van de achterban, een club dus waar hij de tijd zal krijgen om fouten te maken en te groeien. Omdat hij ook een clubicoon, een jongen van Varkenoord en een gelouterde prof is.
En, ook positief, meer punten heeft dan vorig jaar.
Opmerkelijk dat Rutten hier fanatieker verdedigd is en minder hard is aangevallen dan Van Bronkhorst.
Ajax met Frank de Boer en PSV met Cocu hebben zich een loyalere achterban getoond.
Omdat Gio structureel dezelfde fouten maakt en een betere selectie heeft.

Ik ben hem al flink zat, ja.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 20 september 2015 door MMM --
koekie
 koekie - zondag 20 september 2015 - 14:55   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 september 2015 - 14:50 schreef Els het volgende:
Een aantal trainers wil niet naar Feyenoord komen, een substantieel aantal andere trainers wordt niet getolereerd en heel veel trainers zijn onbetaalbaar voor Feyenoord. Van Gastel durfde het niet aan en dus stapte van Bronkhorstin de rotzooi die Rutten achter had gelaten. Critici en deskundigen maanden hem het niet te doen. Er was voor een beginnende trainer namelijk veel te weinig te winnen en het afbreukrisico was erg groot.
Door de komst van Kuijt was één positie al standaard ingevuld, want de clubicoon passeren is je eigen doodvonnis tekenen.
Gelukkig stapt hij er ondanks alles in bij Feyenoord, een club die zich kenmerkt door de enorme loyaliteit van de achterban, een club dus waar hij de tijd zal krijgen om fouten te maken en te groeien. Omdat hij ook een clubicoon, een jongen van Varkenoord en een gelouterde prof is.
En, ook positief, meer punten heeft dan vorig jaar.
Opmerkelijk dat Rutten hier fanatieker verdedigd is en minder hard is aangevallen dan Van Bronkhorst.
Ajax met Frank de Boer en PSV met Cocu hebben zich een loyalere achterban getoond.
Els....goed verwoord. ... 👏👏👏💪
G-child
 G-child - zondag 20 september 2015 - 14:55   quote  deeplink  
mooi stuk els, maar wat heeft loyaliteit met niet kritisch mogen zijn te maken?
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - zondag 20 september 2015 - 14:55   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 september 2015 - 14:52 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Hoe kun je een tactiek huldigen als je zo vaak wisselt van basis? Gio weet niet eens of ie voor kip of ei moet kiezen.
Heb je vandaag die flanken gezien?
Ik zie niet in waarom je niet met verschillende spelers dezelfde tactiek zou kunnen hanteren. Zoveel wisselt Gio trouwens niet. Vermeer speelt altijd. De verdediging is mits fit al weken hetzelfde. El Ahmadi en Vejinovic spelen altijd en in dezelfde rol. Kuyt speelt altijd.

De enige twijfelpunten van de laatste weken zijn Bilal/Elia, Kramer/Kazim en Toornstra/Immers. Ik vind dat niet zo wereldschokkend.
G-child
 G-child - zondag 20 september 2015 - 14:56   quote  deeplink  
las het onderweg dus miss te snel gelezen, reken me er niet te hard op af
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - zondag 20 september 2015 - 14:56   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 september 2015 - 14:55 schreef G-child het volgende:
mooi stuk els, maar wat heeft loyaliteit met niet kritisch mogen zijn te maken?
Er zit een wezenlijk verschil tussen kritisch zijn en afbranden. Het ene veronderstelt respect voor de trainer Gio en het andere niet.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 20 september 2015 door T-FeYeN00rD --
FR-Henk
 FR-Henk - zondag 20 september 2015 - 14:58   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 september 2015 - 14:50 schreef Els het volgende:
Een aantal trainers wil niet naar Feyenoord komen, een substantieel aantal andere trainers wordt niet getolereerd en heel veel trainers zijn onbetaalbaar voor Feyenoord. Van Gastel durfde het niet aan en dus stapte van Bronkhorstin de rotzooi die Rutten achter had gelaten. Critici en deskundigen maanden hem het niet te doen. Er was voor een beginnende trainer namelijk veel te weinig te winnen en het afbreukrisico was erg groot.
Door de komst van Kuijt was één positie al standaard ingevuld, want de clubicoon passeren is je eigen doodvonnis tekenen.
Gelukkig stapt hij er ondanks alles in bij Feyenoord, een club die zich kenmerkt door de enorme loyaliteit van de achterban, een club dus waar hij de tijd zal krijgen om fouten te maken en te groeien. Omdat hij ook een clubicoon, een jongen van Varkenoord en een gelouterde prof is.
En, ook positief, meer punten heeft dan vorig jaar.
Opmerkelijk dat Rutten hier fanatieker verdedigd is en minder hard is aangevallen dan Van Bronkhorst.
Ajax met Frank de Boer en PSV met Cocu hebben zich een loyalere achterban getoond.
Het spel onder Rutten vorig jaar zag er verzorgder uit dan bij Gio nu.
Omdat het kinderen van de club zijn mag je Gio en Kuyt niet bekritiseren?
Rare maatstaf.
koekie
 koekie - zondag 20 september 2015 - 15:01   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 september 2015 - 14:55 schreef G-child het volgende:
mooi stuk els, maar wat heeft loyaliteit met niet kritisch mogen zijn te maken?
Dat heeft te maken dat velen Gio hier al vanaf Heerenveen uit in de play-offs al lopen af te zeiken. Ben vaak ook niet eens met zijn keuzes. Maar we moeten nu niet ineens gaan denken dat we Bayern of Chelsea zijn oid. Na 15 wedstrijden kun je een uitspraak doen. We hebben meer punten dan de laatste 3 jaar. Na de winterstop laten we het vaak afweten.
Els
 Els - zondag 20 september 2015 - 15:02   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 september 2015 - 14:55 schreef G-child het volgende:
mooi stuk els, maar wat heeft loyaliteit met niet kritisch mogen zijn te maken?
Kritisch is prima, maar ik lees nu al dat Gio ongeschikt is, er niks van kan, een laffe zak is etc.
Dat is geen kritiek.
Ik vind het bijvoorbeeld onbegrijpelijk dat Elia niet eerder speelde, maar als Gio dan uitlegt dat dat in zijn visie van trainingsopbouw past en bedoeld is om iemand een heel seizoen inzetbaar te houden (methode Verheijen) dan ben ik het er nog niet helemaal mee eens, maar heb ik er wel begrip voor.
Kritiek is prima op feiten, dan is er ook over te praten. Maar over oordelen en meningen kunnen alleen maar harde woorden vallen, en dan is de echte discussie vaak ten einde.
koekie
 koekie - zondag 20 september 2015 - 15:05   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 september 2015 - 14:58 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Het spel onder Rutten vorig jaar zag er verzorgder uit dan bij Gio nu.
Omdat het kinderen van de club zijn mag je Gio en Kuyt niet bekritiseren?
Rare maatstaf.
Kom op Henk. Vorig jaar verloren we thuis tegen Utrecht en Willem II. Volgens mij hebben we die nu wel gewonnen. Nederlands elftal speelt ook verzorgd voetbal en gaat hoogstwaarschijnlijk niet naar het EK.
Els
 Els - zondag 20 september 2015 - 15:06   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 september 2015 - 14:58 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Het spel onder Rutten vorig jaar zag er verzorgder uit dan bij Gio nu.
Omdat het kinderen van de club zijn mag je Gio en Kuyt niet bekritiseren?
Rare maatstaf.
En dat stuk verzorgdere spel leverde ons het slechtste resultaat in jaren op.
Voetbal gaat om het resultaat, niet om de uitvoering.
Het is geen schoonspringen.
Je mag van mij kinderen van de club (is Kuijt niet, maar misschien heb ik iets gemist, Henk?) bekritiseren. Afbranden lijkt me sowieso nutteloos. Maar dan moet het Legioen misschien eens afvragen of het nou echt wel zo loyaal en goed is.
Uitfluiten en afbranden van eigen spelers, ik hou er gewoon niet zo van.
Stylzz
 Stylzz - zondag 20 september 2015 - 15:08   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 september 2015 - 14:53 schreef MMM het volgende:

[..]

Omdat Gio structureel dezelfde fouten maakt en een betere selectie heeft.

Ik ben hem al flink zat, ja.
Mee eens hoor, we kunnen wel weer zoete broodjes bakken en doen alsof we weer helemaal opnieuw moeten opbouwen en allemaal randzaken benoemen waarom Gio niet zou functioneren.

Maar hij is nu gewoon niet goed genoeg. Heeft een prima selectie en zet dit neer. Nou dat is onder de maat.
FR-Henk
 FR-Henk - zondag 20 september 2015 - 15:09   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 september 2015 - 15:05 schreef koekie het volgende:

[..]

Kom op Henk. Vorig jaar verloren we thuis tegen Utrecht en Willem II. Volgens mij hebben we die nu wel gewonnen. Nederlands elftal speelt ook verzorgd voetbal en gaat hoogstwaarschijnlijk niet naar het EK.
We hebben een selectie met genoeg ervaring en kwaliteit om een wedstrijd naar de hand te kunnen zetten.
Dat is nog geen wedstrijd zichtbaar geweest.
Stylzz
 Stylzz - zondag 20 september 2015 - 15:13   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 september 2015 - 15:09 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

We hebben een selectie met genoeg ervaring en kwaliteit om een wedstrijd naar de hand te kunnen zetten.
Dat is nog geen wedstrijd zichtbaar geweest.
Ik snap ook niet waarom we continu vorig jaar erbij moeten halen.
Hele andere selectie, andere staf.
Dit moet gewoon wel 10x beter dan vorig jaar.
FR-Henk
 FR-Henk - zondag 20 september 2015 - 15:16   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 september 2015 - 15:06 schreef Els het volgende:

[..]

En dat stuk verzorgdere spel leverde ons het slechtste resultaat in jaren op.
Voetbal gaat om het resultaat, niet om de uitvoering.
Het is geen schoonspringen.
Je mag van mij kinderen van de club (is Kuijt niet, maar misschien heb ik iets gemist, Henk?) bekritiseren. Afbranden lijkt me sowieso nutteloos. Maar dan moet het Legioen misschien eens afvragen of het nou echt wel zo loyaal en goed is.
Uitfluiten en afbranden van eigen spelers, ik hou er gewoon niet zo van.
Inzake Rutten heb ik het over het najaar. Zag er toen goed uit, alleen werd duidelijk dat de selectie te dun was 'en Rutten er te lang mee doorging.
Het Feyenoordspel is chaotisch, niet dwingend, en Kuyt is geen kind van de club, maar voor Gio een zekerheid. Tsja, als dat zo al moet gaan....Hij roept daarmee iets over Kuyt af wat tegen hem en Dirk gaat werken.
Niemand mag zekerheid zijn.
Els
 Els - zondag 20 september 2015 - 15:19   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 september 2015 - 15:09 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

We hebben een selectie met genoeg ervaring en kwaliteit om een wedstrijd naar de hand te kunnen zetten.
Dat is nog geen wedstrijd zichtbaar geweest.
Blijkbaar niet.
We hebben een heel matig elftal en veel individuele kwaliteit de afgelopen jaren ingeleverd. Je kunt het redden door heel goed te weten wat de ander zal doen, goed ingespeeld zijn dus en heel erg hard te werken. En een beetje geluk hebben. Een team worden.
Kramer is een verademing tov Kazim, maar nog niet de helft van Pelle of Guidetti. Met het vertrek van Clasie en Janmaat heb je veel ingeleverd. Karsdorp moet voor die positie omgeschoold worden en Vejinovic is een hele andere speler dan Clasie. Toornstra lijkt na 1 jaar Rutten definitief stuk en door het aantrekken van VD Heijden en Botteghin zit je met je eigen, goed functionerende centrum in je maag.
Els
 Els - zondag 20 september 2015 - 15:25   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 september 2015 - 15:16 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Inzake Rutten heb ik het over het najaar. Zag er toen goed uit, alleen werd duidelijk dat de selectie te dun was 'en Rutten er te lang mee doorging.
Het Feyenoordspel is chaotisch, niet dwingend, en Kuyt is geen kind van de club, maar voor Gio een zekerheid. Tsja, als dat zo al moet gaan....Hij roept daarmee iets over Kuyt af wat tegen hem en Dirk gaat werken.
Niemand mag zekerheid zijn.
De eerste 6 wedstrijden onder Rutten zagen er niet uit. Er zat geen lijn in, dat ging pas veel later lopen. Thuis tegen Sevilla was goed.
Rutten wisselde continu te laat en liet spelers die risico liepen op een tweede gele kaart gewoon staan.
Dat doet Van Bronkhorst in elk geval iets beter.
edjoe
 edjoe - zondag 20 september 2015 - 15:29   quote  deeplink  
Vorig jaar was het spel een stuk dominanter dan nu. Met van der Heijden lever je snelheid en diepgang in. Kuyt is overal, behalve rechtsbuiten en er is een gapend gat op het middenveld, omdat El Ahmadi en Vejenovic allebei controlerend spelen. Misschien de spelwijze eens wijzigen door iets aanvallender te gaan spelen met meer diepgang.
FR-Henk
 FR-Henk - zondag 20 september 2015 - 15:31   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 september 2015 - 15:19 schreef Els het volgende:

[..]

Blijkbaar niet.
We hebben een heel matig elftal en veel individuele kwaliteit de afgelopen jaren ingeleverd. Je kunt het redden door heel goed te weten wat de ander zal doen, goed ingespeeld zijn dus en heel erg hard te werken. En een beetje geluk hebben. Een team worden.
Kramer is een verademing tov Kazim, maar nog niet de helft van Pelle of Guidetti. Met het vertrek van Clasie en Janmaat heb je veel ingeleverd. Karsdorp moet voor die positie omgeschoold worden en Vejinovic is een hele andere speler dan Clasie. Toornstra lijkt na 1 jaar Rutten definitief stuk en door het aantrekken van VD Heijden en Botteghin zit je met je eigen, goed functionerende centrum in je maag.
Vind jij dat Gio het team de tijd heeft gegeven om ingespeeld te raken? Hij start telkens met een andere basis.
In de voorhoede is aan kwaliteit gewonnen. Vejinovic ipv bv. Immers is vooruitgang.
Rutten heeft Toornstra misbruikt, ja. De Rutten van 2015 was rampzalig.
koekie
 koekie - zondag 20 september 2015 - 15:32   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 september 2015 - 15:13 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Ik snap ook niet waarom we continu vorig jaar erbij moeten halen.
Hele andere selectie, andere staf.
Dit moet gewoon wel 10x beter dan vorig jaar.
Omdat we simpelweg nu meer punten hebben. ( dus resultaat is goed) we hebben inderdaad een veel betere selectie dan vorig jaar en Gio krijgt ze niet "nog" aan het voetballen. Maar om hem hier zo continu af te branden is niet mijn ding. Kritiek is altijd prima. Blijkbaar was Clasie belangrijker dan iedereen dacht. Met hem konden we wel altijd druk naar voren zetten.
FR-Henk
 FR-Henk - zondag 20 september 2015 - 15:33   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 september 2015 - 15:32 schreef koekie het volgende:

[..]

Omdat we simpelweg nu meer punten hebben. ( dus resultaat is goed) we hebben inderdaad een veel betere selectie dan vorig jaar en Gio krijgt ze niet "nog" aan het voetballen. Maar om hem hier zo continu af te branden is niet mijn ding. Kritiek is altijd prima. Blijkbaar was Clasie belangrijker dan iedereen dacht. Met hem konden we wel altijd druk naar voren zetten.
Feit blijft dat de trainer onbegrijpelijke keuzes maakt.
koekie
 koekie - zondag 20 september 2015 - 15:35   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 september 2015 - 15:09 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

We hebben een selectie met genoeg ervaring en kwaliteit om een wedstrijd naar de hand te kunnen zetten.
Dat is nog geen wedstrijd zichtbaar geweest.
Daar heb je helemaal gelijk in. Maar ik word maar al te graag Kampioen met dramatisch voetbal.
FR-Henk
 FR-Henk - zondag 20 september 2015 - 15:37   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 september 2015 - 15:35 schreef koekie het volgende:

[..]

Daar heb je helemaal gelijk in. Maar ik word maar al te graag Kampioen met dramatisch voetbal.
Nou, je hebt vanmiddag gezien dat dat daarmee niet gaat lukken.
Zie het resultaat.
Els
 Els - zondag 20 september 2015 - 15:45   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 september 2015 - 15:31 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Vind jij dat Gio het team de tijd heeft gegeven om ingespeeld te raken? Hij start telkens met een andere basis.
In de voorhoede is aan kwaliteit gewonnen. Vejinovic ipv bv. Immers is vooruitgang.
Rutten heeft Toornstra misbruikt, ja. De Rutten van 2015 was rampzalig.
Telkens met een andere basis valt wel mee, maar aan elkaar wennen doe je niet in wedstrijden, maar op trainingen.
Vejinovic is niet in de plaats van Immers gekomen, maar van Clasie. En dat is vooralsnog een heel groot kwaliteitsverlies.

Feyenoord moet een aantal grote beslissingen nemen, want anders blijft het zoals de afgelopen 4 jaar: net niet.
Stadion wel of niet, moet Lodewijks wel keeperstrainer blijven, meer geld naar Varkenoord of afbouwen en later jeugd aantrekken, gedragsregels voor spelers, maar ook voor publiek.
Stylzz
 Stylzz - zondag 20 september 2015 - 15:46   quote  deeplink  
Op deze wijze word je vijfde.
Els
 Els - zondag 20 september 2015 - 15:47   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 september 2015 - 15:33 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Feit blijft dat de trainer onbegrijpelijke keuzes maakt.
Ik heb het van de afgelopen 3 trainers onbegrijpelijk gevonden dat ze Immers opstelden, of Kaim, of Nelom.
En toch denk ik dat Koeman meer kijk op het spelletje heeft dan ik.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - zondag 20 september 2015 - 15:54   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 september 2015 - 15:46 schreef Stylzz het volgende:
Op deze wijze word je vijfde.
Daar is de rest te zwak voor. Op deze wijze word je normaal gesproken 3de.
FR-Henk
 FR-Henk - zondag 20 september 2015 - 16:05   quote  deeplink  
Met dit spel?
Geen enkele houvast om herstel te verwachten.
En zo ja, dan is dat dankzij verzwakking bij opponenten.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5936
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Roda JC - Feyenoord (zondag 20 september 2015, 12:30): 1 - 1









0.0129759