|
|
Tjabba
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Misschien de verwachtingen maar weer bijstellen. Elk jaar verwacht ik een kampioenschap, zeker dit jaar. Maar het zit er opnieuw niet in. |
|
|
|
|
Tjabba
|
|
|
quote:Op zondag 20 september 2015 - 16:08 schreef MMM het volgende:Misschien de verwachtingen maar weer bijstellen. Elk jaar verwacht ik een kampioenschap, zeker dit jaar. Maar het zit er opnieuw niet in. Ook daar word ik doodziek van. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Heracles. PSV Ajax En Vitesse
Kunnen makkelijk boven je eindigen. Met t voetbal wat je nu speelt, moet je nog maar zien of je zelf nog wel zo veel punten blijft sprokkelen. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op zondag 20 september 2015 - 16:11 schreef Stylzz het volgende:[..] Heracles. PSV Ajax En Vitesse Kunnen makkelijk boven je eindigen. Met t voetbal wat je nu speelt, moet je nog maar zien of je zelf nog wel zo veel punten blijft sprokkelen. Heracles kan ik me nauwelijks voorstellen. Zelfs met dit spel. Heracles heeft totaal geen kwaliteit. Daar zit het nu alleen even mee. Die gaan nog een heel eind zakken normaal gesproken. En Vitesse is ook nog los zand vanwege alle aankopen. Maar die kunnen het je nog lastig gaan maken uiteindelijk. Maar dan nog. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Maar ik vertrouw ons spel ook niet echt :) |
|
|
|
|
Els
|
|
|
quote:Op zondag 20 september 2015 - 16:37 schreef T-FeYeN00rD het volgende:[..] Heracles kan ik me nauwelijks voorstellen. Zelfs met dit spel. Heracles heeft totaal geen kwaliteit. Daar zit het nu alleen even mee. Die gaan nog een heel eind zakken normaal gesproken. En Vitesse is ook nog los zand vanwege alle aankopen. Maar die kunnen het je nog lastig gaan maken uiteindelijk. Maar dan nog. PSV en Ajax zijn beter, al komt dat er bij PSV ook nog niet echt uit. Zwolle, Vitesse en AZ zouden concurrent kunnen zijn voor de 3e plek. Al zou het me wel verbazen. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Je hebt onze geoliede machine gezien toch? |
|
|
|
|
Tjabba
|
|
|
quote: Volgens mij lagen er een paar pakkingen uit. |
|
|
|
|
dr love
|
|
|
ongeloofijk schandalig dat je gewoon niet kan winnen van roda jc gio ga a.u.b terug als assistent want je kan er helemaal niks van ik zie dat je gewoon de patroon van r.koeman wil aanhouden geef maar lieverd de trainer van heraclas speelt met durf en goede combinatie voetbal goed ingespeeld team, soorry maar gio heeft het ook niet helaas dacht dat hij z,n eigen inbreng had en visie dus na 5 wedstrijden helaas feyenoord komt nog te kort in zo,n matige slappe competitie. |
|
|
|
|
Voetbalgek
|
|
|
😢😢😢😢😢😢 ik heb er zo geen woorden voor... Dit is HET seizoen waarin het kan en moet ajax is te jong en psv zal nog lang zoekende zijn denk ik zeker nu snoer guardado en Willems en dan laat je dit zien... of de juiste opstelling nou in het veld staat of niet... Iedereen behalve Karsdorp viel Door de mand. En dat is echt puur iets mentaals kennelijk leeft het echte diepe verlangen naar succes bij de meeste van die gasten niet...
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 20 september 2015 door Voetbalgek -- |
|
|
|
|
YugoBosna
|
|
|
Ik zou wel eens de statistieken willen zien van al die half 1 wedstrijden op de een of andere manier wil het op dat tijdstip nooit echt lukken |
|
|
|
|
Tjabba
|
|
|
quote:Op zondag 20 september 2015 - 17:40 schreef YugoBosna het volgende:Ik zou wel eens de statistieken willen zien van al die half 1 wedstrijden op de een of andere manier wil het op dat tijdstip nooit echt lukken Dit was pas de eerste half 1 wedstrijd volgens mij , de vorige 5 wedstrijden waren ook niet om aan te gluren. Vaag excuus. |
|
|
|
|
YugoBosna
|
|
|
quote:Op zondag 20 september 2015 - 17:43 schreef Tjabba het volgende:[..] Dit was pas erste half 1trijd volgens mij , de vorige 5 wedstrijden waren ook niet om aan te gluren. Vaag excuus. Zocht ik een excuus dan? Ik mag toch wel iets afvragen of niet dan. Je bent niet de enige die gefrustreerd is hoor. Feit is dat op dat tijdstip het meeste puntverlies word geleden. Dat het verder niet lekker loopt ziet iedereen dat is geen punt van discussie |
|
|
|
|
Tjabba
|
|
|
quote:Op zondag 20 september 2015 - 17:50 schreef YugoBosna het volgende:[..] Zocht ik een excuus dan? Ik mag toch wel iets afvragen of niet dan. Je bent niet de enige die gefrustreerd is hoor. Feit is dat op dat tijdstip het meeste puntverlies word geleden. Dat het verder niet lekker loopt ziet iedereen dat is geen punt van discussie Waar er iemand op dat tijdstip punten verliest zijn er dus ook die op dat tijdstip punten winnen. Dus gelul vind ik. |
|
|
|
|
YugoBosna
|
|
|
quote:Op zondag 20 september 2015 - 17:52 schreef Tjabba het volgende:[..] Waar er iemand op dat tijdstip punten verliest zijn er dus ook die op dtip punten winnen. Dus gelul vind ik. Ik heb het ook over Feyenoord en niet over een andere club. Hou zelf maar op met gelul. Verschil tussen excuus en opmerkelijk feit ken je ook niet. Schijten moet je lekker op de wc doen |
|
|
|
|
gezu
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Begin eens met spelers op hun goede positie te zetten, kijken we daarna wel wie dat dan moeten zijn. |
|
|
|
|
patrickpsv15
|
|
|
Wat een drama na een simpel gelijkspelletje bij roda jc. Die doen het dit seizoen echt wel goed. In uitwedstrijden gebeuren zon dingen nou eenmaal. Maar helaas.. psv en feyenoord zijn thuis bijna onoverwinnelijk, maar uit laten wij zoveel punten liggen. Dat heeft ajax in mindere mate. Die hebben naar mijn mening ook niet zon heel fel publiek. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op zondag 20 september 2015 - 18:26 schreef patrickpsv15 het volgende:Wat een drama na een simpel gelijkspelletje bij roda jc. Die doen het dit seizoen echt wel goed. In uitwedstrijden gebeuren zon dingen nou eenmaal. Maar helaas.. psv en feyenoord zijn thuis bijna onoverwinnelijk, maar uit laten wij zoveel punten liggen. Dat heeft ajax in mindere mate. Die hebben naar mijn mening ook niet zon heel fel publiek. Kijk, als je dan mee wilt praten op dit forum, verdiep je dan in de materie. Het gaat niet om vandaag. Het gaat om zes wedstrijden fantasieloos, ongeïnspireerd, visieloos boerenkoolvoetbal. Met als resultaat 13 punten, dat is de enige plus. De rest is echt heel matig. |
|
|
|
|
patrickpsv15
|
|
|
quote:Op zondag 20 september 2015 - 18:29 schreef Stylzz het volgende:[..] Kijk, als je dan mee wilt praten op dit forum, verdiep je dan in de materie. Het gaat niet om vandaag. Het gaat om zes wedstrijden fantasieloos, ongeïnspireerd, visieloos boerenkoolvoetbal. Met als resultaat 13 punten, dat is de enige plus. De rest is echt heel matig. Met matig voetbal kun je ook kampioen worden. Deed psv in 2008 ook met sef vergoossen dat was niet om aan te zien. Toen speelden we ook 1-1 gelijk tegen roda. Maar ik zie dat feyenoord wel heel vaak met 0-1 wint ja. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op zondag 20 september 2015 - 18:31 schreef patrickpsv15 het volgende:[..] Met matig voetbal kun je ook kampioen worden. Deed psv in 2008 ook met sef vergoossen dat was niet om aan te zien. Toen speelden we ook 1-1 gelijk tegen roda. Maar ik zie dat feyenoord wel heel vaak met 0-1 wint ja. Matig voetbal of gelukkig voetbal. Onze punten zijn op dit moment vooral geluk. Tegen Roda vandaag echt minstens 4 100% kansen weggegeven. Zo word je niet eens vierde. |
|
|
|
|
YugoBosna
|
|
|
quote:Op zondag 20 september 2015 - 18:31 schreef patrickpsv15 het volgende:[..] Met matig voetbal kun je ook kampioen worden. Deed psv in 2008 ook met sef vergoossen dat was niet om aan te zien. Toen speelden we ook 1-1 gelijk tegen roda. Maar ik zie dat feyenoord wel heel vaak met 0-1 wint ja. een beetje zoals psv vorig jaar |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote:Op zondag 20 september 2015 - 16:37 schreef T-FeYeN00rD het volgende:[..] Heracles kan ik me nauwelijks voorstellen. Zelfs met dit spel. Heracles heeft totaal geen kwaliteit. Daar zit het nu alleen even mee. Die gaan nog een heel eind zakken normaal gesproken. En Vitesse is ook nog los zand vanwege alle aankopen. Maar die kunnen het je nog lastig gaan maken uiteindelijk. Maar dan nog. Heracles die spelen tenminste herkenbaar voetbal! Kan je van Feyenoord niet zeggen ... |
|
|
|
|
patrickpsv15
|
|
|
quote: Ja dat bedoel ik. Zulke resultaatclubs worden vaak kampioen. |
|
|
|
|
patrickpsv15
|
|
|
quote:Op zondag 20 september 2015 - 18:32 schreef Stylzz het volgende:[..] Matig voetbal of gelukkig voetbal. Onze punten zijn op dit moment vooral geluk. Tegen Roda vandaag echt minstens 4 100% kansen weggegeven. Zo word je niet eens vierde. Geluk dwing je af door op resultaatvoetbal te spelen. Soms een gelijkspelletje is het risico daarvan. Ik zou me er nog geen zorgen om maken. Bovendien hebben jullie uit psv al gehad. Ajax moet nog bij ons op bezoek en dat gaan ze niet winnen:) |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
pfffffffff moet ik nu blij worden van PSV posts? Dit team gaat gewoon indien beter ingespeeld voor plaats 1 of 2. we hebben allemaal gegild om de aankopen dus iedereen is blij met deze ploeg goede spelers. Maar al eerder gezegd in 1 van mijn posts (hopende op mijn ongelijk) Gio zou best de zwakke schakel kunnen zijn. Aan deze talentvolle spelers gaat het NIET liggen (een paar namen daaargelaten Baiscikoglu oa) |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ik denk ook dat Gio, van Gastel, Wouters en Lodewijks ons de das om gaan doen. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Bevalt me niks... Als we met ditzelfde voetbal komende wedstrijden óók punten verspelen -en dat kan- heeft Gio dan een ondermaatse selectie tot z'n beschikking? |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
zeker geen ondermaatse selectie. Maar ik ben voor de aankopen maar denk dat je met nog meer jeugd het verschil niet zou merken in kwaliteit. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Selectie is niet ondermaats, nee. Er moet iets anders aan de hand zijn...Of ondermaats. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Zo.... wat een tegenvaller zeg.
Hoe stond de verdediging? Voldeed Van der Heijden een beetje? Was Karsdorp weer beter dan de vorige wedstrijd?
Hoe deed Dirk het vandaag? |
|
|
|
|
G-child
|
|
|
Dirk was drama. Verdediging matig, v/d Heijden voornaamste boosdoener. Karsdorp enige lichtpuntje. Roda de betere kansen. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Thanks G.....
Moest onverwacht weg en heb niks kunnen zien. Maar na wat kort leeswerk begrijp ik dat het een complete sof was. Mooi naadje dus... Giovanni het lek nog niet boven of is hij zelf zo lek?! |
|
|
|
|
G-child
|
|
|
begin langzaam te twijfelen of Gio het wel in zich heeft. Deze wedstrijd vond ik behoorlijk slecht, al dan niet de slechtste tot nu toe van dit seizoen
En ik meen het, doet me pijn om telkens weer te constateren.... Negativisme richting Feyenoord heb ik liever niet, kan nu echt niet anders. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Bar en boos.... Wat mij betreft heeft hij tot het volgende raam. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Hij vindt Kuyt bv. een zekerheid. Domme uitspraak, daarnaast is Dirk de chaoot van het team. |
|
|
|
|
G-child
|
|
|
Ja en dan Bas? Wie gaat Gio de laan uitsturen? Net als Kuyt, heeft basisplek op basis van naam. Kazim langdurig spits op basis van wat eigenlijk?? |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
quote:Op zondag 20 september 2015 - 20:29 schreef Barabas het volgende:Zo.... wat een tegenvaller zeg. Hoe stond de verdediging? Voldeed Van der Heijden een beetje? Was Karsdorp weer beter dan de vorige wedstrijd? Hoe deed Dirk het vandaag? Van der Heijden leuk als bankwarmer, Botteghin vindt ik ook niet de toevoeging die Feyenoord zoekt. Beetje een angsthaas aan de bal, hopelijk veranderd dat nog naarmate het seizoen. Tot nu toe vindt ik Van Beek en Kongolo het beste centrum wat we nu hebben. En Karsdorp is gewoon prima bezig, Janmaat achtige speler. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Maar verder naar voren houdt het wel op. |
|
|
|
|
G-child
|
|
|
Kuyt deed me vandaag denken aan toen ik nog half strak, enkele jaren geleden, vanuit een festival moest voetballen. Rennen, vliegen, overal naast zitten, niks lukte en van het veld afstappen en hardop zeggen, best lekker gevoetbald. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Botteghin heeft bij Grûnn ook nooit op hoeven bouwen; daar weten ze dat het er niet in zit. Kongolo centraal betekent in dit systeem dat Nee-lom er weer in komt. Karsdorp vind ik in potentie beter dan Janmaat.
Als we een ander systeem spelen komen alle spelers beter tot hun recht.... maar goed. |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
quote:Op zondag 20 september 2015 - 20:43 schreef G-child het volgende:Kuyt deed me vandaag denken aan toen ik nog half strak, enkele jaren geleden, vanuit een festival moest voetballen. Rennen, vliegen, overal naast zitten, niks lukte en van het veld afstappen en hardop zeggen, best lekker gevoetbald. Kuyt is niet voor het ren en vliegwerk, oh god... we hebben er daar zat van. Kuyt moet alleen wijzen en dan rent een ander zo simpel is het. Lekker met Kramer je kamp opslaan in het strafschopgebied, en laat die ballen maar vallen. Die Karsdorp vermoord in zijn ééntje die hele rechterkant voor 75 minuten lang, dan is hij kapot. Dan moet je al lang met 4-0 voorstaan. |
|
|
|
|
G-child
|
|
|
ik weet uberhaupt niet wat Kuyt momenteel basis doet. Sowieso niet op de vleugel.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 20 september 2015 door G-child -- |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Dat van Karsdorp zie ik ook zo... Perfecte speler voor 5-3-2.
Kun je Van Beek Botteghin en Kongolo alle drie opstellen en is het gebrek aan opbouwende kwaliteiten van Botteghin meteen opgelost. Beste mandekker van de competitie.... in mijn ogen. |
|
|
|
|
G-child
|
|
|
klinkt niet verkeerd. Anass op 10 erbij, punt naar voren. Vejnovic en Vilhena erachter. Kramer spits met elia en bilal. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
VdH en van Beek plus Kongolo hadden alle drie moeite met de snelle spitsen van Roda. VdH pakte alleen nog dom geel . Daarna was t gedaan met m want liep op eieren. Al met al matig |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
quote:Op zondag 20 september 2015 - 20:52 schreef Barabas het volgende:Dat van Karsdorp zie ik ook zo... Perfecte speler voor 5-3-2. Kun je Van Beek Botteghin en Kongolo alle drie opstellen en is het gebrek aan opbouwende kwaliteiten van Botteghin meteen opgelost. Beste mandekker van de competitie.... in mijn ogen. Is wel een oplossing. |
|
|
|