BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Roda JC - Feyenoord (zondag 20 september 2015, 12:30): 1 - 1

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
Barabas
 Barabas - zondag 20 september 2015 - 20:55   quote  deeplink  
Kun je Schuurman ook nog eens speeltijd geven daar achter 2 spitsen....
Stylzz
 Stylzz - zondag 20 september 2015 - 20:55   quote  deeplink  
Alle oplossingen die wij zien, zullen nooit gebeuren
R()b
 R()b - zondag 20 september 2015 - 20:56   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 september 2015 - 20:55 schreef Stylzz het volgende:
Alle oplossingen die wij zien, zullen nooit gebeuren
Zucht... :(
Barabas
 Barabas - zondag 20 september 2015 - 20:57   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 september 2015 - 20:54 schreef Stylzz het volgende:
VdH en van Beek plus Kongolo hadden alle drie moeite met de snelle spitsen van Roda.
VdH pakte alleen nog dom geel .
Daarna was t gedaan met m want liep op eieren.
Al met al matig
Stond die nieuwe Afrikaan erin bij Roda? Schijnt een pareltje te zijn...
Stylzz
 Stylzz - zondag 20 september 2015 - 20:58   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 september 2015 - 20:57 schreef Barabas het volgende:

[..]

Stond die nieuwe Afrikaan erin bij Roda? Schijnt een pareltje te zijn...
Dat was een handenbindertje
Barabas
 Barabas - zondag 20 september 2015 - 20:59   quote  deeplink  
Wat een bagger uitslag
Stylzz
 Stylzz - zondag 20 september 2015 - 21:00   quote  deeplink  
T spel was echt ernstig
R()b
 R()b - zondag 20 september 2015 - 21:00   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 september 2015 - 20:59 schreef Barabas het volgende:
Wat een bagger uitslag
nou nou krijg je diarree van.
verdomme 15 punten moeten hebben.
Rotterdam22
 Rotterdam22 - zondag 20 september 2015 - 21:02   quote  deeplink  
Toen jan arie eruit ging geen kans meer weggegeven jan arie werd vanf minuut1 overlopen.
dirk was niet zo slecht als hier word gezegd dirk had weinig balverlies en paar kansjes, was ook niet top maar niet slecht.
elia had ik meer van verwacht, kramer mooi doelpunt verder totaal geen voetbal in hem.
Elke aanval waar dreiging uit kwam ging via karsdorp die was geweldig.
Barabas
 Barabas - zondag 20 september 2015 - 21:02   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 september 2015 - 21:00 schreef Stylzz het volgende:
T spel was echt ernstig
Wat te doen.... Trainer eruit is nog te vroeg.

Hoe deed Elia het trouwens? Was ie er een beetje bij met zijn hoofd? 😉
R()b
 R()b - zondag 20 september 2015 - 21:02   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 september 2015 - 21:02 schreef Rotterdam22 het volgende:
Toen jan arie eruit ging geen kans meer weggegeven jan arie werd vanf minuut1 overlopen.
dirk was niet zo slecht als hier word gezegd dirk had weinig balverlies en paar kansjes, was ook niet top maar niet slecht.
elia had ik meer van verwacht, kramer mooi doelpunt verder totaal geen voetbal in hem.
Elke aanval waar dreiging uit kwam ging via karsdorp die was geweldig.
Heel kort bondig, and right on the spot.
Barabas
 Barabas - zondag 20 september 2015 - 21:04   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 september 2015 - 21:02 schreef Rotterdam22 het volgende:
Toen jan arie eruit ging geen kans meer weggegeven jan arie werd vanf minuut1 overlopen.
dirk was niet zo slecht als hier word gezegd dirk had weinig balverlies en paar kansjes, was ook niet top maar niet slecht.
elia had ik meer van verwacht, kramer mooi doelpunt verder totaal geen voetbal in hem.
Elke aanval waar dreiging uit kwam ging via karsdorp die was geweldig.
Kramer hoeft die ballen er alleen maar in te lopen.
Barabas
 Barabas - zondag 20 september 2015 - 21:06   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 september 2015 - 21:02 schreef R()b het volgende:

[..]

Heel kort bondig, and right on the spot.
Dan mogen we misschien wel concluderen dat Jan Arie er uit moet. Of een positie naar voren... ipv El Ahmadi.
Rotterdam22
 Rotterdam22 - zondag 20 september 2015 - 21:10   quote  deeplink  
Jan moet eruit, karim is 3 klasse beter.
Barabas
 Barabas - zondag 20 september 2015 - 21:10   quote  deeplink  
Eens
FR-Henk
 FR-Henk - zondag 20 september 2015 - 21:11   quote  deeplink  
Komend weekend dan maar weer zien.
Slechter dan vandaag kan toch niet meer......
?
Stylzz
 Stylzz - zondag 20 september 2015 - 21:17   quote  deeplink  
T is te rooskleurig. Toen vdH eruit ging waren de aanvallers van Roda op.
Ik vond de helevverdediging niet op karsdorp na niet best
Stylzz
 Stylzz - zondag 20 september 2015 - 21:18   quote  deeplink  
Kut telefoon
Barabas
 Barabas - zondag 20 september 2015 - 21:29   quote  deeplink  
Eens
tomson
 tomson - maandag 21 september 2015 - 01:36   quote  deeplink  
Effe inlezen. Pffff
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 21 september 2015 - 03:11   quote  deeplink  
Hij zat zondag in Kerkrade de hele wedstrijd op de bank, maar toch ging het na de uitwedstrijd van Feyenoord tegen Roda JC (1-1) weer over Colin Kazim-Richards. De Engelse Turk kreeg het verbaal aan de stok met aanvoerder Gibril Sankoh van de thuisclub. Sankoh ging na het laatste fluitsignaal verhaal halen bij Kazim, die volgens hem de hele wedstrijd door langs de kant provocerende dingen had geroepen. "Hij moet zijn plek weten en zorgen dat hij z'n mond houdt", zei de verdediger uit Sierra Leone. "Hij moet gewoon presteren met z'n voeten, niet met zijn mond."

Sankoh wilde niet vertellen wat de bankzitter van Feyenoord allemaal had geroepen. "In de tweede helft speelde ik aan de kant van hun bank en hoorde alles wat hij zei. Ik wil niet op details ingaan, maar hij riep bijvoorbeeld bepaalde dingen toen ik Michiel Kramer door zijn benen speelde. Die jongen denkt dat hij alles kan maken. Maar hij moet gewoon gaan voetballen."

De captain van Roda JC stapte na afloop op Kazim af om uitleg te vragen, maar dat liep bijna uit op een handgemeen. "Ik zei: loop even naar binnen, dan kunnen we praten. Maar hij dacht dat we gingen worstelen. Nu is het klaar. Ik hoop hem in Rotterdam op het veld tegen te komen."

Niets gehoord

Sankoh verbaasde zich erover dat de vierde man langs de lijn niet had ingegrepen. "Apart, want ik hoorde alles." Trainer Giovanni van Bronckhorst herkende de aantijgingen van Sankoh niet. "Ik was met het spel bezig, ik heb niets gehoord."

Kazim kwam eerder al in opspraak vanwege provocerende gebaartjes, ruzie met tegenstanders en zijn boze reactie nadat hij was gewisseld tegen SC Cambuur. Toen schopte hij langs de lijn een rek met bidonnen om en schold er stevig op los.
Stylzz
 Stylzz - maandag 21 september 2015 - 08:54   quote  deeplink  
Beetje zoals wij, alle kanten op:

De Nederlandse pers schrijft graag over Feyenoord. Daags na de puntendeling tegen Roda JC (1-1) zet FR12.nl in de rubriek het Ochtendjournaal op een rijtje wat onderwerp van gesprek is in de landelijke ochtendkranten.
''Puzzel bij Feyenoord nog niet opgelost'', kopt het Algemeen Dagblad vandaag. De krant schrijft net als de afgelopen weken over het onverzorgde veldspel. ''Wie puur kijkt naar het behaalde puntentotaal (13) heeft weinig te klagen, maar Feyenoord blijkt al zes wedstrijden op een rij toch vooral een elftal dat de regie zelden in handen kan nemen'', concludeert het ochtendblad.
Persoonlijke kritieken zijn er ook in het AD. ''Jan-Arie van der Heijden speelde zijn zwakste wedstrijd in dienst van Feyenoord, Vejinovic leed veelvuldig balverlies en zelfs Sven van Beek was zoekende. De automatismen ontbraken overal op het veld. Slechts dankzij de aanvalsdrift van Rick Karsdorp kreeg Feyenoord voet aan de grond. Van Bronckhorst begon nooit tweemaal achter elkaar met dezelfde elf spelers. Het geeft aan dat de coach nog altijd puzzelt.''
De Telegraaf is maandagmorgen juist veel positiever. De krant heeft gesprekken met uitblinkers Karsdorp en Kuyt en zij laten - volgens het blad terecht - een positief geluid horen. Het Feyenoord-glas is elke keer halfleeg in plaats van halfvol, oordeelt het. Feyenoord controleerde de wedstrijd in de tweede helft en Kuyt en Karsdorp voelen elkaar steeds beter uit, luidt de positive analyse.
''Retro-Nanninga'', beschrijft de Volkskrant het doelpunt van Michiel Kramer. De clubicoon van Roda JC, die zondag een groots eerbetoon kreeg in het Parkstad Limburg Stadion, was voor even terug. Hoewel de tijden van Nanninga voorbij zijn voor de Limburgers, was kampioenskandidaat Feyenoord slechts ietsje beter, klinkt het. Ook in dat blad veel persoonlijke kritiek. ''Vejinovic is matig als spelmaker en zijn hoekschoppen zijn, op een uitzondering na, erbarmelijk.''
De krant heeft verder geen goed woord over voor Colin Kazim-Richards, die opnieuw betrokken was bij een opstootje. ''Niet goed genoeg voor een nog niet zo goed elftal.'' Trouw is ook allerminst positief over de Rotterdammers. Het begon, stelt de redactie, met een flets optreden van basisdebutant Eljero Elia. ''En dat kreeg navolging in alle linies, met in de hoofdrollen chef-balverlies Jens Toornstra, de onzichtbare Marko Vejinovic en de machteloze centrale verdediger Jan-Arie van Heijden.''
broer van Ted
 broer van Ted - maandag 21 september 2015 - 09:09   quote  deeplink  
Mooi verhaal . ,k zei toch pas op voor die gluiperds hoeveel ellebogen? Vasthouden . Feyenoord was slecht vooral idioot balverlies je zit je kapot te ergeren . Kramer is een kanjer houd zijn ogen open bij het koppen geen maar ja als je geen hoge voorzetten krijgt .
Kazim hoort op de tribune ik vind het wel grappig als je je in het veld laat provoceren . En wat wil die gespierde spijker doen dan . Vechten met Kazim ?.
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 21 september 2015 - 13:50   quote  deeplink  
Ik moet ineens aan Fer denken..
Barabas
 Barabas - maandag 21 september 2015 - 14:29   quote  deeplink  
Kon je een licht stijfje onderdrukken?
Barabas
 Barabas - maandag 21 september 2015 - 14:30   quote  deeplink  
😇
het kale mannetje
 het kale mannetje - maandag 21 september 2015 - 14:50   quote  deeplink  
Net nog even de samenvatting bekeken maar we hadden ook gemakkelijk kunnen verliezen.

Jan arie was dramatisch en ik vind dat vejinivic en el hamadi niet de juiste klik hebben op het middenveld,
toonstra was ook onzichtbaar en had moeten scooren.

Ik vind dat vilhena weer eens een kans op de 10 positie moet krijgen want immers en toonstra falen elke week.
Barabas
 Barabas - maandag 21 september 2015 - 15:43   quote  deeplink  
Volgende week spelen we weer alleen de samenvatting.

Op basis daarvan kunnen we veel betere beslissingen nemen.
YugoBosna
 YugoBosna - maandag 21 september 2015 - 15:51   quote  deeplink  
tijd voor de dubbel tegen pec topic....
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - dinsdag 22 september 2015 - 10:39   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 september 2015 - 14:53 schreef MMM het volgende:

[..]

Omdat Gio structureel dezelfde fouten maakt en een betere selectie heeft.

Ik ben hem al flink zat, ja.
Structureel? Man, hij begint nog maar net. Hij is nog zoekende.

Zo slecht was de wedstrijd trouwens niet... Het begint langzaamaan ergens op te lijken hoor, maar velen zijn verblind door al die aankopen, waardoor we ineens het beste team zouden zijn, behalve als we verliezen of niet goed spelen, want dan hebben we een trainer die er niets van kan. Onzin, iets meer steun voor een beginnende trainer zou ook wel lekker zijn. Misschien dat de rest dan zo meegaat. Kritiek is altijd goed, maar je kunt ook onevenredig op zoek zijn naar een zondebok, omdat we het niveautje Barcelona net niet halen... Nou, hij haalt wel punten en mag op meer krediet rekenen. Hij wordt nu al afgeschoten door enkelen (best veel lui), terwijl hij nog maar net begonnen is. Geef die knul een kans te zoeken naar wat wij graag willen zien: een kampioenselftal misschien?
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - dinsdag 22 september 2015 - 10:48   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 september 2015 - 15:08 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Mee eens hoor, we kunnen wel weer zoete broodjes bakken en doen alsof we weer helemaal opnieuw moeten opbouwen en allemaal randzaken benoemen waarom Gio niet zou functioneren.

Maar hij is nu gewoon niet goed genoeg. Heeft een prima selectie en zet dit neer. Nou dat is onder de maat.
Dat is jouw mening. Ik vond ze wel goed spelen. Te weinig scoringskansen, maar er werd wel degelijk goed gespeeld. Kongolo en Karsdorp zijn de revelaties tot nu toe en Kuyt komt eraan. Hij begint in zijn spel te komen. Hij wordt beter en beter. Nou, dan heeft Gio er toch goed aan gedaan hem gewoon te laten staan ipv direct in paniek te raken, jan en alleman te gaan wisselen om vervolgens in een neerwaartse spiraal te komen (zoals Rutten eingelijk overal doet)? Kritiek mag natuurlijk, altijd, maar het moet wel reëel zijn en bij een beginnende trainert is dat niet eerlijk. die moet eerst de kans krijgen het goed te doen of idd. op zijn bek te gaan.
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 22 september 2015 - 10:55   quote  deeplink  
Ik ben blij voor je dat je dit goed spel vindt. Dan ben je tenminste redelijk vlot vermaakt.
Ik vond het niet om aan te gluren. En Roda had zelfs nog het meeste recht op de winst.
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - dinsdag 22 september 2015 - 10:57   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 22 september 2015 - 10:55 schreef Stylzz het volgende:
Ik ben blij voor je dat je dit goed spel vindt. Dan ben je tenminste redelijk vlot vermaakt.
Ik vond het niet om aan te gluren. En Roda had zelfs nog het meeste recht op de winst.
Ja, doeg, echt niet. Ze speelden beter dan in vorige wedstrijden. Ik zie verbetering. Er komt structuur in, kijk maar naar Kuyt...
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 22 september 2015 - 11:01   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 22 september 2015 - 10:57 schreef Arie.Klooster het volgende:

[..]

Ja, doeg, echt niet. Ze speelden beter dan in vorige wedstrijden. Ik zie verbetering. Er komt structuur in, kijk maar naar Kuyt...
Ja doeg, echt wel, die hebben de kansen gehad. Wij niet
Kuyt goed? Kuyt liep overal in de weg. Heeft geen goede aanvallende actie gemaakt.
Kongolo had het net zo moeilijk als van Beek tegen de snelle spitsen van Roda.
Van der Heijden ging nog opzichtiger in de fout.
Karsdorp is een pluspunt.
Toornstra heeft 1 goede pass gegeven over de hele wedstrijd.
Elia had de wedstrijd schriftelijk af kunnen doen.
Kramer 1 kans, 1 goal, voetballend niet mee gedaan.
El Ahmadi heeft niets toegevoegd. Vejinovic speelt op nog geen 25% van zijn kunde bij Vitesse.

Weet je, zie t lekker positief, ik heb 6 competitie wedstrijden ruk voetbal gezien, zonder visie, creativiteit en me elke wedstrijd tot nu toe kapot geërgerd. En met op deze voet verder ga je op korte termijn nog veel meer punten verspelen.
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 22 september 2015 - 11:03   quote  deeplink  
Hier verfris je geheugen nog even.
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - dinsdag 22 september 2015 - 11:10   quote  deeplink  
Oke, Feyenoord is een kutclub. Iedereen mag het weten, FEyenoord is kut!
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 22 september 2015 - 11:11   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 22 september 2015 - 11:10 schreef Arie.Klooster het volgende:
Oke Iedereen mag het weten, FEyenoord speelt kut!
inderdaad.
Moet dus beter.
JanM
 JanM - dinsdag 22 september 2015 - 11:13   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 22 september 2015 - 11:11 schreef Stylzz het volgende:

[..]

inderdaad.
Moet dus beter.
Veel beter!
MMM
 MMM - dinsdag 22 september 2015 - 11:20   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 22 september 2015 - 10:39 schreef Arie.Klooster het volgende:

[..]

Structureel? Man, hij begint nog maar net. Hij is nog zoekende.

Zo slecht was de wedstrijd trouwens niet... Het begint langzaamaan ergens op te lijken hoor, maar velen zijn verblind door al die aankopen, waardoor we ineens het beste team zouden zijn, behalve als we verliezen of niet goed spelen, want dan hebben we een trainer die er niets van kan. Onzin, iets meer steun voor een beginnende trainer zou ook wel lekker zijn. Misschien dat de rest dan zo meegaat. Kritiek is altijd goed, maar je kunt ook onevenredig op zoek zijn naar een zondebok, omdat we het niveautje Barcelona net niet halen... Nou, hij haalt wel punten en mag op meer krediet rekenen. Hij wordt nu al afgeschoten door enkelen (best veel lui), terwijl hij nog maar net begonnen is. Geef die knul een kans te zoeken naar wat wij graag willen zien: een kampioenselftal misschien?
Hij heeft in de voorbereiding en nu 6 wedstrijden in de Eredivisie heel veel fouten gemaakt.

Het leek nergens op zondag. Ja de tweede helft werden we beter dan Roda. Maar weet je hoe dat kwam? Omdat die 2 voorin bij Roda helemaal kapot waren. Die konden niet meer. Ja dan is het makkelijker spelen.

Steun voor een beginnende trainer krijg je bij clubs als NEC en Heracles. Niet bij Feyenoord. Presteren, zeker met deze selectie.

Hoelang heeft hij nodig om te zoeken naar een kampioenselftal? Rond de kerst weet hij het eindelijk?
MMM
 MMM - dinsdag 22 september 2015 - 11:21   quote  deeplink  
En het niet durven maken van keuzes vind ik zwak.
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - dinsdag 22 september 2015 - 11:23   quote  deeplink  
Godsamme wat zijn jullie negatief zeg, jemig. Is positivisme ook iets van vroeger of zo?

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 22 september 2015 door Arie.Klooster --
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - dinsdag 22 september 2015 - 11:23   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 22 september 2015 - 11:21 schreef MMM het volgende:
En het niet durven maken van keuzes vind ik zwak.
Onzin, hij maakt toch keuzes? Alleen niet die jij in dit geval wilt...
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 22 september 2015 - 11:27   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 22 september 2015 - 11:23 schreef Arie.Klooster het volgende:
Godsamme wat zijn jullie negatief zeg, jemig. Is positivisme ook iets van vroeger of zo?
Nee, als ik vooruitgang zie, ben je de eerste die t hoort.
T lijkt nu wel alleen maar stroever te worden.
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - dinsdag 22 september 2015 - 11:33   quote  deeplink  
Duidelijk verschil van mening. Ik vond deze wedstrijd al beter dan vorige en ik zie juist wel een opgaande lijn. Scoringskansen zijn idd. te weinig, maar het wordt beter.
VVout
 VVout - dinsdag 22 september 2015 - 11:36   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 22 september 2015 - 11:23 schreef Arie.Klooster het volgende:
Godsamme wat zijn jullie negatief zeg, jemig. Is positivisme ook iets van vroeger of zo?
Denk het niet Arie, maar de trend is wel dat men alles belicht wat negatief is en in veel mindere maten dat wat positief is. Ik kan het natuurlijk negatief zien.
Barabas
 Barabas - dinsdag 22 september 2015 - 11:37   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 22 september 2015 - 11:36 schreef VVout het volgende:

[..]

Denk het niet Arie, maar de trend is wel dat men alles belicht wat negatief is en in veel mindere maten dat wat positief is. Ik kan het natuurlijk negatief zien.
Zwartkijkert! 😉
Barabas
 Barabas - dinsdag 22 september 2015 - 11:38   quote  deeplink  
Tis gewoon niet best en het ziet er niet uit... Iedereen heeft hoge verwachtingen en vooralsnog lijkt het geen kampioenswaardig team.
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - dinsdag 22 september 2015 - 11:41   quote  deeplink  
Tja, ik denk juist wel, hoewel ik een missing link constateer achter de spits. Ziyech erbij in de winter en we worden kampioen, maar Schuurhuis of Gustavson is een goedkopere oplossing...
(in dat kader zou Ziyech kapitaalvernietiging zijn, dus verwacht ik niet dat Martin tot zoiets overgaat..)

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 22 september 2015 door Arie.Klooster --
VVout
 VVout - dinsdag 22 september 2015 - 11:47   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 22 september 2015 - 11:41 schreef Arie.Klooster het volgende:
Tja, ik denk juist wel, hoewel ik een missing link constateer achter de spits. Ziyech erbij in de winter en we worden kampioen, maar Schuurhuis of Gustavson is een goedkopere oplossing...
Ziyech moet naar Marokko gaan en daar blijven, daar ligt zijn ziel en zaligheid. Gustafson of Schuurman hoop ik snel te zien, anders zullen ze in de vergetelheid raken en nooit aan de bak komen, zou toch zonde zijn.
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - dinsdag 22 september 2015 - 11:48   quote  deeplink  
Nou, ik ben wel heel nieuwsgierig naar Schuurman (ik ook altijd met mijn Schuurhuis). Volgens mij gaat hij echt heel goed worden hoor...

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3163
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Roda JC - Feyenoord (zondag 20 september 2015, 12:30): 1 - 1









0.0127918