BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Roda JC - Feyenoord (zondag 20 september 2015, 12:30): 1 - 1

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
Barabas
 Barabas - dinsdag 22 september 2015 - 12:01   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 22 september 2015 - 11:41 schreef Arie.Klooster het volgende:
Tja, ik denk juist wel, hoewel ik een missing link constateer achter de spits. Ziyech erbij in de winter en we worden kampioen, maar Schuurhuis of Gustavson is een goedkopere oplossing...
(in dat kader zou Ziyech kapitaalvernietiging zijn, dus verwacht ik niet dat Martin tot zoiets overgaat..)
Die Ziyech plaat blijft maar hangen.... Vooruit, nog maar een keer. Hij is te duur en wil niet voor Feyenoord spelen. Twente wil miljoenen op hem verdienen en verkoopt hem naar het buitenland. Een binnenlandse transfer heeft hij al gemaakt en als hij beter wil worden heeft hij niets in de Eredivisie te zoeken.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 22 september 2015 door Barabas --
MMM
 MMM - dinsdag 22 september 2015 - 12:01   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 22 september 2015 - 11:23 schreef Arie.Klooster het volgende:
Godsamme wat zijn jullie negatief zeg, jemig. Is positivisme ook iets van vroeger of zo?
Is het goed dan? Het lijkt voetballend nergens op.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 22 september 2015 door MMM --
VVout
 VVout - dinsdag 22 september 2015 - 12:02   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 22 september 2015 - 11:48 schreef Arie.Klooster het volgende:
(ik ook altijd met mijn Schuurhuis)
Ghèhè, ik ben ook nieuwschierig. Het valt me tot nu toe waar tegen. Ook Vilhena schijnt alle krediet verloren te hebben terwijl de meeste zijn invalbeurt tegen Utrecht positief hebben beoordeeld. Achahbar, wat is daar mee. De rest van de jongens die geen kans krijgen. Neelom, zit ook in de spiraal van verdoemnis.

Misschien gewoon mijn geduld bewaren en me niet opvreten, maar t's vreselijk moeilijk dat wel.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 22 september 2015 door VVout --
MMM
 MMM - dinsdag 22 september 2015 - 12:04   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 22 september 2015 - 11:23 schreef Arie.Klooster het volgende:

[..]

Onzin, hij maakt toch keuzes? Alleen niet die jij in dit geval wilt...
Ja en als hij de keuzes maakt, maakt hij de verkeerde.. Immers en Kazim zijn tribune materiaal. van Beek rechtsback was belachelijk, zei ik van te voren al. Kuyt moet niet op de flanken. Vejinovic en El Ahmadi staan niet goed.

En als Gio vorig seizoen zei dat Achahbar de beste spits is die je hebt en nu kiest voor Kazim op de bank. Wat zegt dat dan over een coach?

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 22 september 2015 door MMM --
MMM
 MMM - dinsdag 22 september 2015 - 12:09   quote  deeplink  
Ik had iets anders ingekocht dan Martin maar oké. Er staat nu een selectie die gewoon kampioen kan worden, mits het goed word ingevuld. En tot op heden doet Gio dit niet en dat stelt teleur. De middelen zijn er eindelijk en dan worden deze niet op de juiste manier gebruikt.
Barabas
 Barabas - dinsdag 22 september 2015 - 12:11   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 22 september 2015 - 12:09 schreef MMM het volgende:
Ik had iets anders ingekocht dan Martin maar oké. Er staat nu een selectie die gewoon kampioen kan worden, mits het goed word ingevuld. En tot op heden doet Gio dit niet en dat stelt teleur. De middelen zijn er eindelijk en dan worden deze niet op de juiste manier gebruikt.
Kampioenschap is helemaal niet realistisch. En Martin kon niet veel beter dan dit... een linksback, maar goed....
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 22 september 2015 - 12:26   quote  deeplink  
Kampioenschap is wél een optie. Ajax vind ik niet beter dan ons en PSV heeft t ook nog niet.
Maar t moet wel allemaal passen.
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - dinsdag 22 september 2015 - 12:30   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 22 september 2015 - 12:01 schreef Barabas het volgende:

[..]

Die Ziyech plaat blijft maar hangen.... Vooruit, nog maar een keer. Hij is te duur en wil niet voor Feyenoord spelen. Twente wil miljoenen op hem verdienen en verkoopt hem naar het buitenland. Een binnenlandse transfer heeft hij al gemaakt en als hij beter wil worden heeft hij niets in de Eredivisie te zoeken.
Oh, wat kortzichtig. Hoezo kan een binnenlandse transfer niet? Mag dat niet van de regering of zo?

Trouwens, wie zegt dat hij niet naar ons wil? Hij kon destijds kiezen tussen ons en die duitsers, nou hij zag daar meer kans. Is toch prima? Hij zal er wel op teruggekomen zijn en zou nu misschien toch wel naar ons willen. Misschien niet...

t Zijn aannames, meer niet...
Barabas
 Barabas - dinsdag 22 september 2015 - 12:30   quote  deeplink  
-

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 22 september 2015 door Barabas --
Barabas
 Barabas - dinsdag 22 september 2015 - 12:32   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 22 september 2015 - 12:30 schreef Arie.Klooster het volgende:

[..]

Oh, wat kortzichtig. Hoezo kan een binnenlandse transfer niet? Mag dat niet van de regering of zo?

Trouwens, wie zegt dat hij niet naar ons wil? Hij kon destijds kiezen tussen ons en die duitsers, nou hij zag daar meer kans. Is toch prima? Hij zal er wel op teruggekomen zijn en zou nu misschien toch wel naar ons willen. Misschien niet...

t Zijn aannames, meer niet...
Kortzichtig? Realistisch bedoel je... droom maar lekker verder.

En hij heeft zelf aangegeven liever voor 020 te spelen.
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - dinsdag 22 september 2015 - 12:45   quote  deeplink  
Met kortzichtig bedoel ik dat je het zelf al uitsluit... Nou, je moet soms ook buiten de lijntjes durven te kleuren he.... Als Van Geel zo als jou dacht, zou het hem enorm beperken in zijn mogelijkheden... Dat is reëel.

Heb ik nooit gehoord, maar dat kan...
MMM
 MMM - dinsdag 22 september 2015 - 12:46   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 22 september 2015 - 12:26 schreef Stylzz het volgende:
Kampioenschap is wél een optie. Ajax vind ik niet beter dan ons en PSV heeft t ook nog niet.
Maar t moet wel allemaal passen.
Eens.
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - dinsdag 22 september 2015 - 12:47   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 22 september 2015 - 12:26 schreef Stylzz het volgende:
Kampioenschap is wél een optie. Ajax vind ik niet beter dan ons en PSV heeft t ook nog niet.
Maar t moet wel allemaal passen.
Dat de puzzelstukjes in elkaar moeten vallen, geldt natuurlijk voor elke kampioensploeg, maar ja, het is mogelijk! Denk ik ook. Ook wel weer afhankelijk van wat er in de winterstop gaat gebeuren en ik denk dat de kans dat pisvee het weer wordt groter is, maar het is mogelijk!
dr love
 dr love - dinsdag 22 september 2015 - 12:52   quote  deeplink  
dat gelul over feyenoord moet kampioen worden moet es echt kappen het is de normaalste zaak in de eredivisie voor feyenoord dat het niet lukt is een andere zaak dat heeft met spelers en choach te maken en lichtelijk td die pas laat kan ingrijpen als een speler daadwerkelijk onder niveau is of speelt of de choach niet de juiste visie heeft voor de selectie of een of andere een een speler voor trekt omdat ie net iets braver is dan een wat moelijke gedrag.
Barabas
 Barabas - dinsdag 22 september 2015 - 12:56   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 22 september 2015 - 12:45 schreef Arie.Klooster het volgende:
Met kortzichtig bedoel ik dat je het zelf al uitsluit... Nou, je moet soms ook buiten de lijntjes durven te kleuren he....
Droom maar lekker verder over die reserveneus. Logica ontbreekt in je motivatie. Wens is blijkbaar de moeder van de gedachte.
dr love
 dr love - dinsdag 22 september 2015 - 13:01   quote  deeplink  
alleen is het nu wel zeer zichtbaar dat gio als topchoach behoorlijk tekort komt met deze selectie kan je counter, combinatie, goed ingespeeld team zijn en eerst een basis elftal hebben daar omheen ook de wisselspelers ook eerlijk kansen geven zoals achabar en vilhena en sommige spelers staan niet op hun favoriete positie.

snap ook niet wat wouters doet die moet toch ingrijpen en gio adviseren dat het zo niet werkt en moet spelen met 4-4-2 en later als men goed is ingespeeld met hele team 3-5-2 je hebt genoeg middenvelders.
FR-Henk
 FR-Henk - dinsdag 22 september 2015 - 18:36   quote  deeplink  
Gustafson en Schuurman.
Zou de angsthaas hen dit najaar al eens durven opstellen?
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 22 september 2015 - 19:43   quote  deeplink  
Nee
van geil
 van geil - dinsdag 22 september 2015 - 21:17   quote  deeplink  
Wennen.
G-child
 G-child - woensdag 23 september 2015 - 20:52   quote  deeplink  
nog niet wedtrijdfit, te licht
FR-Henk
 FR-Henk - woensdag 23 september 2015 - 20:53   quote  deeplink  
Hoe kom je daar nou bij?
van geil
 van geil - woensdag 23 september 2015 - 20:58   quote  deeplink  
Jetlag van de zware reis.
van geil
 van geil - woensdag 23 september 2015 - 20:59   quote  deeplink  
En het voetbal eerst verleren.
Controleren en temporiseren is het motto.
Stylzz
 Stylzz - woensdag 23 september 2015 - 21:01   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 23 september 2015 - 20:59 schreef van geil het volgende:
En het voetbal eerst verleren.
Controleren en temporiseren is het motto.
En NIET vooruit, ja over 16 schijven.
broer van Ted
 broer van Ted - woensdag 23 september 2015 - 21:14   quote  deeplink  
Juist em . Faainoord naar VOREN aanvallen en de boel dicht spijkeren . Mulder is weg . We hebben een overschot aan goede keepers die kleine Griek bij Willem2 , morgen Pek&veren uit opgeswolle met kunstgras . Ron Jans' is een sympatieke man oud leraar net als van Gaal maar dan anders . Ik hoop op een volgende ronde en de coolsingel . Ted van den Heuvel de echte
Stylzz
 Stylzz - woensdag 23 september 2015 - 21:24   quote  deeplink  
Goed verhaal, lekker kort.
VVout
 VVout - donderdag 24 september 2015 - 00:55   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 22 september 2015 - 18:36 schreef FR-Henk het volgende:
Gustafson en Schuurman.
Zou de angsthaas hen dit najaar al eens durven opstellen?
Schijnt dat Gustafson speelt :)
nr 10
 nr 10 - donderdag 24 september 2015 - 08:42   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 22 september 2015 - 18:36 schreef FR-Henk het volgende:
Gustafson en Schuurman.
Zou de angsthaas hen dit najaar al eens durven opstellen?
Ik denk het wel. :-)
nr 10
 nr 10 - donderdag 24 september 2015 - 08:43   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 23 september 2015 - 21:14 schreef broer van Ted het volgende:
Juist em . Faainoord naar VOREN aanvallen en de boel dicht spijkeren . Mulder is weg . We hebben een overschot aan goede keepers die kleine Griek bij Willem2 , morgen Pek&veren uit opgeswolle met kunstgras . Ron Jans' is een sympatieke man oud leraar net als van Gaal maar dan anders . Ik hoop op een volgende ronde en de coolsingel . Ted van den Heuvel de echte
Is wat anders dan naar achteren aanvallen. En we spelen thuis en daar ligt geen kunstgras, alleen naast het veld. Maar wellicht heb ik wat gemist.
G-child
 G-child - donderdag 24 september 2015 - 09:59   quote  deeplink  
Gustafson basis, nice!
Stylzz
 Stylzz - donderdag 24 september 2015 - 09:59   quote  deeplink  
Eerst zien vanavond.
G-child
 G-child - donderdag 24 september 2015 - 10:02   quote  deeplink  
Dat zeker, verwacht geen wonderen. Stemt me positief dat er buiten Toornstra en Immers ook door de technische leiding gedacht kan worden.
Stylzz
 Stylzz - donderdag 24 september 2015 - 12:37   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 24 september 2015 - 10:02 schreef G-child het volgende:
Dat zeker, verwacht geen wonderen. Stemt me positief dat er buiten Toornstra en Immers ook door de technische leiding gedacht kan worden.
Eerst zien dat ie speelt bedoel ik ;)
Stylzz
 Stylzz - donderdag 24 september 2015 - 12:37   quote  deeplink  
En dat t geen 'bekeropstelling' is
JanM
 JanM - donderdag 24 september 2015 - 12:46   quote  deeplink  
Hopelijk is hij 'de missing link' en gaan we vanaf nu voetballen!

Want Nelom, Immers/Toornstra en Kazim zijn er inmiddels uit en daarop was afgelopen seizoen de meeste kritiek. Van der Heijden en (de positie van) Kuijt baren me nu nog wel zorgen dus al dat (weer) niet loopt vanavond mogen Botteghin en Bilal wat mij betreft voor hun ingebracht worden.

En dan komende winter Vermeer, El Ahmadi, Immers en Kazim verkopen en Vilhena verlengen en dan zo spelen:

Hahn

Karsdorp Van Beek Botteghin Kongolo

Vejinovic Vilhena
Kuijt/Gustafson

Bilal Kramer Elia

Of natuurlijk een goeie linksback kopen en dan Kongolo weer centraal naast Van Beek.
Barabas
 Barabas - donderdag 24 september 2015 - 12:51   quote  deeplink  
Of wat anders....
Stylzz
 Stylzz - donderdag 24 september 2015 - 12:59   quote  deeplink  
Of gewoon voetballen. In plaats van harken.
van geil
 van geil - donderdag 24 september 2015 - 16:49   quote  deeplink  
Dat wordt weer vroeg in slaap vallen.
of ?

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5179
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Roda JC - Feyenoord (zondag 20 september 2015, 12:30): 1 - 1









0.0380051