BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Roda JC - Feyenoord (zondag 20 september 2015, 12:30): 1 - 1

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
Barabas
 Barabas - maandag 14 september 2015 - 21:17   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 14 september 2015 - 21:11 schreef Stylzz het volgende:
Anders is je aankoopbeleid ook nooit te bepalen.
Waar staat geschreven dat dat zo is dan? Ik denk dat er wereldwijd maar bar weinig clubs zijn die de speelstijl hebben vastgelegd. En ik weet bijna zeker dat de clubs die de prijzen pakken dit ook niet hebben gedaan. Nederlandse uitvinding als je het mij vraagt.... misschien zelfs een Amsterdomse....
Barabas
 Barabas - maandag 14 september 2015 - 21:18   quote  deeplink  
Maar goed.... onze directeuren bepalen....
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 14 september 2015 - 22:07   quote  deeplink  
Okee, Gio heeft mogelijk geen Elia-probleem zondag.
Dat wordt weer zwerven met Dirk. Want Dirk wil zo graag.

Komt een moment dat die medespelers er moe van worden.
ar
 ar - maandag 14 september 2015 - 22:51   quote  deeplink  
Gewoon met heerlijk countervoetbal 0-4 winnen.
YugoBosna
 YugoBosna - maandag 14 september 2015 - 23:34   quote  deeplink  
bilal gaat eindelijk goede voorzetten geven zonder elia in zijn nek 1-3
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 14 september 2015 - 23:45   quote  deeplink  
Dat zou al een hele verademing zijn mocht dat gebeuren, maar dan wel van rechts, zal wel links worden en Kuyt op rechts vrees ik..
YugoBosna
 YugoBosna - dinsdag 15 september 2015 - 01:30   quote  deeplink  
quote:
Op maanseptember 2015 - 23:45 schreef RenatoBos het volgende:
Dat zou al een hele verademing zijn mocht dat gebeuren, maar dan wel van rechts, zal wel links worden en Kuyt op rechts vrees ik..
ja dat vrees ik ook want kuijt op links is nog slechter dan bilal op links
YugoBosna
 YugoBosna - dinsdag 15 september 2015 - 01:31   quote  deeplink  
hoe dan ook voorlopig blijven we winnen.
JanM
 JanM - dinsdag 15 september 2015 - 09:52   quote  deeplink  
En een winnende coach heeft altijd gelijk!
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 15 september 2015 - 13:10   quote  deeplink  
Van Boekel fluit Roda JC-Feyenoord

2j3672h.jpg

Scheidsrechter Pol van Boekel zal aanstaande zondag de wedstrijd tussen Feyenoord en Roda JC fluiten. Dit heeft de KNVB zojuist bekend gemaakt. De wedstrijd in in het Parkstad Limburg Stadion begint aanstaande zondag om 12:30. Van Boekel wordt bijgestaan door de heren Hoekstra, De Vries en Manschot.

Van Boekel floot dit seizoen ook de tweede competitiewedstrijd van Feyenoord tegen SC Cambuur. Tijdens deze wedstrijd (0-2 winst) ontvingen Jan-Arie van der Heijden en Dirk Kuyt een gele kaart.
van geil
 van geil - dinsdag 15 september 2015 - 20:08   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 15 september 2015 - 01:31 schreef YugoBosna het volgende:
hoe dan ook voorlopig blijven we winnen.
Heracles ook.
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 15 september 2015 - 22:06   quote  deeplink  
Roda JC Kerkrade-coach Darije Kalezic kan komend weekend in het treffen met Feyenoord waarschijnlijk beschikken over Daniel De Silva en Richmond Boakye. De twee spelers werden in de slotdagen van de transfermarkt op huurbasis binnengehaald, maar moesten wachten op hun werkvergunning.
tomson
 tomson - woensdag 16 september 2015 - 04:34   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 13 september 2015 - 16:30 schreef Barabas het volgende:
Limlanders gaan 90 minuten voor de goal liggen. Wordt een hele saaie pot met twee hoogtepunten.... 0-2 derhalve!
Hmm klinkt plausibel want zo zag ik het ook wel voor me...
tomson
 tomson - woensdag 16 september 2015 - 04:35   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 13 september 2015 - 20:57 schreef van geil het volgende:
Was t maar om te lachen.
Lol
tomson
 tomson - woensdag 16 september 2015 - 04:35   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 13 september 2015 - 21:01 schreef Stylzz het volgende:
Ja wat moet je anders.
Dat dus 😂
tomson
 tomson - woensdag 16 september 2015 - 04:46   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 13 september 2015 - 21:12 schreef FR-Henk het volgende:
Jezelf en de boel minder serieus nemen.
Neem ik me altijd voor wanneer ik hier online kom. Ben er ook heel slecht in.
Forum is met de tijd stiekem ook steeds meer verweven geraakt met " de real-life"
Is toch iets wat er ongemerkt insluipt als je altijd naar de kuip gaat en steeds meer mensen uit de Feyenoordcommunnities ontmoet. Ben er ook weer achtergekomen dat die virtuele wereld op het internet heel gezellig kan wezen (en jammer genoeg ook vaak nivoloos) maar het toch echt niet haalt bij de echte mensen die hier achter hun schermpjes zitten..
tomson
 tomson - woensdag 16 september 2015 - 04:52   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 14 september 2015 - 18:26 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

Ik zie niet in waarom je niet 2 vleugelspelers met elkaar zou kunnen vergelijken. Zelfs al zou je Elia puur als een linksbuiten zien en Bilal puur als een rechtsbuiten, dan nog is er geen sprake van een 'totaal andere positie'. Ik denk overigens dat beide spelers veelzijdig genoeg zijn om aan beide kanten uit de voeten te kunnen. Tis meer een keuze of je wilt dat de speler veel naar binnen komt of dat je wilt dat hij meer met voorzetten komt.
Ik ben overtuigd 😉
tomson
 tomson - woensdag 16 september 2015 - 05:02   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 14 september 2015 - 21:10 schreef Barabas het volgende:

[..]

Alsof we die ooit rijen dik klaar hebben staan. Zeker als de betere spelers voor hun achttiende al weg zijn. Ik snap je gedachtengang, maar we zullen nooit in de positie verkeren waarin het blijvend hout snijdt.
Dat blijft sowieso altijd het grootste struikelblok. Dat ne als Mickey mouse competitie niks in kan brengen als de PL, PD, serieA, de Russische, Turkse of tegenwoirdig zelfs Griekse clubs komen sta je compleet machteloos. En zelfs in het binnenland is op financieel gebied het gat naar Amsterdam en Eindhoven al niet meer te belopen. Maar ja, dit verhaal kun je ook moeiteloos verplaatsen naar het Kuip-topic of die waarin er gesproken wordt waarom Feyenoord haar commerciële potentieel op een armzalige manier benut....
de bluffer
 de bluffer - woensdag 16 september 2015 - 08:34   quote  deeplink  
Als hij mee doet maakt hij er twee
Toornstra en het wordt 1-3
Barabas
 Barabas - woensdag 16 september 2015 - 10:39   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 16 september 2015 - 05:02 schreef tomson het volgende:

[..]

Dat blijft sowieso altijd het grootste struikelblok. Dat ne als Mickey mouse competitie niks in kan brengen als de PL, PD, serieA, de Russische, Turkse of tegenwoirdig zelfs Griekse clubs komen sta je compleet machteloos. En zelfs in het binnenland is op financieel gebied het gat naar Amsterdam en Eindhoven al niet meer te belopen. Maar ja, dit verhaal kun je ook moeiteloos verplaatsen naar het Kuip-topic of die waarin er gesproken wordt waarom Feyenoord haar commerciële potentieel op een armzalige manier benut....
Waarom vasthouden aan een onhaalbare stelling. Gaan ze bij de volgende trainer eisen dat hij 4-3-3 speelt? Slaat natuurlijk nergens op om zoiets contractueel vast te leggen. Wordt bovendien dure aangelegenheid met al die ontslagvergoedingen voor de trainers die we wegens overtreden van de regels omtrent de opstelling.... Derhalve niet houdbaar.
van geil
 van geil - woensdag 16 september 2015 - 18:58   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 14 september 2015 - 18:26 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

Ik zie niet in waarom je niet 2 vleugelspelers met elkaar zou kunnen vergelijken. Zelfs al zou je Elia puur als een linksbuiten zien en Bilal puur als een rechtsbuiten, dan nog is er geen sprake van een 'totaal andere positie'. Ik denk overigens dat beide spelers veelzijdig genoeg zijn om aan beide kanten uit de voeten te kunnen. Tis meer een keuze of je wilt dat de speler veel naar binnen komt of dat je wilt dat hij meer met voorzetten komt.
Wel eens gevoetbald T ?
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - woensdag 16 september 2015 - 19:16   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 16 september 2015 - 18:58 schreef van geil het volgende:

[..]

Wel eens gevoetbald T ?
Jep. Als rechtsbuiten voornamelijk. ;)
van geil
 van geil - woensdag 16 september 2015 - 20:39   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 16 september 2015 - 19:16 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

Jep. Als rechtsbuiten voornamelijk. ;)
Wel eens links gestaan? ;)
Viel niet mee denk ik?
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - woensdag 16 september 2015 - 21:24   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 16 september 2015 - 20:39 schreef van geil het volgende:

[..]

Wel eens links gestaan? ;)
Viel niet mee denk ik?
Klopt. Maar ik was dan ook vooral rap en niet zo technisch. Kijk een speler als Schaken of Narsingh zet je nooit op linksbuiten. Maar Bilal en zeker Elia zijn naast snel ook technisch en kunnen dat beter aan. Zoals Boëtius ook aan beide kanten uit de voeten kon.
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 17 september 2015 - 16:27   quote  deeplink  
Pittige partijvormen op donderdagtraining

2djzcyv.jpg

De voorbereiding van Feyenoord op de aanstaande uitwedstrijd tegen Roda JC Kerkrade is in volle gang. In de aanloop naar het competitieduel in Limburg van komende zondag werkte de selectie van hoofdcoach Giovanni van Bronckhorst donderdagochtend een pittige training af, die grotendeels in het teken stond van verschillende partijvormen. Michiel Kramer, die tegen Willem II uitviel en woensdag het laatste deel van de oefensessie liet schieten, trainde voluit mee.

Van Bronckhorst liet de aanwezige toeschouwers op Varkenoord zelf de keuze. De oefenmeester had zijn oefenvormen namelijk over twee trainingsvelden uitgezet, en zijn selectie bovendien opgesplitst in verschillende teams. Wie de doelmannen aan het werk wilde zien of toe wilde kijken bij een positiespel kon langs de lijn van het ene veld terecht, terwijl daarnaast een uitgebreide pass- en trapoefening centraal stond.

otzo6h.jpg

Daarmee werden de Feyenoorders klaargestoomd voor de partijvormen, het afsluitende onderdeel van de training. Elke ploeg kreeg om de paar minuten een andere tegenstander tegenover zich, waardoor de intensiteit van de toch al felle partijspelen verder toenam. Om met Kenneth Vermeer, Warner Hahn en Kamil Miazek tot een kwartet keepers te komen, sloot ook A1-keeper Justin Bijlow donderdag aan bij de selectie.

Met de training van donderdag achter de rug staan er tot de uitwedstrijd tegen Roda JC nog twee trainingen op het programma voor Feyenoord. Die van morgen (vrijdag) vindt achter gesloten deuren plaats en is niet toegankelijk voor publiek en pers. De afsluitende training is zaterdag vanaf 10.00 uur op Varkenoord.
Bron:Officiële Feyenoord Clubsite
MMM
 MMM - vrijdag 18 september 2015 - 09:50   quote  deeplink  
En nu Elia in de basis!!!!
Tjabba
 Tjabba - vrijdag 18 september 2015 - 09:56   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 18 september 2015 - 09:50 schreef MMM het volgende:
En nu Elia in de basis!!!!
Ik hoop het , maar ben er bang voor dat Gio het weer niet durft.
YugoBosna
 YugoBosna - vrijdag 18 september 2015 - 12:38   quote  deeplink  
Ik noteer alvast 3-1 elia en 2x kramer
de bluffer
 de bluffer - vrijdag 18 september 2015 - 12:51   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 14 september 2015 - 11:32 schreef RenatoBos het volgende:
Denk ik ook, Elia OF Bilal slaat nergens op..
Ik ben voor Elia
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 18 september 2015 - 13:00   quote  deeplink  
Ik ben voor allebei
En Kuyt op tien.
netsurfer
 netsurfer - vrijdag 18 september 2015 - 13:32   quote  deeplink  
Kan ik ergens tekenen voor een sobere 0-1? Maakt het me niet eens uit wie hem scoort. Als die 3 punten maar mee gaan in de bus.
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 18 september 2015 - 13:34   quote  deeplink  
We zijn allemaal voor de punten.
Maar ik zou zó graag een keer voetbal zien.
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - vrijdag 18 september 2015 - 13:57   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 18 september 2015 - 13:00 schreef Stylzz het volgende:
Ik ben voor allebei
En Kuyt op tien.
me too, Kuyt erachter, Elia en Basaçikoglu op de flanken, Kramer ertussen of evt. toch maar Kazim
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - vrijdag 18 september 2015 - 13:58   quote  deeplink  
Wat van mij ook mag is Achahbar achter Kramer en Kuyt ipv Vejinovic...
ZerauS
 ZerauS - vrijdag 18 september 2015 - 14:02   quote  deeplink  
Wordt een gelijkspelletje😎

😉

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 20 september 2015 door ZerauS --
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 18 september 2015 - 14:21   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 18 september 2015 - 14:02 schreef ZerauS het volgende:
Wordt een gelijkspelletje😎
Zeker, Excelsior uit altijd lastig.
Tjabba
 Tjabba - vrijdag 18 september 2015 - 14:29   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 18 september 2015 - 13:58 schreef Arie.Klooster het volgende: Kuyt ipv Vejinovic...
Ja , haal het kleine beetje voetbal wat we hebben er ook nog even uit.
YugoBosna
 YugoBosna - vrijdag 18 september 2015 - 14:30   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 18 september 2015 - 14:02 schreef ZerauS het volgende:
Wordt een gelijkspelletje😎
wie leest nogmeer de neus ;-)
ZerauS
 ZerauS - vrijdag 18 september 2015 - 16:28   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 18 september 2015 - 14:21 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Zeker, Excelsior uit altijd lastig.
Ook dat ja😂
ZerauS
 ZerauS - vrijdag 18 september 2015 - 16:29   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 18 september 2015 - 14:30 schreef YugoBosna het volgende:

[..]

wie leest nogmeer de neus ;-)
Wie is hier een neus dan?
ZerauS
 ZerauS - vrijdag 18 september 2015 - 16:36   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 18 september 2015 - 14:30 schreef YugoBosna het volgende:

[..]

wie leest nogmeer de neus ;-)
Volgens mij refereert neus naar iets wat te maken heeft met joodse komaf. Nou brave borst ik kom uit Houten en niemand in mijn familie is joods. Dus waar haal jij deze wijsheid vandaan?
School was niet je sterkste kant hé? In ieder geval bij het vak geschiedenis nooit opgelet.
ZerauS
 ZerauS - vrijdag 18 september 2015 - 16:36   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 18 september 2015 - 14:30 schreef YugoBosna het volgende:

[..]

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 18 september 2015 door ZerauS --
YugoBosna
 YugoBosna - vrijdag 18 september 2015 - 17:06   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 18 september 2015 - 16:36 schreef ZerauS het volgende:

[..]

Volgens mij refereert neus naar iets wat te maken heeft met joodse komaf. Nou brave borst ik kom uit Houten en niemand in mijn familie is joods. Dus waar haal jij deze wijsheid vandaan?
School was niet je sterkste kant hé? In ieder geval bij het vak geschiedenis nooit opgelet.
je naam....

verder laat maar joh was maar een geintje. en over school niet beginnen heeft hier niks mee te maken. niet zo snel op je neus getrapt zijn ouwe
ZerauS
 ZerauS - vrijdag 18 september 2015 - 17:10   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 18 september 2015 - 17:06 schreef YugoBosna het volgende:

[..]

je naam....

verder laat maar joh was maar een geintje. en over school niet beginnen heeft hier niks mee te maken. niet zo snel op je neus getrapt zijn ouwe
Leuke woordspeling haha. Ik bedoelde het ook min of meer sarcastisch. Beetje dollen moet kunnen. Maar deze vind ik wel grappig😉
van geil
 van geil - vrijdag 18 september 2015 - 18:54   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 18 september 2015 - 16:36 schreef ZerauS het volgende:

[..]

Volgens mij refereert neus naar iets wat te maken heeft met joodse komaf. Nou brave borst ik kom uit Houten en niemand in mijn familie is joods. Dus waar haal jij deze wijsheid vandaan?
School was niet je sterkste kant hé? In ieder geval bij het vak geschiedenis nooit opgelet.
Dat is best erg, Houten.
:)
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 18 september 2015 - 19:19   quote  deeplink  
Het kan nog erger..
van geil
 van geil - vrijdag 18 september 2015 - 21:43   quote  deeplink  
Het gaat weer jeuken,
n mooie overwinning zou heerlijk zijn.
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 18 september 2015 - 23:43   quote  deeplink  
Precies, hopelijk zien we vooruitgang..
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 19 september 2015 - 00:09   quote  deeplink  
Persconferentie Van Bronckhorst voorafgaand aan Roda JC-Feyenoord

(http://youtu.be/Gsm0ZItzmVg)
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 19 september 2015 - 00:15   quote  deeplink  
Kalezic looft Feyenoord: ''Absolute kampioenskandidaat''

qrmzpl.jpg

Feyenoord neemt het aanstaande zondag op tegen Roda JC. In de zesde wedstrijd van de competitie neemt Feyenoord het in Kerkrade op tegen de promovendus. Volgens Darije Kalezic, trainer van de Limburgse club, maakt Feyenoord zeker kans om aan het eind van het seizoen kampioen te worden.

"Met het aantrekken van Dirk Kuyt, Jan-Arie Van der Heijden, Marko Vejinovic, Michiel Kramer, Eljero Elia en Eric Botteghin heeft Feyenoord tijdens de transferwindow heel goede zaken gedaan, zegt de trainer op de website van de club. "Daardoor zijn ze er, ten opzichte van afgelopen seizoen, veel beter op geworden. Het is een sterke, hardwerkende en volwassen ploeg die ondanks de nog jonge competitie al heel ingespeeld is. (huh??????😳) Kortom: een absolute kampioenskandidaat."

"Dat neemt niet weg dat we Feyenoord als elke andere tegenstander zullen benaderen", vervolgt hij. "Het duel van zondag is een prachtige gelegenheid om te laten zien welke rol van betekenis wij kunnen spelen. Ook tegen Feyenoord zullen we proberen onze eigen identiteit uit te stralen en vrijuit te voetballen. Natuurlijk hebben we veel respect voor Feyenoord, maar geen ontzag."

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5936
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Roda JC - Feyenoord (zondag 20 september 2015, 12:30): 1 - 1









0.0062940