|
|
RenatoBos
|
|
|
Huh..(?) Heb ik iets gemist.. |
|
|
|
|
ZerauS
|
|
|
quote: Hahaha valt wel mee hoor 😂 |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
Wat een KUT opstelling van GIO om te spelen met Kuyt voorin en Toornstra op het middenveld ... |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Vermoedelijke opstelling, bedacht door AD. Beter lezen, gast. |
|
|
|
|
YugoBosna
|
|
|
quote:Op vrijdag 18 september 2015 - 17:10 schreef ZerauS het volgende:[..] Leuke woordspeling haha. Ik bedoelde het ook min of meer sarcastisch. Beetje dollen moet kunnen. Maar deze vind ik wel grappig😉 ;-) |
|
|
|
|
YugoBosna
|
|
|
quote: Dat mag wel eens tijd worden ja. |
|
|
|
|
windoweyes
|
|
|
quote: Geen Immers en geen Kazim. Dat zou al een hele stap in de goede richting zijn. Opstelling maakt dan niet eens meer zo veel uit. En dat zegt wat. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
WIJ GAAN WINNEN ALLEEN MET HOEVEEL IS DE VRAAG.. |
|
|
|
|
dr love
|
|
|
eerst de belangrijkste stap stoppen met die walgelijke systeem 4-3-3.
begin weer de oude feyenoord systeem 4-4-2
vermeer
s.v.beek j.v.heijden botteghin kongolo
e.elia/karsdorp k.achmadi kuijt bilal/immers
kramer/ kazim/ achabar |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Wat een kut opstelling zeg.. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Ik mis Clasie in zijn opstelling.. |
|
|
|
|
Rotterdam22
|
|
|
442 kan niet meer in deze tijd, je heb dan een man minder centraal op het middenveld. en als je in een ruit speelt krijg je problemen met opkomende backs, daarom speelt bijna geen engels team meer 442. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Speel dan 5-3-2
V. Heyden als een opkomende cenrale verdediger met v. Beek en Botteghin er achter. Opstormende backs Karsdorp en Kongolo. Het middenveld met de punt naar voren Vilhena Vejinovic El Ahmadi En voorin zet je Kuyt met Elia
Ook Kuyt op de plaats van Vejinovic en hij op links zou kunnen, dan zet je Kramer of Bilal voorin. Laat ik vooral Vermeer niet vergeten te vermelden, omdat er dan weer bijdehand wordt gereageerd dat we met 11 man spelen. |
|
|
|
|
Rotterdam22
|
|
|
Ja dat had hij tegen psv moeten doen. tegen kleinere clubs is 433 gewoon het beste. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Vind het ook tegen slechtere tegenstanders geen probleem, het laat n.l. heel veel ruimte om op te komen door het midden over rechts of links of gecombineerd. Lekker afwisselen en gedoseerd door de linies van je tegenstander prikken. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Je moet gewoon altijd hetzelfde spelen en van je eigen kracht uitgaan. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Is wel z maar van tijd tot tijd zal je ook rekening moeten houden met je tegenstander.. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
quote: En dat kan dus ook als je altijd 5-3-2 speelt. 4-3-3 is niet heilig.
Maare.... Allemaal veel succes en plezier gewenst bij de volgende overwinning! |
|
|
|
|
broer van Ted
|
|
|
Achterin dicht gooien 1 tegengoal en je moet er 2 maken om te winnen. Geen kaarten pakken en masaal erop duiken wanneer er 1 van Roda over de schreef gaat zoals Willem 2 heerlijke felle ploeg met deugnieten maar dat het niet uitverkocht is ???? Heracles met KUT-kunstgras . Internationaal slaan ze voor joker , ik hoop 0-2 . |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote:Op zondag 20 september 2015 - 09:24 schreef broer van Ted het volgende:Achterin dicht gooien 1 tegengoal en je moet er 2 maken om te winnen. Geen kaarten pakken en masaal erop duiken wanneer er 1 van Roda over de schreef gaat zoals Willem 2 heerlijke felle ploeg met deugnieten maar dat het niet uitverkocht is ???? Heracles met KUT-kunstgras . Internationaal slaan ze voor joker , ik hoop 0-2 . Goed verhaal. Lekker duidelijk ook! |
|
|
|
|
Tjabba
|
|
|
quote: Had Ted het zelf maar geschreven. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op zondag 20 september 2015 - 09:22 schreef Barabas het volgende:[..] En dat kan dus ook als je altijd 5-3-2 speelt. 4-3-3 is niet heilig. Maare.... Allemaal veel succes en plezier gewenst bij de volgende overwinning! Nee, maar 5-3-2- tegen een team wat weigert te voetballen, dat wordt natuurlijk kut. Dus 90% van de wedstrijden in de eredivisie is 5-3-2 gewoon ruk. |
|
|
|
|
ZerauS
|
|
|
quote: Waarom? Heb je na de wedstrijd nog genoeg tijd over om een pilsje te gaan pakken om het te vieren. Of om je verdriet te verdrinken als het niet gelukt is😉 |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op zondag 20 september 2015 - 10:39 schreef ZerauS het volgende:[..] Waarom? Heb je na de wedstrijd nog genoeg tijd over om een pilsje te gaan pakken om het te vieren. Of om je verdriet te verdrinken als het niet gelukt is😉 Ik drink nooit voor een werkdag. |
|
|
|
|
legrande
|
|
|
Goedemorgen vrienden. Hebben jullie er ook zoveel zin in, zeker na de nederlaag van de gloeilampen moeten wij nu profiteren. Die neuzen zullen wel winnen. Altijd als zij tegen wie dan ook spelen zijn de 2 beste spelers geschorst. Maar ja wij gaan winnen met 1-3. Kramer 16e minuut 0-1, Elia 37 minuut 0-2. 43 minuut foutje 1-2 en 85 minuut kuijt strafschop 1-3. Van mij mag het zo. Veel plezier allemaal. |
|
|
|
|
legrande
|
|
|
Zijn jullie het met mij eens als ik zeg dat we vanaf het begin en vol op moeten gaan. Compleet vastzetten. Klein risico op een goal tegen maar dan maken wij er ook een paar. Gelijk en niet zoals tegen cambuur zo afwachtend tikkie breed tikkie terug. Gaan compleet gek maken die achterhoede van Roda. |
|
|
|
|
Tjabba
|
|
|
quote:Op zondag 20 september 2015 - 11:02 schreef legrande het volgende:Goedemorgen vrienden. Hebben jullie er ook zoveel zin in, zeker na de nederlaag van de gloeilampen moeten wij nu profiteren. Die neuzen zullen wel winnen. Altijd als zij tegen wie dan ook spelen zijn de 2 beste spelers geschorst. Maar ja wij gaan winnen met 1-3. Kramer 16e minuut 0-1, Elia 37 minuut 0-2. 43 minuut foutje 1-2 en 85 minuut kuijt strafschop 1-3. Van mij mag het zo. Veel plezier allemaal. Meestal als wij kunnen profiteren loopt het uit op een fiasco. Laten we hopen dat het deze keer niet gebeurd.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 20 september 2015 door Tjabba -- |
|
|
|
|
legrande
|
|
|
Vermoedelijke opstelling Feyenoord: Vermeer; Karsdorp, Van Beek, Van der Heijden, Kongolo; Vejinovic, Toornstra, El Ahmadi; Kuyt, Kramer en Elia.
Zie toch liever Vilena voor Toornsstra of Bilal voor Toornstra en Kuijt naar het middenveld. Maar ja we gaan het zien. |
|
|
|
|
legrande
|
|
|
quote:Op zondag 20 september 2015 - 11:07 schreef Tjabba het volgende:[..] Meestal al wij kunnen profiteren loopt het uit op een fiasco. Laten we hopen dat het deze keer niet gebeurd. Das war ein mahl maar nu niet 1-3. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Feyenoord die profiteert van misstap concurrentie...hmm die kans is 30%. |
|
|
|
|
legrande
|
|
|
nog 77 minuten. Ben al aardig nerveus en beetje pijn in de buik. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
Tjabba
|
|
|
quote: Ein mahl zeg je? Dan ben je zeker nog maar net supporter? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Deze is eigenlijk ingecalculeerd als verlies. Dus al t andere is wat mij betreft nu meegenomen. |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote: Huh? Lezen? ... hoe werkt dat dan? ;) |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
quote:Op zondag 20 september 2015 - 10:38 schreef Stylzz het volgende:[..] Nee, maar 5-3-2- tegen een team wat weigert te voetballen, dat wordt natuurlijk kut. Dus 90% van de wedstrijden in de eredivisie is 5-3-2 gewoon ruk. De hele Eredivisie is ruk.... |
|
|
|
|
legrande
|
|
|
quote: Pas 46 jaar seizoenkaart dus nog niet zo lang. |
|
|
|