|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Roda uit, met de mogelijkheid om uit te lopen is puntverlies :) |
|
|
|
|
YugoBosna
|
|
|
Elia kapt zijn tegenstander uit..... oooooooh hij stuurt er nog 1 het bos in.... Elia Elia.... Kramer!?!....JAA!..... zoiets ;-) |
|
|
|
|
legrande
|
|
|
Nee bijna iedereen hier hoopt zo heel erg op een overwinning maar we blijven toch altijd dat angstige gevoel houden van gaat het wel goed. vroeger. Ja zeg het maar die ouwe lul ging ik jaren 1965 tot 1972 zo ongeveer met mijn pa naar Feyenoord en wisten we van tevoren bijna dat alle wedtrijden met 3-0 4-0 of zoiets gewonnen zouden worden en dan gebeurde dat bijna altijd. Nu ben ik er thuis nooit gerust op tegen wie we ook spelen. Wees nu eerlijk tegen Utrecht benauwd. Tegen Willem 2 benauwd. We lopen er eigenlijk nooit eens makkelijk overheen. Hoop dat dat wat beter gaat als we nog meer ingespeeld zijn en ik verwacht toch erg veel van Elia |
|
|
|
|
legrande
|
|
|
quote: Ja het was ook erg hoopvol bedoeld. |
|
|
|
|
Tjabba
|
|
|
Gio start weer met Kuijt rechtsbuiten . Ik word daar wel een beetje moe van. Zet Bilal Rechtsbuiten en Kuijt achter Kramer.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 20 september 2015 door Tjabba -- |
|
|
|
|
legrande
|
|
|
Is er al een definitieve opstelling bekend? |
|
|
|
|
Els
|
|
|
quote:Op zondag 20 september 2015 - 11:36 schreef legrande het volgende:Nee bijna iedereen hier hoopt zo heel erg op een overwinning maar we blijven toch altijd dat angstige gevoel houden van gaat het wel goed. vroeger. Ja zeg het maar die ouwe lul ging ik jaren 1965 tot 1972 zo ongeveer met mijn pa naar Feyenoord en wisten we van tevoren bijna dat alle wedtrijden met 3-0 4-0 of zoiets gewonnen zouden worden en dan gebeurde dat bijna altijd. Nu ben ik er thuis nooit gerust op tegen wie we ook spelen. Wees nu eerlijk tegen Utrecht benauwd. Tegen Willem 2 benauwd. We lopen er eigenlijk nooit eens makkelijk overheen. Hoop dat dat wat beter gaat als we nog meer ingespeeld zijn en ik verwacht toch erg veel van Elia Ik ben er ook al jaren niet meer gerust op. |
|
|
|
|
legrande
|
|
|
WISSELS | Hahn, Nelom, Botteghin, Vilhena, Immers, Basacikoglu en Kazim-Richards
Wel een heerlijke bank. Is wel eens minder geweest. |
|
|
|
|
YugoBosna
|
|
|
ik ben ook nooi zeker... maarja zo is het tegenwoordig... Helaas. Toch moeten we gewoon gaan winnen. Ik ben veel meer benieuwd hoe die dubbel komende week tegen pec gaat verlopen ze zijn nog ongeslagen en Veldwijck is in vorm. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Spelen met Elia en Bilal houdt hun verdedigers achter. Kuyt op tien. ik hoop t zo, maar hij zal Bilal wel slachtofferen. |
|
|
|
|
legrande
|
|
|
Ik ben het met je eens Stylzz. Ik dacht er hetzelfde over. Kuijt hard werden op middenveld en dan 2 heel snelle vleugels. Zou het ook graag zo zien. |
|
|
|
|
legrande
|
|
|
Zag net dat opstelling zoals vermoed definitief is. |
|
|
|
|
Tjabba
|
|
|
quote:Op zondag 20 september 2015 - 11:46 schreef legrande het volgende:Ik ben het met je eens Stylzz. Ik dacht er hetzelfde over. Kuijt hard werden op middenveld en dan 2 heel snelle vleugels. Zou het ook graag zo zien. Kuijt is op het hele veld te vinden behalve op de rechtsbuiten positie. Hij loopt dus meer in de weg dan dat ie wat toevoegt. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Is die kaart niet aan vernieuwing toe? |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
Dat is KUT zeg, Kuyt en Toornstra in de basis!!! |
|
|
|
|
legrande
|
|
|
Is vervangen oude was nog een knipkaart. |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote:Op zondag 20 september 2015 - 11:41 schreef legrande het volgende:WISSELS | Hahn, Nelom, Botteghin, Vilhena, Immers, Basacikoglu en Kazim-Richards Wel een heerlijke bank. Is wel eens minder geweest. Jammer dat Nelom , Immers en Kazim er zitten ... Verdonk, Schuurman en Hermann was beter geweest !!! |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op zondag 20 september 2015 - 11:43 schreef Stylzz het volgende:Spelen met Elia en Bilal houdt hun verdedigers achter. Kuyt op tien. ik hoop t zo, maar hij zal Bilal wel slachtofferen. En ja hoor. Weer een stapje minder vertrouwen in Gio. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op zondag 20 september 2015 - 11:48 schreef Tjabba het volgende:[..] Kuijt is op het hele veld te vinden behalve op de rechtsbuiten positie. Hij loopt dus meer in de weg dan dat ie wat toevoegt. Dus kan je m beter op die plek zetten en de vleugels knap bezetten.
Maar nee, Gio de lafaard zet weer Kuyt op de vleugel en kiest weer de makkelijkste weg. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Kuyt weer niet op de goede plek.. |
|
|
|
|
YugoBosna
|
|
|
Ik verwacht dat Kuijt en Toornstra veel van positie gaan wisselen |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ik verwacht helemaal kut van Kuyt en Toornstra op deze posities. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Dat van dat wisselen klopt... 😉 |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Roda = stelletje lafbekken |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Gio ook
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 20 september 2015 door Stylzz -- |
|
|
|
|
YugoBosna
|
|
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Vind hem onzeker en weinig doortastend over komen. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Hey Mr. Meeuw! Positief als altijd!
Doe je goed man.... |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Tussenjaar. Gio met de kerst weg. Wouters, van Gastel en Lodewijks mee.
Veeg actie. Verse start met professionals. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Volgende tussenjaar.... feitelijk gezien zou het het laatste tussenjaar moeten zijn.
Als je dat afzet tegen de ontwikkeling van en de investeringen in de selectie dan klopt dat wel. Net geen top, derde van Nederland. Volgende jaargang zou het moeten gebeuren. En een nieuw stadion is daarbij onmisbaar.
Toch denk ik dat we voor lopen op schema en ook dat de tweede plaats haalbaar is. Ook met de huidige staf. Al wordt ik ook niet echt gelukkig van het vertoonde spel. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Maar goed....
Hup Feyenoord! |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op zondag 20 september 2015 - 12:25 schreef Barabas het volgende:Volgende tussenjaar.... feitelijk gezien zou het het laatste tussenjaar moeten zijn. Als je dat afzet tegen de ontwikkeling van en de investeringen in de selectie dan klopt dat wel. Net geen top, derde van Nederland. Volgende jaargang zou het moeten gebeuren. En een nieuw stadion is daarbij onmisbaar. Toch denk ik dat we voor lopen op schema en ook dat de tweede plaats haalbaar is. Ook met de huidige staf. Al wordt ik ook niet echt gelukkig van het vertoonde spel. Mee eens hoor. Maar ik word een beetje gek van t amateurisme elk jaar. Nu weer een selectie waar veel meer uit te halen is. |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Mijn vertrouwen in Gio staat onder aan de ladder ... |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Gio laat zich leiden door angst !!! |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
-
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 20 september 2015 door Barabas -- |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: HUP Roda JC dan ??? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Dat nooit, ik hoop t gewoon mis te hebben. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Kramer/Elia kan wel eens werken. Kuyt dan maar voor lief daar. Misschien haalt Toornstra zijn oude vorm. LAten we hopen dat Vejinovic meer naar voren speelt en El Ahmadi meer gecontroleerd. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
quote: Krom ondersteunen... kan alleen bij Feyenoord! 😂 |
|
|
|