|
|
Milo
|
|
|
Een winnende trainer heeft altijd gelijk stel azijnjankerts! |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Die Sankoh en Swinkels zijn een stelletje prutsers hoor... Moeten we gewoon pakken die punten. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Ga jij lekker genieten van afbraakvoetbal dan. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
T oogt niet heel onaardig nu |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Roda = afbraakvoetbal door een laffe ploeg en een trainer die NEC een sterke tegenstander vindt |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
En meteen afgestraft, moet je kijken dit.
Rick bedankt. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Goeie bal hoor van Jens.. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Kramer had door moeten lopen. |
|
|
|
|
moa
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Kramer en El Ahmadi deden nu beide hetzelfde. Dat is ruk
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 20 september 2015 door Stylzz -- |
|
|
|
|
moa
|
|
|
quote: Was Kuyt die mee liep |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Ik twijfelde ook al. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Maar goed ze deden allebei hetzelfde. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Op deze manier ga je niet winnen. |
|
|
|
|
moa
|
|
|
Ja idd. 1 had moeten hangen op de 16 dan trek je het open, de ander doorlopen om evt te koppen. |
|
|
|
|
moa
|
|
|
quote: De tweede helft worden ze vanzelf minder goed :) En dan zullen wij wel pas weer gas gaan geven. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Wij gaan winnen alleen met hoeveel is de vraag.. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
ik vind dit gewoon kut zo. Zet eens druk. Zet t vast. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Dit roep je allemaal over jezelf af. Geeft ze veel te veel ruimte om wat te verzinnen. De linies zijn echt los zand. |
|
|
|
|
moa
|
|
|
quote: Zo zie ik het ook liever, maar de trainer lijkt te kiezen voor krachten sparen en beetje counterachtig voetbal in de eerste helft. Om dan in de tweede helft wanneer de tegenstander wat vermoeid is wel aan te gaan vallen en gebruik te maken van de ruimtes die er dan inmiddels zijn. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
Hier iemand die wel wat ziet via de Feyenoord live app? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op zondag 20 september 2015 - 12:48 schreef moa het volgende:[..] Zo zie ik het ook liever, maar de trainer lijkt te kiezen voor krachten sparen en beetje counterachtig voetbal in de eerste helft. Om dan in de tweede helft wanneer de tegenstander wat vermoeid is wel aan te gaan vallen en gebruik te maken van de ruimtes die er dan inmiddels zijn. Dus hoop je met kunst en vliegwerk de nul te houden |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Toornstra wisselen jongetje. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Bilal voor Tootnstra dan maar.. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Vejinovic hangt weer teveel achter. Iedereen eigenlijk. Lusteloos voetbal. En slordig. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Slordig is het zeker.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Gio snapt t echt niet. Je ziet vdH, is geen centrale verdediger maar een cvm. Vejinovic is geen CVM. El Ahmadi geen AVM Kuyt geen vleugel meer. Mazzel voetbal is t.
Gelukkig is Kramer wél een afmaker.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 20 september 2015 door Stylzz -- |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op zondag 20 september 2015 - 12:52 schreef Stylzz het volgende:Gio snapt t echt niet. Je ziet vdH, is geen centrale verdediger maar een cvm. Vejinovic is geen CM. El Ahmadi geen AVM Kuyt geen vleugel meer. Mazzel voetbal is t. Gelukkig is Kramer wél een afmaker. Niet zeiken...JUICHEN..😉 |
|
|
|
|
moa
|
|
|
Hopla 1-0 het gelijk van de winnende trainer zullen we maar zeggen. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: ik was midden in mijn tiep verhaal! |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
En nu niet weer achteruit gaan hangen. |
|
|
|
|
moa
|
|
|
quote:Op zondag 20 september 2015 - 12:52 schreef Stylzz het volgende:Gio snapt t echt niet. Je ziet vdH, is geen centrale verdediger maar een cvm. Vejinovic is geen CVM. El Ahmadi geen AVM Kuyt geen vleugel meer. Mazzel voetbal is t. Gelukkig is Kramer wél een afmaker. I read ya, het is niet leuk om naar te kijken, en je zit niet lekker ontspannen met het idee van "het komt wel goed". Maar internationaal zijn er VEEL ploegen die op deze manier spelen, puur resultaat gericht PSV heeft bijvoorbeeld nog nooit anders gespeeld. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Gelukkig staat Karsdorp daar voor een voorzet. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Whahahahahaaaa snap..😂 |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op zondag 20 september 2015 - 12:54 schreef moa het volgende:[..] I read ya, het is niet leuk om naar te kijken, en je zit niet lekker ontspannen met het idee van "het komt wel goed". Maar internationaal zijn er VEEL ploegen die op deze manier spelen, puur resultaat gericht PSV heeft bijvoorbeeld nog nooit anders gespeeld. Eens hoor, maar dan moet je t echt dicht spijkeren. Ik heb nu Roda al minstens drie kansen zien krijgen. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op zondag 20 september 2015 - 12:54 schreef Stylzz het volgende:[..] Eens hoor, maar dan moet je t echt dicht spijkeren. Ik heb nu Roda al minstens drie kansen zien krijgen. Thanx to Arie.. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op zondag 20 september 2015 - 12:54 schreef moa het volgende:[..] I read ya, het is niet leuk om naar te kijken, en je zit niet lekker ontspannen met het idee van "het komt wel goed". Maar internationaal zijn er VEEL ploegen die op deze manier spelen, puur resultaat gericht PSV heeft bijvoorbeeld nog nooit anders gespeeld. Moet je dat ook kunnen, maar intussen heeft Roda al verschillende goede kansen gehad. |
|
|
|
|
moa
|
|
|
quote:Op zondag 20 september 2015 - 12:54 schreef Stylzz het volgende:[..] Eens hoor, maar dan moet je t echt dicht spijkeren. Ik heb nu Roda al minstens drie kansen zien krijgen. Ja dat mag idd niet, er zit voor mijn gevoel ook veel risico in deze speelstijl, heeft misschien ook er mee te maken dat we nog niet zo lang zo spelen natuurlijk. Genieten is het niet maar zolang we winnen? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Niet alleen. Maar dat bedoel ik dus met Gio ziet t niet. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op zondag 20 september 2015 - 12:56 schreef moa het volgende:[..] Ja dat mag idd niet, er zit voor mijn gevoel ook veel risico in deze speelstijl, heeft misschien ook er mee te maken dat we nog niet zo lang zo spelen natuurlijk. Genieten is het niet maar zolang we winnen? Zeker! |
|
|
|