|
|
remco k
|
|
|
quote:Op woensdag 16 september 2015 - 16:15 schreef Positieve Arrogantie het volgende:[..] En theo Jansen was immers ook een defensie middenvelder. Twente speelde met een nummer 10. Jansen speelde naast brama. Laatste seizoen is jansen zelf op 10 komende te spelen. Theo als nummer 6 is niet goed, dat heeft te maken met 2 verdedigen anders is dan in je 1tje. Bazoer is de meest verdedigende man dan moet je die niet vervangen voor nog een speler die meer aanvallend denkt dan verdedigend. Maar nogmaals Bazoer is de verdedigend man en gudelj heeft dan wel meer verdedigende taken dan aanvallende taken. Gudelj speelt ook niet naast Klaassen maar daarachter. Logisch dat hij meer verdedigende taken heeft dan aanvallend. Bazoer moet niet worden vervangen door een aanvallende middenvelder maar door een verdedigende middenvelder. Gudelj en Sinkgraven kunnen naast verdedigende middenvelder zetten. Zelfde gold dat voor Jansen kan prima ernaast maar niet alleen... Theo Janssen was geen verdedigende middenvelder, de Boer heeft hem daar laten spelen, maar dat is hij gewoon niet.. Bij Twente was hij naast een defensieve middenvelder de aanvallende middenvelder die oog had voor de ruimte tussen de linies met een 10 voor zich, overigens speelde hij zelf daar ook regelmatig op 10..
Bazoer is ook helemaal niet de meest verdedigende man. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op woensdag 16 september 2015 - 16:29 schreef NatjosFC het volgende:[..] Ik dacht dat jij Fischer al langere tijd op 10 wou zien, al voor zijn blessure zeg maar. Persoonlijk vind ik het geen slecht idee, maar Sinkgraven is een betere 10 dan een linksbuiten. Eventueel Younes linksbuiten als die er wat van bakt... Dat klopt, daarom zeg ik ook dat ik niet weet of die het daar goed gaat doen...Maar om nou te zeggen dat dit zijn ideale positie is na een kwartiertje met twee balcontacten vind ik wat ver gaan.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op woensdag 16 september 2015 - 16:35 schreef Brandje het volgende:[..] Precies mijn idee. Hij was juist geen fan van Fisher als linksbuiten. Maar dwars liggen puur om dwars te liggen denk ik altijd bij hem. Rot toch op man, ik ben uberhaubt gewoon fan van Fischer, en heb inderdaad heel vaak gezegd dat ik denk dat hij prima als aanvallende middenvelder zou kunnen spelen, dat gevoel heb ik nog steeds, maar ik heb niks gezien in dat kwartiertje wat dat tot nu toe waar moet maken.
Jij stelt dat je in dat kwartiertje hebt gezien dat hij op 10 moet spelen, en veroordeelt mij omdat ik zeg dat ie meer buiten langs gaat de laatste twee wedstrijden als linksbuiten..
Maar daar heb je het dan weer niet over, zielig man..
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 16 september 2015 door remco k -- |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op woensdag 16 september 2015 - 17:40 schreef Positieve Arrogantie het volgende:Vermoedelijke opstelling na het perspraatje: Cilissen, Tete, Veltman, Riedewald, Dijks, Gudelj, Sinkgraven, Fisher, Younes, Klaassen, El Ghazi. Ik vind dit gewaagd maar niet onmogelijk. Gewaagd omdat er 3 spelers terug van blessures komen. Deze wedstrijd moet je winnen. Moet, als je door Wilt. Thuis en uit tegen molden, daar winnen de andere waarschijnlijk ook. Dan kan je niet met zo aanvallende en gewaagde opstelling komen. Loop je dan juist niet in het mes van de schotten? Een heel gewaagd middenveld.. Klaassen op 9 zal denk ik beter gaan werken simpelweg omdat ie voetballend beter is.. |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote:Op woensdag 16 september 2015 - 20:16 schreef remco k het volgende:[..] Een heel gewaagd middenveld.. Klaassen op 9 zal denk ik beter gaan werken simpelweg omdat ie voetballend beter is.. Als hij in vorm is wel tegen Twente stuiterde alles een meter van zijn voeten.. |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
Hetinga en Sanogo niet bij de selectie.. Heitinga zou niet fit zijn en met Milik op de bank heeft hij Sanogo niet nodig.. Toch zie ik liever Sanogo als stormram dan Milik. Ben benieuwd vanavond Celtic werkt hard maar kan niet voetballen. Ajax kan voetballen maar werkt niet hard. Lastige pot toch denk ik 3-1 |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Celtic en Schotse ploegen in het algemeen zijn bij uitstek ploegen die het van hard werken, fysieke duels en veel rennen moeten hebben. Het zijn ploegen die je prima kapot kan spelen maar dat gaat alleen als je de bal het werk laat doen en slim tussen de linies kan spelen.
Dat wordt op het middenveld wel belangrijk. Met Gudelj, Bazoer en Klaassen heb je echte kerels op zo'n middenveld die ook fysiek hun duels kunnen winnen. Met Sinkgraven en Fischer is dat een stuk minder hoewel je dan wel heel veel doelgericht, technische vernuft wint.
Als Ajax dus kiest voor Sinkgraven, Fischer en ook Youness moet je dus slim spelen en uit de fysieke duels blijven want die win je nooit van een ploeg als Celtic. |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
quote:Op woensdag 16 september 2015 - 20:15 schreef remco k het volgende:[..] Rot toch op man, ik ben uberhaubt gewoon fan van Fischer, en heb inderdaad heel vaak gezegd dat ik denk dat hij prima als aanvallende middenvelder zou kunnen spelen, dat gevoel heb ik nog steeds, maar ik heb niks gezien in dat kwartiertje wat dat tot nu toe waar moet maken. Jij stelt dat je in dat kwartiertje hebt gezien dat hij op 10 moet spelen, en veroordeelt mij omdat ik zeg dat ie meer buiten langs gaat de laatste twee wedstrijden als linksbuiten.. Maar daar heb je het dan weer niet over, zielig man.. Hij wordt even met zijn neus op de feitjes gedrukt en begint meteen weer met "rot toch op man" Fisher heeft zowel bij Ajax in de jeugd en Denemarken regelmatig op tien gespeeld dus ik verbind mijn conclusie niet aan een kwartiertje Ajax 1. Vroeger toen ik geen kinderen had was ik bijna elke week op de toekomst te vinden. |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
quote:Op donderdag 17 september 2015 - 09:25 schreef Eide het volgende:Celtic en Schotse ploegen in het algemeen zijn bij uitstek ploegen die het van hard werken, fysieke duels en veel rennen moeten hebben. Het zijn ploegen die je prima kapot kan spelen maar dat gaat alleen als je de bal het werk laat doen en slim tussen de linies kan spelen. Dat wordt op het middenveld wel belangrijk. Met Gudelj, Bazoer en Klaassen heb je echte kerels op zo'n middenveld die ook fysiek hun duels kunnen winnen. Met Sinkgraven en Fischer is dat een stuk minder hoewel je dan wel heel veel doelgericht, technische vernuft wint. Als Ajax dus kiest voor Sinkgraven, Fischer en ook Youness moet je dus slim spelen en uit de fysieke duels blijven want die win je nooit van een ploeg als Celtic. Juist tegen Schotse ploegen moet je de bal laten gaan wat jij zelf ook zegt. Dus je moet juist de duels proberen te vermijden want dan ga je mee met hun spelletje. Klaassen zal naar de spits gaan verwacht maar wie er dan op middenveld gaan spelen blijft weer een verassing. Dus ben het met je eens
Bazoer is trouwens geschorst. Las ik net en was ik k vergeten
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 17 september 2015 door Brandje -- |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote:
Hehe ;)
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 17 september 2015 door Eide -- |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
Ik wil Sanogo vanaf minuut 1 in de spits, dan winnen we met 3-1 Spelen we zonder Sanogo, dan gaan we eraf met 1-2 |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op donderdag 17 september 2015 - 09:35 schreef Brandje het volgende:[..] Hij wordt even met zijn neus op de feitjes gedrukt en begint meteen weer met "rot toch op man" Fisher heeft zowel bij Ajax in de jeugd en Denemarken regelmatig op tien gespeeld dus ik verbind mijn conclusie niet aan een kwartiertje Ajax 1. Vroeger toen ik geen kinderen had was ik bijna elke week op de toekomst te vinden. Met de neus op de feiten gedrukt?? Door wie dan? Want jij hebt me namelijk geen enkel feit kunnen noemen hierover?? En ga jij serieus nu zeiken over hoe ik je aanspreek?
Ik weet prima dat hij regelmatig aanvallend op het middenveld heeft gespeeld, ik was hier namelijk ook de eerste en enige die dat toen melde en aangaf dat hij daar best zou moeten kunnen spelen.
En jij hebt het over de afgelopen wedstrijd gehad met zijn invalbeurt.
Jij moet eens kappen met mensen beschuldigen van dingen die je zelf aan de lopende band doet. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op donderdag 17 september 2015 - 09:38 schreef Brandje het volgende:[..] Juist tegen Schotse ploegen moet je de bal laten gaan wat jij zelf ook zegt. Dus je moet juist de duels proberen te vermijden want dan ga je mee met hun spelletje. Klaassen zal naar de spits gaan verwacht maar wie er dan op middenveld gaan spelen blijft weer een verassing. Dus ben het met je eens Het lijkt erop volgens de media dat Serrero gaat spelen met Fischer achter Klaassen en dat Sinkgraven gewoon linksbuiten blijft..
Heel bijzonder en ik tweijfel erg of dit gaat lukken.. |
|
|
|
|
Positieve Arrogantie
|
|
|
quote:Op donderdag 17 september 2015 - 12:03 schreef remco k het volgende:[..] Het lijkt erop volgens de media dat Serrero gaat spelen met Fischer achter Klaassen en dat Sinkgraven gewoon linksbuiten blijft.. Heel bijzonder en ik tweijfel erg of dit gaat lukken.. Ze citeren voornamelijk de telegraaf. AD denkt dat schone linksbuiten en Sinkgraven terugkeert op het middenveld.
Überhaupt weet ik niet of het gaat lukken, omdat er geen touw aan vast te knopen valt. Ajax kan heel goed spelen maar ook dramatisch. Zelfs tijdens de wedstrijd kan dat veranderen.
Ik was al heel lang al voorstander van voetballende spits in de spits. Omdat dat nodig is en Ajax in de geschiedenis de beste wedstrijden speelde. Zowel tegen city als tegen utd. Het is eigenlijk verbazingwekkend dat het zolang duurt dat we vast een voetballende spits krijgen.
Ik ben positief over vervangen van millik. Niet dat millik slecht is maar dat voetballende spits gewoon beter is.
Ik vind het lastig om in te schatten wat het middenveld gaat doen |
|
|
|
|
Positieve Arrogantie
|
|
|
quote:Op woensdag 16 september 2015 - 20:12 schreef remco k het volgende:[..] Theo Janssen was geen verdedigende middenvelder, de Boer heeft hem daar laten spelen, maar dat is hij gewoon niet.. Bij Twente was hij naast een defensieve middenvelder de aanvallende middenvelder die oog had voor de ruimte tussen de linies met een 10 voor zich, overigens speelde hij zelf daar ook regelmatig op 10.. Bazoer is ook helemaal niet de meest verdedigende man. Gudelj is geen verdedigende middenvelder, wat je zei over Jansen kun je ook zeggen over gudelj.
Wat je over bazoer klopt niet. Middenveld in de voorbereiding was Sinkgraven klassen en Bazoer. Dat zei je zelf maar dan moet je toch ook zeggen dat bazoer van die 3 de meest verdedigende man is. Sinkgraven ging linksbuiten spelen, waardoor een plek vrij kwam voor gudelj. Gudelj verving dus Sinkgraven.
Dat bazoer op het veld verder naar voren verdedigend dat gudelj is omdat gudelj dit niet kan of doet. Bazoer doet dit wel. Bazoer is meer gedreven dan gudelj. Bazoer laat ook in de aanval meer dingen zien dan gudelj maar bazoer maakt voornamelijk fouten. Bazoer is niet de man daarvoor.
Bij psv speelde bazoer meestal in de verdedigende rol en gudelj was bij az topscoorder en meestal bij elke aanval betrokken, lijkt mij lastig als verdedigende man.
Maar ik laat het hierbij. Jij vind gudelj geschikt en dat vind ik niet |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
quote:Op donderdag 17 september 2015 - 12:02 schreef remco k het volgende:[..] Met de neus op de feiten gedrukt?? Door wie dan? Want jij hebt me namelijk geen enkel feit kunnen noemen hierover?? En ga jij serieus nu zeiken over hoe ik je aanspreek? Ik weet prima dat hij regelmatig aanvallend op het middenveld heeft gespeeld, ik was hier namelijk ook de eerste en enige die dat toen melde en aangaf dat hij daar best zou moeten kunnen spelen. En jij hebt het over de afgelopen wedstrijd gehad met zijn invalbeurt. Jij moet eens kappen met mensen beschuldigen van dingen die je zelf aan de lopende band doet. Zeiken? Ik benoem het slechts knulletje en beschuldig helemaal niks. Dus niet zo piepen. Ik weet dat je graag dingen verzint om een punt te maken en daar is dit weer een mooi voorbeeld van. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op donderdag 17 september 2015 - 13:17 schreef Positieve Arrogantie het volgende:[..] Gudelj is geen verdedigende middenvelder, wat je zei over Jansen kun je ook zeggen over gudelj. Wat je over bazoer klopt niet. Middenveld in de voorbereiding was Sinkgraven klassen en Bazoer. Dat zei je zelf maar dan moet je toch ook zeggen dat bazoer van die 3 de meest verdedigende man is. Sinkgraven ging linksbuiten spelen, waardoor een plek vrij kwam voor gudelj. Gudelj verving dus Sinkgraven. Dat bazoer op het veld verder naar voren verdedigend dat gudelj is omdat gudelj dit niet kan of doet. Bazoer doet dit wel. Bazoer is meer gedreven dan gudelj. Bazoer laat ook in de aanval meer dingen zien dan gudelj maar bazoer maakt voornamelijk fouten. Bazoer is niet de man daarvoor. Bij psv speelde bazoer meestal in de verdedigende rol en gudelj was bij az topscoorder en meestal bij elke aanval betrokken, lijkt mij lastig als verdedigende man. Maar ik laat het hierbij. Jij vind gudelj geschikt en dat vind ik niet Je noemt nu andere spelers als waar het over ging. Gudelje is een controlerende middenvelder met hele specifieke verdedigende kwaliteiten, Janssen is dat in de verste verte nooit geweest...
En dat Gudelj veel heeft gescoord noemde hij zelf al heel apart en bijzonder..
En wat zegt het dat Gudelj Sinkgraven verving? Helemaal niets want daardoor ging Bazoer op een andere plek spelen..
Maar goed, zoals altijd is het volkomen nutteloos om met jou ergens over te discussieren.. Succes// |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op donderdag 17 september 2015 - 13:26 schreef Brandje het volgende:[..] Zeiken? Ik benoem het slechts knulletje en beschuldig helemaal niks. Dus niet zo piepen. Ik weet dat je graag dingen verzint om een punt te maken en daar is dit weer een mooi voorbeeld van. Whahahaha, en je doet het gewoon weer. Kerel jij bent echt te zielig voor woorden. Je beschuldigd andere mensen van de dingen die je zelf constant doet.. Jezelf misschien eens een spiegeltje voor houden.. |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
quote:Op donderdag 17 september 2015 - 14:01 schreef remco k het volgende:[..] Whahahaha, en je doet het gewoon weer. Kerel jij bent echt te zielig voor woorden. Je beschuldigd andere mensen van de dingen die je zelf constant doet.. Jezelf misschien eens een spiegeltje voor houden.. Hoe harder je lacht hoe meer je erin gaat geloven. Waar beschuldig ik jou??? Komop. Laat zien. |
|
|
|
|
Positieve Arrogantie
|
|
|
quote:Op donderdag 17 september 2015 - 14:00 schreef remco k het volgende:[..] Je noemt nu andere spelers als waar het over ging. Gudelje is een controlerende middenvelder met hele specifieke verdedigende kwaliteiten, Janssen is dat in de verste verte nooit geweest... En dat Gudelj veel heeft gescoord noemde hij zelf al heel apart en bijzonder.. En wat zegt het dat Gudelj Sinkgraven verving? Helemaal niets want daardoor ging Bazoer op een andere plek spelen.. Maar goed, zoals altijd is het volkomen nutteloos om met jou ergens over te discussieren.. Succes// Blijkbaar zien ik het anders dan jij het ziet. Prima, maar kom dan niet zeiken als gudelj zijn man opnieuw laat lopen.
Ik ken de taakomschrijving van gudelj niet. En alleen van uit gaan dat gudelj fysiek sterk is, stelt mij niet gerust dat hij de man is die bazoer moet vervangen.
Als jij zegt dat bazoer van rol verwisseld is omdat gudelj ernaast speelt. Prima, maar dat vind ik een overwaardering van bazoer. Bazoer is helemaal niet de persoon die dat kan. Word vaak al genoeg gezegd hier dat hij aan de bal niet goed is. Dus laten we hopen dat als bazoer terugkeert hij de rol ook terug krijgt. De rol die hij heeft als Sinkgraven naast hem staat.
Maar ik denk dat jij hier niet mee eens bent, prima. Jij kan dit als nutteloos ervaren, maar volgens mij is hier een forum voor.
Ik ga met jou mee als jij zegt dat gudelj de meest verdedigende man is. Prima, ik kan dat niet weerleggen omdat ik er niet bij ben en niet in de hoofd kan kijken van de boer.
Maar bazoer is er vnv niet. En als Sinkgraven naast gudelj speelt dan zal gudelj zeker de meest verdedigende man zijn. Wellicht ook als serero naast hem speelt. We zullen zien of gudelj dat kan. Ik ga daar extra opletten |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op donderdag 17 september 2015 - 14:25 schreef Positieve Arrogantie het volgende:[..] Blijkbaar zien ik het anders dan jij het ziet. Prima, maar kom dan niet zeiken als gudelj zijn man opnieuw laat lopen. Ik ken de taakomschrijving van gudelj niet. En alleen van uit gaan dat gudelj fysiek sterk is, stelt mij niet gerust dat hij de man is die bazoer moet vervangen. Als jij zegt dat bazoer van rol verwisseld is omdat gudelj ernaast speelt. Prima, maar dat vind ik een overwaardering van bazoer. Bazoer is helemaal niet de persoon die dat kan. Word vaak al genoeg gezegd hier dat hij aan de bal niet goed is. Dus laten we hopen dat als bazoer terugkeert hij de rol ook terug krijgt. De rol die hij heeft als Sinkgraven naast hem staat. Maar ik denk dat jij hier niet mee eens bent, prima. Jij kan dit als nutteloos ervaren, maar volgens mij is hier een forum voor. Ik ga met jou mee als jij zegt dat gudelj de meest verdedigende man is. Prima, ik kan dat niet weerleggen omdat ik er niet bij ben en niet in de hoofd kan kijken van de boer. Maar bazoer is er vnv niet. En als Sinkgraven naast gudelj speelt dan zal gudelj zeker de meest verdedigende man zijn. Wellicht ook als serero naast hem speelt. We zullen zien of gudelj dat kan. Ik ga daar extra opletten Waarom mag je niets zeggen als iemand zijn man laat lopen, dat doen we bij Veltman of Klaassen toch ook..
Guelj vervangt Bazoer helemaal niet, hoe kom je daar toch bij, die spelen gewoon samen normaal.. En Gudelj gaat nu echt niet op de andere positie lopen.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: laat zien, je weet toch zelf prima wat je post, of ga je nu vertellen dat je niet hebt lopen zagen over het gegeven dat ik het over die twee wedstrijden heb van Fischer waar die buitenom gaat?? Daar veroordeel jij mij over, maar gaat vervolgens wel je mening over dat kwartiertje lopen verdedigen..
En ik geloof niet, ik weet.. |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote:Op donderdag 17 september 2015 - 11:25 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:Ik wil Sanogo vanaf minuut 1 in de spits, dan winnen we met 3-1 Spelen we zonder Sanogo, dan gaan we eraf met 1-2 trollololl Sanogollgollgoll |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
Ik zie het wel 1-0 worden. Wie zit er nog meer in het stadion vanavond? |
|
|
|
|
Positieve Arrogantie
|
|
|
quote:Op donderdag 17 september 2015 - 15:04 schreef remco k het volgende:[..] Waarom mag je niets zeggen als iemand zijn man laat lopen, dat doen we bij Veltman of Klaassen toch ook.. Guelj vervangt Bazoer helemaal niet, hoe kom je daar toch bij, die spelen gewoon samen normaal.. En Gudelj gaat nu echt niet op de andere positie lopen.. Ja dat mag je zeggen. Natuurlijk moet of mag dat. Jij vind dat gudelj de verdedigende man is.
Jij zei net ook dat bazoer een andere rol had toen Sinkgraven naast hem speelde. Toen gudelj naast bazoer ging spelen, zeg jij dat bazoer een andere rol aannam. Dan neemt gudelj toch de rol over van bazoer over? Juist omdat hij de verdedigende man is, zoals jij dat zegt en beweert.
Over positie heb ik het niet want we spelen met de punt naar achter en dat blijft voorlopig zo. Gudelj heeft niet op een andere positie gestaan dan achter de nummer 10. Jij hebt het over dat bazoer een andere rol kreeg toen gudelj naast hem ging spelen dan moet gudelj ook een andere rol hebben dan Sinkgraven. Natuurlijk is dat zo want Sinkgraven is geen gudelj.
Maar gudelj is niet de verdedigende man als bazoer naast hem speelt. Bazoer speelt nogmaals vnv niet en gudelj krijgt nu een andere naast hem. Waarschijnlijk neemt hij dan de verdedigende taken op zich, nog meer als bazoer naast speelt. Ik heb mijn twijfels of dat hij dat kan. Maar het licht er echt aan wie naast hem speelt. |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
quote:Op donderdag 17 september 2015 - 15:06 schreef remco k het volgende:[..] laat zien, je weet toch zelf prima wat je post, of ga je nu vertellen dat je niet hebt lopen zagen over het gegeven dat ik het over die twee wedstrijden heb van Fischer waar die buitenom gaat?? Daar veroordeel jij mij over, maar gaat vervolgens wel je mening over dat kwartiertje lopen verdedigen.. En ik geloof niet, ik weet.. Als je dat als beschuldigen ziet dan ben je wel echt een heel kleinzerig ventje. Kijk dit is een beschuldiging. Ga je nu huilie huilie doen? |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
quote: Gezellig druk op de dam :-) |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Ouderwets vriend ;-) |
|
|
|
|
Positieve Arrogantie
|
|
|
Opstelling van dat ik gister plaatste is ook de opstelling gebleken.
Cilissen, tete, Veltman, riedewald, dijks, gudelj, Sinkgraven, fisher, elghazi, klaassen, youness.
Dus ten opzichten van vorige wedstrijd zit viergever en bazoer er niet bij. Wat we ook wel een beetje verwachte. Youness en dijks zijn er in der plaats gekomen. Sinkgraven word naast gudelj naast gezet. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op donderdag 17 september 2015 - 15:41 schreef Positieve Arrogantie het volgende:[..] Ja dat mag je zeggen. Natuurlijk moet of mag dat. Jij vind dat gudelj de verdedigende man is. Jij zei net ook dat bazoer een andere rol had toen Sinkgraven naast hem speelde. Toen gudelj naast bazoer ging spelen, zeg jij dat bazoer een andere rol aannam. Dan neemt gudelj toch de rol over van bazoer over? Juist omdat hij de verdedigende man is, zoals jij dat zegt en beweert. Over positie heb ik het niet want we spelen met de punt naar achter en dat blijft voorlopig zo. Gudelj heeft niet op een andere positie gestaan dan achter de nummer 10. Jij hebt het over dat bazoer een andere rol kreeg toen gudelj naast hem ging spelen dan moet gudelj ook een andere rol hebben dan Sinkgraven. Natuurlijk is dat zo want Sinkgraven is geen gudelj. Maar gudelj is niet de verdedigende man als bazoer naast hem speelt. Bazoer speelt nogmaals vnv niet en gudelj krijgt nu een andere naast hem. Waarschijnlijk neemt hij dan de verdedigende taken op zich, nog meer als bazoer naast speelt. Ik heb mijn twijfels of dat hij dat kan. Maar het licht er echt aan wie naast hem speelt. Ik heb het niet over de rol van 10 wedstrijden en twee maanden geleden, maar het elftal dat al vanaf het begin van de competitie staat.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op donderdag 17 september 2015 - 16:18 schreef Brandje het volgende:[..] Als je dat als beschuldigen ziet dan ben je wel echt een heel kleinzerig ventje. Kijk dit is een beschuldiging. Ga je nu huilie huilie doen? Whahahah, kijk toch eens in de spiegel vent. dan zul je zien dat het allemaal niet zo heel bijzonder is..
En constateren dat je beschuldigt, zegt toch niets over de ernst van zon beschuldiging.. |
|
|
|
|
Bobby1972
|
|
|
Ben benieuwd wat we deze avond voorgeschoteld krijgen? Doe es gek ik zeg 1-0. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
|
|
|
Bobby1972
|
|
|
hahahahahahaha leuk Nenam....we lopen direct weer achter de feiten aan.... |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Feiten zijn dat koeien meer schijten dan geiten....deze winnen we |
|
|
|
|
3sterren
|
|
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
|
|
|
3sterren
|
|
|
heeerlijkkke actie van younes zeg |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
Yeeeeeeeeeeeessssssssssss |
|
|
|
|
3sterren
|
|
|
Als er maar iemand in de straal van een meter in je rug is sta je al gedekt en wordt je niet aangespeeld volgens de spelopvatting van de boer heeft hij er zelf ingeslepen en dat verander je niet zomaar |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
Younes...leuk voetballetjer ...;-) |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
Sinkgraven speelt ruk tot nog toe. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
Celtic heeft zijn uit tenue vergeten en nu die van Ajax geleend ;-) |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Gut oh gut, wat begon Ajax slecht zeg. Aanvallend lijkt het nu redelijk te gaan lopen. Youness, Klaassen en Fischer vinden elkaar makkelijk. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Vind ik wel meevallen hoor... |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote: Veel en makkelijk balbezit en doet weinig goed. Ben het wel eens dat Sinkgraven gewoon slecht speelt. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
Younes is echt goed....pfff |
|
|
|