|
|
Loetje
|
|
|
Heb een speler totaal uit vorm zelden wat toe zien voegen |
|
|
|
|
3sterren
|
|
|
Worden in het zadel geholpen al winnen we nu zal ik niet tevreden zijn |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Nou kom op de Boer.. Verdediger eruit voor Schone.. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Waarom die El Ghazi niet een keer eraf? |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
|
|
|
Bobby1972
|
|
|
Dit niveau is toch al een tijdje 'het' niveau waar we naar kijken. Hoe kan dat nu ineens veranderen.....zeker niet door de vastigheid van de Boer. Moeilijk om het te doorbreken.
Man meer haal er dan tenminste een gelijkspel uit.... |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op donderdag 17 september 2015 - 20:26 schreef remco k het volgende:[..] Berkamp trekt zijn mond vaak zat open.. Alleen niet tijdens wedstrijden, en daar hoeft dat ook niet.. Hij moet er staan bij de training.. En dat doet ie.. Ik geloof je direkt....maar dan heeft hij op de bank niks te zoeken....ik heb het niet met Bergkamp....sorry |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Tegenstander met een man minder. Whahaha en dan aanvaller voor een aanvaller.... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op donderdag 17 september 2015 - 20:31 schreef Nenam_tiL het volgende:[..] Ik geloof je direkt....maar dan heeft hij op de bank niks te zoeken....ik heb het niet met Bergkamp....sorry Dat blijkt.. Ik vraag me af hoe je uberhaubt een assistent kan beoordelen. Wat kan die doen op de bank behalve praten met de trainer.. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Kut marrokaan... Doet echt niks |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op donderdag 17 september 2015 - 20:31 schreef Nenam_tiL het volgende:[..] Ik geloof je direkt....maar dan heeft hij op de bank niks te zoeken....ik heb het niet met Bergkamp....sorry Welke assistent heeft er dan wel wat te zoeken?? Die doen allemaal niks tijdens wedstrijden behalve de trainer van advies voorzien. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Godverdomme. Echt wat doet dit gewoon pijn. Wordt nooit beter. Ben helemaal klaar met die trainer |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
Dijks MOTM....wat een Dijker.... |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op donderdag 17 september 2015 - 20:33 schreef remco k het volgende:[..] Welke assistent heeft er dan wel wat te zoeken?? Die doen allemaal niks tijdens wedstrijden behalve de trainer van advies voorzien. Zijn broer...!!!! |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Vannacht om 3 uur een straftraining en De Boer zelf voorop |
|
|
|
|
Positieve Arrogantie
|
|
|
Opvallend 2 doelpunten uit een corner in 2 wedstrijden en 2x scoort gudelj zijn man. Toeval of gewoon slecht van gudelj? |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Wat gaat die doen dan behalve advies geven.. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Raak koppen is best lastig |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote: Tete ook elke week sterk toch zonde dat onze backs de enige zijn die het redelijk doen. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op donderdag 17 september 2015 - 20:35 schreef Positieve Arrogantie het volgende:Opvallend 2 doelpunten uit een corner in 2 wedstrijden en 2x scoort gudelj zijn man. Toeval of gewoon slecht van gudelj? Twee keer slecht bij een standaard spelhervatting.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Kom op kerel, hij doet daar alles goed maar heeft gewoon pech, was een hele moeilijke bal.. |
|
|
|
|
kellos
|
|
|
Het is rust bij Ajax eerste helft alleen maar zitten balen van dat slappe spel met name Sinkgraven wat een slappe lul.Hoop echt dat de Boer ingrijp. |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Gaat die lul nou juichen? |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Nou kom op , pak op die bal.. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Sinkgraven slecht maar Gudelj ook als een slappe zak hoor. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: Maakt me geen bal uit. Gewoon afmaken die schotten |
|
|
|
|
Positieve Arrogantie
|
|
|
Gudelj kan hier van leren, wat waren zijn spelhervattingen slecht. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Dat laatste....ik heb het idee dat hij objectiever is dan zijn broer |
|
|
|
|
Positieve Arrogantie
|
|
|
Serero valt opzich best goed in. Veel beter dan sinkgraven |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: En luisterd Frank dan? |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Hou die druk erop dan.... Win een keer misselijk. Dan maar in blessuretijd. Wat is dat trouwens?? |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Flikker die tering Gudelj er eens een keer uit zeg.... |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Ik ben zelf tweeling....reken maar van ja vriend |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Pomp erin dan. Eindeloze kut getik. Bahbah |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Niet iedere tweeling is hetzelfde.. Twee van onze beste vriendinnen zijn dat ook, en die luisteren helemaal niet naar elkaar.. |
|
|
|
|
Positieve Arrogantie
|
|
|
Opstelling voor excelsior
Cilissen(er is geen betere) Tete Veltman riedewald dijks Bazoer serero Fisher El ghazi Klaassen younes |
|
|
|
|
Bobby1972
|
|
|
Wanneer Ajax spelers van het niveau van Serero in haar selectie heeft, blijf je kwaliteit missen. Daar kan geen enkele trainer wat aan veranderen.... |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Duurt 30 seconden voor die bal voorkomt... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Dijks toch echt de beste man bij Ajax..
En dit is toch ook het spel dat we willen zien..
Gewoon via de flanken goede voorzetten,.. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Tikkie terug. Tikkie breed |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Scoor een keer laat de winnende dan |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Die tijd zou er eens bij moeten |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Manmanman, wat een kansen toch nog maar het is gewoon niet goed genoeg. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Oprotten met heel die ploeg |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Echt een schandalige vertoning.. Wederom door de ploeg van de Boer.. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Kut trainer en amateurspelers die ze hebben. Amateurs kunnen ze nog niet verslaan. Dit elftal verdiend niet eens kijkers, niet een! Stelletje geldnaaiers zijn het. Mensen moeten er hard voor werken. Zelfs godverdomme in blessuretijd gaat het tikkie terug. Echt ik kots van deze hele teringzooi. Ik hou van Ajax maar hoop dat er ooit een schoonmaak komt.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 17 september 2015 door Loetje -- |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Rapid Wien wint gewoon van Villareal.... |
|
|
|