BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Ajax - Celtic (donderdag 17 september 2015, 19:00); 2 - 2

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
remco k
 remco k - vrijdag 18 september 2015 - 22:31   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 18 september 2015 - 22:30 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Daarom hou ik Frank nog even binnenboord.....
Vind ik niet, we vragen geen Europese beker van hem.. Dat wat we van hem vragen is gewoon redelijk..

Wat we gister lieten zien en de reactie die daarna gegeven worden is dit gewoon het slechtste wat ik deze week in Europa gezien heb..

de meeste Nederlandse ploegen spelen gewoon leuker voetbal dan Ajax.. Dat kan toch niet, en dat is nu al anderhalf seizoen zo..

Ik dacht echt dat afgelopen jaar gewoon een flinke misvatting van de Boer is geweest en dat ie daar nu van zou leren, dat laatste is blijkbaar niet gebeurt..

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 18 september 2015 door remco k --
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - vrijdag 18 september 2015 - 22:36   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 18 september 2015 - 22:31 schreef remco k het volgende:

[..]

Vind ik niet, we vragen geen Europese beker van hem.. Dat wat we van hem vragen is gewoon redelijk..

Wat we gister lieten zien en de reactie die daarna gegeven worden is dit gewoon het slechtste wat ik deze week in Europa gezien heb..

de meeste Nederlandse ploegen spelen gewoon leuker voetbal dan Ajax.. Dat kan toch niet, en dat is nu al anderhalf seizoen zo..

Ik dacht echt dat afgelopen jaar gewoon een flinke misvatting van de Boer is geweest en dat ie daar nu van zou leren, dat laatste is blijkbaar niet gebeurt..
Wie moet het dan doen...hans kok of klok hoe heet die gozer....die goochelaar...ik zou niet weten wie
remco k
 remco k - vrijdag 18 september 2015 - 22:41   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 18 september 2015 - 22:36 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Wie moet het dan doen...hans kok of klok hoe heet die gozer....die goochelaar...ik zou niet weten wie
Ron Jans..
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - vrijdag 18 september 2015 - 22:42   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 18 september 2015 - 22:18 schreef remco k het volgende:

[..]

Omdat de tegengoal daar niet door komt..

Enja Sinkgraven verliest daar de bal te makkelijk, overigens ook heel slecht aangespeeld daar door Fischer.. Maar daarna is Riedewald de persoon die alle tijd heeft, amper onder druk wordt gezet, de bal op zijn goede been krijgt en alles ermee kan doen behalve wat hij uiteindelijk deed.. Daarom is hij gewoon hoofdverantwoordelijke voor die tegengoal..
Doelpunt viel op het moment dat celtic op het helft van ajax bal kon veroveren.
Hoe dat gebeurde is niet de aanleiding waarom we het hadden

Die passen waren slecht, de aanname waren slecht.
Maar als de tegenstander er niet is dan verlies je hem ook niet.
Je verliest pas de bal als de tegenstander hem heeft.

Verder heeft celtic geen enkele balverovering gehad op de helft van ajax
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - vrijdag 18 september 2015 - 22:47   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 18 september 2015 - 22:31 schreef remco k het volgende:

[..]

Sinds wanneer is leuk voetbal een argument om een trainer te ontslaan?

Psv had maar 35% balbezit maar won wel

Ik heb liever winst dan mooi voetbal.

Maar ajax wil mooi voetballen, door korte combinaties en daar gaat wel eens wat fout.

Ballen in het tribune knallen is natuurlijk de makkelijkste oplossing, maar daar krijg je ook kritiek
Hummel10
 Hummel10 - vrijdag 18 september 2015 - 22:59   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 18 september 2015 - 22:47 schreef Positieve Arrogantie het volgende:

[..]

Maar ajax wil mooi voetballen, door korte combinaties en daar gaat wel eens wat fout.

Ballen in het tribune knallen is natuurlijk de makkelijkste oplossing, maar daar krijg je ook kritiek
Ajax wil mooi voetballen?? En daar gaat wel eens wat fout? Bijna alles gaat fout als dit op mooi voetbal moet lijken. Er zit geen duidelijk systeem in iedereen rent maar wat door elkaar. Een zwalkend Twente en een zwalkend Celtic waar je al niet van kunt winnen. Celtic die gasten kunnen helemaal niet voetballen joh! Liever winst ben ik met je eens maar als Ajax zijnde met de meeste poen van Nederland wordt er toch verwacht dat er frivool gevoetbald wordt. Het is dat er Ajax op de shirts staat anders had ik ze gezien het voetbal niet herkend.
RUKBOOR
 RUKBOOR - vrijdag 18 september 2015 - 23:14   quote  deeplink  
Waar zit iedereen nu op te wachten ? We vermaken elkaar al bijna 2 jaar met gelul dat het niet goed gaat ! Er moet gewoon ingegrepen worden door een andere trainer voor deze niet slechte selectie te zetten. Maar wie heeft nu echt de leiding binnen AJAX sinds die geflopte ,, revolutie'' ? Who the fuck is Dolf Colle ??
Jaap van Praag moet gewoon terug als natuurlijke AJAX boss, weg bij die KNVB. Geef Peter Bosz of Ron Jans een jaarcontract en gun Frank de Boer een waardig afscheid en laat hem Bergkamp meenemen naar Verwegistan. Deze groep krijgt echt geen klik meer met deze trainer, dat is nu toch wel duidelijk onderhand.
RUKBOOR
 RUKBOOR - vrijdag 18 september 2015 - 23:19   quote  deeplink  
Wie durft de uitslag van Excelsior-AJAX te voorspellen ?????
Het percentage balbezit weet ik al, laat dat maar zitten.
Peter1956
 Peter1956 - zaterdag 19 september 2015 - 06:44   quote  deeplink  
FdB:
Tegen Celtic zat bijvoorbeeld spits Arek Milik op de bank en maakte Amin Younes zijn debuut. "Hij mag terugkijken op een redelijk debuut", zei De Boer. "Het is een kwestie van tijd voordat hij negentig minuten gaat maken."

Redelijk debuut.....

FdB wordt steeds ongeloofwaardiger.
Peter1956
 Peter1956 - zaterdag 19 september 2015 - 06:45   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 18 september 2015 - 22:41 schreef remco k het volgende:

[..]

Ron Jans..
Precies die wil ik ook wel eens zien bij Ajax.
Peter1956
 Peter1956 - zaterdag 19 september 2015 - 06:47   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 18 september 2015 - 22:59 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Ajax wil mooi voetballen?? En daar gaat wel eens wat fout? Bijna alles gaat fout als dit op mooi voetbal moet lijken. Er zit geen duidelijk systeem in iedereen rent maar wat door elkaar. Een zwalkend Twente en een zwalkend Celtic waar je al niet van kunt winnen. Celtic die gasten kunnen helemaal niet voetballen joh! Liever winst ben ik met je eens maar als Ajax zijnde met de meeste poen van Nederland wordt er toch verwacht dat er frivool gevoetbald wordt. Het is dat er Ajax op de shirts staat anders had ik ze gezien het voetbal niet herkend.
Eens. Maar wie doet hier iets aan binnen Ajax
Peter1956
 Peter1956 - zaterdag 19 september 2015 - 06:47   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 18 september 2015 - 23:14 schreef RUKBOOR het volgende:
Waar zit iedereen nu op te wachten ? We vermaken elkaar al bijna 2 jaar met gelul dat het niet goed gaat ! Er moet gewoon ingegrepen worden door een andere trainer voor deze niet slechte selectie te zetten. Maar wie heeft nu echt de leiding binnen AJAX sinds die geflopte ,, revolutie'' ? Who the fuck is Dolf Colle ??
Jaap van Praag moet gewoon terug als natuurlijke AJAX boss, weg bij die KNVB. Geef Peter Bosz of Ron Jans een jaarcontract en gun Frank de Boer een waardig afscheid en laat hem Bergkamp meenemen naar Verwegistan. Deze groep krijgt echt geen klik meer met deze trainer, dat is nu toch wel duidelijk onderhand.
Klopt helemaal. Alle ballen op Ron Jans
Hummel10
 Hummel10 - zaterdag 19 september 2015 - 07:23   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 19 september 2015 - 06:47 schreef Peter1956 het volgende:

[..]

Eens. Maar wie doet hier iets aan binnen Ajax
Niemand want dankzij de revolutie zitten er alleen nog maar vriendjes..
Toch ben ik bang dat Frank ze niet meer aan de gang gaat krijgen.
Toch ligt het voor een deel ook aan de selectie zelf want Frank kan er natuurlijk niet alles aan doen dat ze als halve tammes over het veld lopen. Alleen Dijks en Tete gaan vaak volgas.
remco k
 remco k - zaterdag 19 september 2015 - 08:41   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 18 september 2015 - 22:42 schreef Positieve Arrogantie het volgende:

[..]

Doelpunt viel op het moment dat celtic op het helft van ajax bal kon veroveren.
Hoe dat gebeurde is niet de aanleiding waarom we het hadden

Die passen waren slecht, de aanname waren slecht.
Maar als de tegenstander er niet is dan verlies je hem ook niet.
Je verliest pas de bal als de tegenstander hem heeft.

Verder heeft celtic geen enkele balverovering gehad op de helft van ajax
Omdat het passen op die andere momenten niet zo slecht was als daar o dat moment. Gewoon de fout van riedewald.
remco k
 remco k - zaterdag 19 september 2015 - 08:42   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 18 september 2015 - 22:47 schreef Positieve Arrogantie het volgende:

[..]

Omdat het een belofte is die je niet waar maakt. En zeker gezien hij er zelf een heel groot punt van maakt. Maar het is niet DE reden. Het is een van de redenen.
remco k
 remco k - zaterdag 19 september 2015 - 08:44   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 19 september 2015 - 06:44 schreef Peter1956 het volgende:
FdB:
Tegen Celtic zat bijvoorbeeld spits Arek Milik op de bank en maakte Amin Younes zijn debuut. "Hij mag terugkijken op een redelijk debuut", zei De Boer. "Het is een kwestie van tijd voordat hij negentig minuten gaat maken."

Redelijk debuut.....

FdB wordt steeds ongeloofwaardiger.
Was een goed debuut van hem toch.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zaterdag 19 september 2015 - 11:27   quote  deeplink  
Hahahahahahahahahahaha
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zaterdag 19 september 2015 - 11:27   quote  deeplink  
Ik lig helemaal dubbel hier! Welke garantie hebben jullie dat een trainer als Jans (toch meer trainer voor de subtop) wel de juiste trainer zou zijn voor dit Ajax?? Er worden hier hele andere dingen gevraagd dan trainer zijn bij, met alle respect, Groningen of Zwolle.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 19 september 2015 door Ajax Warrior --
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - zaterdag 19 september 2015 - 12:44   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 19 september 2015 - 08:41 schreef remco k het volgende:

[..]

Omdat het passen op die andere momenten niet zo slecht was als daar o dat moment. Gewoon de fout van riedewald.
Haha en dan zeg jij over mij dat ik standvastig ben.
Haha, wat een vent ben jij toch ook he.

Zeker clown bij een circus? Ik moet namelijk erg om jou lachen

Kun je nog meer van die komische verhalen vertellen?
Loetje
 Loetje - zaterdag 19 september 2015 - 13:43   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 19 september 2015 - 12:44 schreef Positieve Arrogantie het volgende:

[..]

Kun jij ooit een keer reageren op wat iemand zegt dan in plaats van eindeloos doorgaan met je eigen onzin? Want snap namelijk niet dat jij überhaupt quote. Je reageert toch nooit. Wat een zeverzak ben je toch. En dan hem een clown noemen. Ik heb zat discussie gehad met die gozer, maar niemand hier onderbouwt een mening beter dan Remco.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 19 september 2015 door Loetje --
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - zaterdag 19 september 2015 - 13:57   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 19 september 2015 - 13:43 schreef Loetje het volgende:

[..]

Kun jij ooit een keer reageren op wat iemand zegt dan in plaats van eindeloos doorgaan met je eigen onzin? Want snap namelijk niet dat jij überhaupt quote. Je reageert toch nooit. Wat een zeverzak ben je toch. En dan hem een clown noemen. Ik heb zat discussie gehad met die gozer, maar niemand hier onderbouwt een mening beter dan Remco.
Jullie zijn een komisch duo? Zijn jullie te bestellen? Ik zoek sinds bassie gestopt is een clown en een acrobaat.

Jij zegt dat ik nooit op een ander reageer. Dat doe ik net zo als Remco. Hij geeft steeds de ander de schuld, zo hoeft hij niet te zeggen dat ik gelijk heb.

Wat ik niet snap is dat jij mij qoute? Als jij mij zo zeverzak vind dan negeer je mij toch gewoon.

En blijkbaar mag ik van jou dus geen grap maken. Of is clown zijn iets heel ergs?

Ik quote wat ik wil quote
Loetje
 Loetje - zaterdag 19 september 2015 - 14:04   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 19 september 2015 - 13:57 schreef Positieve Arrogantie het volgende:

[..]

Jullie zijn een komisch duo? Zijn jullie te bestellen? Ik zoek sinds bassie gestopt is een clown en een acrobaat.

Jij zegt dat ik nooit op een ander reageer. Dat doe ik net zo als Remco. Hij geeft steeds de ander de schuld, zo hoeft hij niet te zeggen dat ik gelijk heb.

Wat ik niet snap is dat jij mij qoute? Als jij mij zo zeverzak vind dan negeer je mij toch gewoon.

En blijkbaar mag ik van jou dus geen grap maken. Of is clown zijn iets heel ergs?

Ik quote wat ik wil quote
Ik ook. Ik vind jou namelijk de grootste mongool die ik in al die jaren ben tegengekomen. Als je namelijk quote, reageer je op wat die persoon zegt... Dat doe jij nou precies niet. Ik wilde binnenkort een presentatie geven over mensen met een beperking, heb alleen nog geen mascotte. Ben jij daarvoor dan te bestellen? Want beter materiaal is daarvoor niet denkbaar. Alles wat jij over Ajax zegt klopt gewoon niet. Echt alles niet. Ik zou meer het actuele nieuws over alles gaan volgen, dan besef je namelijk dat je in een psychose terrecht aan het komen bent. Je dwaalt namelijk heel ver af. En nog erger, hele lappen tekst waar gewoon niks in staat. Dus bespaar jezelf
Loetje
 Loetje - zaterdag 19 september 2015 - 14:09   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 19 september 2015 - 13:57 schreef Positieve Arrogantie het volgende:

[..]

Whahaha je denkt ook nog dat het allemaal klopt wat jij zegt? Tering manneke toch... Zoals gezegd psychoses kunnen vrij heftig zijn
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - zaterdag 19 september 2015 - 14:17   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 19 september 2015 - 14:04 schreef Loetje het volgende:

[..]

Ik ook. Ik vind jou namelijk de grootste mongool die ik in al die jaren ben tegengekomen. Als je namelijk quote, reageer je op wat die persoon zegt... Dat doe jij nou precies niet. Ik wilde binnenkort een presentatie geven over mensen met een beperking, heb alleen nog geen mascotte. Ben jij daarvoor dan te bestellen? Want beter materiaal is daarvoor niet denkbaar. Alles wat jij over Ajax zegt klopt gewoon niet. Echt alles niet. Ik zou meer het actuele nieuws over alles gaan volgen, dan besef je namelijk dat je in een psychose terrecht aan het komen bent. Je dwaalt namelijk heel ver af. En nog erger, hele lappen tekst waar gewoon niks in staat. Dus bespaar jezelf
Ik vind het zeer ernstig dat je over zulke dingen hebt.

Jij ziet de grap gewoon niet, dat zegt iets meer over jou dan over mij
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - zaterdag 19 september 2015 - 14:23   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 19 september 2015 - 14:09 schreef Loetje het volgende:

[..]

Whahaha je denkt ook nog dat het allemaal klopt wat jij zegt? Tering manneke toch... Zoals gezegd psychoses kunnen vrij heftig zijn
Hahaha wat ben jij raar.

Ik beweer helemaal niet dat ik gelijk heb.
Hoe kom jij erbij?
Als ik reden vind dan stel ik mijn mening bij.

Als jij mij beschuldigd dat ik niet op een ander reageer waarom reageer jij niet op Remco met het zelfde beschuldiging?
Loetje
 Loetje - zaterdag 19 september 2015 - 14:31   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 19 september 2015 - 14:23 schreef Positieve Arrogantie het volgende:

[..]

Hahaha wat ben jij raar.

Ik beweer helemaal niet dat ik gelijk heb.
Hoe kom jij erbij?
Als ik reden vind dan stel ik mijn mening bij.

Als jij mij beschuldigd dat ik niet op een ander reageer waarom reageer jij niet op Remco met het zelfde beschuldiging?
Omdat ik reageer wanneer ik het voornamelijk niet eens ben wanneer ik iets schrijf. En als ik het wel eens ben zie ik het nut niet om te reageren. Snap je, of vind je dat nog steeds lastig?

Je beweert het duidelijk in die zin, maar zelfs dat lees je niet. Lamzak
Loetje
 Loetje - zaterdag 19 september 2015 - 14:32   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 19 september 2015 - 14:17 schreef Positieve Arrogantie het volgende:

[..]

Whahahahaha manneke toch. Jij en grappen hier... Ik pis bijna in me broek van het lachen.

Waarom ernstig? Ik breng alleen je manier van posten onder ogen en constateer dat dat gedrag er aardig op lijkt. Niks mis mee!
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - zaterdag 19 september 2015 - 14:37   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 19 september 2015 - 14:31 schreef Loetje het volgende:

[..]

Omdat ik reageer wanneer ik het voornamelijk niet eens ben wanneer ik iets schrijf. En als ik het wel eens ben zie ik het nut niet om te reageren. Snap je, of vind je dat nog steeds lastig?

Je beweert het duidelijk in die zin, maar zelfs dat lees je niet. Lamzak
Zo dat is duidelijk.
We zijn precies het zelfde.

Ik reageer ook op waar ik niet mee eens ben. Dat ik iets quote en er vervolgens niet over heb dan kan je aannemen dat ik het daar mee eens ben anders zou ik wel reageren.

Ik steek niet graag pluimen in iemands reet want volgens mij zijn jullie geen kippen.
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - zaterdag 19 september 2015 - 14:39   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 19 september 2015 - 14:32 schreef Loetje het volgende:

[..]

Whahahahaha manneke toch. Jij en grappen hier... Ik pis bijna in me broek van het lachen.

Waarom ernstig? Ik breng alleen je manier van posten onder ogen en constateer dat dat gedrag er aardig op lijkt. Niks mis mee!
Hahah jij lacht toch? Of was dat een grapje? Of lach je terwijl je het niet grappig vind?
Waarom lach je dan wel?

Ernstig is omdat je ziekte toeschrijft die erg is.
Vandaar

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 19 september 2015 door Positieve Arrogantie --
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zaterdag 19 september 2015 - 14:43   quote  deeplink  
*** PAKT POPCORN ***
Loetje
 Loetje - zaterdag 19 september 2015 - 14:48   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 19 september 2015 - 14:37 schreef Positieve Arrogantie het volgende:

[..]

Zo dat is duidelijk.
We zijn precies het zelfde.

Ik reageer ook op waar ik niet mee eens ben. Dat ik iets quote en er vervolgens niet over heb dan kan je aannemen dat ik het daar mee eens ben anders zou ik wel reageren.

Ik steek niet graag pluimen in iemands reet want volgens mij zijn jullie geen kippen.
Je bent nog dommer dan ik dacht. Jou leg je 100 keer wat uit en je snapt het nog niet. Quote of reageren is namelijk nog een verschil in jou geval
Loetje
 Loetje - zaterdag 19 september 2015 - 14:48   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 19 september 2015 - 14:43 schreef Ajax Warrior het volgende:
*** PAKT POPCORN ***
Geef hier die zak! ;-) Lekker man
Loetje
 Loetje - zaterdag 19 september 2015 - 14:49   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 19 september 2015 - 14:39 schreef Positieve Arrogantie het volgende:

[..]

Hahah jij lacht toch? Of was dat een grapje? Of lach je terwijl je het niet grappig vind?
Waarom lach je dan wel?

Ernstig is omdat je ziekte toeschrijft die erg is.
Vandaar
Ik lach indd om je erge stoornis ja. Want dit lijkt echt nergens meer op wat je post man. Ik vind het zo erg dat je het gewoon niet wil begrijpen
remco k
 remco k - zaterdag 19 september 2015 - 14:50   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 19 september 2015 - 11:27 schreef Ajax Warrior het volgende:
Ik lig helemaal dubbel hier! Welke garantie hebben jullie dat een trainer als Jans (toch meer trainer voor de subtop) wel de juiste trainer zou zijn voor dit Ajax?? Er worden hier hele andere dingen gevraagd dan trainer zijn bij, met alle respect, Groningen of Zwolle.
Dat klopt, en aan die dingen voldoet de Boer al anderhalf jaar niet meer..
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zaterdag 19 september 2015 - 14:51   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 19 september 2015 - 14:48 schreef Loetje het volgende:

[..]

Geef hier die zak! ;-) Lekker man
Nee Loetje, niet mee gooien!!

*** PAKT POPCORN EN EEN HAMER ***
remco k
 remco k - zaterdag 19 september 2015 - 14:51   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 19 september 2015 - 12:44 schreef Positieve Arrogantie het volgende:

[..]

Dus jij vind de pass die Riedewald gaf wel een goede pass??
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zaterdag 19 september 2015 - 14:51   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 19 september 2015 - 14:50 schreef remco k het volgende:

[..]

Dat klopt, en aan die dingen voldoet de Boer al anderhalf jaar niet meer..
En Ron Jans ook niet! Werd ook niet voor niets bij de enige topclub waar hij ook coach is geweest ontslagen!
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - zaterdag 19 september 2015 - 14:52   quote  deeplink  
quote:

[..]

Je bent nog dommer dan ik dacht. Jou leg je 100 keer wat uit en je snapt het nog niet. Quote of reageren is namelijk nog een verschil in jou geval
Je kan honderd keer zeggen dat links korter is dan rechts, terwijl ik vind dat rechts korter vind. Dan is dat zo. Klaar. Als je vervolgens met een bewijs komt dat links echt korter is dan rechts dan ga ik met jou mee.

Maar telkens herhalen dat links echt korter is dan rechts terwijl je niet met voldoende bewijs komt, daarmee overtuig je mij gewoon niet.

Van herhalen word het niet perse waar!!
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - zaterdag 19 september 2015 - 14:52   quote  deeplink  
quote:

[..]

Je kan honderd keer zeggen dat links korter is dan rechts, terwijl ik vind dat rechts korter vind. Dan is dat zo. Klaar. Als je vervolgens met een bewijs komt dat links echt korter is dan rechts dan ga ik met jou mee.

Maar telkens herhalen dat links echt korter is dan rechts terwijl je niet met voldoende bewijs komt, daarmee overtuig je mij gewoon niet.

remco k
 remco k - zaterdag 19 september 2015 - 14:52   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 19 september 2015 - 14:17 schreef Positieve Arrogantie het volgende:

[..]

Als 1 iemand zegt dat je grap apart is kan hij er nog weleens naast zitten, als meerdere mensen het zeggen, zou dan de mogelijkheid bestaan dat jij ernaast zit??
Loetje
 Loetje - zaterdag 19 september 2015 - 14:54   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 19 september 2015 - 14:51 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Nee Loetje, niet mee gooien!!

*** PAKT POPCORN EN EEN HAMER ***
Whahaha. Die hamer wil ik sowieso wel nu
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zaterdag 19 september 2015 - 14:56   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 19 september 2015 - 14:54 schreef Loetje het volgende:

[..]

Whahaha. Die hamer wil ik sowieso wel nu
Afblijven, of ik plant hem op je klauwen!! Ik ga hameren als het niet gewelddadig genoeg wordt! ;-)
Loetje
 Loetje - zaterdag 19 september 2015 - 14:57   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 19 september 2015 - 14:52 schreef Positieve Arrogantie het volgende:

[..]

Ik ga een voorbeeld geven, want ook dit klopt weer niet.

Ik zeg Hey, dan zeg jij ook iets van Hey ofzo. Dan vraag ik alles goed? Zeg jij ja of nee, en met jou? Volg je het? Je reageert op elkaar.

Dit zou jij doen. Hey man, alles goed? En op zo'n vraag zou jij reageren met 'ik vind Wilders zo'n lul'. Gaat even dus op het principe. Jij reageert niet. Eerst reageer je als je quote, erna je eigen mening.

Bovendien wil jij de wereld op een bepaalde manier zien, willen we allemaal. Maar jij gaat dingen wensen en zeggen of dat ook ineens kan en is. Iets wensen of met de realiteit meegaan is wat anders. En als je jou daar op aanspreekt ga jij dus antwoorden met jou wensen. Niet met Hoe de werkelijkheid is. Dit is exact wat mij zo stoort aan jou

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 19 september 2015 door Loetje --
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - zaterdag 19 september 2015 - 14:57   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 19 september 2015 - 14:51 schreef remco k het volgende:

[..]

Dus jij vind de pass die Riedewald gaf wel een goede pass??
Nee, dat vind ik niet. Maar daar gaat het niet om.

Als alle celtic speler gewoon op zijn eigen helft had gestaan zoals 80 min het geval was. Dan had Sinkgraven en fisher de bal niet verloren.

Hoe slecht de pass en de aanname ook waren.

Daar ging het over. Het gaat niet om wie de fout maakte, daar ben ik het mee eens.

Maar ben jij het mee eens dat celtic 80 voor het doel lag en 10 min niet.
Ben jij met mij eens dat Ajax tussen de 40ste en 45ste min de ruimte had tot grote kansen als ze het goed hadden uitgespeeld.
Loetje
 Loetje - zaterdag 19 september 2015 - 14:57   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 19 september 2015 - 14:56 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Afblijven, of ik plant hem op je klauwen!! Ik ga hameren als het niet gewelddadig genoeg wordt! ;-)
Kan een stootje hebben, ik mep hem liever ergens anders tegen aan ;-)
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - zaterdag 19 september 2015 - 15:00   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 19 september 2015 - 14:52 schreef remco k het volgende:

[..]

Als 1 iemand zegt dat je grap apart is kan hij er nog weleens naast zitten, als meerdere mensen het zeggen, zou dan de mogelijkheid bestaan dat jij ernaast zit??
Oh ja natuurlijk kan dat.

Waarom denkt iedereen dat ik denk dat mijn mening de juiste is?

Nee natuurlijk is dat niet het geval. Iedereen kan er naast zitten, daar ben ik echt geen uitzondering op.
remco k
 remco k - zaterdag 19 september 2015 - 15:00   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 19 september 2015 - 14:51 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

En Ron Jans ook niet! Werd ook niet voor niets bij de enige topclub waar hij ook coach is geweest ontslagen!
Ik denk eerder omdat het voetbal dat hij daar wou spelen niet de tijd kreeg om te slagen..

Het voetbal dat hij wil spelen past goed bij de club, en hij laat wel zien spelers beter te maken.. Of hij hier slaagt is nog altijd maar de vraag, maar ik denk oprecht op dit moment een betere optie dan de Boer,,
Loetje
 Loetje - zaterdag 19 september 2015 - 15:01   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 19 september 2015 - 15:00 schreef Positieve Arrogantie het volgende:

[..]

Oh ja natuurlijk kan dat.

Waarom denkt iedereen dat ik denk dat mijn mening de juiste is?

Nee natuurlijk is dat niet het geval. Iedereen kan er naast zitten, daar ben ik echt geen uitzondering op.
Reageer dan eens. Ik me laatste quote op jou leg ik het vrij duidelijk uit. Dan zouden er echt minder irritaties zijn
remco k
 remco k - zaterdag 19 september 2015 - 15:02   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 19 september 2015 - 14:57 schreef Positieve Arrogantie het volgende:

[..]

Nee, dat vind ik niet. Maar daar gaat het niet om.

Als alle celtic speler gewoon op zijn eigen helft had gestaan zoals 80 min het geval was. Dan had Sinkgraven en fisher de bal niet verloren.

Hoe slecht de pass en de aanname ook waren.

Daar ging het over. Het gaat niet om wie de fout maakte, daar ben ik het mee eens.

Maar ben jij het mee eens dat celtic 80 voor het doel lag en 10 min niet.
Ben jij met mij eens dat Ajax tussen de 40ste en 45ste min de ruimte had tot grote kansen als ze het goed hadden uitgespeeld.
Jij had het over druk, er was amper druk en Ajax gaat twee keer de fout in..
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zaterdag 19 september 2015 - 15:02   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 19 september 2015 - 15:00 schreef remco k het volgende:

[..]

Ik denk eerder omdat het voetbal dat hij daar wou spelen niet de tijd kreeg om te slagen..

Het voetbal dat hij wil spelen past goed bij de club, en hij laat wel zien spelers beter te maken.. Of hij hier slaagt is nog altijd maar de vraag, maar ik denk oprecht op dit moment een betere optie dan de Boer,,
Maar misschien heeft de oorzaak met De Boer heel ergens anders mee te maken!! Het gaat eigenlijk echt kut sinds David Endt weg is bij Ajax. Misschien ligt daar wel het grote probleem! Maar De Boer heeft van mij nog wel wat respect. Natuurlijk is het spel niet om aan te gluren, maar de resultaten zijn dat op zich wel! En daar gaat het tot nog toe om!

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3097
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Ajax - Celtic (donderdag 17 september 2015, 19:00); 2 - 2

0.0102281