|
|
Ajax Warrior
|
|
|
-
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 19 september 2015 door Ajax Warrior -- |
|
|
|
|
Positieve Arrogantie
|
|
|
quote:Op zaterdag 19 september 2015 - 14:57 schreef Loetje het volgende:[..] Ik ga een voorbeeld geven, want ook dit klopt weer niet. Ik zeg Hey, dan zeg jij ook iets van Hey ofzo. Dan vraag ik alles goed? Zeg jij ja of nee, en met jou? Volg je het? Je reageert op elkaar. Dit zou jij doen. Hey man, alles goed? En op zo'n vraag zou jij reageren met 'ik vind Wilders zo'n lul'. Gaat even dus op het principe. Jij reageert niet. Eerst reageer je als je quote, erna je eigen mening. Bovendien wil jij de wereld op een bepaalde manier zien, willen we allemaal. Maar jij gaat dingen wensen en zeggen of dat ook ineens kan en is. Iets wensen of met de realiteit meegaan is wat anders. En als je jou daar op aanspreekt ga jij dus antwoorden met jou wensen. Niet met Hoe de werkelijkheid is. Dit is exact wat mij zo stoort aan jou Natuurlijk volg ik het.
Over dat laatste. Kan jij daar een voorbeeld van geven? |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote: Nee, niet doen! Ik ruim het niet op in ieder geval!! |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zaterdag 19 september 2015 - 15:00 schreef Positieve Arrogantie het volgende:[..] Oh ja natuurlijk kan dat. Waarom denkt iedereen dat ik denk dat mijn mening de juiste is? Nee natuurlijk is dat niet het geval. Iedereen kan er naast zitten, daar ben ik echt geen uitzondering op. Omdat het anders je mening niet zou zijn.. Ik denk ook dat mijn mening de juiste is. Als ik namelijk zou denken dat dit niet zo is, zou ik wel een andere mening hebben.. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: Het beste voorbeeld is van hoe jij wilde dat wij kansen zouden krijgen om naar de top te groeien. We willen allemaal de CL, PA! Dan kan je fantaseren over hoe jij dat zou zien enzo, maar wil niet zeggen dat het gebeurd. In de realiteit wordt de afstand enkel groter. Dus dat is fantaseren over niks als het ware. Wanneer je dit aan jou verteld blijf je er in hangen. Hoop dat je het eens snapt |
|
|
|
|
Positieve Arrogantie
|
|
|
quote: Op riedewald was er geen druk, dat klopt. Maar op Sinkgraven wel en dat was op het deel van het veld waar Celtic zich 80 min heeft laten zien.
Als celtic dat meer had gedaan dan denk ik dat Ajax achterin wel meer fouten hadden gemaakt. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: Hoeft niet man.... Doe ik erna wel ;-) |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zaterdag 19 september 2015 - 15:06 schreef Positieve Arrogantie het volgende:[..] Op riedewald was er geen druk, dat klopt. Maar op Sinkgraven wel en dat was op het deel van het veld waar Celtic zich 80 min heeft laten zien. Als celtic dat meer had gedaan dan denk ik dat Ajax achterin wel meer fouten hadden gemaakt. Had Ajax het zo lastig dan wanneer Celtic aanzette? Nee PA. Ajax maakte weer individuele fouten waardoor Celtic tot die kansen kwam. Celtic zelf was namelijk niet gevaarlijk |
|
|
|
|
Positieve Arrogantie
|
|
|
quote:Op zaterdag 19 september 2015 - 15:03 schreef remco k het volgende:[..] Omdat het anders je mening niet zou zijn.. Ik denk ook dat mijn mening de juiste is. Als ik namelijk zou denken dat dit niet zo is, zou ik wel een andere mening hebben.. Ja maar denken dat het de juiste is wat anders dan weten dat het juiste is.
Ik denk dat mijn mening de juiste is maar ik weet dat niet |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zaterdag 19 september 2015 - 15:02 schreef Ajax Warrior het volgende:[..] Maar misschien heeft de oorzaak met De Boer heel ergens anders mee te maken!! Het gaat eigenlijk echt kut sinds David Endt weg is bij Ajax. Misschien ligt daar wel het grote probleem! Maar De Boer heeft van mij nog wel wat respect. Natuurlijk is het spel niet om aan te gluren, maar de resultaten zijn dat op zich wel! En daar gaat het tot nog toe om! De Boer heeft van mij ook heel erg veel respect, en hij hoeft niet weg, het moet alleen wel heel snel heel veel beter.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zaterdag 19 september 2015 - 15:06 schreef Positieve Arrogantie het volgende:[..] Op riedewald was er geen druk, dat klopt. Maar op Sinkgraven wel en dat was op het deel van het veld waar Celtic zich 80 min heeft laten zien. Als celtic dat meer had gedaan dan denk ik dat Ajax achterin wel meer fouten hadden gemaakt. Maar het gaat uiteindelijk niet fout bij Sinkgraven maar bij Riedewald.. Als die gewoon normaal doet krijg je geen tegengoal.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zaterdag 19 september 2015 - 15:09 schreef Positieve Arrogantie het volgende:[..] Ja maar denken dat het de juiste is wat anders dan weten dat het juiste is. Ik denk dat mijn mening de juiste is maar ik weet dat niet Goh.. |
|
|
|
|
Positieve Arrogantie
|
|
|
quote:Op zaterdag 19 september 2015 - 15:06 schreef Loetje het volgende:[..] Het beste voorbeeld is van hoe jij wilde dat wij kansen zouden krijgen om naar de top te groeien. We willen allemaal de CL, PA! Dan kan je fantaseren over hoe jij dat zou zien enzo, maar wil niet zeggen dat het gebeurd. In de realiteit wordt de afstand enkel groter. Dus dat is fantaseren over niks als het ware. Wanneer je dit aan jou verteld blijf je er in hangen. Hoop dat je het eens snapt Dat beweer ik ook niet. Dat mijn fantasie waarheid zou worden. En we kunnen allemaal wel ideeën hebben over hoe we dat gaan bereiken, dat kan volgens mij. Als ik denk dat ik dat zo het doel kan bereiken dan denk ik daarover. Zegt niet dat ook zo kan, ik kan het gewoon fout hebben. En wellicht kan het op jou manier om het doel te bereiken, maar dat weet ik ook niet. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zaterdag 19 september 2015 - 15:14 schreef Positieve Arrogantie het volgende:[..] Dat beweer ik ook niet. Dat mijn fantasie waarheid zou worden. En we kunnen allemaal wel ideeën hebben over hoe we dat gaan bereiken, dat kan volgens mij. Als ik denk dat ik dat zo het doel kan bereiken dan denk ik daarover. Zegt niet dat ook zo kan, ik kan het gewoon fout hebben. En wellicht kan het op jou manier om het doel te bereiken, maar dat weet ik ook niet. Er zit een verschil tussen iets willen of iets wat gewoon niet kan. Toen bleef je er op hangen en iedereen die dat zei werd weggezet alsof wij degene waren die de grootste onzin lulde. Doe dat nou eens niet en sta ook open voor als je geen gelijk hebt. |
|
|
|
|
Positieve Arrogantie
|
|
|
quote:Op zaterdag 19 september 2015 - 15:07 schreef Loetje het volgende:[..] Had Ajax het zo lastig dan wanneer Celtic aanzette? Nee PA. Ajax maakte weer individuele fouten waardoor Celtic tot die kansen kwam. Celtic zelf was namelijk niet gevaarlijk Ajax maakte die fouten toen Celtic druk zetten.
Laat ik het zo formuleren. Meer druk dan de rest van de hele wedstrijd. |
|
|
|
|
Positieve Arrogantie
|
|
|
quote:Op zaterdag 19 september 2015 - 15:11 schreef remco k het volgende:[..] Maar het gaat uiteindelijk niet fout bij Sinkgraven maar bij Riedewald.. Als die gewoon normaal doet krijg je geen tegengoal.. Als Sinkgraven de bal niet verloor en de bal gewoon naar voren had gebracht dan had riedewald de bal niet gehad.
Zo kan je wel even door gaan natuurlijk.
En als de celtic speler er niet tussen kwam dan had fisher de bal gehad. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zaterdag 19 september 2015 - 15:16 schreef Positieve Arrogantie het volgende:[..] Ajax maakte die fouten toen Celtic druk zetten. Laat ik het zo formuleren. Meer druk dan de rest van de hele wedstrijd. Alleen had Celtic op dat moment geen druk op Ajax. Net als Rapid dat bij de meeste goals ook niet had. Daar zit een verschil in. Goals komen puur door Ajax zelf |
|
|
|
|
Positieve Arrogantie
|
|
|
quote:Op zaterdag 19 september 2015 - 15:16 schreef Loetje het volgende:[..] Er zit een verschil tussen iets willen of iets wat gewoon niet kan. Toen bleef je er op hangen en iedereen die dat zei werd weggezet alsof wij degene waren die de grootste onzin lulde. Doe dat nou eens niet en sta ook open voor als je geen gelijk hebt. Als jij mij vertelt waarom dat niet zou kunnen.
Iedereen wil een wereld zonder geweld en oorlog. Dat kan ook maar zegt niks over of het ook gebeurd. Want dat gebeurd namelijk niet Om dan vervolgens geen wereld vrede meer te willen omdat het toch niet gebeurd, dat is toch raar en het einde van de wereld? |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zaterdag 19 september 2015 - 15:26 schreef Positieve Arrogantie het volgende:[..] Als jij mij vertelt waarom dat niet zou kunnen. Iedereen wil een wereld zonder geweld en oorlog. Dat kan ook maar zegt niks over of het ook gebeurd. Want dat gebeurd namelijk niet Om dan vervolgens geen wereld vrede meer te willen omdat het toch niet gebeurd, dat is toch raar en het einde van de wereld? Daar gaan we dus. Dat heb ik, Warrior, Nenam, Remco, Eide en ik geloof zelfs Pietje je toen al verteld. Dus je leest niet. We blijven niet in herhaling komen. Je moet eens lezen wat een ander zegt in plaats van in die psychose blijven hangen! En anders doe ons een lol en verdwijn. Want het is gewoon weinig meer aan omdat je elk topic verneukt met je onzin. |
|
|
|
|
Positieve Arrogantie
|
|
|
quote:Op zaterdag 19 september 2015 - 15:22 schreef Loetje het volgende:[..] Alleen had Celtic op dat moment geen druk op Ajax. Net als Rapid dat bij de meeste goals ook niet had. Daar zit een verschil in. Goals komen puur door Ajax zelf Nee hoor. Ajax maakte wel meer fouten maar omdat de tegenstander er niet was dan word dat niet bestraft.
Als de tegenstander er niet boven op zit dan kan elke speler wel iets met de bal doen.
Het gaat om de plek van het veld waar het gebeurde. De rest van de wedstrijd heeft Ajax op de helft van de tegenstander gespeeld. Omdat celtic dat wilde, anders zouden ze te veel ruimte geven aan Ajax.
Celtic veroverd de bal op een plek op het veld wat gevaarlijk is en dus een doelpunt uit kwam. Die slechte pass op een andere plek van het veld had geen grote schade opgeleverd. En ik heb in die wedstrijd wel meer slechte passes gezien. |
|
|
|
|
Positieve Arrogantie
|
|
|
quote:Op zaterdag 19 september 2015 - 15:31 schreef Loetje het volgende:[..] Daar gaan we dus. Dat heb ik, Warrior, Nenam, Remco, Eide en ik geloof zelfs Pietje je toen al verteld. Dus je leest niet. We blijven niet in herhaling komen. Je moet eens lezen wat een ander zegt in plaats van in die psychose blijven hangen! En anders doe ons een lol en verdwijn. Want het is gewoon weinig meer aan omdat je elk topic verneukt met je onzin. Ok ik zal met meer vragen komen. Ik zal mijn mening niet meer geven |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: Mening gebaseerd op waarheid, of er in de buurt komt. Anders gewoon niet, zeker omdat je niet te corrigeren bent wanneer het onzin is. Geloof een ander ook een keer |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zaterdag 19 september 2015 - 15:32 schreef Positieve Arrogantie het volgende:[..] Nee hoor. Ajax maakte wel meer fouten maar omdat de tegenstander er niet was dan word dat niet bestraft. Als de tegenstander er niet boven op zit dan kan elke speler wel iets met de bal doen. Het gaat om de plek van het veld waar het gebeurde. De rest van de wedstrijd heeft Ajax op de helft van de tegenstander gespeeld. Omdat celtic dat wilde, anders zouden ze te veel ruimte geven aan Ajax. Celtic veroverd de bal op een plek op het veld wat gevaarlijk is en dus een doelpunt uit kwam. Die slechte pass op een andere plek van het veld had geen grote schade opgeleverd. En ik heb in die wedstrijd wel meer slechte passes gezien. Alle goals komen niet voort uit de tegenstander. Puur uit belachelijke fouten van Ajax die nergens voor nodig zijn |
|
|
|
|
Positieve Arrogantie
|
|
|
quote:Op zaterdag 19 september 2015 - 15:36 schreef Loetje het volgende:[..] Mening gebaseerd op waarheid, of er in de buurt komt. Anders gewoon niet, zeker omdat je niet te corrigeren bent wanneer het onzin is. Geloof een ander ook een keer Nee, ik geef mijn mening niet meer. Dat is wat jij wil. Ik geloof je dat ik vervelend kan zijn, daarom doe ik het niet meer. En als ik word beledigd, dan is het voor mij klaar.
Maar als je denkt dat ik weg ga, dan heb je het mis. Ik vertel geen dingen die geen waanzin zijn. En als mensen mijn mening waanzin vinden dan vertel ik mijn mening niet.
En vooraf weet ik niet of jij mijn mening over iets waanzin vind. Dus voor jou geef ik mijn mening niet meer. Want ik geloof jou dat jij daar een hekel aan hebt, aan mijn mening die jij waanzin vind. |
|
|
|
|
Positieve Arrogantie
|
|
|
.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 19 september 2015 door Positieve Arrogantie -- |
|
|
|
|
Positieve Arrogantie
|
|
|
quote:Op zaterdag 19 september 2015 - 15:37 schreef Loetje het volgende:[..] Alle goals komen niet voort uit de tegenstander. Puur uit belachelijke fouten van Ajax die nergens voor nodig zijn Elke goal is de fout van de tegenstander en tegenstander maakt wel meer fouten zonder dat het word afgestraft. Als de celtic speler er niet tussen kwam dan werd de pass niet bestraft. Het blijft een slechte pass ook als de tegenstander er niet tussen kwam.
Maar dit vind jij waarschijnlijk waanzin, dus ik stop ermee. Voor jou
dit was de laatste reactie waar ik mijn mening geef |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
|
|
|
Positieve Arrogantie
|
|
|
quote: Ja, ik bied mijn bloed aan. Loetje. Die kan vast mijn bloed wel drinken?
Spreekwoordelijke gezien natuurlijk
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 19 september 2015 door Positieve Arrogantie -- |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: Nergens voor nodig. Heb je uitgelegd waar ik op doel. En meerdere hier al. Blijf bij de realiteit en verder zal het wel |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: 3 bier gap. Een voor jou, je meisje en ik drink er een mee. Hoe is het? |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
Wel lekker, alleen word ik een beetje moe van de onderlinge persoonlijke conversaties hier op het forum.
We moeten lachen en grappen maken en over VOETBAL ouwehoeren.
Vandaar mn vraag of iemand wat te drinken wou 😆 |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
quote:Op zaterdag 19 september 2015 - 15:59 schreef Positieve Arrogantie het volgende:[..] Ja, ik bied mijn bloed aan. Loetje. Die kan vast mijn bloed wel drinken? Spreekwoordelijke gezien natuurlijk Ik neem ook wel een slok dan! Gewoon kappen met die onderlinge nutteloze discussies gap.
Bier? |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zaterdag 19 september 2015 - 16:59 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:[..] Ik neem ook wel een slok dan! Gewoon kappen met die onderlinge nutteloze discussies gap. Bier? Nutteloos is het wanneer het niet doorkomt. Krijg je ergenissen van. Maargoed, geef maar gauw een pilsje gap |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
quote:Op zaterdag 19 september 2015 - 18:10 schreef Loetje het volgende:[..] Nutteloos is het wanneer het niet doorkomt. Krijg je ergenissen van. Maargoed, geef maar gauw een pilsje gap Staan 16 coronas klaar....
Met Armin v Buuren . Game of Thrones Theme op de speakers....
Bam!!!!!!!!!!!!!!! Klap klap doef doef doef doef KLAP KLAP KLAP!!!!!!! |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zaterdag 19 september 2015 - 18:47 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:[..] Staan 16 coronas klaar.... Met Armin v Buuren . Game of Thrones Theme op de speakers.... Bam!!!!!!!!!!!!!!! Klap klap doef doef doef doef KLAP KLAP KLAP!!!!!!! Lekker man! |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
Heerlijk!! Dit is het leven!! |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
Overdag pils drinken en je goed voelen..... Niet zeiken op anderen.... .. . Morgen Ajax, das waar we het allemaal voor doen...tenminste, ik!
Cheers voor jullie allemaal en hopen dat pisv kapot gaat zo!!!!!!! |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: Hahaha dat weet ik zo net nog niet gap, als ik hier me dochter zie spelen doet me dat toch verekkes goed |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
quote:Op zaterdag 19 september 2015 - 18:54 schreef Loetje het volgende:[..] Hahaha dat weet ik zo net nog niet gap, als ik hier me dochter zie spelen doet me dat toch verekkes goed Gun ik je 10000000000000000000000000000000000000000000000% Geniet ervan gabber!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 19 september 2015 door ALTIJD PRIJS IN DE K -- |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: Absoluut. Ze keek donderdag Ajax mee he. Haha. Hopen dat ze niet afgeknapt is nu, haha |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zaterdag 19 september 2015 - 15:19 schreef Positieve Arrogantie het volgende:[..] Als Sinkgraven de bal niet verloor en de bal gewoon naar voren had gebracht dan had riedewald de bal niet gehad. Zo kan je wel even door gaan natuurlijk. En als de celtic speler er niet tussen kwam dan had fisher de bal gehad. Wie was de laatste Ajacied die in alle rust de bal naar een medespeler had kunnen passen? Dat was Riedewald... |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote: Kak jonge... lees het nu pas. daar zat ik ook man hahaha |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op zaterdag 19 september 2015 - 16:58 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:Wel lekker, alleen word ik een beetje moe van de onderlinge persoonlijke conversaties hier op het forum. We moeten lachen en grappen maken en over VOETBAL ouwehoeren. Vandaar mn vraag of iemand wat te drinken wou 😆 Ik ook Wout.....gaaaaaaaaaap
|
|
|
|