|
|
RenatoBos
|
|
|
Recordomzet Feyenoord, RvC wil af van doelstelling
Feyenoord presenteert binnenkort de financiƫle prestaties over het afgelopen boekjaar. De Rotterdammers zullen bekend maken dat de club een recordomzet van ruim 60 miljoen euro geboekt heeft - voornamelijk door een goed jaar in Europa. Dat maakt journalist Jan Dirk Stouten bekend in FC Rijnmond.
De verslaggever van de regionale omroep wist verder te melden dat de Raad van Commissarissen niet ingelicht is over de uitgesproken doelstelling van Feyenoord. Technisch directeur Martin van Geel maakte onlangs op een georganiseerde persbijeenkomst bekend dat rechtstreekse plaatsing voor Europees voetbal het doel is.
De leden van de RvC zouden boos zijn dat ze zijn gepasseerd. Volgens Stouten wil het orgaan sowieso af van het uitspreken van een officiƫle clubdoelstelling. |
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
Zo hoog mogelijk eindigen is een mooie realistische doelstelling. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Exact. Minimaal naar een plaats waar je qua begroting hoort te staan. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Tuurlijk moet je voor die eerste plaats gaan.. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: 3de dus. En dat is geloof ik ook onze doelstelling? Directe plaatsing voor Europees voetbal is immers top 3. Of de KNVB beker winnen natuurlijk. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Ik denk dat t altijd t doel is, winnen. Je moet je alleen uitspreken als t afwijkt van t normale |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op maandag 14 september 2015 - 00:51 schreef T-FeYeN00rD het volgende:[..] 3de dus. En dat is geloof ik ook onze doelstelling? Directe plaatsing voor Europees voetbal is immers top 3. Of de KNVB beker winnen natuurlijk. 3e moet je minimaal worden, dat is geen doelstelling. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op maandag 14 september 2015 - 00:51 schreef T-FeYeN00rD het volgende:[..] 3de dus. En dat is geloof ik ook onze doelstelling? Directe plaatsing voor Europees voetbal is immers top 3. Of de KNVB beker winnen natuurlijk. Minimaal 3e.van Geel zegt niks raars. Vorig seizoen wel. Was ie een beetje in de war, zullen we maar zeggen. |
|
|
|