|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote: Bedankt voor het melden! Als je overigens maar niet denkt dat ik je ga feliciteren mocht het eerste van jullie tijdens de beker of de competitie van ons winnen!!
Maar 5-1 is een zeer mooie uitslag |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op vrijdag 16 oktober 2015 - 21:07 schreef Ajax Warrior het volgende:[..] Bedankt voor het melden! Als je overigens maar niet denkt dat ik je ga feliciteren mocht het eerste van jullie tijdens de beker of de competitie van ons winnen!! Als we ze beide winnen verwacht ik dat dan weer wel he.. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
|
|
|
Peterhs
|
|
|
quote: Dan kom ik je bbq verzorgen (onderspuwen hehe) Die kans is dus uhmmm 0% |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Mooi want het is koud en guur..😎 |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote: Meestal donderen die kutvogels dan op naar het warmere zuiden! Voor jou ook geen idee???? |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Nee hoor laat mij maar lekker in de kou het Leidsche Plein onderschijten.. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: Schijten wij de Coolsingel onder. ;-) |
|
|
|
|
bully
|
|
|
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 17 oktober 2015 door bully -- |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: Gappie,
[youtube][/youtube]
Daartussen alleen het stukje van YouTube na de = |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Nee bij mij gaat het ook niet veel beter..😂 |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: En toch gaat ie vanavond aan voor nieuwe hamburgers.. En morgen voor IBERICO Ribs.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Pfff wie eet er nou oude hamburgers..(?) |
|
|
|
|
bully
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Een oud recept, sorry man, ik vergeet iedere x weer dat je voor Feyenoord bent, die hebben natuurlijk de volledige uitleg nodig.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote: Ach het is de Telegraaf maar die het schrijft. Dat vergoedt een hoop ;) |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Zal toch zeker wel een kern van waarheid zitten anders worden ze aangeklaagd..😉 |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote: Nee hoor, de Telegraaf kun je niet vertrouwen wat dat betreft en al helemaal niet op dit punt ;) |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Ik zeg gelijk mijn abonnement op Piet, Thanx voor de tip.. |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote: Hahaha. Graag gedaan Renato! Neem dan een abonnement op de Volkskrant. Die krant lees ik al ruim 48 jaar. Vandaar dat ik zo op de hoogte ben ;) |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Moet je slim zijn om de beste te zijn dan? |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Laat maar uitleg heeft weinig zin in deze heb ik inmiddels begrepen😉 |
|
|
|
|
bully
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Dat verklaard die putlucht in het stadion..😉 |
|
|
|
|
bully
|
|
|
quote: die hangt er de hele week dus niet alleen als er een wedstrijd word gespeeld. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote: Dat stadion van jullie neem ik aan, want jij roept altijd dat je je nooit in de ArenA zal vertonen. Je kan het dus niet over de ArenA hebben.
Mag ik je wijzen op dat open riool dat door die stad van jullie stroomt? Dat of de rook van al die zware chemische industrie in de haven. |
|
|
|
|
enough
|
|
|
quote: stonk er toch al :-) |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 - 17:37 schreef Eide het volgende:[..] Dat stadion van jullie neem ik aan, want jij roept altijd dat je je nooit in de ArenA zal vertonen. Je kan het dus niet over de ArenA hebben. Mag ik je wijzen op dat open riool dat door die stad van jullie stroomt? Dat of de rook van al die zware chemische industrie in de haven. Open riool, haha nee daar varen die boten bij jullie gayparade doorheen. En jawel ik kwam in de arena toen het nog mocht.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Blijven jullie na de wedstrijd dan, ik ga altijd naar huis.. |
|
|
|
|
bully
|
|
|
quote: ik ook. dat verklaart ook dat die lucht niet van die supporters die ik in het artikel aangaf. maar is het niet zo dat je stank niet meer ruikt als je er altijd in rondloopt? dat jij het dan nog ruikt!
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
bully
|
|
|
quote: o weer wat geleerd. heb nu wel meelij met jullie hoor. altijd in die stank die je blijft ruiken pfff. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Als jij eens wist wat wij onder jullie verstaan.. |
|
|
|