|
|
Nummer Zeven
|
|
|
Heb net een formulier op de bus gedaan om een clubcard aan te vragen, want ik wil er bij zijn tegen 020 op 8 nov... Nu start de kaartverkoop al op de 26ste voor clubcardhouders en dus ben ik volgens mij veel te laat met aanvragen. Wie heeft hier ervaring mee en weet na hoeveel dagen zo'n kaart meestal binnenkomt? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Red je t niet mag je mijne wel gebruiken |
|
|
|
|
Nummer Zeven
|
|
|
quote: Held!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! |
|
|
|
|
broer van Ted
|
|
|
Zijn er nog meer die niet kunnen . Je krijgt gewoon de prijs die jij anders kwijt was dat regelen we wel . Clubkaart tja ik kreeg als oud seizoenkaarthouder mails van Feyenoord met vraag of ik geen clubkaart wilde aanschaffen vooruit dacht ik het blijft toch trekken die club en de kuip ik zou gratis een kaartje voor de bekerwedstrijd krijgen tegen Pek en veren opgezwolle nadat ik het formulier had ingevuld 1,5 week terug nog niets in de bus of via de mail ze hebben het druk denk ik maar .ik heb geen klachten over de Viagogo en de tickets-service altijd vriendelijke jongedame 1 keer een stagiere gehad en dat liep wat minder soepel maar ach van talenten moet Feyenoord het hebben |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|