|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op woensdag 08 maart 2017 - 20:19 schreef VVout het volgende:[..] Moet ie alleen niet vergeten naar voren te kijken als ie aan het mikken is en ik onder de brug door vaar -.- |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Zin aan een visje...
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Is dat vandaag met Vilhena ? |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Met alle blessures die er nu zijn is elke schorsing zout in de wond. Wat een klotezooi zeg.. |
|
|
|
|
feyenoord!!!
|
|
|
quote:Op donderdag 09 maart 2017 - 15:20 schreef tomson het volgende:Met alle blessures die er nu zijn is elke schorsing zout in de wond. Wat een klotezooi zeg.. Jorgensen lijkt op tijd fit te zijn. Wanneer Elia ook op tijd fit is, kunnen we een schorsing opvangen. Toornstra naast El Ahmadi in dat geval en Kuyt op '10'. Belangrijkste is dat Vilhena niet geschorst wordt voor de wedstrijd tegen de grootste concurrent. Tegen AZ en Heerenveen zouden we zijn gemis nog kunnen opvangen. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Ik heb er weinig vertrouwen in deze ronde. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Denk ook dat ie flink z'n best moet doen, denk wel dat er wat vanaf gaat overigens.. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Verklaring Pogba veel waard |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Mooi om te volgen. Van Benthem scherp |
|
|
|
|
feyenoord!!!
|
|
|
Geef van Benthem groot gelijk. Ik kan zelf ook moeilijk geloven dat Makkelie het niet gezien heeft. Als hem dit volledig ontgaan is, hoort hij geen scheidsrechter te zijn. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op donderdag 09 maart 2017 - 20:29 schreef feyenoord!!! het volgende:Geef van Benthem groot gelijk. Ik kan zelf ook moeilijk geloven dat Makkelie het niet gezien heeft. Als hem dit volledig ontgaan is, hoort hij geen scheidsrechter te zijn. Helemaal eens |
|
|
|
|
feyenoord!!!
|
|
|
Hij gaat 'gewoon' weer voor vrijspraak. Mooi om te volgen inderdaad. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Vrijspraak zou terecht zijn als je de punten van van Benthem zo leest
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 09 maart 2017 door MMM -- |
|
|
|
|
feyenoord!!!
|
|
|
quote: Eens. Maar durf er nog niet vanuit te gaan. Als je het zo leest, is het wel haast onvoorstelbaar dat de eis blijft staan in de vorm die er nu is.. |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
Zwakke argumenten @ aanklager |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Aanklager verhoogd eis naar 4 wedstrijden onvoorwaardelijk.
Klootzak!!!!! |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Dit is ngelooflijk.. |
|
|
|
|
feyenoord!!!
|
|
|
Maar waarom dan he? Snap er echt geen bal van. Nu ineens naar 4. Waarschijnlijk omdat Van Benthem er zo tegenin gaat en men dat niet kan hebben... |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Die lul is natuurlijk chago omdat ie weet dat ajaks achter staat.. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Aanklager Vreugdenhil is gewoon een neus |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op donderdag 09 maart 2017 - 20:44 schreef feyenoord!!! het volgende:Maar waarom dan he? Snap er echt geen bal van. Nu ineens naar 4. Waarschijnlijk omdat Van Benthem er zo tegenin gaat en men dat niet kan hebben... Dat idee heb ik ook, soortje van onderhandelen, jij gaat voor vrijspraak dan ga ik voor de volle vier zodat we uiteindelijk op twee uitkomen.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Geen twijfel mogelijk.. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Die aanklager doet maar wat. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Een aanklager felt het vonnis toch niet? |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Nee die komt met de eis.. |
|
|
|
|
feyenoord!!!
|
|
|
Is als het goed is een onafhankelijke rechter (of rechters) die het oordeel gaat vellen. Daar is de tuchtcommissie voor. Vorige keren werd het minder. Kan me haast niet voorstellen dat dit 3 of 4 wedstrijden gaat worden, als ik het zo volg. Maar je weet het helaas maar nooit. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Die aanklager is achterlijk, opnemen in een inrichting. Eerste eis 4 waarvan 1 voorwaardelijk was lachwekkend, 4 onvoorwaardelijk is BIZAR |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Hij kan eisen wat hij wil...De uitspraak van de "rechter" is belangerijker. Die slaap vast onder een Feyenoord dekbedje ;) |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
Zo'n rechter is toch niet achterlijk, dat een rechtbank zich leent voor dit soort kinderspelletjes. |
|
|
|
|
feyenoord!!!
|
|
|
quote:Op donderdag 09 maart 2017 - 20:51 schreef R()b het volgende:Zo'n rechter is toch niet achterlijk, dat een rechtbank zich leent voor dit soort kinderspelletjes. Is tuchtcommissie van de KNVB. Dat is wat anders dan de doorsnee rechtbank, maar nog altijd een juridisch orgaan. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op donderdag 09 maart 2017 - 20:50 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Hij kan eisen wat hij wil...De uitspraak van de "rechter" is belangerijker. Die slaap vast onder een Feyenoord dekbedje ;) d:-) |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Nou is het wachten tot morgenochtend voor de uitspraak.. |
|
|
|
|
feyenoord!!!
|
|
|
quote: Voorlopig nog even in de zenuwen dus. Zit tussen hoop en vrees. Heb een goed gevoel over het werk van Van Benthem, maar met de tuchtcommissie ben je helaas nooit ergens zeker van.
Hopelijk gaat het minstens terug tot 2 wedstrijden, maar vrijspraak vind ik logisch klinken naar aanleiding van dit verhaal. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Totaal idioot. Ik geef je straf en als je je verweert heb ik me vergist en geef ik een hogere straf. Stupide. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op donderdag 09 maart 2017 - 20:57 schreef feyenoord!!! het volgende:[..] Voorlopig nog even in de zenuwen dus. Zit tussen hoop en vrees. Heb een goed gevoel over het werk van Van Benthem, maar met de tuchtcommissie ben je helaas nooit ergens zeker van. Hopelijk gaat het minstens terug tot 2 wedstrijden, maar vrijspraak vind ik logisch klinken naar aanleiding van dit verhaal. Tja klopt weet ook niet wat je ervan kan verwachten.. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Schikkingsvoorstel is altijd lager |
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote:Op donderdag 09 maart 2017 - 20:59 schreef FR-Henk het volgende:Totaal idioot. Ik geef je straf en als je je verweert heb ik me vergist en geef ik een hogere straf. Stupide. Daarom, hij doet maar wat. Dat werk kunnen wij ook wel doen op die manier |
|
|
|
|
Vincent1970
|
|
|
quote: De (bijkomende) voorwaardelijke wordt bij beroep toch meestal omgezet in onvoorwaardelijk? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op donderdag 09 maart 2017 - 21:06 schreef Vincent1970 het volgende:[..] De (bijkomende) voorwaardelijke wordt bij beroep toch meestal omgezet in onvoorwaardelijk? Maar welke beredenering maakt dat logisch? |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Mikos Gouka verwacht geen vrijspraak. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote:Vilhena een modelprof, geen eerdere delicten bekend zo valt de tuchtcommissie op: Dit klinkt mij nog wel verzachtend in de oren..
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 09 maart 2017 door tomson -- |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
Blauwe plekjes tuchtcommissie |
|
|
|