|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op vrijdag 10 maart 2017 - 16:20 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Wat ben je allemaal aan het schrijven dan? Ben je van de week uit een hoogslaper gevallen ofzo? Nee. Als kind. Drie keer |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
En die stond waarschijnlijk langs de dakrand , drie hoog.:) |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Ga zo door jongens.. ik ben alweer wat minder boos :) |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Nee waus, bovenaan de trap |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Hahaha dan heb ik het record |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Ja we zijn allemaal natuurlijk niet zo geboren ;) |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Je dondert er nog steeds uit..? |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Haha ja word wakker met me kanarie op de vloer |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Euhm laat maar Leon..!! |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
R()b
|
|
|
Gaat nergens meer over deze zaak.
3 topjuristen om van Benthem aan te kunnen. Geen oud voetballer aanwezig Geen oud scheidsrechter aanwezig
Stinkt steeds meer naar een corrupte zooi. Als speler kan je volgens mij beter naar CAS stappen, want dit gaat niet eens meer over voetbal. Dit is gewoon puur over de rug van een voetballer je gelijk halen. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Het is een prestige strijd inderdaad. Vanaf het begin al aan. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zaterdag 11 maart 2017 - 15:03 schreef R()b het volgende:Gaat nergens meer over deze zaak. 3 topjuristen om van Benthem aan te kunnen. Geen oud voetballer aanwezig Geen oud scheidsrechter aanwezig Stinkt steeds meer naar een corrupte zooi. Als speler kan je volgens mij beter naar CAS stappen, want dit gaat niet eens meer over voetbal. Dit is gewoon puur over de rug van een voetballer je gelijk halen. Ja lekker reglementair ook,we veranderen zonder overleg even de procederen van een hoorzitting. We zijn genaaid,dat is nu wel duidelijk
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 11 maart 2017 door Leon FR1908 -- |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Maar wel volgens alle regels natuurlijk... |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Ik denk het niet want volgens mij is een gelijke behandeling verplicht... Anders zou het voorkeur worden...
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 11 maart 2017 door Leon FR1908 -- |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
En dat is niet zo sportief |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Sylvana Simons zou spreken over discriminatie; ) |
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote:Op zaterdag 11 maart 2017 - 16:48 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Ik denk het niet want volgens mij is een gelijke behandeling verplicht... Anders zou het voorkeur worden... Het was sarcasme.. ;-) |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Deze kon hij gewoon niet winnen. Die met overwinningen met Kramertje ed en de lof die hij daarna toegezwaaid kreeg zat ze natuurlijk nog flink dwars. Het werd nogal gevierd in Feyenoord kringen ook destijds, dat zet kwaad bloed. |
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Hij os de hoofdreden dat ik niet meer naar Turkije ga, echt een mafketel.. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Dat heb ik ook ,plus de 30 miljoen inwoners mafketels |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Dus dansen wij nu de sirtaki.. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Tulpenbol in zijn reet stoppen |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
I kill you for nothing..
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 11 maart 2017 door ar -- |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
Genoeg voorbeeld voer na dit weekend voor van Benthem En een heel mysterie omtrent gezien en niet gezien. Interessant. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Maar toch vrees ik dat de KNVB een voorbeeld wil stellen.. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Woensdag weer aan de bak. |
|
|
|
|
feyenoord!!!
|
|
|
Mikos Gouka schrijft op twitter het volgende over de zaak van woensdag: ''ze hebben iets achter de hand voor woensdag, schijnt''
Dat biedt enige hoop.. |
|
|
|
|
feyenoord!!!
|
|
|
Mikos Gouka schrijft op twitter het volgende over de zaak van woensdag: ''ze hebben iets achter de hand voor woensdag, schijnt''
Dat biedt enige hoop.. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op maandag 27 maart 2017 - 10:50 schreef feyenoord!!! het volgende:Mikos Gouka schrijft op twitter het volgende over de zaak van woensdag: ''ze hebben iets achter de hand voor woensdag, schijnt'' Dat biedt enige hoop.. Ben benieuwd. Weer volgen woensdag. |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote: blijf toch in het mooie Zeeland, of ga naar Denemarken of Zweden daar zijn ook hele mooie vrouwen |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote:Op maandag 27 maart 2017 - 11:10 schreef de bluffer het volgende:[..] blijf toch in het mooie Zeeland, of ga naar Denemarken of Zweden daar zijn ook hele mooie vrouwen Verstandige woorden, denk misschien helemaal geen gek idee eens Zweden te bezoeken. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op maandag 27 maart 2017 - 11:10 schreef de bluffer het volgende:[..] blijf toch in het mooie Zeeland, of ga naar Denemarken of Zweden daar zijn ook hele mooie vrouwen Dat klopt zeker ben een paar keer in Denemarken geweest en keek m'n ogen uit.. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Maar wel oproepen voor Oranje. Two faced snitches |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
quote: Inderdaad, ik zou lekker me spulletjes pakken doeiiii Leuk zo land om voor te voetballen, die er alles aan doet om je te naaien. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Dit heeft niks meer met objectieve rechtspraak te maken. Als dit een schorsing oplevert, gaat Feyenoord het voor een echte rechtbank uitvechten. |
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
Dat er intussen een persoonlijke vete is tussen v Benthem en de knvb is hiermee een feit. Alle juridische foefjes worden ingezet, en de uitkomst is wederom dat het voetbal steeds meer aan charme verliest.
Met de video scheids zijn er nu onderhand wel genoeg middelen om een wedstrijd na 90min te beƫindigen. Puur Juridisch gezien zou sparta de uitslag van de wedstrijd zelfs aan kunnen vechten, waar is het eind? |
|
|
|