|
|
RenatoBos
|
|
|
Van Benthem: Pogba springt niet, kijk maar mee naar de beelden. Van Benthem laat nu beelden stilzetten. Wond bij Pogba kan van tape zijn. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Van Benthem heeft een beeld van een kopduel met Pogba en Vilhena eerder in wedstrijd. Pogba springt nu wel. Beelden nu naast elkaar. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Door de uitspraken van Makkelie is een schorsing lachwekkend.
VRIJSPRAAK!!!! |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Van Benthem: Pogba was in de media ontlastend. Ik zou willen zeggen: komt u eens kijken in de kleedkamer. Naar schrammen, bloed, sneeën. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Van Benthem: Aanklager krijgt geen steun van de arbiter, een internationale arbiter. Dat is toch hoogst opmerkelijk? Daar kunt u niet omheen |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Van Benthem: blanco strafblad voor Vilhena vanaf 2008! Tonny is geen gemene speler. Af en toe geel, maar wel fair |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Van Benthem verrast: Van Hanegem heeft in interview iets gezegd. Dat wil ik nu laten zien aan de aanklager. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Zo Vilhena gaat zo genaait worden |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
We kijken naar Van Hanegem op FOX: hij raakt hem nog geeneens. En dat is niet omdat ik Feyenoorder ben. Het viel allemaal mee. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Erg grappig: leiding Feyenoord vaak volledig oneens met Van Hanegem. Feyenoord leunt nu wel op zijn visie in dit geval |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Van Benthem: aanklager had in beroep moeten gaan tegen straf 3 + 1. Dat deed hij niet. Dan kan hij nu niet 4 eisen |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Van Benthem: Straf staat in geen verhouding tot eerdere straffen. Boakye, Veerman. Allemaal Schikkingsvoorstellen |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Van Benthem vraagt om vrijspraak of geheel voorwaardelijke straf. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Aanklager: ik hoor steeds vergelijkingen, andere zaken. Maar kijk aub gewoon naar de zaak. Ik blijf bij elleboogstoot. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Benthem: Pogba, Vilhena, Makkelie, Van Hanegem. Ze vonden het stuk voor stuk allemaal geen elleboog |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
Van Benthem lult die aanklager elke hoek in. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Pffff wat een graflul is dat joh die vent |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Bijna klaar nu: Vilhena mag laatste woord: het is goed zo. Van Noortwijk dit keer geen zegje in Zeist. 10:00 uitspraak, donderdagochtend |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Lijk godverdomme wel een kleuterleider die aanklager,als dat geen neus is weet ik het niet meer |
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote:Op woensdag 29 maart 2017 - 21:24 schreef Leon FR1908 het volgende:Lijk godverdomme wel een kleuterleider die aanklager,als dat geen neus is weet ik het niet meer Volgens mij een part time parkeerwachter of zo. Wat een droevenis |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op woensdag 29 maart 2017 - 21:24 schreef Leon FR1908 het volgende:Lijk godverdomme wel een kleuterleider die aanklager,als dat geen neus is weet ik het niet meer |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Lijkt ook op een Duitser van vroeger. |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
En een aanklager is geen scheidsrechter, die hebben geen verstand van voetbal. |
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
quote:Op woensdag 29 maart 2017 - 21:24 schreef Leon FR1908 het volgende:Lijk godverdomme wel een kleuterleider die aanklager,als dat geen neus is weet ik het niet meer Schijnt een kleuterleidster te zijn. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Nou word het interessant.. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Wat Ar zeg ,blijft een droevenis |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Dat over die moeder van Makkelie, was gewoon n grapje. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op vrijdag 10 maart 2017 - 10:14 schreef Stylzz het volgende:Strafcode 3 – Ernstig gemeen spel (tijdens een duel om de bal) Een speler maakt zich schuldig aan ernstig gemeen spel, als hij speelt met buitensporige inzet of geweld gebruikt tegenover een tegenstander tijdens een duel om de bal. Voorbeelden hiervan zijn: Een tegenstander op buitensporige wijze aanvallen (bijvoorbeeld inkomen met gestrekt been of met twee benen vooruit gericht op een tegenstander). Een tegenstander met geweld omver of wegduwen (gooien, smijten of door met buitensporige inzet te duwen met borst, heup of knie). Een tegenstander met buitensporige inzet ten val brengen, bijvoorbeeld door een tackle uit te voeren op een manier waarbij de veiligheid van de tegenstander in gevaar wordt gebracht. Op buitensporige wijze springen naar een tegenstander (bijvoorbeeld een wilde sprong in de nek, of een kniestoot in rug of een elleboogstoot of arm in het gezicht of tegen het hoofd).Een speler die met buitensporige inzet naar een tegenstander springt in een duel om de bal te veroveren, hetzij van voren, van opzij of van achteren en dit doet op een wijze die de veiligheid van de tegenstander in gevaar brengt, maakt zich ook schuldig aan ernstig gemeen spel en moet van het speelveld worden gezonden. In gevallen van ernstig gemeen spel moet geen voordeelregel worden toegepast, tenzij er sprake is van een duidelijke scoringskans. De scheidsrechter moet de speler, die zich schuldig maakte aan ernstig gemeen spel (en waarbij eerst voordeel is toegepast) van het speelveld zenden zodra de bal uit het spel is Of zou het Stylzz zijn in opleiding? Hahaha |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Veel te veel moeite. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Hij lijkt wel blauw ja :) @Leon
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 29 maart 2017 door van geil -- |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Das vaak zo bij ar.. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Autoritair dus. Hij lijkt me ietwat gefrustreerd. Gewoon 2 wedstrijden moeten eisen in 1ste instantie, was er geen poppenkast geweest. @Stylzz
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 29 maart 2017 door van geil -- |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Tis of dat of ranzigheid.. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote:Op woensdag 29 maart 2017 - 21:52 schreef van geil het volgende:Autoritair dus. Hij lijkt me ietwat gefrustreerd. Gewoon 2 wedstrijden moeten eisen in 1ste instantie, was er geen poppenkast geweest. @Stylzz Dat zie en merk je toch in alles dat ie gefrustreerd is. Puur prestige verhaal, en door zijn eigen gekloot de bomen het bos niet meer zien. Amateuristisch ten top. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
ar