|
|
Headliner |
|
|
|
Dit topic is geplaatst via het volgende nieuwsbericht:
Derksen haalt genadeloos uit: ''Dan telt het niet meer dat je jong bent'' (Ajaxfanatics.nl)
|
|
|
g . heijmans
|
|
|
Ik ben geen fan van derksen maar ik moet hem wel gelijk geven in sommige dingen. Als je bepaalde spelers ziet spelen. Krijg je tranen in je ogen ik heb de laatste drie jaar weinig goede wedstrijden van ajax gezien. Het is alsmaar breed en terug het tempo ligt veel te laag iedere tegenstander kan het gewoon bijhouden. Als het zo doorgaat komt er straks niemand meer kijken. Het is al lange tijd niet meer om aan te zien het voetballen er zit geen spirit in dit team. |
|
|
|
|
ZerauS
|
|
|
quote:Op vrijdag 18 september 2015 - 15:49 schreef g . heijmans het volgende:Ik ben geen fan van derksen maar ik moet hem wel gelijk geven in sommige dingen. Als je bepaalde spelers ziet spelen. Krijg je tranen in je ogen ik heb de laatste drie jaar weinig goede wedstrijden van ajax gezien. Het is alsmaar breed en terug het tempo ligt veel te laag iedere tegenstander kan het gewoon bijhouden. Als het zo doorgaat komt er straks niemand meer kijken. Het is al lange tijd niet meer om aan te zien het voetballen er zit geen spirit in dit team. Probeer de klaagmuur eens. |
|
|
|
|
Peter1956
|
|
|
quote:Op vrijdag 18 september 2015 - 15:49 schreef g . heijmans het volgende:Ik ben geen fan van derksen maar ik moet hem wel gelijk geven in sommige dingen. Als je bepaalde spelers ziet spelen. Krijg je tranen in je ogen ik heb de laatste drie jaar weinig goede wedstrijden van ajax gezien. Het is alsmaar breed en terug het tempo ligt veel te laag iedere tegenstander kan het gewoon bijhouden. Als het zo doorgaat komt er straks niemand meer kijken. Het is al lange tijd niet meer om aan te zien het voetballen er zit geen spirit in dit team. Helemaal mee eens geen speld tussen te krijgen |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
Ook het aankoopbeleid is daar debet aan. Onder de Boer bijna alleen maar troep aangekocht. Waar een Psv een Guardado en Moreno haalt komen wij met Heitinga en Zimling op de proppen. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op vrijdag 18 september 2015 - 15:49 schreef g . heijmans het volgende:Ik ben geen fan van derksen maar ik moet hem wel gelijk geven in sommige dingen. Als je bepaalde spelers ziet spelen. Krijg je tranen in je ogen ik heb de laatste drie jaar weinig goede wedstrijden van ajax gezien. Het is alsmaar breed en terug het tempo ligt veel te laag iedere tegenstander kan het gewoon bijhouden. Als het zo doorgaat komt er straks niemand meer kijken. Het is al lange tijd niet meer om aan te zien het voetballen er zit geen spirit in dit team. Sorry hoor, maar hij heeft het hier alleen maar over Riedewald, en dan ben ik het gewoon absoluut niet met hem eens. Het is inderdaad niet zijn schuld dat er in Nederland zo slecht verdedigt wordt dat hij al op zijn 18e in het NL elftal speelt. En die jongen doet het geweldig goed op het moment en is zelfs een van de jongens die wel in vorm is..
En ja jonge jongens maken foutjes, dat er te veel jonge gasten in het veld staan is de schuld van de Boer.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op vrijdag 18 september 2015 - 19:35 schreef Hummel10 het volgende:Ook het aankoopbeleid is daar debet aan. Onder de Boer bijna alleen maar troep aangekocht. Waar een Psv een Guardado en Moreno haalt komen wij met Heitinga en Zimling op de proppen. Makkelijk scoren zo. Waarom noem je Sinkgraven Dijks en Gudelj niet??? Je gaat hun basis spelers vergelijken met jongens die bij ons helemaal niet voor de basis gehaald zijn.. |
|
|
|
|
jolanpalma
|
|
|
We gaan de aankomende 2 jaar gewoon Door met iedere thuiswedstrijd onze eigen spelers uit fluiten, opstaan doet de directie toch niet. Het is niet om aan te gluren. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote:Op vrijdag 18 september 2015 - 21:56 schreef jolanpalma het volgende:We gaan de aankomende 2 jaar gewoon Door met iedere thuiswedstrijd onze eigen spelers uit fluiten, opstaan doet de directie toch niet. Het is niet om aan te gluren. Het enige geluid dat de gemiddelde Ajax "supporter" wel kan maken. Uitfluiten van de eigen selectie. Want stel je voor dat je ze eens aan zal moedigen. Hoho, dat kan niet.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 18 september 2015 door Eide -- |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op vrijdag 18 september 2015 - 22:21 schreef Eide het volgende:[..] Het enige geluid dat de gemiddelde Ajax wel kan maken. Uitfluiten van de eigen selectie. Want stel je voor dat je ze eens aan zal moedigen. Hoho, dat kan niet. +1 |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote:Op vrijdag 18 september 2015 - 21:38 schreef remco k het volgende:[..] Makkelijk scoren zo. Waarom noem je Sinkgraven Dijks en Gudelj niet??? Je gaat hun basis spelers vergelijken met jongens die bij ons helemaal niet voor de basis gehaald zijn.. Zimling was wel voor de basis gehaald toch? Daarbij heb je ook nog spelers als vd Hoorn en Duarte gehaald zijn heb ik ook niet benoemd.. |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote:Op vrijdag 18 september 2015 - 21:38 schreef remco k het volgende:[..] Makkelijk scoren zo. Waarom noem je Sinkgraven Dijks en Gudelj niet??? Je gaat hun basis spelers vergelijken met jongens die bij ons helemaal niet voor de basis gehaald zijn.. Zimling was wel voor de basis gehaald toch? Daarbij heb je ook nog spelers als vd Hoorn en Duarte gehaald zijn heb ik ook niet benoemd.. |
|
|
|
|
Peter1956
|
|
|
quote:Op vrijdag 18 september 2015 - 22:21 schreef Eide het volgende:[..] Het enige geluid dat de gemiddelde Ajax "supporter" wel kan maken. Uitfluiten van de eigen selectie. Want stel je voor dat je ze eens aan zal moedigen. Hoho, dat kan niet. Het is wel een duidelijk signaal naar het TH, directie en FdB dat het anders moet.
Wanneer de supporters niets van zich laten horen blijven "ze" denken dat ze nog steeds goed bezig zijn. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Niet het punt Peter. Bovendien kan je ook kritisch zijn zonder de ploeg te laten vallen.
Maar ga vooral fluiten en laat aan de rest van Nederland zien dat we inderdaad een zeer matig publiek zijn. Dat we 2 vakken hebben die geluid wensen te maken en dat de rest alleen in staat is geluid te maken om te zeiken, morren en uit te fluiten. Want we moeten natuurlijk wel "kritisch" zijn. |
|
|
|
|
Peter1956
|
|
|
quote:Op zaterdag 19 september 2015 - 08:02 schreef Eide het volgende:Niet het punt Peter. Bovendien kan je ook kritisch zijn zonder de ploeg te laten vallen. Maar ga vooral fluiten en laat aan de rest van Nederland zien dat we inderdaad een zeer matig publiek zijn. Dat we 2 vakken hebben die geluid wensen te maken en dat de rest alleen in staat is geluid te maken om te zeiken, morren en uit te fluiten. Want we moeten natuurlijk wel "kritisch" zijn. Wat je aangeeft klopt helemaal, maar dit zijn wel mensen die het nog kunnen opbrengen om naar het stadion te gaan maar telkens weer worden teleurgesteld. Kijk naar de lege plekken, de mensen zij het zat om naar een wanvertoning te kijken waarvan de trainer zegt dat het "redelijk" gaat.
Wees blij dat er nog mensen naar het stadion gaan (ook al zijn het seizoenkaarthouders). Want dit matige Ajaxonwaardige voetbal is niet van de laatste periode maar duurt al veel te lang. De mensen zijn het duidelijk zat. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote: Dit zijn dus uitspraken waar ik niets mee kan. Als een periode zwak voetbal voldoende is om niet meer naar Ajax te kijken kwalificeer ik dat soort mensen als successuporter. En laat ze dan alsjeblieft wegblijven, ook als het wel goed gaat.
Er zijn zat manieren om onvrede te laten merken. Tifo's, spandoeken en nog allerlei dingen. En allemaal zonder je spelers uit te fluiten of gewoon maar niet op komen dagen. Je bent fan in voor- en tegenspoed. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zaterdag 19 september 2015 - 07:27 schreef Hummel10 het volgende:[..] Zimling was wel voor de basis gehaald toch? Daarbij heb je ook nog spelers als vd Hoorn en Duarte gehaald zijn heb ik ook niet benoemd.. Volgens mij is die niet voor de basis gehaald. Maar de vervanger van Poulsen. En die was er ook niet direct voor de basis ondanks dat die best beel heeft gespeeld. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zaterdag 19 september 2015 - 07:35 schreef Hummel10 het volgende:[..] Zimling was wel voor de basis gehaald toch? Daarbij heb je ook nog spelers als vd Hoorn en Duarte gehaald zijn heb ik ook niet benoemd.. Je noemt succes spelers van hun en vergelijkt die met onze flop aankopen. Dat is toch gewoon makkelijk scoren. |
|
|
|
|
Peter1956
|
|
|
quote:Op zaterdag 19 september 2015 - 08:41 schreef Eide het volgende:[..] Dit zijn dus uitspraken waar ik niets mee kan. Als een periode zwak voetbal voldoende is om niet meer naar Ajax te kijken kwalificeer ik dat soort mensen als successuporter. En laat ze dan alsjeblieft wegblijven, ook als het wel goed gaat. Er zijn zat manieren om onvrede te laten merken. Tifo's, spandoeken en nog allerlei dingen. En allemaal zonder je spelers uit te fluiten of gewoon maar niet op komen dagen. Je bent fan in voor- en tegenspoed. Ik ben fan vanaf het moment dat ik JC in 1964 heb zien debuteren, heb dus alle toppen en dalen meegemaakt. Daarnaast ben ik liefhebber van mooi en goed voetbal ongeacht welk elftal dat ook was of is. We zijn verwend geweest met goede periodes van Ajax en het NLelftal bij beide is dit nu minder. Dan blijft over je supporter zijn. En zoals ik al eerder hen aangegeven kost het mij steeds meer moeite om positief te blijven. Al jaren geleden ben ik gestopt om naar het stadion te gaan. Nu is het zelfs zo dat ik het na weer een wanvertoning het zonde van mijn tijd heb gevonden om het via de TV te volgen. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zaterdag 19 september 2015 - 09:06 schreef Peter1956 het volgende:[..] Ik ben fan vanaf het moment dat ik JC in 1964 heb zien debuteren, heb dus alle toppen en dalen meegemaakt. Daarnaast ben ik liefhebber van mooi en goed voetbal ongeacht welk elftal dat ook was of is. We zijn verwend geweest met goede periodes van Ajax en het NLelftal bij beide is dit nu minder. Dan blijft over je supporter zijn. En zoals ik al eerder hen aangegeven kost het mij steeds meer moeite om positief te blijven. Al jaren geleden ben ik gestopt om naar het stadion te gaan. Nu is het zelfs zo dat ik het na weer een wanvertoning het zonde van mijn tijd heb gevonden om het via de TV te volgen. En toch kijken we altijd weer.. Ik blijf er gewoon voor thuis als er verjaardagen zijn of wat dan ook.. Iedereen weet dat, en steeds meer mensen vragen waarom eigenlijk, want het is toch helemaal niet leuk meer om naar te kijken.. En dat klopt ook..
Soms vraag ik me na een wedstrijd ook wel eens af waarom ik toch maar blijf kijken..
En altijd kom ik tot de conclusie dat het is omdat we gewoon hopen op tijden van weleer..
Als ik mijn neefje van zes vertel dat wij ooit de grootste en beste club van de wereld waren, en dat dit niet een incident was maar dat de hele wereld dat ook zo erkende en zag, en dat het voetbal dat op sommige plekken gespeeld wordt is ingegeven door grote Ajacieden van weleer, dan begint ie een beetje te lachen, en zegt dat ik niet zulke rare dingen moet zeggen..
En eerlijk is eerlijk, als je het voetbal in de eredivisie ziet en dus ook dat van Ajax. Dat is dat toch ook maar moeilijk te geloven..
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 19 september 2015 door remco k -- |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
quote:Op vrijdag 18 september 2015 - 22:21 schreef Eide het volgende:[..] Het enige geluid dat de gemiddelde Ajax "supporter" wel kan maken. Uitfluiten van de eigen selectie. Want stel je voor dat je ze eens aan zal moedigen. Hoho, dat kan niet. Zulke reacties krijg je altijd van mensen die amper in het stadion zitten en dan maar de andere supporters gaat bekritiseren. Supporters betalen een hoop geld voor (seizoens)kaart en als ze dan als makke schapen over dat veld hobbelen dan is de enige manier om als fan je onvrede te uiten is fluiten. Niks mis mee. Moet je tegen kunnen als speler en anders ben je niet sterk genoeg voor Ajax1. Fans zijn soms dagen ziek van een nederlaag. De spelers stappen in hun Mercedes en zijn hey alweer vergeten. |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
quote:Op vrijdag 18 september 2015 - 21:38 schreef remco k het volgende:[..] Makkelijk scoren zo. Waarom noem je Sinkgraven Dijks en Gudelj niet??? Je gaat hun basis spelers vergelijken met jongens die bij ons helemaal niet voor de basis gehaald zijn.. Wie zegt dat Zimling niet voor de basis was gehaald? Wat heb je aan ervaring als je ze niet opstelt?? heeft dus niks met makkelijk scoren te maken te maken. Er is gewoon ruk ingekocht. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zaterdag 19 september 2015 - 10:23 schreef Brandje het volgende:[..] Wie zegt dat Zimling niet voor de basis was gehaald? Wat heb je aan ervaring als je ze niet opstelt?? heeft dus niks met makkelijk scoren te maken te maken. Er is gewoon ruk ingekocht. Het zijn de spelers die de trainer wil hebben, die had ZImling al langer op zijn lijstje staan vertelde die toen.. En ja er is ruk ingekocht, er is toch ook geen mens die dat ontkent..
Maar je kan dat niet aantonen door de succes aankopen van PSV te gaan vergelijken met de miskopen van Ajax.. |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
quote: Wat ik al eerder zei. Juist de thuisblijvers/teletekstsupporters wat jij zonder twijfel bent gaat dan maar commentaar geven op de mensen die WEL gaan. Als die lamzakken gewoon hun best doen dan worden ze niet uitgefloten. |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
quote:Op zaterdag 19 september 2015 - 08:41 schreef Eide het volgende:[..] Dit zijn dus uitspraken waar ik niets mee kan. Als een periode zwak voetbal voldoende is om niet meer naar Ajax te kijken kwalificeer ik dat soort mensen als successuporter. En laat ze dan alsjeblieft wegblijven, ook als het wel goed gaat. Er zijn zat manieren om onvrede te laten merken. Tifo's, spandoeken en nog allerlei dingen. En allemaal zonder je spelers uit te fluiten of gewoon maar niet op komen dagen. Je bent fan in voor- en tegenspoed. Je mag niet fluiten maar wel een spandoek maken met de mededeling dat het ruk gaat. Sorry maar dat is natuurlijk de grootste onzin. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zaterdag 19 september 2015 - 10:18 schreef Brandje het volgende:[..] Zulke reacties krijg je altijd van mensen die amper in het stadion zitten en dan maar de andere supporters gaat bekritiseren. Supporters betalen een hoop geld voor (seizoens)kaart en als ze dan als makke schapen over dat veld hobbelen dan is de enige manier om als fan je onvrede te uiten is fluiten. Niks mis mee. Moet je tegen kunnen als speler en anders ben je niet sterk genoeg voor Ajax1. Fans zijn soms dagen ziek van een nederlaag. De spelers stappen in hun Mercedes en zijn hey alweer vergeten. Geen club in de wereld waar de verwachtingen zo onterecht zo hoog zijn.. En een leuke aanname die laatste zin trouwens..
En leuk dat je dat geld aanhaalt wat mensen betalen, maar wat denk je dat het kost om thuis alles te kunnen zien en dan ook nog een keer of tien die kant op gaan met kinderen, die je shirtjes hebt gekocht..
Natuurlijk zijn er mensen die niet veel gaan die ook niet veel uitgeven, maar er zijn er genoeg die niet zo veel gaan door hele andere redenen en toch ook heel veel aan hun club uitgeven.. Hebben die minder recht van spreken dan? |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zaterdag 19 september 2015 - 10:25 schreef Brandje het volgende:[..] Wat ik al eerder zei. Juist de thuisblijvers/teletekstsupporters wat jij zonder twijfel bent gaat dan maar commentaar geven op de mensen die WEL gaan. Als die lamzakken gewoon hun best doen dan worden ze niet uitgefloten. Ow, dus omdat ik tegenwoordig maar een paar keer per jaar die kant op ga heb ik minder recht van spreken? Wie denk jij wel niet dat je bent joh. |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
quote:Op zaterdag 19 september 2015 - 08:46 schreef remco k het volgende:[..] Je noemt succes spelers van hun en vergelijkt die met onze flop aankopen. Dat is toch gewoon makkelijk scoren. Waar zijn onze successpelers dan??? Moreno, Propper, Guardado, Lestienne, De Jong. Ze hebben gewoon top ingekocht daar. Geef gewoon toe man dat ze het daar beter doen. Waar wij allemaal brave ja-knikkers halen en de moeilijke jongens wegsturen durven ze het daar wel. Moreno is misschien niet de beste verdediger maa heeft wel een over mijn lijk mentaliteit. Lestienne is ook een baasje maar voetbalt gewoon meer dan prima. De Jong is echt een topaankoop gebleken. |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
quote:Op zaterdag 19 september 2015 - 10:29 schreef remco k het volgende:[..] Ow, dus omdat ik tegenwoordig maar een paar keer per jaar die kant op ga heb ik minder recht van spreken? Wie denk jij wel niet dat je bent joh. Ja dan heb je inderdaad geen recht van spreken. De fans staan elke wedstrijd van minuut 1 achter de club maar als het dan na een half uur weer ruk is dan beginnen de eerste de fluiten. Wordt het nog niet beter dan gaan er meer fluiten. Maar de supporters staan altijd eerst achter Ajax en beginnen pas de fluiten als ze het spel zien want gewoon pijn doet aan je ogen. Dus als je inderdaad wat vaker in het stadion zit dan weet je dat het zo is. |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
quote:Op zaterdag 19 september 2015 - 10:28 schreef remco k het volgende:[..] Geen club in de wereld waar de verwachtingen zo onterecht zo hoog zijn.. En een leuke aanname die laatste zin trouwens.. En leuk dat je dat geld aanhaalt wat mensen betalen, maar wat denk je dat het kost om thuis alles te kunnen zien en dan ook nog een keer of tien die kant op gaan met kinderen, die je shirtjes hebt gekocht.. Natuurlijk zijn er mensen die niet veel gaan die ook niet veel uitgeven, maar er zijn er genoeg die niet zo veel gaan door hele andere redenen en toch ook heel veel aan hun club uitgeven.. Hebben die minder recht van spreken dan? Nee hoor. Wij willen gewoon Ajax zien met Ajaxspel. dat staat los van de verwachtingen. RB Salzburg speelt ons twee keer van de mat met Ajaxvoetbal. We worden al twee seizoen weg gespeeld door Zwolle wat Ajaxvoetbal speelt. Vorig jaar twee keer veloren van Vitesse wat Ajaxvoetbal speelde. Thuis de eerste helft tegen Dordt weggespeeld wat Ajaxvoetbal speelde. Het is gewoon tijd voor deze trainer om op te rotten. Hij heeft een prima slectie maar krijgt het niet aan de gang. |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
quote:Op zaterdag 19 september 2015 - 10:25 schreef Brandje het volgende:[..] Wat ik al eerder zei. Juist de thuisblijvers/teletekstsupporters wat jij zonder twijfel bent gaat dan maar commentaar geven op de mensen die WEL gaan. Als die lamzakken gewoon hun best doen dan worden ze niet uitgefloten. Ik ga elke thuiswedstrijd, ik heb namelijk een seizoenkaart en die hou ik ook, hoe slecht het ook is of mag worden.
Maar ik zal nooit mijn spelers uitfluiten, dat anderen dat wel doen, het zij zo. Ik mopper ook regelmatig op het vertoonde spel. Je moet ergens je frustratie eer uiten. Dan liever fluiten dan elkaar de hersens in slaan o.i.d.
Ik ben fan in hart en nieren, bloed fanatiek in mijn hart! En het doet pijn als het slecht loopt. Het maakt niet uit wat de oorzaak is. Het doet mij pijn, maar ook al die mensen die ook naar het stadion gaan, of om wat voor reden dan ook, niet naar de ArenA kunnen komen.
Een ieder uit zijn frustratie op zijn/haar manier.
Als je iets koopt, ga je er van uit dat het goed is. Het zelfde geldt voor ajax supporters: Wij zijn alleen tevreden als er wordt gewonnen en dan ook nog met mooi en goed spel...... |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote:Op zaterdag 19 september 2015 - 10:27 schreef Brandje het volgende:[..] Je mag niet fluiten maar wel een spandoek maken met de mededeling dat het ruk gaat. Sorry maar dat is natuurlijk de grootste onzin. Als je het verschil daarin niet eens ziet....
Moet ik je dit nu serieus uitleggen of snap je zelf ook wel dat dit niet zo'n hele snuggere opmerking was?
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 19 september 2015 door Eide -- |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
quote:Op zaterdag 19 september 2015 - 10:46 schreef Eide het volgende:[..] Als je het verschil daarin niet eens ziet.... Moet ik je dit nu serieus uitleggen of snap je zelf ook wel dat dit niet zo'n hele snuggere opmerking was? Ja leg maar even uit want ik heb door de jaren heen spandoeken gezien die kwetsender zijn dan een fluitconcert. Ik heb meerde rifo acties gezien die kwetsende zijn dan een fluitconcert. Dus sorry dat ik zo dom ben en jij helemaal geweldig. |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
quote:Op zaterdag 19 september 2015 - 10:43 schreef Ronald 1960 het volgende:[..] Ik ga elke thuiswedstrijd, ik heb namelijk een seizoenkaart en die hou ik ook, hoe slecht het ook is of mag worden. Maar ik zal nooit mijn spelers uitfluiten, dat anderen dat wel doen, het zij zo. Ik mopper ook regelmatig op het vertoonde spel. Je moet ergens je frustratie eer uiten. Dan liever fluiten dan elkaar de hersens in slaan o.i.d. Ik ben fan in hart en nieren, bloed fanatiek in mijn hart! En het doet pijn als het slecht loopt. Het maakt niet uit wat de oorzaak is. Het doet mij pijn, maar ook al die mensen die ook naar het stadion gaan, of om wat voor reden dan ook, niet naar de ArenA kunnen komen. Een ieder uit zijn frustratie op zijn/haar manier. Als je iets koopt, ga je er van uit dat het goed is. Het zelfde geldt voor ajax supporters: Wij zijn alleen tevreden als er wordt gewonnen en dan ook nog met mooi en goed spel...... +1 Ik fluit de spelers ook niet maar als fans dat wel doen dan heb ik daar geen problemen mee. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote: Jouw woorden, niet de mijne. Niet zo dramatisch doen. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op vrijdag 18 september 2015 - 22:21 schreef Eide het volgende:[..] Het enige geluid dat de gemiddelde Ajax "supporter" wel kan maken. Uitfluiten van de eigen selectie. Want stel je voor dat je ze eens aan zal moedigen. Hoho, dat kan niet. Dit is wel heel makkelijk scoren zo! Heb je gezien hoe de gemiddelde supporter hier op het forum reageert over sommige spelers bij foutjes?? Dat vind ik net zo erg als het uitfluiten van deze spelers in het stadion! In het stadion ga je namelijk niet een heel verhaal roepen, wat sommigen hier tijdens de wedstrijd over spelers typen. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote: Zegt degene die vaak genoeg spelers tijdens de wedstrijd de grond inboort op het forum! Is precies hetzelfde als fluiten in het stadion hoor!!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 19 september 2015 door Ajax Warrior -- |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote:Op zaterdag 19 september 2015 - 08:45 schreef remco k het volgende:[..] Volgens mij is die niet voor de basis gehaald. Maar de vervanger van Poulsen. En die was er ook niet direct voor de basis ondanks dat die best beel heeft gespeeld. Gelul hij kwam voor Blind.. |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote:Op zaterdag 19 september 2015 - 08:46 schreef remco k het volgende:[..] Je noemt succes spelers van hun en vergelijkt die met onze flop aankopen. Dat is toch gewoon makkelijk scoren. Laatste jaren alleen maar flop aankopen gedaan dus dat lijkt me logisch.. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote:Op zaterdag 19 september 2015 - 11:30 schreef Ajax Warrior het volgende:[..] Dit is wel heel makkelijk scoren zo! Heb je gezien hoe de gemiddelde supporter hier op het forum reageert over sommige spelers bij foutjes?? Dat vind ik net zo erg als het uitfluiten van deze spelers in het stadion! In het stadion ga je namelijk niet een heel verhaal roepen, wat sommigen hier tijdens de wedstrijd over spelers typen. En wat wil je nou eigenlijk zeggen? |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote: Dat je dus wel een speler helemaal de grond in mag boren tijdens de wedstrijd maar hem niet mag uitfluiten? Want dan ben je ineens een successupporter???
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 19 september 2015 door Ajax Warrior -- |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
-
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op zaterdag 19 september 2015 - 10:43 schreef Ronald 1960 het volgende:[..] Ik ga elke thuiswedstrijd, ik heb namelijk een seizoenkaart en die hou ik ook, hoe slecht het ook is of mag worden. Maar ik zal nooit mijn spelers uitfluiten, dat anderen dat wel doen, het zij zo. Ik mopper ook regelmatig op het vertoonde spel. Je moet ergens je frustratie eer uiten. Dan liever fluiten dan elkaar de hersens in slaan o.i.d. Ik ben fan in hart en nieren, bloed fanatiek in mijn hart! En het doet pijn als het slecht loopt. Het maakt niet uit wat de oorzaak is. Het doet mij pijn, maar ook al die mensen die ook naar het stadion gaan, of om wat voor reden dan ook, niet naar de ArenA kunnen komen. Een ieder uit zijn frustratie op zijn/haar manier. Als je iets koopt, ga je er van uit dat het goed is. Het zelfde geldt voor ajax supporters: Wij zijn alleen tevreden als er wordt gewonnen en dan ook nog met mooi en goed spel...... Helemaal eens Ronald, maar sommigen doen op het forum nu roomser dan ze in werkelijkheid zijn!! |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
quote: Maar blijft de uitleg nou van de almachtige?
Ps Sarcasme!! Wel eens van gehoord |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote:Op zaterdag 19 september 2015 - 12:51 schreef Ajax Warrior het volgende:[..] Dat je dus wel een speler helemaal de grond in mag boren tijdens de wedstrijd maar hem niet mag uitfluiten? Want dan ben je ineens een successupporter??? Ik boor spelers de grond niet in denk ik, maar dat weet jij ook wel :)
Ik vind het uitfluiten van de ploeg tijdens een wedstrijd belachelijk. Zeker omdat datzelfde nooit hoort met aanmoedigen of zo. Dat negatieve is het enige dat heel veel van die "supporters" kunnen. Als je je dan kritisch wilt uiten over het spel of de gang van zaken moet je dat doen richting de juiste mensen. Dus dan kom je maar met een spandoek of tifo gericht aan De Boer of de club. Desnoods schrijf je een open brief. Weet ik veel.
Maar de spelersgroep dan maar uitfluiten vind ik 'not done'. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote: Geen idee. Laat even weten wanneer god reageert, er zijn miljoen gelovigen die graag wat van je horen mocht dat het geval zijn. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op zaterdag 19 september 2015 - 13:34 schreef Eide het volgende:[..] Ik boor spelers de grond niet in denk ik, maar dat weet jij ook wel :) Ik vind het uitfluiten van de ploeg tijdens een wedstrijd belachelijk. Zeker omdat datzelfde nooit hoort met aanmoedigen of zo. Dat negatieve is het enige dat heel veel van die "supporters" kunnen. Als je je dan kritisch wilt uiten over het spel of de gang van zaken moet je dat doen richting de juiste mensen. Dus dan kom je maar met een spandoek of tifo gericht aan De Boer of de club. Desnoods schrijf je een open brief. Weet ik veel. Maar de spelersgroep dan maar uitfluiten vind ik 'not done'. Dat weet ik! ;-)
Ik heb het ook over sommigen die normaal de grootste smoel hebben op het forum en spelers werkelijk afkraken, maar dan wel jouw punt steunen? |
|
|
|
|
bully
|
|
|
quote:Op zaterdag 19 september 2015 - 13:11 schreef Ajax Warrior het volgende:[..] Helemaal eens Ronald, maar sommigen doen op het forum nu roomser dan ze in werkelijkheid zijn!! +1 |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zaterdag 19 september 2015 - 10:32 schreef Brandje het volgende:[..] Waar zijn onze successpelers dan??? Moreno, Propper, Guardado, Lestienne, De Jong. Ze hebben gewoon top ingekocht daar. Geef gewoon toe man dat ze het daar beter doen. Waar wij allemaal brave ja-knikkers halen en de moeilijke jongens wegsturen durven ze het daar wel. Moreno is misschien niet de beste verdediger maa heeft wel een over mijn lijk mentaliteit. Lestienne is ook een baasje maar voetbalt gewoon meer dan prima. De Jong is echt een topaankoop gebleken. Ik vind Gudelj Sinkgraven, Heitinga en Youness prima aankopen..
En je noemt echt Lestienne? Hoe weet je nu al dat het een top aankoop is, heeft nog vrijwel niets laten zien, twee prima potjes en een aantal hele slechte wedstrijden afgewisseld..
En waar staat dat ze het niet beter doen dan? Heb ik ooit geroepen dat PSV niet beter is in het aankopen van spelers?? Nee dus waarom verzin je weer zoiets man.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zaterdag 19 september 2015 - 10:37 schreef Brandje het volgende:[..] Ja dan heb je inderdaad geen recht van spreken. De fans staan elke wedstrijd van minuut 1 achter de club maar als het dan na een half uur weer ruk is dan beginnen de eerste de fluiten. Wordt het nog niet beter dan gaan er meer fluiten. Maar de supporters staan altijd eerst achter Ajax en beginnen pas de fluiten als ze het spel zien want gewoon pijn doet aan je ogen. Dus als je inderdaad wat vaker in het stadion zit dan weet je dat het zo is. Weet je wat het mooie is, jij denkt ook oprecht dat jij daar iets over te vertellen hebt.
Ik denk dat ik meer voor AJax over heb en met Ajax bezig ben dan de gemiddelde stadionbezoeker, en naar mijn idee heeft iedere supporter het recht van spreken, en dat ga jij al helemaal niemand ontzeggen.. Want nogmaals, wie denk je wel helemaal dat je bent joh mafkees.. Wat een verschrikelijke droeftoeter ben je zeg, echt zelden meegemaakt hier.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zaterdag 19 september 2015 - 10:41 schreef Brandje het volgende:[..] Nee hoor. Wij willen gewoon Ajax zien met Ajaxspel. dat staat los van de verwachtingen. RB Salzburg speelt ons twee keer van de mat met Ajaxvoetbal. We worden al twee seizoen weg gespeeld door Zwolle wat Ajaxvoetbal speelt. Vorig jaar twee keer veloren van Vitesse wat Ajaxvoetbal speelde. Thuis de eerste helft tegen Dordt weggespeeld wat Ajaxvoetbal speelde. Het is gewoon tijd voor deze trainer om op te rotten. Hij heeft een prima slectie maar krijgt het niet aan de gang. Whahaha, waarom reageer je niet inhoudelijk. Je haalt slecht voetbal aan, dat heeft helemaal niks met mijn post te maken man.. |
|
|
|