|
|
Headliner |
|
|
|
Dit topic is geplaatst via het volgende nieuwsbericht:
Derksen haalt genadeloos uit: ''Dan telt het niet meer dat je jong bent'' (Ajaxfanatics.nl)
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Ik ben blij dat je dat eindelijk eens inziet.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Nee want de Boer gaf direct aan dat Viergever daar zou gaan spelen, Zimling moest de ervaren man worden die Poulsen was.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Dus jij vind Gudelj een flop aankoop, Zivokvic een flop aankoop, Sinkgraven Youness en Heitinga ook allemaal??
Want je zegt alleen maar flop aankopen, dus dan horen deze spelers daar ook allemaal bij.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zaterdag 19 september 2015 - 11:30 schreef Ajax Warrior het volgende:[..] Dit is wel heel makkelijk scoren zo! Heb je gezien hoe de gemiddelde supporter hier op het forum reageert over sommige spelers bij foutjes?? Dat vind ik net zo erg als het uitfluiten van deze spelers in het stadion! In het stadion ga je namelijk niet een heel verhaal roepen, wat sommigen hier tijdens de wedstrijd over spelers typen. Spelers mogen en moeten gewoon weten als ze het slecht doen.. Maar tijdens de wedstrijden zal het de ploeg gewoon niet helpen.. En dat iemand helemaal klaar is met bepaalde spelers en ze verrot schelden moeten mensen helemaal zelf weten, zo heb ik ook mijn voorkeuren en spelers waarvan ik vind dat ze er niet thuis horen.. Maar tijdens de wedstrijd hoor je de ploeg aan te moedigen... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zaterdag 19 september 2015 - 11:30 schreef Ajax Warrior het volgende:[..] Zegt degene die vaak genoeg spelers tijdens de wedstrijd de grond inboort op het forum! Is precies hetzelfde als fluiten in het stadion hoor!! Is dat zo ja, lezen spelers tijdens de wedstrijd het forum??? |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote: Nee, maar wel erna! En ook dat zal ze niet helpen om het de volgende week beter te doen! |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: dat ligt eraan, als spelers ( en dat is bij Ajax nogal eens het geval door de trainer) het gevoel hebben dat ze goed hebben gespeeld waar dat helemaal niet waar is, kan ze het juist helpen om dingen in het juiste perspectief te zien, en tot de conclusie te komen dat ze helemaal niet zo goed zijn als ze denken..
Overigens geloof ik er helemaal niets van dat er ook maar 1 spelers is die de fora uberhaubt bekijkt.. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op zaterdag 19 september 2015 - 14:49 schreef remco k het volgende:[..] dat ligt eraan, als spelers ( en dat is bij Ajax nogal eens het geval door de trainer) het gevoel hebben dat ze goed hebben gespeeld waar dat helemaal niet waar is, kan ze het juist helpen om dingen in het juiste perspectief te zien, en tot de conclusie te komen dat ze helemaal niet zo goed zijn als ze denken.. Overigens geloof ik er helemaal niets van dat er ook maar 1 spelers is die de fora uberhaubt bekijkt.. Niet? Nou ik kan je vertellen dat het zeker wel gebeurd! Eerder Nederlandse spelers, want die anderen kennen het meestal niet lezen! Of we moeten het in het Engels gaan doen hier! ;-) |
|
|
|
|
bully
|
|
|
quote:Op zaterdag 19 september 2015 - 14:38 schreef remco k het volgende:[..] Ik vind Gudelj Sinkgraven, Heitinga en Youness prima aankopen.. En je noemt echt Lestienne? Hoe weet je nu al dat het een top aankoop is, heeft nog vrijwel niets laten zien, twee prima potjes en een aantal hele slechte wedstrijden afgewisseld.. En waar staat dat ze het niet beter doen dan? Heb ik ooit geroepen dat PSV niet beter is in het aankopen van spelers?? Nee dus waarom verzin je weer zoiets man.. heb van Gulelj nog niks gezien waar hij voor is gehaald. en ook bij az was hij onzichtbaar in de top wedstrijden. een Heitinga heeft laatste jaren niks meer laten zien en zit denk ik nu ook niet voorniks op de bank. en je zegt dat Lestienne niks heeft laten zien? maar wat heeft Youness dan laten zien buiten deze wedstrijd . ook van der Sa speelde een zeer goede wedstrijd bij zijn debuut. en ook Sana. een goede wedstrijd zegt nog niks over hoe goed hij is. en Lestienne heeft zich nu toch al meerdere malen bewezen. |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
quote: Hahah en zelf dus niet weten wat sarcasme betekend.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 19 september 2015 door Brandje -- |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
quote: Hahahaha en weer draaien. Warrior slaat de spijker op zijn kop. Fluiten in het stadion is je ongenoegen uiten en spelers hier bekritiseren is dat ook. Maar ja, jij zit zelden in het stadion en denkt dat je de Messias van het forum bent maar je wordt zo vaak me je eigen woorden op je plek gezet dat het triest begint te worden. |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
quote:Op zaterdag 19 september 2015 - 14:42 schreef remco k het volgende:[..] Nee want de Boer gaf direct aan dat Viergever daar zou gaan spelen, Zimling moest de ervaren man worden die Poulsen was.. Ja echter was het een wedstrijdje of vijf ook al weer bekeken. Die hele viergever is de meest lachwekkende aankoop ooit van Ajax. Alijd in de verdediging gestaan en wij halen hem als cvm. Vervolgens op zowel LB als lcv voorbij gestreefd door een A junior en jij blijven volhouden dat hij goed is. Ik moet echt steeds meer lachen om hey expres dwars liggen van jou. |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
quote: Remco,wanneer stop je eens met telkens mensen persoonlijk te (willen) verbeteren? Jij hebt je eigen kijk op voetbal, logisch natuurlijk, dat heeft iedereen, maar jij wil iedereen altijd verbeteren in hoe jij het ziet. Als iemand zich negatief uitlaat over bepaalde aspecten omtrent Ajax, dan ga je er (bijna) altijd vol tegenin....maar ik lees zo nu en dan eens hoe jij reageerd TIJDENS een wedstrijd van Ajax en ik kan je vertellen: verreweg de MEEST NEGATIEVE ben JIJ 😑
Dit is geen post die jou moet verbeteren, in tegendeel, maar probeer wel objectief te blijven, want je zeikt serieus 90% van de mede-forummers af en dat is niet redelijk/terecht.
Voor de rest heb je een fijne kijk op het spelletje, dus neem het als een corrigerend compliment :))
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 19 september 2015 door ALTIJD PRIJS IN DE K -- |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote:Op zaterdag 19 september 2015 - 14:43 schreef remco k het volgende:[..] Dus jij vind Gudelj een flop aankoop, Zivokvic een flop aankoop, Sinkgraven Youness en Heitinga ook allemaal?? Want je zegt alleen maar flop aankopen, dus dan horen deze spelers daar ook allemaal bij.. Het gaat al iets beter qua aankopen maar noem eens een directe versterking dan? Gudelj, Sinkgraven en Youness moeten het nog bewijzen want zijn momenteel debet aan bijna alle tegen doelpunten(Youness daar gelaten). |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
quote:Op zaterdag 19 september 2015 - 14:40 schreef remco k het volgende:[..] Whahaha, waarom reageer je niet inhoudelijk. Je haalt slecht voetbal aan, dat heeft helemaal niks met mijn post te maken man.. Jouw eerste zin was dat er geen club in de wereld is waar de verwachtingen zo onterecht hoog zijn. Daar reageerde ik op. De verwachting zijn helemaal niet zo hoog. We willen voetbal zijn. Ga je weer de fout in. Nu ook al last van alzheimer of ben ik zo belangrijk voor je dat je niet meer wat je schrijft. |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
quote:Op zaterdag 19 september 2015 - 17:13 schreef Hummel10 het volgende:[..] Het gaat al iets beter qua aankopen maar noem eens een directe versterking dan? Gudelj, Sinkgraven en Youness moeten het nog bewijzen want zijn momenteel debet aan bijna alle tegen doelpunten(Youness daar gelaten). Te verklaren. Bi respectievelijk Az en Heerenveen mocht die jongens gewoon voetballen. Van Frank mag dat niet. Geniet nog maar even Younes want binnen no time heeft Frank hem ook verziekt |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote:Op zaterdag 19 september 2015 - 17:24 schreef Brandje het volgende:[..] Te verklaren. Bi respectievelijk Az en Heerenveen mocht die jongens gewoon voetballen. Van Frank mag dat niet. Geniet nog maar even Younes want binnen no time heeft Frank hem ook verziekt Daar ben ik met Youness dus ook bang voor.. De Boer moet ze na anderhalf seizoen weer eens aan het voetballen gaan krijgen. Vrees dat hij er gewoon niet meer uit kan halen en ze helemaal vol stop met opdrachten. Ik gun het Frank hoor maar de supporters ook. |
|
|
|
|
p111
|
|
|
Het wordt langzamerhand duidelijk dat de Boer echt de hoofdschuldige is aan dit bagger voetbal en ook ik heb er niet aan willen geloven maar als ik terug ga kijken naar alle nw leuke spelers die goed beginnen en leuke acties maken na een paar weken met een rugzak op lopen te voetballen en 2 A viertjes aan instructies we zijn bij de Boer zo langzamerhand wereld kampioen balbezit geworden maar schoten op doel hoern we nog niet bij de top 100 van Europa en volgens mij moet je toch scoren om te winnen, als je dan weer leest dat zo,n geweldige techn/speler als Sinkgraven bal verlies lijd op het middenveld bijna vermoord wordt en dat dit dan dodelijk is tegen Celtic de nobodyclub uit Schotland en dat de Boer totaal voorbij gaat aan de tijd in de wedstrijd die wij werkelijk gebruiken om te proberen een doelpunt te maken dat over 90 minuten misschien 10 minuten en dat Frankie is het probleem we voetballen 10 minuten per wedstrijd de rest van de tijd zijn gvd bezig eeb bal in de ploeg te houden en als een middenvelder een bal verliest is hij de hoodschuldige. |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
quote:Op zaterdag 19 september 2015 - 18:58 schreef p111 het volgende:Het wordt langzamerhand duidelijk dat de Boer echt de hoofdschuldige is aan dit bagger voetbal en ook ik heb er niet aan willen geloven maar als ik terug ga kijken naar alle nw leuke spelers die goed beginnen en leuke acties maken na een paar weken met een rugzak op lopen te voetballen en 2 A viertjes aan instructies we zijn bij de Boer zo langzamerhand wereld kampioen balbezit geworden maar schoten op doel hoern we nog niet bij de top 100 van Europa en volgens mij moet je toch scoren om te winnen, als je dan weer leest dat zo,n geweldige techn/speler als Sinkgraven bal verlies lijd op het middenveld bijna vermoord wordt en dat dit dan dodelijk is tegen Celtic de nobodyclub uit Schotland en dat de Boer totaal voorbij gaat aan de tijd in de wedstrijd die wij werkelijk gebruiken om te proberen een doelpunt te maken dat over 90 minuten misschien 10 minuten en dat Frankie is het probleem we voetballen 10 minuten per wedstrijd de rest van de tijd zijn gvd bezig eeb bal in de ploeg te houden en als een middenvelder een bal verliest is hij de hoodschuldige. Lekker stukkie onleesbaar varkensvoer pik! Chapeau voor wie het daadwerkelijk leest!! |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zaterdag 19 september 2015 - 15:31 schreef Brandje het volgende:[..] Hahahaha en weer draaien. Warrior slaat de spijker op zijn kop. Fluiten in het stadion is je ongenoegen uiten en spelers hier bekritiseren is dat ook. Maar ja, jij zit zelden in het stadion en denkt dat je de Messias van het forum bent maar je wordt zo vaak me je eigen woorden op je plek gezet dat het triest begint te worden. Waar draai ik dan, is dit niet gewoon de waarheid?? Het is jou mening misschien niet..
Maar doe toch niet altijd alsof dat van jou de waarheid is, en dat een ander een of andere domme debiel is... Ik heb een mening, en jij hebt een mening, niks meer of minder..
En je hebt het maar over die eigen woorden, maar ik heb zeker jou nog nooit met een goed argument zien komen waardoor ik mijn mening zou bijdraaien of iets anders wat dit verhaal staaft.. Ik denk ook niet dat jou dat uberhaubt zal lukken, want je bent blind van emotie en reageert ook altijd op die manier als het je niet aanstaat.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zaterdag 19 september 2015 - 15:47 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:[..] Remco,wanneer stop je eens met telkens mensen persoonlijk te (willen) verbeteren? Jij hebt je eigen kijk op voetbal, logisch natuurlijk, dat heeft iedereen, maar jij wil iedereen altijd verbeteren in hoe jij het ziet. Als iemand zich negatief uitlaat over bepaalde aspecten omtrent Ajax, dan ga je er (bijna) altijd vol tegenin....maar ik lees zo nu en dan eens hoe jij reageerd TIJDENS een wedstrijd van Ajax en ik kan je vertellen: verreweg de MEEST NEGATIEVE ben JIJ 😑 Dit is geen post die jou moet verbeteren, in tegendeel, maar probeer wel objectief te blijven, want je zeikt serieus 90% van de mede-forummers af en dat is niet redelijk/terecht. Voor de rest heb je een fijne kijk op het spelletje, dus neem het als een corrigerend compliment :)) Ik wil helemaal niemand verbeteren, ik ben hier gewoon veel dus lees je mijn mening gewoon vaak.. En ik ben nu eenmaal iemand die niet makkelijk van mening veranderd als er niet voldoende goede argumenten of bewijs aangedragen wordt..
Ik heb 2 mensen hier die ik niet moet, en met die mensen is er geen enkele normale discussie mogelijk.. De rest behandel ik met respect en kan ik prima discussies mee voeren..
Wat een ander daar van vind intereseerd me niet zo heel veel eerlijk gezegd..
Het is heel simpel, als ik iets vind, blijf ik dat verdedigen wat Ajax betreft.. Vrij simpel wat mij betreft.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zaterdag 19 september 2015 - 17:13 schreef Hummel10 het volgende:[..] Het gaat al iets beter qua aankopen maar noem eens een directe versterking dan? Gudelj, Sinkgraven en Youness moeten het nog bewijzen want zijn momenteel debet aan bijna alle tegen doelpunten(Youness daar gelaten). Bijna alle goals?? Sinkgraven bij 1 goal en Gudelj bij twee goals, volgens mij hebben we al wel heel wat meer tegengoals gehad inclusief de Europese wedstrijden..
Maar ik vind Gudelj echt een directe versterking, en datzelfde geld voor Sinkgraven.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zaterdag 19 september 2015 - 17:24 schreef Brandje het volgende:[..] Te verklaren. Bi respectievelijk Az en Heerenveen mocht die jongens gewoon voetballen. Van Frank mag dat niet. Geniet nog maar even Younes want binnen no time heeft Frank hem ook verziekt Daar ben ik het helemaal mee eens, De Boer haalt op dit moment het voetbal uit hete veel jongens.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zaterdag 19 september 2015 - 17:21 schreef Brandje het volgende:[..] Jouw eerste zin was dat er geen club in de wereld is waar de verwachtingen zo onterecht hoog zijn. Daar reageerde ik op. De verwachting zijn helemaal niet zo hoog. We willen voetbal zijn. Ga je weer de fout in. Nu ook al last van alzheimer of ben ik zo belangrijk voor je dat je niet meer wat je schrijft. Whahaha, en jij bepaald wie WIJ zijn?? Dat lijkt me niet toch.. Voor jouw informatie, jij bent slechts een heel erg minuscuul klein onderdeel van dat WIJ, net als dat ik dat ben..
En ik zie extreem veel voetbal en ben goed op de hoogte van hoe het er bij veel clubs aan toe gaat.. En wat wij hier met zijn allen verwachten is gewoon niet reeel.. |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
quote:Op zaterdag 19 september 2015 - 20:35 schreef remco k het volgende:[..] Ik wil helemaal niemand verbeteren, ik ben hier gewoon veel dus lees je mijn mening gewoon vaak.. En ik ben nu eenmaal iemand die niet makkelijk van mening veranderd als er niet voldoende goede argumenten of bewijs aangedragen wordt.. Ik heb 2 mensen hier die ik niet moet, en met die mensen is er geen enkele normale discussie mogelijk.. De rest behandel ik met respect en kan ik prima discussies mee voeren.. Wat een ander daar van vind intereseerd me niet zo heel veel eerlijk gezegd.. Het is heel simpel, als ik iets vind, blijf ik dat verdedigen wat Ajax betreft.. Vrij simpel wat mij betreft.. Prima reactie wat mij betreft. Het gaat er alleen om, dat er vaak discussies worden gevoerd die totaal geen plak hebben met het voetbal waarover we het (zouden) (moeten) hebben. Het is 9 van de 10 x persoonlijk verbeteren van welles nietus....
Ik raad je gewoon aan daar niet teveel moeite in te steken.
Cheers penis!
Rustig aan he voor de rest 😉 |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zaterdag 19 september 2015 - 20:45 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:[..] Prima reactie wat mij betreft. Het gaat er alleen om, dat er vaak discussies worden gevoerd die totaal geen plak hebben met het voetbal waarover we het (zouden) (moeten) hebben. Het is 9 van de 10 x persoonlijk verbeteren van welles nietus.... Ik raad je gewoon aan daar niet teveel moeite in te steken. Cheers penis! Rustig aan he voor de rest 😉 Rustig aan is er even niet bij, kleine onderweg en er moet nog van alles gebeuren, daarnaast bezig met een andere woning.. Druk zat... |
|
|
|
|
tedje339
|
|
|
psv verloren, jongens, hopelijk 3 punten morgen, en we staan 5 punten, boven psv. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zaterdag 19 september 2015 - 20:50 schreef remco k het volgende:[..] Rustig aan is er even niet bij, kleine onderweg en er moet nog van alles gebeuren, daarnaast bezig met een andere woning.. Druk zat... Blijf je wel in Zwolle wonen, of?
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 20 september 2015 door Loetje -- |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Dat is wel de bedoeling.. |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote:Op zaterdag 19 september 2015 - 20:37 schreef remco k het volgende:[..] Bijna alle goals?? Sinkgraven bij 1 goal en Gudelj bij twee goals, volgens mij hebben we al wel heel wat meer tegengoals gehad inclusief de Europese wedstrijden.. Maar ik vind Gudelj echt een directe versterking, en datzelfde geld voor Sinkgraven.. In de laatste twee wedstrijden ja.. En directe versterkingen ja en nee. Sterker dan wat we hadden ja al tevreden nee. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 20 september 2015 - 10:06 schreef Hummel10 het volgende:[..] In de laatste twee wedstrijden ja.. En directe versterkingen ja en nee. Sterker dan wat we hadden ja al tevreden nee. Als het sterker is dan wat we hadden is het dus een directe versterking... |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote: Woon je/ga je vlak bij het ijssel delta stadion (wonen)?
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 20 september 2015 door NatjosFC -- |
|
|
|
|
p111
|
|
|
quote: ja net dronken terug uit Ibiza het is inderdaad niet om aan te zien sorry mannen maar in het kort Frankie maakt van leuke spelers robots zonder eigen inbreng hoop dat je dat begrijpt. |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
quote:Op zondag 20 september 2015 - 12:26 schreef p111 het volgende:[..] ja net dronken terug uit Ibiza het is inderdaad niet om aan te zien sorry mannen maar in het kort Frankie maakt van leuke spelers robots zonder eigen inbreng hoop dat je dat begrijpt. Whahahahaha slaap lekker man!!
Hahaha fcking goed 😨😁 |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Nee, niet eens in de buurt, gelukkig niet.. |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote: hahaha, Holtenbroek zeker dan? |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Nee kom op zeg, daar wil ik dood nog niet gevonden worden.. Heb er wel een aantal vrienden wonen overigens, maar wil daar zelf niet wonen.. |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote:Op zondag 20 september 2015 - 15:18 schreef remco k het volgende:[..] Nee kom op zeg, daar wil ik dood nog niet gevonden worden.. Heb er wel een aantal vrienden wonen overigens, maar wil daar zelf niet wonen.. kan ik begrijpen haha hmmmm... AA landen dan misschien?
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 20 september 2015 door NatjosFC -- |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Nee, al wou ik daar wel lang graag wonen.. |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote: Ben daar naar school geweest, Meander. Maar Wipstrik is m'n laatste gok dan maar. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Nope, ook daar niet... Er ligt nog een hele grote wijk aan de onderkant van Zwolle he.. |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote: Stadshagen dus? had ik niet verwacht haha |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Nee dat is niet de onderkant van Zwolle.. |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote: Dacht dat er stond "Andere kant van Zwolle", las verkeerd.
Zwolle-Zuid dan. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote: Hekel aan die afslag op de snelweg naar Zwolle-Zuid... Grote verkeersplein daaronder en al. Mensen die schieten daarwerkelijk alle kanten op met hun auto, heb het gevoel dat de meesten niet eens weten hoe dat ding werkt. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 20 september 2015 - 16:18 schreef NatjosFC het volgende:[..] Hekel aan die afslag op de snelweg naar Zwolle-Zuid... Grote verkeersplein daaronder en al. Mensen die schieten daarwerkelijk alle kanten op met hun auto, heb het gevoel dat de meesten niet eens weten hoe dat ding werkt. Vind je? Rij er twee keer per dag maar vind dat met andere steden wel meevallen eerlijk gezegd.. |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote: Dat geef ik toch ook aan? Moet wel beter bij ze.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Ik vond Gudelj vandaag trouwens goed spelen.. Maar het gehele elftal moet nog een stuk beter zelfs, en die ruimte ligt er ook echt wel in hun kwaliteiten.. |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote:Op zondag 20 september 2015 - 16:21 schreef remco k het volgende:[..] Vind je? Rij er twee keer per dag maar vind dat met andere steden wel meevallen eerlijk gezegd.. Zie je mensen daar niet de raarste dingen doen dan? mensen die dan te vroeg van rijstrook wisselen of die rechtdoor gaan terwijl ze links voorgesorteerd stonden.
Maar heb nog nooit in andere steden gereden, mijn rijles is in Zwolle. |
|
|
|